Niin köyhä olen rakkain

kai sen jo tietänet

Löytääkö köyhä mies tanssipaikoilta naista itselleen, jos hän on todella hyvä tanssimaan?

49

589

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tyhmä kysymys

Järjen köyhyyttä..

• tanssiJake

Varmasti silloin tällöin saa, mutta...

kun nainen toteaa suhtkoht pikaiseen tanssitaiturin köyhyyden alkuinnostus mieheen tuppaa hieman laimentumaan.

Paikka kuin paikka niin Suomessa varakas mies saa 20-30 vuotta nuorempaa. Ei tarvitse edes vongata. Muualla maailmassa jopa 30-40 vuotta nuorempaa pääsee varakas mies höyläämään. Superrikkaat miehet varmaan kihlaavat kaksikymppisiä 70-vuotis päivinään.

Sinänsä tyhmä kysymys itesestäänselvyydestä.

• Höh-höh.

Ihan pimeetä kirjoittelua, mutta kuuluisat ja siksi rikkaat päätyvät lehtiin.

• Kun kaikki

tietää pelin hengen niin varakkaan "koriste esine" ja
        puuman "leikkikalu" on markkinataloutta parhaimmillaan,
        hetken se kestää onko sen arvoista, kokenut sen tietää.

• omistusasunto, auto

Olen sitten varmaankin poikkeustapaus. En katso varallisuutta miehessä koska minulla on jo tarpeeksi itsellänikin. En arvosta rahaa, arvostan ihmistä. Toisaalta perässäni juoksevat yleensä koulutetut ja keskimääräistä varakkaammat "äijät" myös tanssilavoilla ja niiden ulkopuolella. Toisaalta ihmejuttu ;))

• Minä en arvosta
        omistusasunto, auto kirjoitti:

Olen sitten varmaankin poikkeustapaus. En katso varallisuutta miehessä koska minulla on jo tarpeeksi itsellänikin. En arvosta rahaa, arvostan ihmistä. Toisaalta perässäni juoksevat yleensä koulutetut ja keskimääräistä varakkaammat "äijät" myös tanssilavoilla ja niiden ulkopuolella. Toisaalta ihmejuttu ;))

Minä en arvosta varallisuutta myöskään sen kummemmin, vaikka itselläni ei mitenkään "tarpeeksi" olekaan. Täydennys ei olisi pahitteeksi, mutta tunteeni eivät ole kaupan. Joku on joskus sanonut, että yleensä rahan kanssa kaupanpäällisiksi tulee sekundaa...

No, tuli sekundaa tai ei, ainakaan minä en ole kaupan. Uskon, että harvempi kuin luullaan on loppujen lopuksi myytävänä. Jotkut varakkaat tosin ovat kovia iskemään, tai ainakin yrittämään. Riippuu sitten ehkä monesta muusta asiasta myös, jos joku on mieleen... Omaisuuden kanssa päteminen voi joistakin tuntua vastenmieliseltä.

• varakas

Köyhät danattu.runkkaa vaan

• Elisa apetti

Rakkaus kovankin ongen voittaa.

• Mene töihin

Köyhää miestä en halua edes tanssimaan.

• Kohtuulliset kriteerit

Ei miehen tarvitse olla rikas, mutta rakas pitää olla, hellä, naisen huomion ottava, omillaan toimeen tuleva ja ehdottomasti tanssitaitoinen ja sopivan ikäinen, ei missään tapauksessa nuorempi korkeintaan parivuotta vanhempi. Siinä on minun kriteerit ja olen todennut, että ei sellaisia ole olemassakaan joka nuo kaikki toiveeni täyttää.

• Hyh-hyh
        Kohtuulliset kriteerit kirjoitti:

Ei miehen tarvitse olla rikas, mutta rakas pitää olla, hellä, naisen huomion ottava, omillaan toimeen tuleva ja ehdottomasti tanssitaitoinen ja sopivan ikäinen, ei missään tapauksessa nuorempi korkeintaan parivuotta vanhempi. Siinä on minun kriteerit ja olen todennut, että ei sellaisia ole olemassakaan joka nuo kaikki toiveeni täyttää.

Kuule, nolon vähän toiveita sinulla. Ihan alta riman. Mikä tuossa on sellaista, että sinun persoonasi pääsee kukoistamaan? Tuo on kuka tahansa. Olet ihan tyrkyllä.

• Hyh, hyh itsellesi
        Hyh-hyh kirjoitti:

Kuule, nolon vähän toiveita sinulla. Ihan alta riman. Mikä tuossa on sellaista, että sinun persoonasi pääsee kukoistamaan? Tuo on kuka tahansa. Olet ihan tyrkyllä.

En ole tyrkyllä vastasin vain että ei se rikkaus miestä tee, vaan siihen tarvitaan paljon muuta ja yksi tärkeimmistä on ihmisten arvostus, jota sinulla ei tunnu olevan, huumorintajusta puhumattakaan. Tanssiva fiksu mies voi minua tansittaa, enkä kysele onko rikas vai köyhä enkä hänellekkään tyrkytä itseäni, tanssin vaan.

• Hyh-hyh edelleen
        Hyh, hyh itsellesi kirjoitti:

En ole tyrkyllä vastasin vain että ei se rikkaus miestä tee, vaan siihen tarvitaan paljon muuta ja yksi tärkeimmistä on ihmisten arvostus, jota sinulla ei tunnu olevan, huumorintajusta puhumattakaan. Tanssiva fiksu mies voi minua tansittaa, enkä kysele onko rikas vai köyhä enkä hänellekkään tyrkytä itseäni, tanssin vaan.

"rakas pitää olla, hellä, naisen huomion ottava," "omillaan toimeen tuleva"
        "sopivan ikäinen" "ei missään tapauksessa nuorempi korkeintaan parivuotta vanhempi "

Tuollainen toivelista, ja tanssimisesta vain kyse, ompa kummallista.

"enkä hänellekkään tyrkytä itseäni, tanssin vaan."

Minulla taas tanssittajan suhteen ei ole vaatimuksia, kunhan ei ole liian kännissä, eikä kopeloi, niin se riittää. Miksi tanssittajan täytyisi olla rakas ja hellä, miksi pitäisi tulla omillaan toimeen ja ikäkin vielä aika tarkkaan määritelty...? Ompa omituista. Tanssia voi kenen kanssa vain, ja minkä ikäisen kanssa tahansa.

• Hyh hyh x :-)
        Hyh-hyh edelleen kirjoitti:

"rakas pitää olla, hellä, naisen huomion ottava," "omillaan toimeen tuleva"
        "sopivan ikäinen" "ei missään tapauksessa nuorempi korkeintaan parivuotta vanhempi "

Tuollainen toivelista, ja tanssimisesta vain kyse, ompa kummallista.

"enkä hänellekkään tyrkytä itseäni, tanssin vaan."

Minulla taas tanssittajan suhteen ei ole vaatimuksia, kunhan ei ole liian kännissä, eikä kopeloi, niin se riittää. Miksi tanssittajan täytyisi olla rakas ja hellä, miksi pitäisi tulla omillaan toimeen ja ikäkin vielä aika tarkkaan määritelty...? Ompa omituista. Tanssia voi kenen kanssa vain, ja minkä ikäisen kanssa tahansa.

Voi kun sulla on vaikeeta, luetun ymmärtämisessä on puutteita. Lue ketjun aloitus, mistä oli kyse. Löytyykö köyhälle miehelle naista tanssilavoilta jos osaa tanssia. Kerroin vaan että ei sillä ole väliä jos ei ole rikas vaan on muuten "kelvollinen". Ei tansittajan tarvitse täyttää niitä kriteereitä. Odotan mielenkiinnolla, mikä sinua vielä ärsyttää. Siis en ole tyrkyllä ja edelleen vaan tanssin.

• Hih-hih :)
        Hyh hyh x :-) kirjoitti:

Voi kun sulla on vaikeeta, luetun ymmärtämisessä on puutteita. Lue ketjun aloitus, mistä oli kyse. Löytyykö köyhälle miehelle naista tanssilavoilta jos osaa tanssia. Kerroin vaan että ei sillä ole väliä jos ei ole rikas vaan on muuten "kelvollinen". Ei tansittajan tarvitse täyttää niitä kriteereitä. Odotan mielenkiinnolla, mikä sinua vielä ärsyttää. Siis en ole tyrkyllä ja edelleen vaan tanssin.

" Siinä on minun kriteerit ja olen todennut, että ei sellaisia ole olemassakaan joka nuo kaikki toiveeni täyttää. "

Tuosta saa sen käsityksen, että kun täyttää nuo kriteerit, niin on riittävä. Ja vielä epäilet, ettei tuollaista löytyisi... Ehkä tuo kohta "rakas pitää olla" pitää sisällään jotakin.

Ärsyttää, kun näen sieluni silmillä sen valtavan naislauman, joka rynnii yli puolenvälin, kun haetaan tanssimaan ja joka naistehaulla agressiivisena silmät kiiluen käy miesten kimppuun. Ja sitten vielä joku kirjoittaa, ettei odota mieheltä paljon mitään. No, toivottavasti todellakin käsitin jotenkin väärin.

Monikaan ei varmaan ole ostettavissa. Tiedän miehiä, joilla on kovasti paljon maallista, ja pystyisivät tarjoamaan monenlaista unelmaa, mutta sydämen valtiatarta ei vain löydy. Pitävät yleensä vaatimustasoa korkealla, mikä on ymmärrettävää, mutta jotenkin, eivät itse ole naisten mieleen.

Joten, ei todellakaan ole rahasta kiinni, löytääkö joku itselleen naisen vai ei. Muunlaiset kemiat vaikuttavat. Kaikkien puolesta en voi puhua, ainahan sitä löytyy siihenkin lähtöön varmaan, mutta itse en kuulu joukkoon, eivätkä minun tutut naisystäväni myöskään.

• Ei hyh vaan hih
        Hih-hih :) kirjoitti:

" Siinä on minun kriteerit ja olen todennut, että ei sellaisia ole olemassakaan joka nuo kaikki toiveeni täyttää. "

Tuosta saa sen käsityksen, että kun täyttää nuo kriteerit, niin on riittävä. Ja vielä epäilet, ettei tuollaista löytyisi... Ehkä tuo kohta "rakas pitää olla" pitää sisällään jotakin.

Ärsyttää, kun näen sieluni silmillä sen valtavan naislauman, joka rynnii yli puolenvälin, kun haetaan tanssimaan ja joka naistehaulla agressiivisena silmät kiiluen käy miesten kimppuun. Ja sitten vielä joku kirjoittaa, ettei odota mieheltä paljon mitään. No, toivottavasti todellakin käsitin jotenkin väärin.

Monikaan ei varmaan ole ostettavissa. Tiedän miehiä, joilla on kovasti paljon maallista, ja pystyisivät tarjoamaan monenlaista unelmaa, mutta sydämen valtiatarta ei vain löydy. Pitävät yleensä vaatimustasoa korkealla, mikä on ymmärrettävää, mutta jotenkin, eivät itse ole naisten mieleen.

Joten, ei todellakaan ole rahasta kiinni, löytääkö joku itselleen naisen vai ei. Muunlaiset kemiat vaikuttavat. Kaikkien puolesta en voi puhua, ainahan sitä löytyy siihenkin lähtöön varmaan, mutta itse en kuulu joukkoon, eivätkä minun tutut naisystäväni myöskään.

"Ärsyttää, kun näen sieluni silmillä sen valtavan naislauman, joka rynnii yli puolenvälin, kun haetaan tanssimaan ja joka naistehaulla agressiivisena silmät kiiluen käy miesten kimppuun. Ja sitten vielä joku kirjoittaa, ettei odota mieheltä paljon mitään. No, toivottavasti todellakin käsitin jotenkin väärin."

Tuo ärsyttää minuakin, ehkäpä ymmärretään kuitenkin toisiamme.
        Kemiaa tarvitaan ennen kun voi olla rakas, mutta se on jo toinen juttu.

• Matti ja Teppo
        Ei hyh vaan hih kirjoitti:

"Ärsyttää, kun näen sieluni silmillä sen valtavan naislauman, joka rynnii yli puolenvälin, kun haetaan tanssimaan ja joka naistehaulla agressiivisena silmät kiiluen käy miesten kimppuun. Ja sitten vielä joku kirjoittaa, ettei odota mieheltä paljon mitään. No, toivottavasti todellakin käsitin jotenkin väärin."

Sä et saa, sä et saa luulla rakkauteni rakoilleen - minun miesten rivissä, nyrkit taskussa kiroilleen.

• Voi kun
        Matti ja Teppo kirjoitti:

Sä et saa, sä et saa luulla rakkauteni rakoilleen - minun miesten rivissä, nyrkit taskussa kiroilleen.

Voi kun tuohon ylä- ja alapeukkunappien viereen lisättäisiin kysymysmerkkinappi.
        -?-

• tanssiva pappi
        Ei hyh vaan hih kirjoitti:

Siis todella röyhkeää kun miestenhaulla tullaan yli puolen parketin tyrkylle. Aina ne samat naamat siinä eturivissä.

Sitten naistenhaulla se aggressiivinen akkalauma on aivan hirveetä katseltavaa. Siis ei mitään käytöstapoja. Onhan niitä lökäpöksymiehiä lauantai-illat kaikki räkälät täysi.

• ja charvetin paita

Kultakello ja pitää olla tai tulee pakit.

• vanha kurttunen akka

Nainen saa nuorta oli sitten vanha, ruma, lihava ,pullea ja aina vain saa seksiä, ei tarvitse edes tansseihin mennä, ja vielä naisille maksertaankin jos haluaa.

• tuollaisia joukossa?

Käytkö vielä tanssipaikoillakin? Voi vähäistä.

• rahalla ei saa

ei rahaa ja rakkautta sovi sotkea keskenään. maksulliset eriasia, niihin kun on mahdollisuus kenellä hyvänsä

• vanha kurttunen akka

Kun jätkät haluaa saamisistaan kirjoitella TANSSI osiolla niin kirjoitellaan.

• Vain päiväunissa
        vanha kurttunen akka kirjoitti:

Kun jätkät haluaa saamisistaan kirjoitella TANSSI osiolla niin kirjoitellaan.

Pikemminkin kirjoittelu koskee heidän saamattomuutta ja tuskaansa jäädä ilman..

• vanha kurttunen akka
        Vain päiväunissa kirjoitti:

Pikemminkin kirjoittelu koskee heidän saamattomuutta ja tuskaansa jäädä ilman..

Saamista se on myös kun SAA pyytää ja SAA OLLA ILMAN ruinaamisistaan huolimatta. Sehän näissä keskusteluissa hyvin kuvastuukin.

• Äimän käki

Huvilinnussako?

• Erkki2312

Minä tanssin buggia, jiveä ja lavajiveä kaikkia perinteisiä tansseja ja vieläpä omasta mielestäni hyvin. Heh, yleensä naisten kiinnostus minuun lopahtaa, kun he näkevät, että ajan vanhalla nissan sunnyllä :) Pitäisi vissiinkin ajaa sunny romuttamolle ja ostaa uudempi auto :)

• Ja sisäinen kauneus

Pintaliitäjä naiset hamuaa maallista mammonaa. Aidot inhimilliset ja ne ihanat naiset ihastuu/rakastuu miehiin jotka ovat miehiä, naisia arvostavia, huumorintajuisia ja tietysti tanssija naiset haluaa sen ihanasti vievän miehen. Älä siis luovu Nussanista jos tunnistat itsessäsi nuo kriteerit.

• Mie kun en ajele ees millään ajopelil` (vorosivat pyäränikin) ja ikääkin on jo kertynyt niin kiinnostus on aika vähis` mut haitanneeko tuo mithään.....

Aikoinaan kun tuli huristeltua erään miesystäväni kanssa hänen kaalliis` kaaroissans`.....ja kiinnostus heräsi muissakin miehissä minuun kun huomasivat tuttavuuteimme parketilkiii......

Materiat ja omaisuudet merkitsevät ihmisille aivan liikaa.....

• ei saa
        Ja sisäinen kauneus kirjoitti:

Pintaliitäjä naiset hamuaa maallista mammonaa. Aidot inhimilliset ja ne ihanat naiset ihastuu/rakastuu miehiin jotka ovat miehiä, naisia arvostavia, huumorintajuisia ja tietysti tanssija naiset haluaa sen ihanasti vievän miehen. Älä siis luovu Nussanista jos tunnistat itsessäsi nuo kriteerit.

kuten kirjoitin, rahalla ei saa. sunny on hyvä auto, täyttää autolle tarkoitetun tehtävän. komppaan siis edellistä.
        ja ei kai rahalla osteta hyvää tanssitaitoakaan? rytmitaju ja positiivinen asenne, eivät ole mielestäni kauppatavaraa..

• Tuota...,
        Ja sisäinen kauneus kirjoitti:

" Aidot inhimilliset ja ne ihanat naiset ihastuu/rakastuu miehiin jotka ovat miehiä, naisia arvostavia,"

Tuota..., kuulostaa hymistelyltä. Sitten vielä, kuinka moneen kertaan niiden ihanuus on koettu, kun noin hyvin asiansa osaavat?

• Ja sisäinen kauneus
        Tuota..., kirjoitti:

" Aidot inhimilliset ja ne ihanat naiset ihastuu/rakastuu miehiin jotka ovat miehiä, naisia arvostavia,"

Tuota..., kuulostaa hymistelyltä. Sitten vielä, kuinka moneen kertaan niiden ihanuus on koettu, kun noin hyvin asiansa osaavat?

Niinpä kuulostaa, kun ei ole katkeroitunut voi vielä hymistellä :-)

• Olen huomannut että kyllä hyvällä tanssitaidolla on suuri merkitys miehille heidän kiinnostavuudessaan naisten parissa.....ja jos on vielä menestynyt muillakin elämän alueilla.

• teuvo.

Enemmänkin taitaa merkata miten kemia toimii. Luonne merkkaa. Pinta.naiset on paksun lompakon perään

ja sekin merkkaa miten toisen seurassa on hyvä olla.

• teuvo. kirjoitti:

Enemmänkin taitaa merkata miten kemia toimii. Luonne merkkaa. Pinta.naiset on paksun lompakon perään

Ja naisena voin kertoa että on niitä miehiäkin ketkä ovat niiden "lompakoiden` perään.....

• Kemia on tärkein
        teuvo. kirjoitti:

"Teuvo." se on juuri noin. Sinun kanssa vois vaikka tanssia, niin oli kuin minun näppiksestä. Tanssiin tuo kemia ei nyt varsinaisesti liity (selvennyksenä erälle ketjun kirjoittajalle)

• harvahammas irvistää
        Kemia on tärkein kirjoitti:

"Teuvo." se on juuri noin. Sinun kanssa vois vaikka tanssia, niin oli kuin minun näppiksestä. Tanssiin tuo kemia ei nyt varsinaisesti liity (selvennyksenä erälle ketjun kirjoittajalle)

Onko uusi asia joillekin tuo että kemia on tärkein (?), myöskin eläimillä! Alkukanta-asioitako täällä aletaan selvittelemään?

• Kemia on tärkein
        harvahammas irvistää kirjoitti:

Onko uusi asia joillekin tuo että kemia on tärkein (?), myöskin eläimillä! Alkukanta-asioitako täällä aletaan selvittelemään?

Pidä vaan suu kiinni älä irvistä, ei se uutta ole vaan monikaan ei sitä ymmärrä kun kärvistelevät huonoissa liitoissaan. Ai, että mitenkä liittyy tanssiin, no, joidenkin kemiat voi tansseissa kohdata, mutta aika harvinaista se kyllä on. Minulle kävi kerran niin ja vieläkin saan nauttia siitä.

• harvahammas irvistää
        Kemia on tärkein kirjoitti:

Pidä vaan suu kiinni älä irvistä, ei se uutta ole vaan monikaan ei sitä ymmärrä kun kärvistelevät huonoissa liitoissaan. Ai, että mitenkä liittyy tanssiin, no, joidenkin kemiat voi tansseissa kohdata, mutta aika harvinaista se kyllä on. Minulle kävi kerran niin ja vieläkin saan nauttia siitä.

Miten sinun parisuhteesi liittyy tanssi ketjuille? Ei tämä ole myöskään mikään parisuhde neuvola vaikka jotkut kärvistelevätkin huonoissa liitoissaan!
        Ei oikein vaikuta että olisit onnellinen ja nautiskelija omassa suhteessasi.
        Teuvolle jo lupasit että voit tanssia hänen kanssaan! Jos onkin Teuvo puujalka? Vai mitä sinä hänestä haluaisit vaikka sinulla on jo ukko kainalossa?

• Kemia on tärkein
        harvahammas irvistää kirjoitti:

Miten sinun parisuhteesi liittyy tanssi ketjuille? Ei tämä ole myöskään mikään parisuhde neuvola vaikka jotkut kärvistelevätkin huonoissa liitoissaan!
        Ei oikein vaikuta että olisit onnellinen ja nautiskelija omassa suhteessasi.
        Teuvolle jo lupasit että voit tanssia hänen kanssaan! Jos onkin Teuvo puujalka? Vai mitä sinä hänestä haluaisit vaikka sinulla on jo ukko kainalossa?

Voi, voi ja kerran vielä voi voi, sanoinko, että olen parisuhteessa, en sanonut. Se liittyi taas kemiaan ja tanssiin. Jos Teuvo on puujalka, mutta on tansille sielunsa myynyt ja nyt kärsii siitä, että ei pysty puujaloillaan tanssimaan niin voisin ilahduttaa häntä suomalla hänelle tanssin, vaikka se ei ehkä minun mittapuun mukaan tuottaisikaan minulle tansillista tyydytystä. Täällä on näitä "nälviöitä" kirjoittipa mitä tahaansa. Joten irvistele vaan jos siltä tuntuu.

• Hieno tango
    • Tanssi-köyhyys-

Tanssi-köyhyys-ja rakkaus:

Yksi näkökulma on sellainen, että osa miehistä on kiinnostunut naisten rahoista. Josta seuraa, että pieniomaisuuksista naista nämä tyypit halveksivat. Niinpä näiden naisten kohtaloksi jää yrittää etsiä itselleen riittävän varakasta seuraa, jopa niin varakasta, että mies ei tahdo naisen maksavat edes puolta purjeveneestä.

Koska: jos naisella on vähänkin rahkeita, hän ei halua miestä, joka ei arvosta häntä.

Siinä miettimistä aloittajalle ja muille, jotka pähkäilevät samojen asioiden parissa. Minkälaiset ovat omat asenteet. Naisille ei usein riitä, että hän on miehen mielestä ihan ok, vaan tahtovat kunnon rakkauden ja sydänten vaihdon. Oletko valmis itse sellaiseen?

• teuvo.

Itse arvostan hyvää naista, joka on mukava, nätti, ystävällinen, sympaattinen, ym.

Kyllä naisissakin on eroja. Mielummin haluan elää elämää hyvän naisen kanssa. Edellä nimimerkki " Tanssi-köyhyys-ja rakkaus" on tietenkin feikki.

Tunnistan kyllä sen mukavan naisen. Aika monet on kyllä jo varattuja. Jaksan kyllä odotella. Sellasen naisen kanssa on mukava tanssiakkin ja viettää aikaa muutenkin.

• Tanssi-köyhyys-

"Edellä nimimerkki " Tanssi-köyhyys-ja rakkaus" on tietenkin feikki."

Niinkun tä? Että nimimerkki on feikki? Tietysti se on feikki, muuten siinä olisi oikea nimi... : /

Onko siis näkemykseni niin pöhkö, vai terävä, vai mitä? Vai eikö voi kukaan oikeasti olla tuota mieltä? Ohhoh. : I

• Tanssilavojen yksi

hyväpuoli on myös se että siellä on suomalaisia laidasta
      laitaan, ennakko käsityksiä niillä käyvien ihmisten taustoista
      ei ole.

• tavallinen mies

Niin on, tanssilavalla eivät tittelit ratkaise. Sinne mennään nauttimaan tanssimisesta ja hyvästä seurasta. Ja kyllä kunnollinen, tanssitaitoinen ja omillaan toimeentuleva mies sieltä itselleen naisseuraa löytää.

• komee köyhä

Kun köyhä pääsee kesälavoille tanssittamaan kesähameeseen pukeutuneita naisia, niin hän on paratiisissa ;))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      74
      1933
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1673
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      148
      1240
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      662
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      646
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      55
      571
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe