Reilaaminen ilman hotelli tai hostelli majoitusta

noviisi reilaaja

Itse olen kesäksi kelannut lähtee reilaamaan. Budjetti on sen verran niukka, että pyrin välttämään hostelli tai hotelli majoituksia. Pärjääköhän pelkällä rinkalla ja makuupussilla. Onko se silloin turvallista???

7

463

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fhgfgf

couchsurfinkia sitte?

• Öökstöks

Jooo.. meikkaa vaan ittes illalla deekuks maate mennes.. ei kukaan putsaa sua.

• kokemustaon.43

nukkuia voi junassakin :)

• 222

Mieti, miten pärjäisit Suomessa pari viikkoa rinkan ja makuupussin kanssa varustautuneena. Katsele kotinurkillasi, missä voisit/uskaltaisit/tarkenisit yöpyä?

Jos ajatusleikissäsi pärjäät täällä, niin samanlaista se on reissussakin. Ulkona nukkuminen vaatii kanttia, hyvän paikan löytäminen vie aikaa, aina on riski joutua pidätetyksi tai ryöstetyksi, sade ei naurata. Joskus olisi kiva päästä suihkuunkin.

Sohvasurffailua sulle jo ehdotettiinkin.
      Hanki kavereita kohdemaissa etukäteen.

Junissa nukkuminen on ookoo, mutta nykyään monissa junissa täytyy maksaa lisämaksuja.

Jos olet köyhä ja haluat ulkomaille, voisit mennä vapaaehtoistöihin, maksat itse matkat, teet vähän hommia, tapaat kivoja ihmisiä ja saat maksuttoman ruuan plus majoituksen.

• Kokenut reilimies 3k
    • Menossa reilaan

Mä oon lähössä parin vuoden päästä ja mulle äiti sano et ainakin saksassa voi käydä ovilla koputtelee ja pyytään että saisko nukkua yhen yön täällä. siellä on ainaki monia jotka antaa oikein mielellään tulla yheks yöks kotiinsa. Jos toi ei kiinnosta on olemassa merimieskirkkoja jotka majottaa reilareita ilmaiseks. En ite tiedä että onks ne ihan kirkkoja vai jotai asuntoja mut voit googlettaa jos kiinnostaa.

• 2+11

Just joo:

mulle äiti sano et ainakin saksassa voi käydä ovilla koputtelee ja pyytään että saisko nukkua yhen yön täällä. siellä on ainaki monia jotka antaa oikein mielellään tulla yheks yöks kotiinsa

Sieltäkö sinäkin olet lähtöisin?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1910
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1653
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1197
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      190
      551
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      537
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      488
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe