Kiitos
Näkeekö kukaan oikea selvänäkijä tulevaisuuteeni ?
14
279
Vastaukset
- a vot
Simppako siellä taas?
- ammattitaidottomuutt
Niin. En tiedä onko Simppa vai kuka. Mutta outoa että kaikille ei vastata. ammattitaidottomuuttako kun ei kerrota tarpeeksi tarinaa mistä keksiä vastaukset ?
- Äiti vain..
Suuntia antavat ennustajat mutta esim.tilisaldoa katsomalla jokainen näkemätönkin kykenee päättelemään monia asioita.
Joidenkin pyynnöistä havaitsee selvän kiusanteon ja aliarvioimisen.Jättäisinpä minäkin vastailematta vaikka kuinka upeita asioita näkisin..Eikös sääkin ole se mikä milloinkin sattuu tulemaan ja sään ennustamisestakin"pieleen" jaksavat porukat rutista.Höh! - ennustuspalsta
Tuossahan niitä ammattilaisia on sulle , alkaa kummasti "ammattitaitoa" löytyä kun raottaa lompakkoaan, kummasti näkyy pitkällti tulevaisuuteen ihan netissäki pelkästä pyynnöstä jotta mitä näkyy mulle.
- miakuusisto
hmm.. intuitiivinen näkijä "näkee". Osa taas näkee mutta ns hämärästi. Osa on oikeasti todella hyviä ja vastuuntuntevia. Ne pitää osata vain löytää. Ennustaminen on huijausta. Kukaan ei todellakaan voi ennustaa sinun elämääsi, eikä vapaata tahtoa voi kahlita :) takuulla googlaamalla löytyy jo melkoisia mestareitakin ! tsemppiä ¤ mia ¤
- J. Käteinen
Tulevaisuuteen ei näe. Tietenkin voi vaikka sanoa että nykyistä hallitusta huonompaa ei tule, on varmasti melko oikeassa. Mutta kaikki muu on samanlaista arvailua mutta osumatarkkuus on mitä on.
- minä vain
Niin, eihän Jumalaakaan joidenkin mielestä ole. Eikä henkimaailmaa. Ja joidenkin mielestä maa on litteä kuin pannukakku.
- Olipas taas
minä vain kirjoitti:
Niin, eihän Jumalaakaan joidenkin mielestä ole. Eikä henkimaailmaa. Ja joidenkin mielestä maa on litteä kuin pannukakku.
Jos jumala onkin olemassa tai henkimaailma, niin ei se tarkoita että joku ihminen kykenisi ennustamaan. Nyt jotain tolkkua noihin läppiiin.
- minä vain
Olipas taas kirjoitti:
Jos jumala onkin olemassa tai henkimaailma, niin ei se tarkoita että joku ihminen kykenisi ennustamaan. Nyt jotain tolkkua noihin läppiiin.
Mutta et sinä eikä kukaan muu pysty todistamaan että ennustaminen ei olisi mahdollista. Ähä.
- 16+8
minä vain kirjoitti:
Mutta et sinä eikä kukaan muu pysty todistamaan että ennustaminen ei olisi mahdollista. Ähä.
Omalta kohdalta se vasta helppoa onkin, sen kun antaa ennustaa itselleen. Kun siis ennustetaan jotain merkittävää, ei jotain minkä voi päätellä, niin kummasti menee ennustukset epämääräisiksi.
Muuten äärettömän lapsellista tuollainen lällättely, pienet lapset sitä tekevät. Samalla periaatteella voidaan perustella yhtä sun toista. Mutta ei se minulta ole onneksi pois. - minä vain
16+8 kirjoitti:
Omalta kohdalta se vasta helppoa onkin, sen kun antaa ennustaa itselleen. Kun siis ennustetaan jotain merkittävää, ei jotain minkä voi päätellä, niin kummasti menee ennustukset epämääräisiksi.
Muuten äärettömän lapsellista tuollainen lällättely, pienet lapset sitä tekevät. Samalla periaatteella voidaan perustella yhtä sun toista. Mutta ei se minulta ole onneksi pois.:-) siitä voidaan aina keskustella mikä on lapsellista. Mieluummin lapsellinen kuin skeptikko tai uskis. Mutta jokaisella on vapaa tahto ja valinta ajatella miten haluaa
- Helppoa
Määrittele oikea silminnäkijä? Kysy sitten vaikka ensin että onko kyseisiä henkilöitä olemassa. Niin, voit sitten unohtaa tämän kysymyksen.
- ........
minulle ennusti romanimummo vuosia sitten.
hän mm. sanoi, että avioidun ulkomaalaisen kapeakasvoisen miehen kanssa. tämä tapahtui.
hän myös sanoi, että muutamme tulevaisuudessa maalle. minä ja mieheni ollaan molemmat aika kaupunki-ihmisiä, mutta viimeaikoina mieheni on alkanut puhua, että olisi kyllä kiva asua maaseudulla :D
hän myös sanoi, että avioidun hyvän miehen kanssa joka on uskollinen minulle ja rakastaa minua ja joka tienaa niin hyvin, että voin tulevaisuudessa päättää haluanko käydä töissä vai en ja, että saamme useita lapsia ja poikamme tekee meidät erityisen ylpeäksi. jää nähtäväksi toteutuuko nämä :P- Huuhaata.
Osa toteutunee ja osa ei, siitä sitten päättelet oliko hyvä ennustaja vai ei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731910Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971653- 1471197
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako190551- 54537
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462