Tässä vähän omaa kokemusta pienoisista yliluonnollisista ilmiöistä.
Vaarini kuoli aivoinfarktiin asunnossaan, hän oli ollut vessan lattialla muutaman päivän ennenkuin hänet löydettiin.
Mummoni oli kuollut muutamaa vuotta ennenmmin, joten asunto jäi luonnollisesti perikunnalle.
Olimme isäni kanssa menossa kesäloman viettoon ko. asunnolle ja olimme juuri oven kohdalla, kun näimme hahmon ulko-oven lasin takana. Molemmat tajusivat nähneensä mummo vainaan. Ei siinä sen kummempia, menimme sisälle ja purimme tavarat. Lähdimme käymään kaupassa ja kaupasta tullessamme oli olohuoneessa tv päällä, sekä vaarin työhuoneessa valot ja tietokone auki. Siinä vaiheessa tuli jotenkin outo olo ja isäni kanssa mietimme, että mitä helevettiä täälä tapahtuu. Kellään muulla ei ole asuntoon avaimia, joten jonkun pila on poissuljettu vaihtoehto.
Muutama päivä oli taas rauhallista, kunnes tulimme rannasta (talo siis rannassa) sisälle, huomasimme tv:n olevan taas auki, juuri kun futis matsi alkoi. Emme siis olleet jättäneet tv:tä auki lähtiessämme. Muuten en ihmettelisi asiaa niin suunnattomasti, mutta vaarini oli koko ikänsä innokas futis fani. Huomasin tv:tä sulkiessani lasivitriinissä olevien kukkopillien vaihtaneen paikkoja. Sitten kaikki ylimääräinen loppu, yöhön asti..
Heräsimme yöllä isäni kanssa terassin oven ääneen ja menimme katsomaan oliko joku kutsumaton tullut jotenkin sisälle. Mitään ei näkynyt, mutta terassin sähkögrillin kansi oli auki, sekä ulkovalot päällä, terassin penkkejä oli liikuteltu. Isovanhempani tykkäsivät istua kesäiltaisin terassilla grillaamassa makkaraa ja juoruamassa maailmanmenosta.
Nämä asiat ovat jäänet kaivelemaan mieltä. Voisiko olla, niin että mummoni ja vaarini olisivat jääneet asumaan vanhaan taloonsa? Sinänsähän tämä ei haittaa, sillä isovanhempani olivat hyvin läheisiä ja heidän"haamuillensa" tulee aina sillointällöin juteltua mukavia, eivätkä he vaikuta pahaa tahtovilta.
Toivon asiallisia vastauksia, sillä tämä todellakin kiinnostaa minua kovasti.
Isovanhempani?
4
169
Vastaukset
- Sussan "isäntä"
Koiramme Sussa eli 1990-2004 (Amerikan Staffordshiren terrieri.)
Minulle hyvin läheinen.
Noin 2 vkoa (luonnollisen) kuolemansa jälkein ilmestyi omituisessa unessa.
Heilutti häntäänsä ja tuntui koko olemuksellaan viestittävän:
"Kiitos yhteisistä vuosista"
Unta hallitsi omituinen tunnelma: minä palaan arkisiin askareihin,
koira ei,
Vielä tänäänkin olen epätietoinen: unikuva vai jotakin todellisempaa ? - ouijaconnectingpeolp
Osta sellainen spiritismilauta esim keltaisestapörssistä ja kysy heiltä mitä kuuluu
- Menee hommat puihi
Älä missään nimessä osta!
- henki taivahalle
Kyllähän henget voivat olla niin mieltyneet kotiinsa että vaikka ovat kuolleet käyvät alkuun usein touhuamassa kotonaan.Heille voi sanoa ääneen että te olette nyt siirtyneet henkimaailmaan ja käydä saa mutta ei niin usein eikä siten että maanpäällä oleville tulee yöherätyksia.He ymmärtävät varmasti-Voitte sanoa että pidätte talosta hyvää huolta.Rukoilkaa Isä meidän ja pyytäkää heitä siirtymään pyhää valo kohti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh882108Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361766- 1801316
- 241784
- 67732
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10711- 59708
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49566
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337502