Apua :(

ApuaJaNopeasti?

En tiedä liittyykö tämä naisten terveyspalstalle mutten löytänyt muutakaan paikkaa..

Minun rakkooni sattuu välillä (mutta vain pienen hetken) ja tuntuu kuin olisi jatkuvasti pissahätä, mutta ei kuitenkaan niin rajusti/sietämättömästi kuin virtsarakontulehduksessa. Minulla oli viime vuonna kuitenkin monesti peräkkäin virtsarakontulehdus ja vasta nyt sitä on alettu tutkimaan (30.5 ultraääni). Minulla on myös välillä ongelmia virtsaamisen kanssa, sillä rakko ei tyhjene kunnolla (?), sillä osa virtsasta ei pääse poistumaan jossen kykene ulostamaan ensin. Mitein tässä, että onko peräsuolella ja virtsateillä jokin yhteys? Onko se ihan normaalia, ettei kaikki virtsa tule, jossen ulosta samalla kertaa (eli aluksi tulee pissaa, mutta sitten jossain välissä tulee se stoppi, että pitäisi ulostaa, eikä senkään jälkeen välttämättä kaikki pissa tule ja HYVIN USEIN ulostamisen jälkeen alkaa pissattamaan, vaikkei juuri mitään tulisi kun pöntölle menee..)

Tarvitsen apua ja vastauksia! Onko kyseessä jotain vaarallista? Olen nuori ja on todella inhottavaa, kun ei pysty liikkumaan ja tekemään asioita normaalisti tässä "pissatustilassa" ja jäänkin yleensä kotiin istumaan, vaikka minut kutsuttaisiin johonkin, sillä tätä on vähän vaikea selitellä kavereille.. Tämä häiritsee myös seksielämääni ja se on vieläkin inhottavampaa..

3

1837

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1+1

Valitettavasti asia ei jollain foorumilla selviä, onneksi olet menossa UÄ:n.

• 123 ajatusta

Jatkuva pissahätä voi liittyä lievään tulehdukseen tai sitten usein toistuvat virtsatietulehdukset ovat aiheuttaneet yliaktiivisen rakon. Jälkimmäisessä tapauksessa pitää vain kouluttaa itsensä venyttämään niitä vessakäyntejä. Olet nuori, joten sinun ikäisillesi ei yleensä määrätä estrogeenia. Joku tilapäinen kuuri voisi kuitenkin rauhoittaa rakkoa. Apteekista voi kysyä toki muitakin tuotteita. En tosin tiedä, onko se järkevää nyt, kun olet menossa tutkimuksiin.

Kerroit asian haittaavan seksielämääsi. Osalla naisista e-pillerit aiheuttavat ongelmia. Onko sinulla käytössä hormonaalinen ehkäisy, joka ehkä kuivattaa limakalvojasi ja aiheuttaa kuvaamiasi ongelmia virtsaamiseen?

Jatkuvaa pissahädän tunnettasi pidän ongelmana, mutta jos ulostamisen jälkeen tulee pian tunne, että pitää käydä vessassa. Niin sitten käy tai on käymättä. Eihän ihminen monta kertaa päivässä ulosta.

• ApuaJaNopeasti?

Minusta tuntuu taas, että tämä johtuu siitä, että olen venyttänyt vessassa käyntejä aina aika paljon..

On minulla käytössä e-pillerit, ollut jo muutaman vuoden sama merkki ilman ongelmia. Voiko ongelmat alkaa yhtäkkiä?

No ei, mutta välillä uloste tulee "väkisin" tai niin että on vain pakko käydä vessassa.. Ja sitten on vielä kai ummetusta aika-ajoin..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1920
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1663
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1207
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      547
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      488
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe