Murtauduin apteekkiin.
Kuulusteluista yksi viikko, niin murtauduin sinne uudestaan. Sitä ei voi kuvata unenomaiseksi tilaksi, sillä uni sisältää aina elämän maun. Tämä oli jotain aivan toista, kiitos Oulun EMTT:n.
Suuri kiitos niille isänsä hylkäämille akateemikoille, jotka kostavat sukupuolensa meihin pieniin, heikkoihin miehiin.
Suuri kiitos.
Pahin psykoosisi?
11
227
Vastaukset
- Kylmät kädet
Tulen kostamaan teille, tässä, taikka seuraavassa elämässä. Sen vannon. Varsinkin sen 2 suljettua reissua ja penisreikäletkupenetraation.
Käytännössä nussitte minua penisreikääni, vaikka naisia olettekin. Don't Panic! Tapan itseni jokatapauksessa heti, kun saan välineet siihen.
You fucking bitch ..aika kulunut klisee, mutta tarkoitan sitä täydestä sydämmestäni. Oulun EMTT pilasi elämäni. - Kylmät kädet
Ennen Oulun Eteleäistä Mielenterveystoimistoa, olin hyvännäköinen nuori mies ilman minkäänlaista rikosrekisteriä, mutta se vanhojen muistelusta.
- Neiti psykootti
Jäi vähä vaivaamaan..aiheuttiko se mielenterveystoimisto sulle tilan, josta syystä murtauduit apteekkiin? Ja mitä sun ulkonäölle tapahtui? Huh, onneks siirsin hoitoni yksityiselle, ei tarvii asuinpaikkakuntani mielenterveystoimiston psykiatrioppilaiden lääketestaajana enää olla.
- Kylmät kädet
Kannattaa pysyä siellä yksityisellä puolella, voin kertoa.
Seronilia määrättiin ihmiselle, joka kuvasi tilaansa siten, ettei mikään tunnu miltään, "kaikki on pelkkää harmaata". Seronil tukahduttaa jo ennestään olevat tunteet täysin nollaan.
Voitte kuvitella loput. Rikosrekisteri, ihmisten pahoinpitely, jne. Jos ja kun Oulun Syyttäjänvirasto päättää, että minua lähdetään syyttämään ystäväni pahoinpitelystä, nostan helvetin valloileen..
Minulla ei ole mitään hävittävää.
- Kylmät kädet
Lääkemääräysten ja siitä seuranneiden tapahtumien jälkeen löivät minulle diagnoosin: Psykoosipiirteinen persoonallisuus.
Näin se homma toimii. Deal with it. - Neiti psykootti
Mikä hitto on psykoosipiirteinen persoonallisuus? Mulle lätkäistiin bipotuomion lisäks vielä epävakaa persoona ja vuosikausia ramppasin kiltisti mtt:ssa ja aina kun uus psykiatriopiskelija tuli edellisen tilalle, vaihdettiin lääkitys "uudempaan ja tehokkaampaan". Lopulta totesin ettei tää ole ihmisarvoista touhua, kun kamalista sivuvaikutuksista kertoessa ainoa kommentti oli "mielenkiintoista".
Ootko huomannu semmoista, että hirveän nuivasti suhtaudutaan siihen, että kieltäytyy lääkkeistä? Syy ei ole vilpitön huoli potilaan voinnista, se on tullu todistetuks, mut mikä? Saako ne psykiatrit jotai lahjuksia lääketehtailta vai miks lääkkeiden syönnin lopetus niitä huolestuttaa?- fhjfhkg,k
Jotkut psykiatrit SAAVAT osinkoja lääketehtailta, asia varmistettu.
Allen Franceskin, DSM chairman, on sanonut, että lieviin ja keskivaikeisiin psykiatrisiin häiriöihin pitäisi AINA ensin tarjota psykoterapiaa ja jos se ei toimi, VIIMEISENÄ vaihtoehtona lääkitys.
Olen tullut siihen loppupäätelmään, että yksikään psykiatri jonka kanssa olen Suomessa joutunut tekemisiin, ei ole ollut kovin perillä erotusdiagnostiikasta eivätkä tiedä todellisuudessa hölkäsenpöläystä määräämiensä lääkkeiden vaikutuksista.
- Neiti psykootti
Tässä vaan on niin hullunkurinen juttu takana, et Kela ei korvaa terapiaa, ennenkun on kokeiltu lääkkeitä. Siks minäkin turrutin vuosia bipon oireita neurolepteillä, kunnes en enää erottanut, olinko unessa ja näin unta vai olinko hereillä. Kun sitte yritettiin saada Kelalta hyväksyntä terapiaan, tuli vastaus, että olen liian huonossa kunnossa. Mitä muutakaan oisin voinut niiden lääkemäärien jäljiltä olla?
Mulla psykiatrin antama "apu" on ollu lääkkeiden tehosta kyselyä ja niiden vaihtamista ja sivuoireiden kirjaamista mihin lie käyttöön. Siis selkeästi olen ollu koehenkilönä, vaikkei mulle semmoisesta koskaan kerrottu tai lupaa kysytty.
Selvisi siitä, kun psykiatri sanoi, että lääkeyhtiö haluais tietää, miten potilas reagoi lääkkeenvaihtoon tuosta vain lennosta, ilman vanhan vähittäistä lopetusta. Vain häkki ja juoma-annostelija puuttui. Mä oli arvoton koe-eläin. - 111
Lääkkeistä.. Minulta meni usko lääkkeisiin kun kyselin muilta mitä ne söi. Toisella kakssuuntanen toinen skitso. Minä masentunut. Kaikilla samat neuroleptit ja suunnilleen samaan aikaan oli vaihdettu uuteen merkkiin. Ei voi olla sattumaa. Samat lääkkeet syötetään kaikille, oli sairaus mikä tahansa.
- pääsumussa muuten
Se syy miksi minä en koskaan suostunut niihin tuputettuihin mielen
lääkkeisiin koskemaan, oli juuri tuo ns. hiljainen tieto.
Mulla oli jo ikää sen verran ja sitä kautta ympäröivästä maailmasta
muilta ihmisiltä eri medioiden välityksellä sekä sukulaisista tätä
tositarinajuttua miten heillä oli mennyt niiden aineiden kanssa.
Niiden kokemukset niistä oli pääsääntöisesti huonohkot siihen aikaan,
joten minulle asennoituminen siihen asiaan alusta alkaen oli helppoa,
no mental drugs. Eikä kyllä kaduta se päätös vähääkään. - vitun omaiset
Mä joudun syömään lääkkeitä ainoastaan siksi, että voin mennä porukoille syömään sunnuntaisin, kun ne ei kestä mua oikeana itsenäni. Siis en kelpaa heille muutoin, kuin huumattuna, vaikka heillä sitävastoin riittää selitettävää asuntonsa huonosta kunnosta ja ainaisista avioriidoistaan, sekä aivan ihmeellisistä väitteistään milloin mistäkin. Kuitenkaan välien katkaisu ei tule kysymykseen, sillä silloin he soittelevat perään ja ovat huolissaan siitä olenko tullut hulluksi. Miten ihmeessä voin selvitä tällaisesta tilanteesta. He ovat vielä 20 vuotta liian nuoria kuolemaan, joten odottelukaan ei tule kyseeseen, eikä se ole ihmisarvoistakaan. Mitä helvettiä mä teen ?? Mä haluan eroon näistä tyypeistä. Ketä ikinä ovatkaan. Eivät ainakaan mun äiti ja isä. Jotain hulluja !!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?
Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?82718Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut
Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh1632620- 1842481
Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?
Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n122004Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille
Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari181975Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa
Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa541818Sofia Virta SUURI POLIITIKKO
Osallistumalla Erikoisjoukkoihin nostaa Vihreät kauaksi ohi perussuomalaisista, joka on muutenkin hajoamassa omaan mahdo691548Mika Poutala salasi osallistumisensa Erikoisjoukkoihin
Poutala ryhtyi ministeriksi 13.6.2025 ja 5.8.2025 ilmoitettiin hänen olevan seuraavalla Erikoisjoukot-kaudella. http101113Mitä ikävöit eniten ikäväsi kohteesta?
Rahaa, turvallisuutta, kauniita katseita,seksiä, läheisyyttä vai jotain muuta?681109Siis HYI OLKOON! Ihmiset, eikö enää ole mitään rajaa?
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/4142eeb2-a589-4109-a5d0-e8f341df585c "Susanna Penttilän seksibussi kauhistutta63970