Haluan lapsen ja olla yh

olenko ilkeä äiti :D

saanko huijata spermaa joltain yhdenyön panolta, vaikka nuoremmalta mieheltä vai onko se eettisesti ja moraalisesti väärin. Alkaako lapseni vihaamaan minua. Haluaisin lapsen.

13

202

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huijaanko lapsen?

kun saan lapsen minä ja lapsi olemme tiimi jota ei yksikään mies riko, lapsi tulee aina ensin, en tarvitse munaa tai mitään muutakaan. Elämme itsenäisesti ja meillä on kivaa!

• äityli. nnn

Yllättävän moni nainen saa lapsen yksin tietoisesti joko miehen kanssa sekstaillen tai hedelmöityshoidoilla. Niin minäkin ja hyvin on mennyt. Pitää olla kyllä hyvä turvaverkko, joka auttaa jos ja kun on tarvetta hoitoavulle, joskus sairaudet tms voi tehdä tilanteen vaikeaksi. Toimeentulon pitää olla vakaa. Mut siinä se, ainakin pk-seudulla väki on niin liberaalia ja koulutettua, ettei herätä edes ihmetystä arkipäivässä, mua on aina kohdeltu joka paikassa ihan normaalina äitinä, on lapsiperheystäviä kuten muillakin ja lapsella kavereita. Siihen olen kyllä tietoisesti panostanut että olen tutustunut muihin äiteihin, että lapsella olisi helpompaa, ennakkoluuloja tunnetaan ehkä helpommin jos ihmiset ovat vieraita keskenään.

• äityli nn
        äityli. nnn kirjoitti:

Yllättävän moni nainen saa lapsen yksin tietoisesti joko miehen kanssa sekstaillen tai hedelmöityshoidoilla. Niin minäkin ja hyvin on mennyt. Pitää olla kyllä hyvä turvaverkko, joka auttaa jos ja kun on tarvetta hoitoavulle, joskus sairaudet tms voi tehdä tilanteen vaikeaksi. Toimeentulon pitää olla vakaa. Mut siinä se, ainakin pk-seudulla väki on niin liberaalia ja koulutettua, ettei herätä edes ihmetystä arkipäivässä, mua on aina kohdeltu joka paikassa ihan normaalina äitinä, on lapsiperheystäviä kuten muillakin ja lapsella kavereita. Siihen olen kyllä tietoisesti panostanut että olen tutustunut muihin äiteihin, että lapsella olisi helpompaa, ennakkoluuloja tunnetaan ehkä helpommin jos ihmiset ovat vieraita keskenään.

ai nin vielä edellistä edelliselle... se asenne, ettei tarvitse mitään tai ketään ja aikoo elää suljettuna tiiminä lapsen kanssa on väärä ajattelutapa. ihmisillä on kaikenlaisia sosiaalisia ja ihmissuhdetarpeita ja ne ovat luonnollisia! pääasia on, että erotat suhteesi lapseen vanhempana eli äitinä ja toisaalta omat tarpeesi aikuisena naisena. lasta ei saa laittaa asemaan, että olisi korvikkeena miessuhteelle, vastaavasti myöskin voi olla haitallista, jos ei ole mitään omaa aikuiselämää, lapsella on silloin liian raskas taakka olla äidin koko elämänsisältönä, mikä on todella haitaksi hänen kenhitykselleen. eli pitäisi olla oma tunneelämä tasapainossa, jotta lapsella on hyvä olla.

• äityli nn kirjoitti:

ai nin vielä edellistä edelliselle... se asenne, ettei tarvitse mitään tai ketään ja aikoo elää suljettuna tiiminä lapsen kanssa on väärä ajattelutapa. ihmisillä on kaikenlaisia sosiaalisia ja ihmissuhdetarpeita ja ne ovat luonnollisia! pääasia on, että erotat suhteesi lapseen vanhempana eli äitinä ja toisaalta omat tarpeesi aikuisena naisena. lasta ei saa laittaa asemaan, että olisi korvikkeena miessuhteelle, vastaavasti myöskin voi olla haitallista, jos ei ole mitään omaa aikuiselämää, lapsella on silloin liian raskas taakka olla äidin koko elämänsisältönä, mikä on todella haitaksi hänen kenhitykselleen. eli pitäisi olla oma tunneelämä tasapainossa, jotta lapsella on hyvä olla.

eihän tuossa ollut kyse sosiaalise verkon katkaisusta vaan siitä että ei tarvitse mitään miestä sotkemaan elämää (parisuhdetta)
        että on vahva ja pärjää yksinhhuoltajana tietoisesti.

Eikä varsinkaan että lapsi korvaa mies suhteen =)
        ihanan väärin ymmärrettyä :D

• vastaus sulle

On väärin.

• JaanaK.

Höpö höpö. Ei ole väärin. Onnea isän etsintään! Minulla on lapsi ja elämme hänen kanssa kaksin. Olemme superonnellisia.

• buaahhaahhaaaaa

"superonnellisia" heheee...
        Kännissä ne velat muuttuu saataviksi juu, seuraavan päivän örkkimörkkikrapulassa alkaa ne elämän realiteetit palautuun taas live-elämään mukaan, ja silloin... ...silloin ollaan vapisevin sormin täällä säälinkerjuulla..........

• iknp

Miehen alentaminen siitoseläimeksi on kyllä väärin.
      Paljon rehellisempää olisi vierailla spermapankissa.

• ...

Joo, mutta enemmän se on lasta kohtaan väärin. Avaajasta ei ole äidiksi, ei edes ilkeäksi sellaiseksi.

• dnrh
        ... kirjoitti:

Joo, mutta enemmän se on lasta kohtaan väärin. Avaajasta ei ole äidiksi, ei edes ilkeäksi sellaiseksi.

Olen samaa mieltä. Mahdollinen lapsi olisi se, joka kärsisi eniten.

• Tuutori

Olisi järkevää tarkastaa ensin perinnölliset sairaudet ja pohtia, onko lapselle luottomiestä lähipiirissä. Entä oma turvaverkkosi, vanhemmat ja sisarukset? Entä työ, kuormittaako yksinhuoltajuus työtä liikaa, vai työ perhe-elämää? Jos olet realistinen ja olet varma lapsen hankkimisesta, anna palaa, koska kaikkea muuta voit elämässäsi katua, muttet lapsiasi. sanoo neljän lapsen yh.

• vauvasiemeniä
    • nainen20113

Hei!

Halusin lapsen ja kantaa vastuun siitä itse. Yritin kyllä (anteeksi mutta näin se vaa meni) saada itseni raskaaksi yhden yön jutuilla sekä netisä bongatuilla "luovuttajilla". Näin ei kuitenkaan koskaan onnistunut.

Lopulta löysin lähipiiristä ihmisen joka halusi auttaa ja valmis myös olemaan lapsen elämässä isänä.

Nyt olen onnistunut raskautumaan ja mennään jo raskausviikolla 17.
      Halusin kertoa tämän siksi, että nyt raskaana on todellisuus, tunteet, tulevaisuus ja lapsen etu tullut ihan eri tavalla todelliseksi kuin mitä se oli kun yritin vasta tulla raskaaksi. Silloin mietin, että ihan sama kuka on isä.. mutta ei se olekaan niin yksinkertaista.

Tällä hetkellä mulle on todella tärkeää, että tunnen lapsen isän. Olisi kauheaa ajatella, että se on joku jonka sairauksia tai suvun historiaa en yhtään tuntisi.

Halusin sanoa, että ei kannata lähteä kenen tahansa kanssa lasta tekemään. Joudut kantamaan sen taakan loppu elämäsi ja usko tai älä, saattaisit joskus katua asiaa, vaikka lasta tuskin koskaan katuisit.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      90
      2169
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      139
      1797
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      173
      1333
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      229
      805
    5. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      65
      754
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      10
      731
    7. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      60
      730
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      212
      623
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      587
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      47
      560
    Aihe