Olen itse lomaillut Alanyassa kaksi kertaa ja ollut suhtkoht tyytyväinen lomiini siellä,mutta nyt olen täysi kääntänyt selkäni Turkille.Aivan näinä aikoina minun ystäväni joutui varkauden kohteeksi siellä,keskellä päivää ja nyt minun lapsenlapseni pahoinpideltiin kännykän takia ja hänen kaverilta vietiin myös kännykkä....Siis nuoret varokaa todella...turkkilais nuoriso käyttää nuoria turisteja kohteena......
Varokaa
43
2103
Vastaukset
- .....
Niin käyttää. Viime kesänä turkkilaiset/kurditytöt tulivat juttelemaan kaksin tai yksin liikkuneille turistitytöille ja pyysivät mukaansa partyihin, jonne mennään autolla. Autossa odotti Turkkilaisia poikia ja voihan sen kaikki päätellä että pahat oli nuorilla mielessä.
Turisteja ei tod. arvosteta Turkissa yhtään.- Kasvatuksessa vikaa
Kuka lähtee ventovieraiden autoon?! Varsinkaan vieraassa maassa.
- yleistäjät
Eipäs yleistetä, kyllä turkkilaiset arvostaa rahaa ja turismilla leipänsä tienaavien on
vähän pakko arvostaa turisteja jotka sitä rahaa tuovat.
Tottakai mukaan aina mahtuu mätiäkin omenoita, mutta valtaosa mukavaa porukkaa- rahaaaaa
Totta turistin rahoja ne arvostaa ,ei itse turistia.
- mietivähän
rahaaaaa kirjoitti:
Ihan varmasti arvostavat turisteja kuten täällä arvostetaan turkkilaisia.
Sitä saa mitä tilaa ja metsä vastaa niinkuin sinne huudetaan jne.
Jos käyttäydyt ylimielisesti ja halveksuvasti, niin ihan turha kuvitella että sinuun suhtaudutaan sen paremmin.
Ja kun näkee miten suomalaiset suhtautuu ulkomaalaisiin täällä suomessa niin ei kannata ihmetellä miksi muissa maissa suhtautuminen olisi kummempaa.
Sitten kun itse osataan käyttäytyä niin voi vasta alkaa odottamaan muilta vastaavaa. - hölöhölö
mietivähän kirjoitti:
Ihan varmasti arvostavat turisteja kuten täällä arvostetaan turkkilaisia.
Sitä saa mitä tilaa ja metsä vastaa niinkuin sinne huudetaan jne.
Jos käyttäydyt ylimielisesti ja halveksuvasti, niin ihan turha kuvitella että sinuun suhtaudutaan sen paremmin.
Ja kun näkee miten suomalaiset suhtautuu ulkomaalaisiin täällä suomessa niin ei kannata ihmetellä miksi muissa maissa suhtautuminen olisi kummempaa.
Sitten kun itse osataan käyttäytyä niin voi vasta alkaa odottamaan muilta vastaavaa.Paskanmarjat
- No Alanii...
rahaaaaa kirjoitti:
Totta RAHOJA ne arvostaa ,eivät TURISTEJA!!! Ja vielä ryöstävät baareissa ,koskaan lasku ei ollut oikein meidän matkalla ,sellanen lomaparatiisi Alaniii.
- Kirsi Pihi
MInä olen nähnyt, kun suomalaiset teinipojat hakkaavat maahanmuuttajaa porukalla turpaan niin, että sairaalahoitoa tarvittiin. Nyt sitten, jos kurdi leipoo suomalaista Turkinmaalla lättyyn, niin se on ihan kauheaa?
- ;;:;:;:;;:;:;;;;
Eiköhä mene jo ihan överiksi nämä kirjoitukset.
- mommo3
Turistit tulevat maahan lomalle ja rentoutumaa,ei siis ole aikomustakaan jäädä maahan.......en usko että kukaan lähtee ylimielisenä lomalle,vaan todella haetaa paikkoja jossa mainostetaan hyvästä palvelusta ja ruuasta ..hauskaa lähdetään pitämään ,viikon kaks....ja sitten sitten kun on sästänyt matkan pienistä rahoista niin tuleekin paikkaan jossa pahoinpidellään ja viedäään viimeisetkin ....ei kiitos turkki on nyt nähty ja ei hyväksi koettu
- kklluu
puhuu ne jotka eivät tiedä turkista mitäääääääääääääääääääääään.
- Ryöstetty
Nimimerkki Mommo3 , mielipiteesi on aivan oikea . Olen matkaillut melkoisesti eri maissa , vain Turkissa olen kaksi kertaa joutunut epärehellisyyden kohteeksi ( huom. selvänä ) . Marmariksen matkalla välillä lentokenttä - Marmaris vietiin auton tavaratilasta toinen matkalaukkuni !! Kuljettaja oli aivan selvästi rikollisen kanssa kimpassa . MUTTA suomalaiset oppaat eivät olleet innokkaita selvittämään asiaa !
Toisella kerralla yksin liikkuessani illalla (selvänä) kaupungin pienellä kadulla jouduin ryöstön kohteeksi , jolloin vietiin kaiken tärkeän sisältävä vyölaukku , lentoliput , pankkikortti , ajokortti ym . Tietysti oli varomatonta niitä kuljettaa mukana myönnän sen . Päätelmä : TURKKILAISET OVAT ROSVOJA !- Mahamutti
Peiliin kattomisen paikka, jotkut vaan on ryöstettävän näköisiä hiiriä....
- ottaako päähän?
Mahamutti kirjoitti:
Peiliin kattomisen paikka, jotkut vaan on ryöstettävän näköisiä hiiriä....
"Peiliin kottomisen paikka ,jotkuy vaan on ryöstettävän näköisiä hiiriä..."ja jotkut on vaan tyhmiä vastauksissaan ,kuten nämä turkinfanit,ottaa se niin päähän lukea jotain negatiivistä.
- Kanaria:))
ottaako päähän? kirjoitti:
"Peiliin kottomisen paikka ,jotkuy vaan on ryöstettävän näköisiä hiiriä..."ja jotkut on vaan tyhmiä vastauksissaan ,kuten nämä turkinfanit,ottaa se niin päähän lukea jotain negatiivistä.
Nää ihmiset jotka vuodattavat täälläkin Alanyaa maailman parhaaksi lomapaikaksi,eivät ole taineet muualla käydäkkään ja Alanyafanittajat niistä pahimpia,mikähän niissä "karvakäsissä" ,liukurimäissä,kukkula nimeltä Kale,ranta Kleopatra oikein viehättää??Kyllä hämmästyttää,paikkahan on ihan p......ä ,matkustakaa muualle,niin silmänne voi ehkä aueta!!! :(((
- Mahamutti
ottaako päähän? kirjoitti:
Tunnistatko itsesi?
http://fi.wikipedia.org/wiki/Tiedosto:Pulttibois_james_potkukelkka.JPG
Tällä habituksella kun hiihtelet missäpäin tahansa maailmaa, niin 100%:n varmuudella ryöstäännyt vaikka itsekseen.... - ;)) SARA
Mahamutti kirjoitti:
Tunnistatko itsesi?
http://fi.wikipedia.org/wiki/Tiedosto:Pulttibois_james_potkukelkka.JPG
Tällä habituksella kun hiihtelet missäpäin tahansa maailmaa, niin 100%:n varmuudella ryöstäännyt vaikka itsekseen....Alanyaan kun matkustaa ,ei tarvii paljoa habitusta ,hyvä on hiihtäjän hiihellä siellä ja kyllä "liukuu" mäjet alas :)
Kerrassaan karsee paikka tuo Alanya ,ryöstetään ,huudellaan ,läähätetään niskaan ja vielä RUOKA kallista....hoh hoijakkaa...onnexi on valinnanvapaus ,matkustaako sinne vai ei ;) - kaljuuntuva herras?m
mitä sinun vastauksesi perusteella voi päätellä suomalaisista?
- semmostavaan
Kanaria:)) kirjoitti:
Nää ihmiset jotka vuodattavat täälläkin Alanyaa maailman parhaaksi lomapaikaksi,eivät ole taineet muualla käydäkkään ja Alanyafanittajat niistä pahimpia,mikähän niissä "karvakäsissä" ,liukurimäissä,kukkula nimeltä Kale,ranta Kleopatra oikein viehättää??Kyllä hämmästyttää,paikkahan on ihan p......ä ,matkustakaa muualle,niin silmänne voi ehkä aueta!!! :(((
En väitä Alanyaa todellakaan maailman parhaaksi, mutta erittäin hyväksi.
On nähty kanariat ja espanjat ja kreetat sekä kyprokset.
En väitä että nekään huonoja paikkoja olisivat, mutta itse nyt vaan satun tykkäämään Alanyasta ja myös turkkilaisista enkä muualta saa samalla rahalla mitään mitä en myös saisi turkista, siksi vaan... - tsv
Kaikki tarpeellinen mukana lentolippua myöden. Unohditko mainita kotiavaimet?
- tyhmyys tiivistyy
Kuka tonttu pitää mukanaan illalla missään isommassa kaupungissa lientolippuja, ajokorttia ym. VYÖLAUKUSSA ! Voi sanoa että itse hankittu harmi.
Joka matkalla missä olen ollut (vähintään yksi matka vuodessa yli 30 vuoden ajan) on oppaat ohjeistaneet, että mukana kannattaa pitää vain käteiskassa, mitä juuri sinä päivänä luulet tarvitsevasi.
Ja vyölaukku (ja olkalaukku..) on jo niin selkeä kohde ryöstäjille, että suoranaisesti tarjoilet sillä omaisuuttasi halukkaille ottajille. - V.R...
kaljuuntuva herras?m kirjoitti:
mitä sinun vastauksesi perusteella voi päätellä suomalaisista?
Sinun kirjoituksen perusteella voinee arvailla,että oot Kalju Ukkeli joka uskoo olevansa Herrasmies?
- Antti Alanya
tyhmyys tiivistyy kirjoitti:
Kuka tonttu pitää mukanaan illalla missään isommassa kaupungissa lientolippuja, ajokorttia ym. VYÖLAUKUSSA ! Voi sanoa että itse hankittu harmi.
Joka matkalla missä olen ollut (vähintään yksi matka vuodessa yli 30 vuoden ajan) on oppaat ohjeistaneet, että mukana kannattaa pitää vain käteiskassa, mitä juuri sinä päivänä luulet tarvitsevasi.
Ja vyölaukku (ja olkalaukku..) on jo niin selkeä kohde ryöstäjille, että suoranaisesti tarjoilet sillä omaisuuttasi halukkaille ottajille.Joo oma syyhän se on jos rikoksen kohteeksi joutuu.
Samalla logiikalla naisten ei pidä liikkua minihameet päällä yhtään missään, ettei kenellekään vain tule pahat mieleen jne.
- sinnetaas
Vihannekset ja hedelmät torilla alle euron kilo. Kallista on!
- A.kk21
Jooo...o :(( Menen todellakin lomalle viikoksi tai pariksi torille ostamaan vihanneksia ja hedelmiä.....herää pahvi ,kallis tarkoittaa lienee yleisesti hintoja Ravintoloissa tai siihen verrattavissa paikoissa esim. Hotellien yhteydessä olevissa anniskelupaikoissa pikkubutiikeissa joita kadut ovat tulvillaan ja miekkoset sisäänrepimässä heidän "rättejään",jotka ovat hinnoissaan ,toki Suomessakin hinnat ovat nousseet ,mutta kun joku täällä kehuu Alanyaa halvaksi ,niin halpaa on lähinnä matkat sinne ,muuten hinnat kuin meillä Suomessa!
Minulla kakkoskoti siellä ,joten tiedän asian oikean laidan :)
- wrgf
aloitus provo on surkee,,,,,keksi jotain parempaa.
- ei keksittyä
Tottakai näinhän se on , jos viestit ei miellytä sehän on tietysti provo.
- Alanyaanaina
ei keksittyä kirjoitti:
Tottakai näinhän se on , jos viestit ei miellytä sehän on tietysti provo.
Jos jotain pahaa joskus tapahtuu, niin se tarkoittaa että koko maa ja kaikki sen kansalaiset on pahoja, niinkö?
Eli Suomalaiset ovat saman logiikan perusteella kaikki huijareita, rosvoja, tappajia,
raiskaajia yms.
Niinkuin kaikki muutkin maailman ihmiset.
On se kumma että niin paljon sitten on positiivisia kirjoituksia Turkista, Alanyasta ja Turkista yleensäkin.
Kumma juttu että sieltäkin ovat sadat suomalaiset ostaneet asunnon kun se on niin järkyttävän paha paikka.
Niin hirveä paikka että tuhannet suomalaiset matkustavat sinne joka kesä,ja määrät sen kun kasvavat.
Jos siellä on niin hirveätä, niin miksi sinne sitten matkustetaan???
Tottakai ikävää voi joskus sattua, mutta sen on todella pieni osa joille on jotain ikävää sattunut.
Ja suurimmalle osalle tästäkin pienestä joukosta osittain oman toiminnan ansiosta.
Tottakai myös ilman mitään omaa syytä voi tulla ryöstetyksi tai huijatuksi, mutta kertokaapas sellainen paikka maailmassa missä niin ei voisi tapahtua??
minä menen sinne taas tänä kesänä ja ensi kesänä myös.... - ,,.,.,.,.,.,,,,
Alanyaanaina kirjoitti:
Jos jotain pahaa joskus tapahtuu, niin se tarkoittaa että koko maa ja kaikki sen kansalaiset on pahoja, niinkö?
Eli Suomalaiset ovat saman logiikan perusteella kaikki huijareita, rosvoja, tappajia,
raiskaajia yms.
Niinkuin kaikki muutkin maailman ihmiset.
On se kumma että niin paljon sitten on positiivisia kirjoituksia Turkista, Alanyasta ja Turkista yleensäkin.
Kumma juttu että sieltäkin ovat sadat suomalaiset ostaneet asunnon kun se on niin järkyttävän paha paikka.
Niin hirveä paikka että tuhannet suomalaiset matkustavat sinne joka kesä,ja määrät sen kun kasvavat.
Jos siellä on niin hirveätä, niin miksi sinne sitten matkustetaan???
Tottakai ikävää voi joskus sattua, mutta sen on todella pieni osa joille on jotain ikävää sattunut.
Ja suurimmalle osalle tästäkin pienestä joukosta osittain oman toiminnan ansiosta.
Tottakai myös ilman mitään omaa syytä voi tulla ryöstetyksi tai huijatuksi, mutta kertokaapas sellainen paikka maailmassa missä niin ei voisi tapahtua??
minä menen sinne taas tänä kesänä ja ensi kesänä myös....Huvittavia näiden alanyafanien kirjotukset , homma menee aina reippaasti yli.
- alanyaanaina
,,.,.,.,.,.,,,, kirjoitti:
Huvittavia näiden alanyafanien kirjotukset , homma menee aina reippaasti yli.
Ja millähän tavalla meni yli.
Lue kirjoitus"on Se alanya karsee paikka, ryöstellään, huudellaan läähätetään..."
Vastaus oli siihen, kertoisitko mulle paikan missä ei ryöstellä.
Eipä sinunkaan antisi palstalle ole kummoinen, puutut kirjoituksiin, mutta omaa asiaa ei ollenkaan. - hmm.............
alanyaanaina kirjoitti:
Ja millähän tavalla meni yli.
Lue kirjoitus"on Se alanya karsee paikka, ryöstellään, huudellaan läähätetään..."
Vastaus oli siihen, kertoisitko mulle paikan missä ei ryöstellä.
Eipä sinunkaan antisi palstalle ole kummoinen, puutut kirjoituksiin, mutta omaa asiaa ei ollenkaan.Lue Kirjoitus : Alanya karsee paikka ,ryöstellään etc. ;) Etkö osaa erottaa Provoa ,kirjoitushan oli tarkoitettu jokeksi!!!
Ei niin sokaistunut saa olla ,vaikka Alanyasta pitääkin ,ettei erota metsää puista:)
- trygyl gulli
vääräuskoiset skandivotset ovat halpaa rihkamaa turkin pojille
white trash destination- onsiellämuutakin
Entäs kun olen mies ja silti tykkään Alanyasta
- Matkailija mies 24
onsiellämuutakin kirjoitti:
Entäs kun olen mies ja silti tykkään Alanyasta
Pakko yhtyä keskusteluun. Kyllä joka paikassa löytyy aina joitakin ketkä eivät sovi joukkoon. Joka maassa ja turisti kohtessa löytyy noita ketkäovat siellä vaan sitä varten että tekevät hallaa turisteille ja muillekkin. Itse olen ollut Alanyassa 5 kertaa ja lähden su perheeni kanssa jälleen. Mahtava loma paikka. Sen verran noille väärä leuoille jotka usein näitä kommentoi. Itselläni on kokemuksia matkailusta jonkin verran 50 maata käynneenä ja 5 vuotta asuneena Brasiliassa, Argentiinassa ja Chilessä ja koskaan ei ole mitään sattunut. Aivan varmasti menen Alanyaan tämänkin reissun jälkeen.
- Mommo3
tOon lukenu näitä jotka on kirjoittaneet tänne,monet turistit ovat joutuneet varkauksien kohteeksi..tuntuu jotenkin kummalta,että me turistit tuomme rahaa maahan joten ei kait meitä tarttis enää ryöstää,ei oo mukava jäädä jatkamaan lomaa sinne ilman puhelinta ja hakattuna...mulla aivan sydäntä kirvelee lapsenlapseni puolesta.....pari päivää enää ja hän pääsee sieltä pois..............
- Eki.
RYÖSTELY on TOTTA!!!
ALANYA ei MIKÄÄN LINTUKOTO ,olen pahoillani lapsenlapsesi puolesta :D
- Matkailijamatonen
Ikävää että sukulaisellesi on noin käynyt, mutta ei kannata silti koko Turkkia tai Alanyaa tapauksen takia tuomita, kys on yksittäistapauksesta ja vastaavaa voisi tapahtua misää vaan.
Kuten suomalaiset joiden matka Thaimaasta viivästyi koneessa ilmenneen vian takia, tuomitsevan matkanjärjestäjän tyyliin en enää ikinä matkusta finnmatkoilla tms.
Itsellämme kone joutui tekemään pakkolaskun vuonna 2009 tullessamme Curacaolta takaisin ja tehtiin ihan pakkolaskuasennossa jne. mutta mitään ei käynyt.
Paluumme viivästyi kahdella vuorokaudella ja eräskin ystäväni sanoi keuullessaan tapahtuneesta, ettei aijo lentää ikinä...
Ei minulla tullut mitään lentopelkoa, se oli yksittäinen tapaus ja tuskin enää ikinä omalle kohdalle vastaavaa sattuu, ei ole vihoja tai boikottia kyseistä lentoyhtiötä kohtaan.
On sitä itseäkin Turkissakin yritetty huijata mutta ei se mun mielestä Turkista pahaa paikkaa tee vaan ainoastaan siitä yrittäjästä.
En halua mitenkään vähätellä sukulaisellesi tapahtunutta asiaa, mutta siitä tehty johtopäätös on hieman hätäinen.
Sanoihan joku Iranista tai jostain muslimimaasta tullut ihminen joka oli myyrmannissa pommin räjähdysten aikaan että luuli että suomessa olisi turvallista, mutta tämä onkin pelottava ja vaarallinen maa.
Tuskin olet hänen kanssa Suomesta samaa mieltä.
Ymmärrän hyvin että ikävästä kokemuksesta on tapana yleistää koko tapahtuma, mutta se on yleensä aika väärä johtopäätös.
Ikävää että ei Turkki enää kuulu kohteisiinne, mutta sama voi tapahtua myös muualla, mutta todennäköisempää on se että vastaavaa ei enää kohdallenne satu, ei Turkissa eikä muuallakaan.
Olisi ihan mielenkiintoista myös kuulla missä kyseinen tapahtuma sattui, mikäli olivat lähteneet paikallisten mukaan jonnekin syrjään, niin sen tyyppistä toimintaa en suosittelisi missään.
Jos se tapahtui pääkatujen varrella vilkkaalla alueella olen hyvin yllättynyt.
Älkää kukaan ikinä lähtekö puolituntemattomien ihmisten kanssa minnekkää, voi käydä köpelösti, Turkissa tai missäpäin maailmaa tahansa - Maan tapa huijata.
Useita kertoja Turkissa käynyt ja sinne usein vielä menevä.
Voin vain omakohtaisista kokemuksistani paljon matkustaneena sanoa, että pahemmaksi on mennyt.
Maa on ihana sekä moni muu asia.
Ihmiset pääsääntöisesti melko mmmm...juu. - ex turkkifani
Jes itse käynyt Turkissa 22 kertaa ja kyllä täytyy sanoa, että maa on muuttunut.
Viimeksi käydessä oli pojallani kanssa kärhämää paikallisten kanssa. Varastivat aurinkolasit ja sitten pyysi rahaa, että antaa lasit takaisin.
Minulla meni kanssa maku koko maahan.
Hinnat ihan Suomen hinnoissa, Palvelu ei todellakaan enään pelaa.- tsäppädää
Nuoriso yritti vohkia meidän polkupyörät viimereissulla.
Olivat fillarit kytketty yhteen kahdella ketjulla, siihen jäivät.
Niitä haistapeen lukkoja ei kannata käyttää, kaikki kunnollinen tavara pitää ostaa muualta.
Siinä maassa kukin on itse vastuussa omaisuudestaan, vakuutukset ei korvaa mitään. - Voe ihime
tsäppädää kirjoitti:
Nuoriso yritti vohkia meidän polkupyörät viimereissulla.
Olivat fillarit kytketty yhteen kahdella ketjulla, siihen jäivät.
Niitä haistapeen lukkoja ei kannata käyttää, kaikki kunnollinen tavara pitää ostaa muualta.
Siinä maassa kukin on itse vastuussa omaisuudestaan, vakuutukset ei korvaa mitään.Turkki ei liene ainoa maa, jossa pyöriä varastetaan. Suomessa minulta on viety kaksi, Turkissa ei yhtään. Tästä voi teidän logiikalla päätellä, että Suomi on rikollinen maa.
- voi ihme sentään
Voe ihime kirjoitti:
Turkki ei liene ainoa maa, jossa pyöriä varastetaan. Suomessa minulta on viety kaksi, Turkissa ei yhtään. Tästä voi teidän logiikalla päätellä, että Suomi on rikollinen maa.
Voi hyvä jysäys ihmisten tyhmyyttä ,tiesitkö että tämä on turkinsivusto ,käsitellään niitä turkissa tapuhtuvia asioita .Onko vaikea ymmärtää.
- 15+10
Vertailun vuoksi otetaan tässä rakas turvallinen kotimaamme Suomi, missä rikollisuus on 0% ja alkoholinkäyttö on hyvin rauhallista. Eiku?
Jos tahdot boikotoida turkkia, tai mitä tahansa matkakohdetta niin se on sinun asiasi, mutta ei ole hyvä leimata koko paikkaa vain sen takia, mitä sukulaisesi käy. Toivottavasti ei pahasti.
Suomessa kävi turistina käsittääkseni 7.1 miljoonaa ihmistä viime vuonna. Tuovat rahaa ja ruokkivat suomalaista. Ei ehkä kiinnosta perus sosiaalituella elävää, mutta kaikkia muita. Mieti jos heistä osa pelästyisi pe-la tapahtuvaa suomalaisten känni aggressivisuutta ja matkailun määrä laskisi, koska kukaan ei uskalla tulla maahan (Käytän sinun tapaa yleistää), missä jokainen ihminen on muita pahoinpitelevä, raiskaava, ryöstelevä ja kännissä ajava hirviö, joka on kaiken lisäksi masentunut.
Ei ehkä kuvaa minun maisemaani suomesta. Turkista vasta tulleena huomasin, että hypetys paikan vaarallisuudesta on aikamoista roskaa. Pelkurien levittämää negatiivista propagandaa.
En menettänyt lompakkoani, kukaan ei edes ronkkinut taskujani (Kyllä, en käytä vatipää laukkua) ja puhelimeni oli yleensä aina hotellin tallelokerossa, koska en sitä tarvinnut ulkona liikkuessa kun parina kertana. Lisäksi kukaan ei edes näyttänyt merkkejä, että haluaisi kutsua minut illalla kujalle hakattavaksi. Enkä edes ole mikään sekunda bodari, vain ihan peruskokoinen ihminen.
Valitettava fakta on, että jos sinut suomessa kutsutaan yöllä jollekkin sivukujalle jollain todella tyhmällä tekosyyllä, niin olet kyllä idiootti jos sinne menet. Ei siellä ketään rautaputken kanssa turisteja metsästänyt ~1 aikaan yöllä, kun parhaimmillaan hotellille nukkumaan mentiin. Pahin fyysinen kontakti oli, jos jollain oli vähän kovempi kädenpuristus, mutta siinä se olikin.
Yleisesti ne nuoriso siellä oli käveleviä risukasoja, että jos olet joskus edes kauppakasseja kantanut niin heitä voi viskellä pitkin seiniä, jos vain tuntuu että nyt on pakko kamppailla hengestään. Itseasiassa ne paikalliset jotka bodasivat olivat hyvinkin ystävällistä väkeä ja yleensä eivät tarvitse rosvota. :p
Ehkä vain hyvä, että jos päätän Alanyaan uusiksi mennä niin siellä ei ole rasistisia vässyköitä. Muista sitten kun boikotoit maita rikollisuuden takia, niin ei kannata matkustaa mihinkään. Rikollisuutta löytää mistä tahansa maasta, joten pysy kotona sukusi kanssa...Täällähän ei ole koskaan sattunut mitään ;)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh882088Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361756- 1801316
- 237766
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10711- 59708
- 65699
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49556
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337492