Moi
Mulla on yhtäkkiä vuoden vanhassa asuksen kannettavassa tullut "akkua ei ole löydetty" ilmoitus oikeaan alareunaan. siinä kuvakkeessa on virtajohto, akku ja sen akun päällä punainen rasti. ilmoitus ei häviä. olen tarkistanut johdot ja akun, että on kunnolla kiinni. ei auta.
lisäksi: ajoittain kone ei millään sammu, vaan se jää vain pyörimään Sammutetaan- tilaan. kun sitä kestää ja kestää, niin otan johdon ja akun pois - muuten kone ei sammu. mikä on vikana?
Olen tehnyt kaikki päivitykset, on windowsin palomuuri ja virust.ohjelmat.
akkua ei ole löydetty ja sammumisesta
10
5599
Vastaukset
http://dawn.fi/keskustelu/t/f-213/728252
Eli akku voi olla mennyt rikki pahimmassa tapauksessa.- Hohhoijaati
Windowsissa on paljon kaiken näköisiä ongelmia.
Oletko testannut jollain live jutulla, joka kertoo akun toimivan ja kokeillut ilman virtapiuhaa?
- akku ja sammuminen
Kiitos.
otin virtajohdon pois koneesta, mutta kuitenkin toimii.
sitten
laitehallinta:
Akut
Microsoft ac adapter
Microsoft acpi-compliant control method battery
Microsoft composite battery
klikkasin kaikki kolme auki. jokaisen kohdalle tulee "Laite toimii oikein".
Akku on siis ok?
toinen ongelma on tuo sammuminen. Todennäköisesti on. Tuo sammuminen voi johtua ihan Windowsista. Siinä voi olla jokin vialla. Yleensä kone sammuu nopeiten painamalla sitä virtapainiketta pitkään.
- akku ja sammuminen
Mutta saisiko näihin asioihin apua;
siis miten saan tuon ilmoituksen "akkua ei ole löydetty" pois ?
Akku siis toimii.
Ja miten koneen sammumisen saisi toimimaan?
Välillä sammuu ok, mutta välillä jää vain pyörimään sammumis-tilaan, eikä sammumista auta vaikka virtapainiketta painaa pitkään. - akku ja sammuminen
Ovatko nämä ongelmani liian vaikeita täällä ratkaistaviksi?
Nämä ovat yhä aivan auki.
1.
Miten tuon ilmoituksen saa pois? Akku siis on ok.
2.
Jos Windowsissa on jotain vikaa, niin mitä ihmettä sitten pitää tehdä tuohon sammumisongelmaan? - aikojasitten
Peruuttele aikaa taaksepäin siihen päivään kun muistat kaiken olleen ok.
Siis palautuspisteeseen jolloin ilmoitusta ei ilmestynyt. - PcMasterRace
Itselläni sama ongelma. Kyllä löytyy tietokoneista 6 vuoden kokemus mutta tätä en ole vain tajunnut. Ilmoitus:Akkua ei löydetty koneena on DELL latitude d830
- Joku24
Mulla on sama ongelma akkua ei löydetty😭
- 625
Oletko toiminut ylemmän linkin mukaan?
Sammuta kone -> akku irti -> käynnistä vaikka ilman akkua -> sammuta -> akku kiinni.
Minulla tähänastiset vastaavat marinat ovat workkineet tuolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh811973Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1001695- 1801286
- 225707
- 59698
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6666- 56600
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako199566- 46508
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472