asus tf700

nainen uusimaa

Mitä mieltä oisitte tosta tablesta?

24

217

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvältä vaikuttaa ja ainakin itse harkitsisin tuota jos olisin ostamassa tuon kokoluokan tablettia.

• Apple hallitsee

Ostaisin iPadin.

• 8 + 11

Pitää ensin pohtia haluaako muotilelun - kalliin turhakkeen - vai käytettävyydeltään hyvän tablet - laitteen.

• PPAP2
        8 + 11 kirjoitti:

Pitää ensin pohtia haluaako muotilelun - kalliin turhakkeen - vai käytettävyydeltään hyvän tablet - laitteen.

olen täsmälleen samaa mieltä!

• MInimMInn

Osta vaikka Ipad Mini niin et pety

• Tuo Asus tabletti voittaa Ipad minin monessakin asiassa ja sitä kannattaakin käydä testaamassa.

• Apple hallitsee

Paperillahan kaikki tabletit ovat jo vuosikausia voittaneet iPadin ja Nokiakin julkaissut ties kuinka monta iPhonen tappajaa mutta silti vaan iPad on se "gold standard" noissa tableteissa.

• PPAP2
        Apple hallitsee kirjoitti:

Paperillahan kaikki tabletit ovat jo vuosikausia voittaneet iPadin ja Nokiakin julkaissut ties kuinka monta iPhonen tappajaa mutta silti vaan iPad on se "gold standard" noissa tableteissa.

"Paperillahan kaikki tabletit ovat jo vuosikausia voittaneet iPadin ja Nokiakin julkaissut ties kuinka monta iPhonen tappajaa mutta silti vaan iPad on se "gold standard" noissa tableteissa."

- ei nyt sentään vuosikausia, se on trollihöpöä. nykyisin kylläkin eroja ei juurikaan ole valmistuslaadun ja käytettävyyden osalta.

- miksi iphone pitäisi tappaa? iphonen myynti tulee laskemaan jossakin vaiheessa väistämättömästi jos niihin ei ala tulla jotakin todella innovatiivista ominaisuutta.

- nokiaa tai androidia ei voi verrata suoraan appleen, eikä muutenkaan mielstäni toisiinsa.

- mikä se gold standard oikein on?

• Tyytymätön

Itse ostin tabletin 64GB version expertiltä hintaan 449€. Olin jo ennen ostoa lukenut tabletin hyvistä ja huonoista puolista, mutta en olisi voinut kuvitella, että se voisi olla niin suuri pettymys kuin se oli.

Plussaa:
      - hyvä näyttö
      - mukavan näköinen ja tuntuinen
      - suuri sisäinen muisti (64GB)
      - jne...

Tämän kaiken hyvän tuhoaa sisäisen muistin äärimmäinen hitaus. Tämä vaikuttaa koko tabletin toimintaan todella paljon. Tabletti jäätyy totaalisesti, kun se odottaa kirjoitus/luku-operaatiota. Tämä haittaa esimerkiksi netin selailua.
      Tabletin käytöstä tulee todella turhauttavaa. Ja tämä ongelma on hardware-tasolla, joten mitään oikeata korjausta tähän ongelmaan ei voi odottaa.

Kannattaa todella harkita ostaako tätä päällisin puolin hienoa laitetta.

• jaa-a

Selaimista laitteen oma tuntuu ainakin parin päivän käytön jälkeen parhaimmalta. Chrome, Firefox ja Opera kokeiltu mutta jokaisessa jokin ominaisuus häiritsee liikaa. Itse käytän näppäimistöä ja bt-hiirtä. Löytyisikö selainta johon saa kirjanmerkkipalkin? Pieni pettymys koko android on ollut mutta onneksi tämä on kakkosläppäri.

