Olen ihmeissäni.
Yritämme kumppanin kans lasta.
Pari päivää ennen menkkoja oli kyllä tuntemuksia et kohta alkaa.
Nyt torstaina kuitenki vessassa käydessä tuli pyyhkiessä paperii verta. Sinä päivänä ei tarvinnut sidettä. Perjantaina tuli n.0.5dl verta siteeseen, mutta illalla kuitenkin tuli enää paperiin. Tänää lauantain kuitenkin tulee todella todella haaleaa punaista paperiin. Silloin kun tämä perjantainen vuoto alkoi nii oli järkyttävän kuuma aalto kehossa ! Sitä ennen mun rinnat oli kipeinä ja maha oli omituinen, kupli ja kokoajan oli möyrinää :)
Mitä tämä voisi olla, muuten vain niukat menkat?
Mistä tietää onko kyseessä menkat vai valemenkat? :) en uskalla tehä testiä kun pelkään negaa :) yritystä takana 8kk:ta :)
Ihmeissäni menkoistani
3
68
Vastaukset
- testin tekoon
Ei se selviä ilman testin tekoa että onko kyseessä olleet ns.valekuukautiset, hyvin yleiset alkuraskaudesta
- Peikko
Joo, yritän malttaa mieleni ja tehdä testin hieman myöhemmin(pelkään sitä pettymystä jos on nega).
Ei ole ikinä ollut tuommoisia kuukautisia. Eikä kylläkää ole muita oireita jotka viittais raskauteen. Tosin en ole edes kiinnittäny huomioita niihin, siinä pelossa et kuvittelen ne oireet. Näin kävi pari kiertoa sitte :)
Mutta katotaan ens viikolla uudestaan kun teen testin :)- testin tekoon
Toivon mukaan siihen testiin tulee plussa!!
Itse olen ollut raskaana kolmasti, kaikissa raskauksissa alussa tulleet nuo valekuukautiset, kolmen kuukauden aikana. Toki olivat niukat, mutta tulivat kuitenkin. Gynekologini sanoi että se on hyvinkin yleistä.
Aurinkoista kevättä ja kesää sekä plussatuulia!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh912184Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1471811- 1731333
- 229805
- 65754
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10741- 60730
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako212623- 49597
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349571