Auttakaa - haluan ostaa hyvät, peittävät laadukkaat värilliset piilolinssit.
Minulla on vihreät silmät. Olen nyt tilannut kolmet linssit eri paikoista esim. värillisetlinssit.com:sta.
1. Ongelmana on, että vaikka tilaan ns. tummat ja peittävät linssit - on lopputulos todella huono. Vihreä paistaa läpi ja silmistä tulee vampyyrin silmien väriset - vähän kellertävätkin.
2.Ongelma - on se että nämä linssit ovat helvetin isoja. Pyörivät ja hankaavat silmissä. Saatavana ei ole edes sitä kokoja ja kaarevuutta, mitä oikeissa piilolinsseissä on.
Mistä siis saa kunnollisia, pieniä/normaalinkokoisia ja peittäviä ruskeita piilareita.
Hintaa saa olla, jos tulos on hyvä.
Mistä LAADUKKAAT ruskeat piilolinssit
4
912
Vastaukset
- dedd12
mistäs tilasit linssit?itselle ei ole vielä tullut,saas nähä millaset on.lenswaylta muistaakseni itte tilasin.enkä ole koskaan onnistunut niitä edes laittaan koko silmiin.kerran oli kokeiltavana niin en uskaltanut laittaa niitä silmiini.saas nähä miten käy.onko sulla hyviä vinkkelitä miten ne saisi helposti silmiin?
- Yksi naarmu ja pöpö
Minä hankin ensimmäiset piilolinssini 80-luvun lopulla. Olen käyttänyt pehmeitä ja kovia linssejä, vuoden kestäviä ja kertakäyttöisiä, ja käsittääkseni tunnen asian hyvät ja huonot puolet aika hyvin. Tarvitsen hyvin suurikokoiset linssit ja toiseen silmääni vielä poikkeuksellisen loivan letun, jollaisia ei varastoissa edes pidetä vaan valmistutetaan erikseen. Olen myös ollut parissa silmäleikkauksessa ja siinä samalla oppinut sen, kuinka tärkeät ja helposti vahingoittuvat elimet silmät oikeasti ovat.
Sinuna hankkiutuisin optikolle hakemaan mainitsemasi "oikeat" linssit. Optikko tietää kokeilemattakin sen, miten peittävät linssit ovat ja mistä niitä tilataan, eikä varmasti anna sinulle pyöriviä ja hankaavia linssejä.
Konkari huomaa kyllä itse, jos linsseissä on jokin vika tai ne ovat epäsopivat, ja ymmärtänee myös sen, minkä riskin aiheuttaa jatkaessaan käyttöä edes muutamaa minuuttia enempää. On kauheaa ajatella, että nimimerkin dedd12 kaltaiset ei-edes-aloittelijat voivat tilata vapaasti muovinpalasia työnnettäväksi silmiinsä. Tarvitaan vain yksi naarmu ja yksi pöpö, ja seuraukset voivat olla peruuttamattomat. Ehkä joka ikinen koulukaveri on onnistunut välttämään silmäongelmat nettilinssiensä kanssa, mutta jollekulle se onnettomuus aina lopulta sattuu.
Marmatukseni takuulla ärsyttää, mutta kun ei selvästi ole rahasta kiinni, mene sinne optikolle. - vähän_myöhässä
Biomedics 55 Evolution color-linssit on hyviä. Ei ole pupillinreikää, joten oma väri ei näy läpi.
- Optikolta saa
Olen ostanut värillliest piilarit optikolta. Specksaversilta saa myös, on vähän edullisempi kuin muut optikkoliikkeet. Optikolla piilareita saa myös sovittaa ja sävyjä on paljon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?
Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?82748Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut
Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh1642662- 1842511
Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?
Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n122034Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille
Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari211987Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa
Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa541838Sofia Virta SUURI POLIITIKKO
Osallistumalla Erikoisjoukkoihin nostaa Vihreät kauaksi ohi perussuomalaisista, joka on muutenkin hajoamassa omaan mahdo691558Mika Poutala salasi osallistumisensa Erikoisjoukkoihin
Poutala ryhtyi ministeriksi 13.6.2025 ja 5.8.2025 ilmoitettiin hänen olevan seuraavalla Erikoisjoukot-kaudella. http231162Mitä ikävöit eniten ikäväsi kohteesta?
Rahaa, turvallisuutta, kauniita katseita,seksiä, läheisyyttä vai jotain muuta?691139Siis HYI OLKOON! Ihmiset, eikö enää ole mitään rajaa?
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/4142eeb2-a589-4109-a5d0-e8f341df585c "Susanna Penttilän seksibussi kauhistutta821036