kaksi kk raskaana, testi nega?????!!!

mitä ihm.

Voiko olla mahdollista, että jos on ollut kaksi kuukautta raskaana ja tekee kotitestejä niin näyttää selkeää negaa, ei yhtään edes pienen pientä haamuplussaa vaan selkeä nega?? Tein viime kuussa varmuuden vuoksi testin kun menkat olivat myöhässä ja kestivät vain kaksi päivää ja nega tuli ja siinä vaiheessa jos olisin ollut raskaana niin olisin ollut jo kaksi kuukautta....vai onko kotitestit vaan niin pskoja että näyttelevät mitä sattuu?

8

324

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • djwhkks

Mahdollista ainoastaan siinä tapauksessa, että sinulla raskaushormoni ei ollenkaan näkyisi virtsassa. Tämä on kuitenkin hyvin harvinaista. Kyllä kotitestit ovat erittäin luotettavia, ei kannata kaikkia nettijuttuja uskoa. Mitä todennäköisimmin et siis ole raskaana.

• Yhteys lääkäriin

Jos kuukautisesi ovat poissa ja testit näyttävät negatiivista, voi asian varmistaa vielä verikokeilla. Jos verikoekin on negatiivinen, niin sitten yhteyttä lääkäriin, sillä kuukautisten poisjäämiselle voi olla monia muitakin syitä kuin raskaus.

• ei heti lääkäriin

A) Aloittajan kuukautiset ovat tulleet ainakin viime kuussa, olleet vain normaalia lyhyemmät
        B) Kerran välistä jääneet kuukautiset eivät ole mikään järkevä syy mennä lääkäriin
        C) Vasta jos kuukautiset pysyvät pidempään poissa, on syytä mennä selvittämään mistä moinen johtuu

• Tittiuuu

Joissain uusimmissa pillereissä on tuo menkkojen poisjäänti/niukkuus sivuvaikutuksena, joka ainakin allekirjoittaneelle on ihan mukava lisä mutta myös aina sopivasti se osaa säikäyttää. Tämä on mahdollista varsinkin jos syö monta laattaa peräjälkeen esim. 3 ja sitten vasta pitää tauon. Jos stressaa hirveästi ja on paino laskenut yms. hormonit ihan sekaisin niin kyllä ne menkat saattaa tehdä vaikka mitä jännää.

• eatkjl

Jos puhutaan menkoista, niin minä ainakin oletan että aloittajalla ei ole hormonaalista ehkäisyä. Hormonaalisen ehkäisyn kanssa ei ole menkkoja, vaan tyhjennysvuoto.

• Tsori.....
        eatkjl kirjoitti:

Jos puhutaan menkoista, niin minä ainakin oletan että aloittajalla ei ole hormonaalista ehkäisyä. Hormonaalisen ehkäisyn kanssa ei ole menkkoja, vaan tyhjennysvuoto.

Mutta luulen kyllä että useimmat eivät ala hormoonalisen ehkäisyn myötä pilkunnussijoiksi, vaan sanovat menkoiksi sitä tapahtumaa kun jalkojen välistä vuotaa vertaa.

• adgökj
        Tsori..... kirjoitti:

Mutta luulen kyllä että useimmat eivät ala hormoonalisen ehkäisyn myötä pilkunnussijoiksi, vaan sanovat menkoiksi sitä tapahtumaa kun jalkojen välistä vuotaa vertaa.

Ja minä taas luulen, että kannattaisi todellakin käyttää niitä oikeita termejä, koska se selventäisi hyvinkin monta asiaa ja kirjoitusta heti.

• olen kokenu

Sulla on tuulimuna

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1910
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1653
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1207
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      537
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      488
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe