Heips, olisin kyselly kokemuksia muilta immeisiltä... Olen lopettanut reilu 4 vko sitten e-pillerit, 5 pvä niiden jälkeen tuli sitten vissiin tyhjennysvuoto. Sitten viime viikon torstaina alkanut kunnon menkat ja ne kesti sunnuntaihin saakka. Nyt sitten tiputellut siitä saakka rusehtavaa verta???? Hieman olen ihmeissäni että mikähän siellä mättää :S Ollaan päätetty avomieheni kanssa että tulee jos on tullakseen (lapsia) mutta nyt kuitenkin miettii vaan koko ajan asiaa. AUTTAKAA!!!
AUTTAKAA TOISTA!!!
Avun tarpeessa
4
90
Vastaukset
- Kannattaako?
Kauanko yhdessä ja ikä?
- AUTTAKAA TOISTA
Yhdessä ollaan ollaan oltu 5 vuotta ja ikää löytyy 25...
- Voi voi..
AUTTAKAA TOISTA kirjoitti:
Yhdessä ollaan ollaan oltu 5 vuotta ja ikää löytyy 25...
Joo ei riitä. Toinen lisää vähintään, ja sitten katsellaan.
Syöppä pillerit kiltisti.
- Tytt.
No hormonaalisen ehkäisyn lopettamisen jälkeen voi mennä jonkun aikaa, ennen kuin kierto normalisoituu.
Kortsua vois käyttää siihen asti, että kierto tasaantuu. Ihan vaan selkeyttämään tilannetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731910Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971653- 1461191
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako189549- 54529
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462