Eräässä tutussa paikassa ilmestyi henkiolento, joka hyökkäsi kimppuun. En kerro tästä karmivasta jutusta enempää mutta tämä juttu on aivan tosi. Haluaisin tietää miksi näin kävi. Onko kellekään muulle käynyt näin?
Henkiolennon hyökkäys
5
245
Vastaukset
- Mä joka en tiiä
Mulle! Oon Hämeestä ja tääl kummittelee se Vanajan haamu oon itsekin nähnyt ja kuullu sen . Se oli karmivaa enkä enää koskaan aijo astua siihen linnaan!!!
- ei ne ysväviä ole
Kaikki demonihenget vihaavat ihmisiä ja haluavat tuhota heidät. Sinua Jumala rasktaa ja olet suuri uhka pahan voimille. Pysyttele vain Jeesuksen Kirstuksen veren ja nimen suojissa niin sinulle ei mitään pahaa tapahdu Herran sallimatta.
- Horatius Sahlberg
Meille Sahlberg- suvun jäsenille mainitsemasi kaltaiset hyökkäykset ovat parin viimeisen vuoden ajalta perin tuttuja.
Poikkeuksetta hyökkääjä on ollut nettikummitus, jonka joku palstalaisista päästi valloilleen noidutun kuvan kautta pari vuotta sitten., - GOD´S ARMY
Kyseinen henkiolento on demoni!! EI ole mitään kummituksia, se on paholaisen luoma harha, että ihminen jää muka ajelehtimaan kummitukseksi. Helvetti ja taivas on olemassa ja vain niihin kahteen jompaankumpaan ihminen kuollessaan menee, jos ei ole Jeesus Kristus elämäsi herrana ja harjoitat ennustamista, magiaa, noituutta, okkultismia, niin olet pimeyden puolella ja tarvitset Jeesuksen Kristuksen vapautusta elämääsi ja saada anteeksi syntisi ja voiman ajaa demonit pois kiusaamasta.
- parempiollarappiolla
Joo kutsu ihmeessä jos haluat tulla samanlaiseksi kuin nämä jeeesus ristus tyypit täällä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh801965Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971683- 1581270
- 59698
- 225697
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6656- 56600
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako199566- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472