"Poista tuotteen Google sisältö tai koko Google-profiilisi
Jos poistat tuotteen Google , Google yrittää palauttaa muut Google-tuotteesi tilaan, jossa ne olivat ennen kuin liityit tuotteeseen Google ja poistaa pysyvästi tuotteen Google piirisi, viestisi ja kommenttisi. Jos poistat Google-profiilisi, poistat tuotteen Google sekä muut Google-profiilista riippuvaiset palvelut ja niiden tiedot."
Vaihtoehdot:
Poista tuotteen Google sisältö
Poista koko Google-profiilisi"
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Siis tuli nyt sitten luotua joku ijme google profiili enkä sitä halua (tein sen kun piti kysyä yhdestä youtubevideosta kysymys)..
Miten poistan sen ilman, että mun blogini (Google blogger) häviää?
Olen ihan tumpelo
Miten poistan vain +sinä tuotteen (prkl google), eikä blogia
En.haluu.blogia.pois
1
189
Vastaukset
- 5+13
"Poista tuotteen Google sisältö"
Tuo poistaa juurikin sen Google ominaisuuden. Gmail, YouTube ja sen sellaiset jää ennalleen.
"Poista koko Google-profiilisi"
Poistaa koko Google tilin. Eli myös Gmailin, Youtuben ja muut Google palvelut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731910Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971653- 1471197
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako190551- 54537
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462