Kuinka helposti Roan saa?

Sofias

Elikkäs haluan nyt kerralla lopullisesti eroon näistä finneistä. Ikää kohta 17.v ja finnejä ollu about 3 vuotta välillä enemmän ja välillä ei ollenkaan.
Pahin ongelma on yläselässä, ehkä keskivaikea akne. Kipeitä finnejä silloin tällöin ja normaaleja aika usein. Kuitenkin niin, että hirveet arvet on jääny ja uusia tulee finnien mukana. Naamassa suht lievä ongelma ja vaan otsassa.
Kokeillut oon basironia, brevoxylia, acnicyliä, bactosania, dalacinia (autto paljon, ei auta enään) ja myös e-pillereitä(pahensi) sitten kaikkia hömpötyksiä (vitamiineja, ruokavalioita jne). Ainoo varmaa mitä en oo kokeillu on antibioottikuuri ja roa. Antibioottikuuria en haluis ku kuulemma auttaa vaan sen ajan ku syö, (vähän niinku ulkoinen dalacin) enkä muutenkaan haluis antibiootteja turhaan syödä. Elikkäs onko mahiksia? Yksityiselle ihoutautilääkärille on siis aika.

16

188

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nuori kaunis iho...

Juu, olen kokenut saman. Olen sinua tuplaten vanhempi ja iässäsi akne riehui pahasti otsassa. Tein tyhmät temput ja puristelin noita päälle kolmekymppiseksi, jolloin jätti kivat arvet kasvoihin. Pahimmat hormonipaiseet tulivat leukapieliin yli kolmikymppisenä ja arvet sen mukaiset. Toki toivon että Roan saat, mutta älä puristele vaan niitä paiseita! Äläkä ota suojaamattomana aurinkoa, jota minä tein. Vanhentaa ihoa tehokkaasti ja se alkaa näkyä kolmenkympin paremmalla puolella. Iho on ohentunut reippaasti näin 30 vuotiaana.

Pyydä Roaccutan ja hoida ihoasi hellävaraisesti. Mutta älä vaan puristele niitä paiseita vaan annan kuivua rauhassa. Mieluummin desinfiointiainetta päälle kuin ryhdyt itse paukuttelemaan niitä. Arvista on hankala päästä eroon enää koskaan.

Oikein vituttaa katsella, kun tuntuu että 99% ihmisistä on hyvä kimmoisa sileä iho ja itsellä pelkkää ongelmaa ja arpea ja tulevaa ryppyyntymistä.

• itsellä kaikkea muut

Kohdallani se oli juuri näin, että antibiootit auttoivat sen hetken ja roaccutan lievänä pitkänä kuurina myös, kuurien jälkeen ongelmat palasivat. Diane Novat ja sen rinnakkaiset toivat paremman avun.
        Pillereitä en uskalla lopettaa, kun pelkään tilanteen räjähtämistä käsiin.

Nuorena ihon paukuttelemista ei ajattele, mutta vanhempana kyllä, kun tajuaa ettei ne arvet parane koskaan. Ihon kimmoisuus heikkenee iän myötä ja arvet erottuvat todella selkeästi. Ihoon alkaa ilmestymään juonteita ja ryppyjäkin.

Hormonaalinen akne on paha hoidettava, koska se voi jatkua läpi elämän.

Ei sitä ymmärrä miksi toisen geeneissä on tälläinen ja toisilla on kimmoisa sileä, virheetön ja kuulakas iho.

• sofias

Joo toi puristaminen on paha :/ Ite vältän sitä kyllä viimeseen asti. Tollasia paiseita mulla tosin ei naamaan tuu onneksi :) Naamassa siis suht lievä ja noita paiseita tulee selkään ja on kipeitä ja arvet kyllä jää.. Lähinnä selän takia sen haluisin mut oishan se naamaki kiva kuntoon saada :)

• mkkk2

Kyllä roan pitäs saada aika helposti eli nyt vaan sinne ihotautilääkärille mars ja roaa hommaamaan. Itekki vuosia kärsineenä vihdoinki tajusin kaikki voiteiden ja muiden jälkee (jotka ei varmaan ees ikinä auttanu) mennä hakemaan sen roa kuurin ja kyllä toimii, oiskohan ollu 3viikon jälkeen finnien ilmestyminen loppunu kokonaan vaikka tosi epäsäännöllisesti oon näitä syöny, ja nyt parin kuukauden jälkee naamassa on enää arvet oikeestaan jäljellä mut eiköhä toi kesän aurinko niitä vähän poista.

• sofias

Mietin vaan tosissaan että saanko sen roan kun en oo antibioottikuuria kokeillu..että se on varmaan pakko eka testata :/ turhaa mun mielestä..