• nainen uusimaa

Nyt on 64gb versio expertiltä, on kyl nopea. FHD näytön huomaa, kirkkaus on omaa luokkaa. AnTuTu testist 13459. Vaikka tulikin seuraaja Infinitylle, niin uskon et tällä voi vielä muutaman vuoden pärjäillä. Uudessa taitaakin olla Tegra 4. PPI 299

• ubunttu

Oliko koneessa jo 4.1

• groundemil
        ubunttu kirjoitti:

Oliko koneessa jo 4.1

Tuohon laitteeseen saa päiväytyksiä netistä vaikka 4.2 mutta siinä on omat riskinsä. ja sen jälkeen se ei ehkä hyödynnä kaikkia laitteen ominaisuuksia. Mutta TF 700 infinityssä on kai vieläkin 4.0 minun muistaakseni. Mutta Android kai antaa päiväyttää järjestelmän 4.2 mutten ole 100% varma.

• nainen uusimaa

Mulla oli vakion 4.1 samantien päivitin 4.2

• Ensimmäinen ja vii..

Puolitoista kuukautta olen laitetta käyttänyt ja nyt tuli ylipääsemätön ongelma. Eilen käynnistin Yle areenan suoran lähetyksen (Yle 1) mutta ruutuun ilmestyi jonkin ohjelman tekstitys, joka ei muutu eikä lähde pois. Jos katsottavaan ohjelmaan kuuluisi tekstitys, niin se ei näy. Muilla kanavilla tekstitys ei näy ollenkaan. Olen poistanut ja asentanut sovelluksen uudelleen monta kertaa mutta sama teksti vain ilmestyy ruudulle kun katson ykkösen suoraa lähetystä. Myöskään tehdasasetusten palautus ei muuttanut tilannetta. Nyt olisi hyvät neuvot tarpeen.

• Sama homma minulla! Eli vika on Ylen päässä eikä sile itse voi tehdä mitään.

• pallasj

Uusin versio (29.0.1547.72) Chromesta ei miellytä. Esim. lehtien sivut ei pysy suuremmaksi zoomattuna, vaan jokaisen uutisen klikkauksen jälkeen sivu kapenee ja pitää suurentaa uudelleen. Käytän tablettia näppäimistön kanssa ja Adblock poistaa turhan ryönän. Miten saan edellisen version pysymään eli automaattisen päivityksen pois?

• Google Playn asetuksista voi poistaa automaattiset päivitykset.

Ota huomioon että tietoturva ongelmia voi tullla jos ei pidä selainta ajantasalla.

Mistä muuten sait toimivan Adblockin Chromneen? Vaatiko se roottausta? Kysyn koska tarvitsisin tuollaista mainostenpoistajaa.

• pallasj

Toivottavasti Chromeen tulee pian korjaus; jatkuvaa zoomailua ei kyllä jaksa. W7:ssä uusin Chrome "estää" työpöydän alapalkin esiin ponnahtamisen. Pientä säätöä riittää...

Googlaamalla "Adblock Chrome Android" löytyi oikea sivu.

• pallasj kirjoitti:

Toivottavasti Chromeen tulee pian korjaus; jatkuvaa zoomailua ei kyllä jaksa. W7:ssä uusin Chrome "estää" työpöydän alapalkin esiin ponnahtamisen. Pientä säätöä riittää...

Googlaamalla "Adblock Chrome Android" löytyi oikea sivu.

Juu löysin ja asensin mutta se ei poista nettisivujen mainoksia Chromesta. Tein ohjeen mukaan ne proxy hommat.

• nyt oikeesti

Google Playstä Firefox niin löytyy oikea selain

• pallasj

Firefox tuli asennettua kun kyllästyin jatkuvaan zoomailuun. Eihän tämä yhtä nopea ole kuin Chrome mutta tällä mennään toistaiseksi.

Onko muilla ongelmia Youtube-sovelluksen kanssa? Kun yritän hakea/toistaa haluttua kappaletta, niin tulee ilmoitus: verkko-ongelma, yritä uudelleen. Usein joutuu klikkaamaan useita kertoja ennenkuin toiminto onnistuu. Käytössä on SL:n boksi (Bevan). Valitsin kiinteän kanavan, jolla vähiten häiriötä, mutta ei tämäkään korjannut tilannetta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      91
      2184
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      147
      1811
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      173
      1333
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      229
      805
    5. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      65
      754
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      10
      741
    7. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      60
      730
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      212
      623
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      597
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      49
      571
    Aihe