MP7 AEG/ AEP

MP7able

Eli ois MP7 Sähköversio hakusessa, tähän mennessä oon löytäny Well MP7 AEG/P, Umarex H&K MP7 AEG/P ( Swat versio) ja Maruin AEP MP7. Ja myös pitäs löytää viriosia, lippaita ja lisäosia. Kuinka kaukaa pitäs tilaa että saisin pelikelposen MP7 AEG:n rakennettua?

19

369

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JIHAD!
      • Onnea AEP:n viritykseen :) Harva virittäjä sellasta puuhaa (olettaen että et viritä itse) Sinuna ostaisin kaasuversion.

• MP7able
        finsoft kirjoitti:

Onnea AEP:n viritykseen :) Harva virittäjä sellasta puuhaa (olettaen että et viritä itse) Sinuna ostaisin kaasuversion.

Paljos maksais kaasu? Meneekö yli 300€

• MP7able kirjoitti:

Paljos maksais kaasu? Meneekö yli 300€

Jos vaikka hakisit WGC:stä?

• G18able
        finsoft kirjoitti:

Jos vaikka hakisit WGC:stä?

Juu en. Ostan sittenkin huviksee CM G18C AEP, Saako siihen sitte viriosia? Ei oo pakko olla niitä, mutta ois kiva vähän saada kokemusta AEP:idenkin saralla.

• G18able kirjoitti:

Juu en. Ostan sittenkin huviksee CM G18C AEP, Saako siihen sitte viriosia? Ei oo pakko olla niitä, mutta ois kiva vähän saada kokemusta AEP:idenkin saralla.

Ei ole paljoa saatavilla, hankala virittää. Mitäs "kokemusta" sulla on?

• G18able
        finsoft kirjoitti:

Ei ole paljoa saatavilla, hankala virittää. Mitäs "kokemusta" sulla on?

Mulla on KJW M700 M160, DBoys HK416 M130 25rps :) Kaikki ite viritetty

• JIHAD!
        G18able kirjoitti:

Mulla on KJW M700 M160, DBoys HK416 M130 25rps :) Kaikki ite viritetty

Ai että oot kova.

• JIHAD! kirjoitti:

Ai että oot kova.

Jaahas, mitäs osia tuossa HK416:ssa on?

• tititiiy
        G18able kirjoitti:

Ei paljon osia saatavilla. Ei voi nostaa lähtönopeutta edes merkittävästi sylinterin takia.

• jepsjooo3

Oon virittänyt mp7n. paskaa se on sisältä ja ulkoa. En suosittele. lähtöjä ei saa nostettua alkuperäisestä pienen sylinterin ja lyhyen piipun takia. Eli mp7 virijouset on turhia.

• G18able

En nyt jaksa laittaa osalistaa HKsta mutta arviolta 500€ maksanu yhteensä ase, härpäkkeet ja virit

• G18able kirjoitti:

En nyt jaksa laittaa osalistaa HKsta mutta arviolta 500€ maksanu yhteensä ase, härpäkkeet ja virit

Vai niin.

• Virittelijä

Mitä hittoa? Täytyy sanoa että joku ei ole vain osannut hommaansa jos ei saa mp7 viritettyä! Itsellä ilman mitään viritys osia vakio noin 60m/s vai mitä se on--->78m/s 11,1roffi vakio paskalla internal akulla ja kantama noin 50m tarkasti. Tiputtelin osittaisella CQB alueella porukkaa enemmän kuin rynkyllä yleensä.

Nyt tekeillä viriosilla samanlainen. Jos sinne satkun lukemiin pääsis ja roffia hiukkasen isommaksi.

Kuka ikänä näitä meinaa virittää tai omistaa kyseisen laitteen jossa boksin kuoret vielä ehjät ovat, tehkää itsellenne palvelus ja laittakaa/laittattakaa sylinterin päähän kerros sorboa 3mm 70D orginelli kumin alle kohtaus kulman säätö. Boksin kuoret kestävät paljon enemmän tällä tavalla.

• Virittelijä

Lisäyksenä vielä: Suurin osa AEP boksiin tarkoitetuista viriosista käy kaikkiin AEP laatikoista. Tosin kannattaa tarkistaa yhteen sopivuus uusi ja vanha osa kädessä vertaamalla.

Mainittakoon eräs poikkeus, eli SHS teräs rattaissa, jossa tuo viimeinen ratas on erilainen mp7 kanssa, yksi hammas vähemmän. Tämä ratas sopii Glokkiin mutta ei Marui, well etc AEP mp7.

Jousien pituuksissa on myös havaittu eroja. Eli kannattaa ostosta tehdessä laskea kierteiden määrä ja arvioida pituus ennen tilausta. Nineball:in valmistama 130% jousi näyttäisi ainakin käyvän paikalleen ja on tehokkaampi kuin Guarederin m80 jousi omien tietojeni mukaan.

• "11,1roffi vakio paskalla internal akulla"
      ?

• JIHAD!

11.1 rps?

• JIHAD! kirjoitti:

11.1 rps?

Mietin vaan että viittaako toi jotenkin 11,1V lipoon.

• {turuk}
        finsoft kirjoitti:

Mietin vaan että viittaako toi jotenkin 11,1V lipoon.

RoF on käsittääkseni Rate of Fire, eli tulinopeus. En tied miksi käyttäisi tota termiä kun esmes rps on helpompi ymmärtää

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      74
      1933
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1673
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      148
      1240
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      662
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      646
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      55
      571
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe