Sinä isotteleva mies

Katuva naistenmies

Onnistut aina häviämään kaikki väittelyt. Olet varmaan hormonikarju kun älykkyytesi on lapsen luokkaa, tai teinipojan. Monella roinarilla on jäänyt pysyvä teinivaihe päälle. Haluatko olla loppuelämäsi typerys, voit muuttua, käy vaikka lukio pohjille ja siitä on hyvä jatkaa.

13

131

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nöyrry jo jälleen k..

"Onnistut aina häviämään kaikki väittelyt. Olet varmaan hormonikarju kun älykkyytesi on lapsen luokkaa, tai teinipojan. Monella roinarilla on jäänyt pysyvä teinivaihe päälle. Haluatko olla loppuelämäsi typerys, voit muuttua, käy vaikka lukio pohjille ja siitä on hyvä jatkaa"

Terve pikkupoika. Taas teet uuden ketjun, ainoastaan nolataksesi itsesi jälleen. Koska nöyrryt jälleen. Jatka internetissä huutelua.

Ja pahasti itsesi taas nolaatkin rimppakinttu.

Sillä sinähän se kirjoitat pissakakka - juttuja täällä. Ja olen kuuleppas käynyt lukion. Sinun "älykkyyksistä" en rupea tarkemmin puhumaan.

Mistäs nyt sanot? Aivan. Et mistään. Nöyrryt vain kuten aina. Nöyrry.

Nöyrry räkänokka. Huutele internetissä räkänokka. Nolaa itsesi räkänokka.

• FostersMän

MUHAHAHAHA!

Pitihän tulla tätäkin palstaa vilkasemaan. Ja totta, sinä se jaksat jauhaa minusta. =D

Olen itse asiassa aika otettu, että jaksat käyttää energiaasi ja aikaasi noinkin paljon minuun.

Pistin just Konjakin pakkaseen kylmenemään. Ja avasin Foster´s:in. Jatkan tästä viikonloppua. Tuun välillä vilkasee, et mitä sä kommentoit. Kun olethan käyny tänne kirjottelee monta kertaa päivässä. Taidat päivittää tätä 15 minuutin välein, kun odotat mua. Söpöä.

Joo joo, "nöyrry, nöyrry"

MUHAHAHAHAH!

• Nöyrry heikko.

"MUHAHAHAHA!

Pitihän tulla tätäkin palstaa vilkasemaan. Ja totta, sinä se jaksat jauhaa minusta. =D"

Sielläpäs ollaan hilpeänä. Sinä hoikka räkänokkahan se teet näitä ketjuja. Nöyrtyisit vain hiljaa siellä.

"Olen itse asiassa aika otettu, että jaksat käyttää energiaasi ja aikaasi noinkin paljon minuun"

Taas pentu luulee itsestään liikoja. Ei ole minun energioista pois saatika ajasta yksi minuutti kun tupakalla räpellän puhelinta.

"Pistin just Konjakin pakkaseen kylmenemään. Ja avasin Foster´s:in. Jatkan tästä viikonloppua. Tuun välillä vilkasee, et mitä sä kommentoit. Kun olethan käyny tänne kirjottelee monta kertaa päivässä. Taidat päivittää tätä 15 minuutin välein, kun odotat mua. Söpöä."

Onneksi olkoon. Toivottavasti on hyvä olla pikkupoika. Ei ole minulta mistään pois, jos tupakalla näillä sivuilla käyn. Sinä istut koneen äärellä näillä sivuilla kirjoittamassa pissakakka - juttuja. Taitaa pentua hävettää.

"Joo joo, "nöyrry, nöyrry"

MUHAHAHAHAH!"

Hyvä että olet tajunnut. Kunhan nyt nöyrtyisit hiljaa ja pelaisit vaikka sitä sulkapalloa.

Nöyrry. Kuten aina.

• orja.
        Nöyrry heikko. kirjoitti:

"MUHAHAHAHA!

