Nyt tänään on rv 38 6 ja kävin äitiyspolilla. Lääkäri teki sisätutkimuksen ja olen nyt sormelle auki ja kohdunkaulan kanavaa jäljellä 3cm. Ennestään minulla on kaksi lasta (syntyneet 40 6 ja 40 0).
Miten nopeasti tuon tutkimuksen perusteella voisi ajatella tämän kolmannen syntyvän uudestaan synnyttäjällä?
Uudestaan synnyttäjille kysymys.
8
2865
Vastaukset
- Kohta kolmen äiti
Mulla oli tokasta tilanne kohdun suulla seuraava: 3cm auki, ja kanava hävinnyt rv 37 3, mut synty vasta 42 1.
et itse en ainankaa lähtis sen perusteella mitään ennustamaan..Mut kun kattoo miten aiemmat on tullut, ni voishan sitä ajatella et lasketun tienoilla tulis kolmaskin. Mulle taas nyt kolmatta odottaessa on ihan kätilö jo sanonut että yliaikaiseksi se menee tämäkin, kun on aiemmatkin menneet... - ....................
Minulla oli jo rv36 sormelle auki, pehmeä, 3cm jäljellä. Esikoinen synt. rv38 6 joten luulin että toinenkin tulis kohta noilla tiedoilla, varsinkin kun oli jo laskeutunutkin, mutta syntyikin vasta 40 3.
- mamamm
Minulla rv 36 1cm auki, pehmeä ja 3cm jäljellä, syntyi 39 6. Esikoinen syntyi 40 6.
- 12125544877
Eikös tuo ole tois ( )synnyttäjälle ihan "nomitilanne"? Kanavahan on melkein täyspitkä ja ihan on normaalia ollla sormelle auki, kun on aiemmin synnyttänyt :D Eli tuon perusteella en ihan heti odottaisi, vaa eihän se tartte ku kunnon supistuksia.
- Höpö höpö
Mitähän tarkoitat tuolla, että kanava on täyspitkä sen ollessa juurikin tuon 3cm ja että normaalia olisi kohdunsuun olla sormelle auki koko raskauden ajan, kun on aiemminkin synnyttänyt? Tämähän tarkoittaisi sitä, että ei voisi uida tms. jotta ei pääsisi pöpöjä kohtuun.
Tosin, vahva epäilykseni on, että et vain nyt oikein tiedä mistä puhut. - kyllä tietää...
Höpö höpö kirjoitti:
Mitähän tarkoitat tuolla, että kanava on täyspitkä sen ollessa juurikin tuon 3cm ja että normaalia olisi kohdunsuun olla sormelle auki koko raskauden ajan, kun on aiemminkin synnyttänyt? Tämähän tarkoittaisi sitä, että ei voisi uida tms. jotta ei pääsisi pöpöjä kohtuun.
Tosin, vahva epäilykseni on, että et vain nyt oikein tiedä mistä puhut.No en ole tuo kirjoittaja, mutta tuskinpa hän tarkoitti, että koko raskausajalle tuo olisi normaalia. Eihän hän missään niin sano. Oletettavasti hän tarkoittaa nyt ihan vaan noita aloittajan viikkoja eli loppuraskautta. Käsin tunnusteltaessa kanava on täyspitkä tosiaan kolmen senttimetrin pituisena. Ultralla sen pituus on sitten enemmän.
Eli todennäköisesti sinä et nyt vain ymmärtänyt, mistä puhutaan... ;) - tokakokakokko
Mulle lääkäri sanoi, että olen sormenpäälle auki ja kanavaa 3cm, olen viikoilla 11 5 ja lääkäri nimeen omaan sanoi, että NORMAALIA tois-synnyttäjälle!
- BrooklynMami
Jaa, vaikea sanoa. Itselle tehtiin ensimmainen tilanne tarkastus tokan kohdalla rv38 3, jolloin olin jo 5cm auki (ei ollut merkkeja aktiivisesta synnytyksesta, vaan samaa kolotusta jota oli ollut jo pari viikkoa). Kasky tuli tulla takaisin naytille parin tunnin paasta, josta sitten vajaat 2h ja vauva syntyi. Supistukset alkoivat vasta n.6-7cm auki, kun vedet rikottiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741933Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1471217
- 59688
- 198662
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636- 54557
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462