• asdtfyguihjok

mulla ois yks ylimääräne 100pilsun loota joka jäi syömättä

• sofias

Lahjotapas mulle :--D aika pimeetä..

• Solumyrkkyäseon

Ei roa auta lopullisesti, turha toivo. Sivuvaikutukset vaan on vaarallisia, jopa pysyviä. Roa pitäisi jättää vain vaikeimpiin tapauksiin jossa mikään muu ei auta. Hölmöä vinkua sitä pariin näppylään.

• sofias

No kerropas sitten millä pääsen näistä eroon :D ? Kun voiteet ärsyttää mun herkkää ihoa ja antibiootit tuskin auttaa lopullisesti, jos ollenkaan. Toi ulkoinen antibiootti autto poistaen kaiken mut jotenki senki teho loppu. Kyllä sitkeä lieväkin akne voi olla vittumainen.

• sofias

No kerropas sitten millä pääsen näistä eroon? :D Voiteet kaikki vaan ärsyttää mun herkkää ihoa (eikä ees auta), antibioottien teho tuskin on pysyvä (jos ees auttaa ollenkaan) ja ainoa mikä poisti kaiken oli se ulkoinen antibioottiliuos (Dalacin), jonka teho vaan loppu. Kyllä tämmönen pienikin finniongelma ja sitkeä sellanen voi olla vittumainen. Pitkääks mun muka oikeesti vaan odottaa että ikä tekee tehtävänsä?

• igkghioh

Vai että on 16-vuotiaalla pari finniä... onpa kamalaa, kyllä siihen pitäisi kunnon myrkkykuuri syödä, hah hah. Vähän suhteellisuudentajua... olisit onnellinen että olet vielä nuori.

• sofias
        igkghioh kirjoitti:

Vai että on 16-vuotiaalla pari finniä... onpa kamalaa, kyllä siihen pitäisi kunnon myrkkykuuri syödä, hah hah. Vähän suhteellisuudentajua... olisit onnellinen että olet vielä nuori.

Olipas asiallinen kommentti, helvetti sentään :D hah itselles. Kyllä mua ainakin nää finnit vituttaa.

• apua saanut_

Ikä ei välttämättä edes tee tehtäväänsä, arpia sen sijaan syntyy vuosien varrella... itse halusin ja sain roan yli 15v jatkuneeseen lievään mutta laajaan akneen. On auttanut, saa nähdä kuinka käy kun kuuri pian loppuu.

• sofias

Jos vanhempiani katon ni kyllä pitäis iän poistaa tää.. Vituttaa, ku kaikki täällä palstalla on niin saatanan negatiivisia :D Mun mielestä aika normaalia, että teininä on finnejä.

• Tetsalysal

Olisin kai roan saanut jos olisin oikein halunnut mutta kokeillaan nyt tetralysalia alkuun..

• sofias

Juu mullakin huomenna se aika ja aijon kyllä eka kokeilla jotain antibioottikuuria.. emmä sitä Roaa näihin muutamaan finniin saa :D Lisäks aattelin pyytää sen Dalacinin, tietääkö kukaan muuten, että kauan sen käytössä pitää pitää taukoa(saa siis käyttää 3kk kerralla ja sitte se tauko)?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?

Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?
      Maailman menoa
      8
      2718
    2. Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut

Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh
      Maailman menoa
      163
      2620
    3. Tunnustusten lauantai

Mitä haluat sanoa kaivatullesi?
      Ikävä
      184
      2481
    4. Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?

Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n
      Maailman menoa
      12
      2004
    5. Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille

Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari
      Maailman menoa
      18
      1975
    6. Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa

Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa
      Maailman menoa
      54
      1818
    7. Sofia Virta SUURI POLIITIKKO

Osallistumalla Erikoisjoukkoihin nostaa Vihreät kauaksi ohi perussuomalaisista, joka on muutenkin hajoamassa omaan mahdo
      Maailman menoa
      69
      1548
    8. Mika Poutala salasi osallistumisensa Erikoisjoukkoihin

Poutala ryhtyi ministeriksi 13.6.2025 ja 5.8.2025 ilmoitettiin hänen olevan seuraavalla Erikoisjoukot-kaudella. http
      Maailman menoa
      10
      1113
    9. Mitä ikävöit eniten ikäväsi kohteesta?

Rahaa, turvallisuutta, kauniita katseita,seksiä, läheisyyttä vai jotain muuta?
      Ikävä
      68
      1109
    10. Siis HYI OLKOON! Ihmiset, eikö enää ole mitään rajaa?

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/4142eeb2-a589-4109-a5d0-e8f341df585c "Susanna Penttilän seksibussi kauhistutta
      Maailman menoa
      63
      960
    Aihe