Pitihän tulla tätäkin palstaa vilkasemaan. Ja totta, sinä se jaksat jauhaa minusta. =D"

Sielläpäs ollaan hilpeänä. Sinä hoikka räkänokkahan se teet näitä ketjuja. Nöyrtyisit vain hiljaa siellä.

"Olen itse asiassa aika otettu, että jaksat käyttää energiaasi ja aikaasi noinkin paljon minuun"

Taas pentu luulee itsestään liikoja. Ei ole minun energioista pois saatika ajasta yksi minuutti kun tupakalla räpellän puhelinta.

"Pistin just Konjakin pakkaseen kylmenemään. Ja avasin Foster´s:in. Jatkan tästä viikonloppua. Tuun välillä vilkasee, et mitä sä kommentoit. Kun olethan käyny tänne kirjottelee monta kertaa päivässä. Taidat päivittää tätä 15 minuutin välein, kun odotat mua. Söpöä."

Onneksi olkoon. Toivottavasti on hyvä olla pikkupoika. Ei ole minulta mistään pois, jos tupakalla näillä sivuilla käyn. Sinä istut koneen äärellä näillä sivuilla kirjoittamassa pissakakka - juttuja. Taitaa pentua hävettää.

MUHAHAHAHAH!"

Hyvä että olet tajunnut. Kunhan nyt nöyrtyisit hiljaa ja pelaisit vaikka sitä sulkapalloa.

Nöyrry. Kuten aina.

Nuolen pyllysi.

• FostersMän
        Nöyrry heikko. kirjoitti:

"MUHAHAHAHA!

MUHAHAHAHAH!"

Nöyrry. Kuten aina.

Olen muuten aika hyvä sulkapallossakin. Katsos, kun en nostele pelkästään punttia. Taas saatiin sulle yksi vitutuksen aihe lisää. Nostan isompia rautoja kuin sinä, juon ja kepitän sut suliksessakin milloin vain. Kun minä en ole vain yhden lajin mies. Mutta, pistähän sinä päätä tyynyyn pikkuhiljaa, niin nousee joskus se 140 penkistä. Vielähän sun penkki ei ole lähelläkään sitä.

Hitto, Fostersit loppu. Otan viskin.

"Trenaa, syö ja lepää" MUHAHAHAHAHA!

Joo, nöyrryn. Kuten aina. MUHAHAHAHAHA!

• Nöyrry heikko.
        FostersMän kirjoitti:

Olen muuten aika hyvä sulkapallossakin. Katsos, kun en nostele pelkästään punttia. Taas saatiin sulle yksi vitutuksen aihe lisää. Nostan isompia rautoja kuin sinä, juon ja kepitän sut suliksessakin milloin vain. Kun minä en ole vain yhden lajin mies. Mutta, pistähän sinä päätä tyynyyn pikkuhiljaa, niin nousee joskus se 140 penkistä. Vielähän sun penkki ei ole lähelläkään sitä.

Hitto, Fostersit loppu. Otan viskin.

Joo, nöyrryn. Kuten aina. MUHAHAHAHAHA!

"Olen muuten aika hyvä sulkapallossakin. Katsos, kun en nostele pelkästään punttia. Taas saatiin sulle yksi vitutuksen aihe lisää. Nostan isompia rautoja kuin sinä, juon ja kepitän sut suliksessakin milloin vain. Kun minä en ole vain yhden lajin mies. Mutta, pistähän sinä päätä tyynyyn pikkuhiljaa, niin nousee joskus se 140 penkistä. Vielähän sun penkki ei ole lähelläkään sitä. "

Hehheh, ja nyt on pikkupoika taas niin "isoa ja vahvaa". Eikä minua sapeta vieläkään mikään, toisin kun sinua räkänokkaa. Eikös? Ja että ihan osaa pelata "sulista". Heh, aina nolaat itseäsi vain enemmän ja enemmän. Oikein sulkapalloilijan kroppakin. Ja pullistelet sulkapallon peluulla ja jollain penkillä. Ei näin. Ei näin.. Ja kaikenlisäksi todella vaatimattomalla penkillä. Anna minun kaikki kestää.

"Hitto, Fostersit loppu. Otan viskin."

Onneksi olkoon.

Joo, nöyrryn. Kuten aina. MUHAHAHAHAHA!"

Nöyrry solakka poika. Nöyrry.

• pröööööööt

Teillä on kakkaa pyllyssä.

• ota roinaa vielä ene

Nöyrryttelijällä on on xxl-vaatteet ja 40kg ylipainoa, jota "lihakseksi" kutsuu. Nostaneeko edes 140kg penkistä??

Yhden sana ja yhden lajin "mies" ...kertakaikkiaan....

Heh :)

• Nöyrry heikko.

"Nöyrryttelijällä on on xxl-vaatteet ja 40kg ylipainoa, jota "lihakseksi" kutsuu. Nostaneeko edes 140kg penkistä??

Yhden sana ja yhden lajin "mies" ...kertakaikkiaan....

Heh :)
        "

Sinähän sen tiedät paljon omaan lihaa ja paljon en. Sen ainakin tiedän, että sinä et, hintelä sulkapallonpelaaja. Ja sinä taas nolaat itseäsi pullistelemalla penkillä. Tajuathan miten naurettava olet? Vielä kun tuo tulos on aikass vaatimaton sinun vuosien sali/sulkapallo reenityksillä.

Ja sinähän tiedät mitä muuta teen. En ainakaan mitään akkojen touhua, niinkuin sinä. Sinä pelaat sulkapalloa. Sinä olet hintelä neiti. Pelaatko sählyäkin? Käytkö pilates tunneilla? Taidat käydä.

Sinussa ei ole miestä nimeksikään. Koska sinä olet pentu pissakakka - jutuillasi.

• FostersMän

"Nöyrryttelijällä on on xxl-vaatteet ja 40kg ylipainoa, jota "lihakseksi" kutsuu. Nostaneeko edes 140kg penkistä??"

Tällainen kuva minullakin on tästä jo Suomi24 kehonrakennus -palstalla kuuluisuuteen nousseesta "nöyryyttäjästä".

Ja penkki ei ole lähelläkään 140. Tämä käy ilmi minun ja hänen aikaisemmasta keskustelustaan. Hän itse sanoo jossain tuolla ketjussa, että penkki ei ole 140, ei lähelläkään.

Täytyy muistaa, että tämä nöyräyttelijä on entinen alkoholin ongelmakäyttäjä. Tämä on siis näitä käännynnäisiä, jotka löytävät itselleen jonkin toisen korvaavan aktiviteetin dokaamisen tilalle ja kehittävät siitä itselleen pakkomielteen ja toteuttavat sitä fundamentalistisella mentaliteetilla.

Tämä nöyryyttäjä on joku alle 5 vuotta treenannut beginneri ja on nyt nostanut itsensä jonkinlaiseen voimailulajien gurun asemaan ja yrittää levittää body-profetiaansa täällä suomi24 -palstalla. Tätä profeetan asemaa hän ei suostu menettämään. Kaikki, joka uhkaa hänen profetiaalista asemaansa, edustaa hänelle vääräuskoisuutta ja pahuutta, kuten fundamentalismiuskontoon kuuluukin. Kuten minä, joka osaan käyttää alkoholia kohtuudella, enkä kaiken lisäksi tunnusta hänen "oppejaan", olen hänelle pahan ilmestymä. Hän näkee minut kaikkialla, kuten tuolta ketjuista voi lukea. En ole edes käynyt viikkoon täällä ennen eilistä, niin hän on kirjoittanut minusta viestejä. Ja hätkähdyttävää on se, millä intensiivisyydellä nämä viestit tulevat. Hänen on pakko roikkua täällä lähes koko päivä.

Tämä "nöyryyttäminen" vastaa hänelle uskonnollista manausrituaalia. Hän yrittää manata pahaa pois.

"Sen ainakin tiedän, että sinä et, hintelä sulkapallonpelaaja."

Vaikka en olekaan tuon edellisen kirjoittaja ja tyypilliseen tapaasi etsit vain syyllistä omaan pakkomielteeseesi, niin jännä juttu, että viimeksi olin roinaaja keskustellessamme ja nyt olen hintelä sulkapallonpelaaja.

MUHAHAHAHA!

"Vielä kun tuo tulos on aikass vaatimaton sinun vuosien sali/sulkapallo reenityksillä."

Et taida edes enää muistaa kiihkoillessasi, että minä sanoin sinulle viimeksi, että minun sarjapainot kapeassa penkissä on isommat kuin sinun maksimisi. Koita nyt päättää MUHAHAHA!

"Sinä pelaat sulkapalloa."

Minä pelaan myös sulkapalloa.

" Sinä olet hintelä neiti."

Viimeksi olin kuitenkin roinaaja? Osaatko päättää?

"Pelaatko sählyäkin? Käytkö pilates tunneilla?"

En ja en. Squashia kyllä käyn silloin tällöin pelaamassa. Kepitän sinut siinäkin. Kepitän sut suliksessa, squashissa, penkissä tai missä liikkessä ikinä haluatkin.

Mutta alkoholin juonnissa sinä voitat minut ihan varmasti.

Joten nöyrryn

MUHAHAHA!

Silti otan tänään pari olutta.

• FostersMän

Ai niin. Ja edelleen olen otettu siitä energiasta ja huomiosta, jonka sinä jaksat minuun keskittää..

-> Foster´s

• Nöyrry narri.

"Tällainen kuva minullakin on tästä jo Suomi24 kehonrakennus -palstalla kuuluisuuteen nousseesta "nöyryyttäjästä". "

Puhut itsekseen nykyään? Okei. Hyvin menee.

"Ja penkki ei ole lähelläkään 140. Tämä käy ilmi minun ja hänen aikaisemmasta keskustelustaan. Hän itse sanoo jossain tuolla ketjussa, että penkki ei ole 140, ei lähelläkään."

Sinä pikkupentu se yllätät tyhmyydelläsi.Tajuatko miten sinua viedään kuin pässiä narussa? Oletko kuullut semmoisesta kuin sarkasmi? Et ilmeisesti? Huhhuh, kyllä on hölmö kakara, ihan aikuisten oikeasti.

"Täytyy muistaa, että tämä nöyräyttelijä on entinen alkoholin ongelmakäyttäjä. Tämä on siis näitä käännynnäisiä, jotka löytävät itselleen jonkin toisen korvaavan aktiviteetin dokaamisen tilalle ja kehittävät siitä itselleen pakkomielteen ja toteuttavat sitä fundamentalistisella mentaliteetilla. "

Joo, jatka itsesi nolaamista Suomi24 - psykiatri. Tajuatko miten narri olet? Ja tajuatko että olet päihteiden väärinkäyttäjä? Et. Koska et tajua mitään.

"Tämä nöyryyttäjä on joku alle 5 vuotta treenannut beginneri ja on nyt nostanut itsensä jonkinlaiseen voimailulajien gurun asemaan ja yrittää levittää body-profetiaansa täällä suomi24 -palstalla. Tätä profeetan asemaa hän ei suostu menettämään. Kaikki, joka uhkaa hänen profetiaalista asemaansa, edustaa hänelle vääräuskoisuutta ja pahuutta, kuten fundamentalismiuskontoon kuuluukin. Kuten minä, joka osaan käyttää alkoholia kohtuudella, enkä kaiken lisäksi tunnusta hänen "oppejaan", olen hänelle pahan ilmestymä. Hän näkee minut kaikkialla, kuten tuolta ketjuista voi lukea. En ole edes käynyt viikkoon täällä ennen eilistä, niin hän on kirjoittanut minusta viestejä. Ja hätkähdyttävää on se, millä intensiivisyydellä nämä viestit tulevat. Hänen on pakko roikkua täällä lähes koko päivä."

Juuri näin. Sinähän minut taas tunnet. Arvailet vain kaikennäköistä siellä ruudun takana nöyränä. Ja nuo juttusi että et täällä kirjottele, on jo todettu vääriksi. Olet heikko pelkuri kuka ei myönnä mitään.

"Tämä "nöyryyttäminen" vastaa hänelle uskonnollista manausrituaalia. Hän yrittää manata pahaa pois. "

Kyllä. Juuri näin.

"Vaikka en olekaan tuon edellisen kirjoittaja ja tyypilliseen tapaasi etsit vain syyllistä omaan pakkomielteeseesi, niin jännä juttu, että viimeksi olin roinaaja keskustellessamme ja nyt olen hintelä sulkapallonpelaaja. "

Älä viitsi naurattaa. Sinä olet heikko sulkapallon pelaaja, etkä mitään muuta. Sen myönsit itsekkin. Kopioippas se juttu missä olen sinua sanonut roinariksi. Sinun vaatimattomalla penkkituloksella, millä vielä pullistelet, ei ole roinaa nähtykkään.

"MUHAHAHAHA!

Et taida edes enää muistaa kiihkoillessasi, että minä sanoin sinulle viimeksi, että minun sarjapainot kapeassa penkissä on isommat kuin sinun maksimisi. Koita nyt päättää MUHAHAHA!"

Juu. Senhän sinä tiedät. Milloin tulet sinne Mayorsille puhdistamaan ilmaa ja varmistelemaan? Et ilmeisesti koskaan?

"Minä pelaan myös sulkapalloa."
        Niin pelaat. Kun sen jo aikaisemmin kerroit lapsi hyvä.

"Viimeksi olin kuitenkin roinaaja? Osaatko päättää?"

Kopioitko sen kohdan? Et varmaan, koska sellaista ei taida olla. Kuten sanoin, sinun vaatimattomiin tuloksiin ei roinaa tarvita lähimainkaan.

"En ja en. Squashia kyllä käyn silloin tällöin pelaamassa. Kepitän sinut siinäkin. Kepitän sut suliksessa, squashissa, penkissä tai missä liikkessä ikinä haluatkin. "

Palturia vaan pikkupoika jauhaa. Ainut mitä kepität on sinä itsesi. Säälittävä narri, joka käy jossain joogakursseilla. Meikkaatkin varmaan itsesi.

"Mutta alkoholin juonnissa sinä voitat minut ihan varmasti.

Joten nöyrryn

MUHAHAHA!

Silti otan tänään pari olutta."

Hyvä. Sillä ainut asia mitä voit tehdä, on nöyrtyä.

Joten jatka näitä pissakakka - juttujen kirjoitteluja. Ja jatka joogaamista, sulkapallon peluuta, leikkaamista ja penkin vääntämistä.

Joten nöyrry. Nöyrry ja tule sinne Mayorssille pelaamaan sitä sulkapalloa.

• Mate Pusta

Ihan hyviä pointteja sulla mutta mulla on jo AMK-inssin paperit eli anna lisäohjeita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunnustusten lauantai

Mitä haluat sanoa kaivatullesi?
      Ikävä
      244
      3268
    2. Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?

Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?
      Maailman menoa
      36
      2962
    3. Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?

Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n
      Maailman menoa
      34
      2188
    4. Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille

Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari
      Maailman menoa
      35
      2095
    5. Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa

Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa
      Maailman menoa
      74
      1970
    6. Sofia Virta SUURI POLIITIKKO

Osallistumalla Erikoisjoukkoihin nostaa Vihreät kauaksi ohi perussuomalaisista, joka on muutenkin hajoamassa omaan mahdo
      Maailman menoa
      84
      1756
    7. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      38
      1634
    8. Mitä ikävöit eniten ikäväsi kohteesta?

Rahaa, turvallisuutta, kauniita katseita,seksiä, läheisyyttä vai jotain muuta?
      Ikävä
      122
      1517
    9. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      56
      1424
    10. Mika Poutala salasi osallistumisensa Erikoisjoukkoihin

Poutala ryhtyi ministeriksi 13.6.2025 ja 5.8.2025 ilmoitettiin hänen olevan seuraavalla Erikoisjoukot-kaudella. http
      Maailman menoa
      45
      1269
    Aihe