Rajaus roikkuville silmäluomille?

Eli2

Eli ongelma on se, kun laitan yläluomelle rajausta ja silmänurkkaan yritän saada sen "hännän" nostettua ylöspäin, joka kohottaisi katsetta, mutta kun saan sen tehtyä nostettuani kulmiani, niin kun lasken ne roikkuluomet alas, niin rajaus jää sinne roikkuvan silmänurkan alle tai kääntyy alaspäin.
Onko kellään mitään vinkkiä tähän ongelmaan vai onko ainut vaihtoehto luomien laserleikkaus?

8

299

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rumat silmät

Mulla ihan sama :( en pysty tekemään sitä siipeä sinne kun se ei vain näytä hyvältä luomien takia ja silmäni ovat vielä niin pyöreät ja jos teen rajauksen vain ylös joka loppuu siihen mihin silmäkin niin silmät näyttävät entistä pyöreämmiltä ja rumilta! Ärsyttää kun ei voi tehdä kivoja meikkejä ja rajauksia silmäluomien takia! :( mun silmät vielä tuntuu olevan jotenkin aika lähellä toisiaan ja meikin painopiste silmän ulkonurkassa tekisi ihmeitä, mutta minkä teet :/

• Eli2

Ihan sama juttu meikäläisellä. Ja luomet ovat aina roikkuneet silmien päällä eikä se vanhemmiten luonnollisesti ole ainakaan vähentynyt.
      Ei kai sitä sitten kannata enää taistella luontoa vastaan vaan hyväksyä se, että luomet roikkuvat ja peittävät pikku hiljaa koko silmän :(

• djjuuy9y9889y98y

Jos silmäluomesi ovat roikkuvaa lajia, älä rajaa silmiäsi vaan meikkaa ns. savusilmät harmaalla, vihreällä tai ruskealla luomivärillä. Jos et omista oikeasti hyviä siveltimiä, levitä PUHTAILLA sormilla. Ulkonurkkaan tummempaa sävyä, vaaleampaa sisänurkkiin ja sitten häivytät.

• innokas odottaja

Meillä on niin mutsilla, mummilla ja tietty mullakin sukurasitteena roikkuluomet jo parikymppisenä Oon nyt kolkyt juuri täyttänyt ja en pysty meikkaamaan siipimeikkejä, en tykkää yhtään savusilmistä, ne ei sovi mulle.Meen elokuussa Tallinnaan, The Lookissa napsitaan liiat nahat pois. Konsussa sanottiin, että ei ole iso homma ja paranen parissa viikossa. Tulos pysyy jopa kymmenen vuotta ja voin meikata miten haluan!

• jen815

En tiedä auttaako, mutta aasialaisillahan on erilaiset silmäluomet kuin meillä, olisiko heidän meikkivinkeistään apua? Itselläni on paljon eri maalaisia ystäviä, myös aasialaisia ja he meikkaavat oikein hyvin myös eyelinerilla!

• silmäluomi

Niin aasialaisillahan ei ns. ole silmäluomea ollenkaan... minulla on silmäluomi ja siihen saisi maalattua vaikka mitä kun silmän sulkee mutta kun silmän avaan kaikki menee piiloon

• Z55

Olen kuullut ammattilaisten suosittelevan ettei roikkuvan luomen kanssa kannatta tehdä siipirajausta ollenkaan. Se ei vaan oikeen sovi tälle silmämallille. Kyllä mun mielestä voi silti rajauksen tehdä, ohut ripsirajan lähellä oleva raja näyttää hyvältä, jättää vaan se siiven tekemättä. Korostaa silmiä kivasti. Aasialaisella "monolidillä" ei ole kyllä mitään tekemistä tämän asian kanssa mun mielestä. Ihan eri silmän mallista kyse.
      Loppujen lopuksi kannattaa tehdä mitä itse haluaa, meikkaamisessa on kyse siitä mistä itse tykkää. Nää oli vaan ehdotuksia.

• uudet luomet

Minä kävin myös The Lookissa yläluomileikkauksessa! Ei ollut kallista ja kahden viikon kuluttua olin kuin uusi ihminen! Kaikki tutut ihmettelivät mitä on tapahtunut, kun näytän niin pirteältä. On taivaallista voida meikata miten haluaa eikä siten miten silmäluomet meikkaamisen sallii. Käytän taas luomivärejäkin parin vuoden tauon jälkeen ja ne siipirajaukset, niillä alkaa jokainen aamu. Miksi kärsiä, kun tonnilla ja parin viikon mustelmilla nuortuu vuosia ja voi meikata miten haluaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      91
      7540
    2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      122
      6285
    3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      160
      4407
    4. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      233
      3034
    5. Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta
      Maailman menoa
      90
      2618
    6. Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut

Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh
      Maailman menoa
      31
      1897
    7. Tunnustusten lauantai

Mitä haluat sanoa kaivatullesi?
      Ikävä
      129
      1521
    8. Yhteydenotto

Tiedätkö tai ymmärrätkö syyn, miksi kaivattusi ei ota sinuun yhteyttä? Mikä se syy on?
      Ikävä
      196
      1511
    9. Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontohommista?

Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille? Tätä ei tv:ssä: Susanna Laine paljastaa, mikä yksi asia hermostuttaa Farmi-kuvauk
      Tv-sarjat
      21
      762
    10. "Suomen Gossip Girl" Jannica Nordberg voitti Farmi Suomen

Onnea, Jannica! Jannica Nordberg voitti Farmi Suomen ja 30 000 euroa. Nordberg kutsuu itseään Suomen Gossip Girliksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      19
      693
    Aihe