Eli minulla on toistuvasti järkyttävä paineen tunne päässä, minkä vuoksi olen menossa magneettikuvaukseen kun neurologiset testit ja avh labrat on ok.
Minulla on myös poskiontelon tulehduksia ollut toistuvasti ja onkin luultu että tuo paine voisi johtua myös siitä. Poskionteloiden ct-kuvaan en kuitenkaan ole päässyt, ainoastaan kuutamokuviin missä välillä näkynyt neste.
Näkyykö tuossa pään magneettikuvassa myös poskionteloiden tila?
Entäs aivolisäke? Kirjeessä ei mainintaa laitetaanko varjoainetta.
Mietin vaan että jos tuossa pään kuvauksessa ei mitään löydy, niin pitääkö sitten erikseen kuvauttaa poskiontelot vai näkyykö niitäkin magneetissa?
Pään magneettikuvaus, mitä siinä näkyy?
Poskiontelot + pää
1
1403
Vastaukset
- notuotaa.
Mä olen lukenu niin et ensin pitäs ottaa tt kuva jonka perusteella otetaan tarkempaa kuvaa sil magneetil epäilyttävistä kohdista. Voin olla vääräs. Soita sinne ja kysy onks se laaja magneettikuvaus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731920Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971663- 1471207
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54547
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462