etten saa korjattua tuota Flash Playerin plug in osaa.
Tämä kone on nyt 5 v vanha ja Flash player toimi aivan hyvin kunnes noin neljä kuukautta sitten tuli ilmoitus "update flashplayer." ja päivitin sen mutta sen jälkeen en näe Ylen areenan ohjelmia enkä pääse aloittamaan keskustelua kuten nyt tällä kirjaston koneella.
Olen monta kertaa poistanut Flash Playerin ja aloittanut uudelleen ja kone ilmoittaa että lataaminen onnistui.
Minulla on IE. On kai turha yrittää pyytää apua uudelleen sillä mikään keino ei ole tuottanut tuloksia, mutta ehkä jollakin on ollut samanlainen ongelma joka on saatu korjattua.
On ärsyttävää
22
163
Vastaukset
- f.e.d.
"...neljä kuukautta sitten tuli ilmoitus "update flashplayer." ja päivitin sen..."
Ilmoitus tuli ....mistä??? Joltain weppisivulta? Miten ja mistä "päivitit" / päivitit?
Ilmoitus "vanhentuneesta" Flash playeristä joltain sivustolta on hyvin tavallinen huijaus keino levittää haittaohjelmia.
Tässä 1 toimiva sivusto jolla yritetyään huijata venäjänkielisiä nettailijoita.
http://adobe-flashplayer.com/- Flässiä
Luotettavan oloinen sivusto. Ilmesesti sieltä voi asentaa Chromeen "flashhärpäkkeen".
Alkuperäiselle kysyjälle: Tee joku virusscannaus ja asenna Chrome, siinä on flash valmiina, ei tarvii asennella. Flässiä kirjoitti:
Luotettavan oloinen sivusto. Ilmesesti sieltä voi asentaa Chromeen "flashhärpäkkeen".
Alkuperäiselle kysyjälle: Tee joku virusscannaus ja asenna Chrome, siinä on flash valmiina, ei tarvii asennella."Luotettavan oloinen sivusto."
:DDDDDDDDDDDD
Joo. Tuo löytyy http://www.malwaredomainlist.com/
Ihme kun tuo "flash" sivusto on vielä toiminnassa. Yleensä nuo poistuvat nopeasti kun tulevat ilmi.
Itse olisin alkanut käyttämään jotakin toista selainta jos flashin toimivuus olisi ollut tärkeätä. Esimerkiksi tuota Chromea, jossa flash on tosiaan valmiina.
Flash toimii vallan mainiosti IE:ssä, ei ole ikinä bugaillut. Firefox ei toiminut Silverlightin kanssa.
- hyötyohjelma
f.e.dzerzhinsky kirjoitti:
Flash toimii vallan mainiosti IE:ssä, ei ole ikinä bugaillut. Firefox ei toiminut Silverlightin kanssa.
Tässä nyt ei ole kysymys siitä toimiiko sinulla vaan siitä että aloittajalla ei toimi.
hyötyohjelma kirjoitti:
Tässä nyt ei ole kysymys siitä toimiiko sinulla vaan siitä että aloittajalla ei toimi.
Ja vastasin jo kirjautumatta (Nim. f.e.d.)
Jotain on itse tyritty koska Flash toimii ongelmitta IE:ssä.- hyötyohjelma
Ja vastasin jo kirjautumatta (Nim. f.e.d.)
Jotain on itse tyritty koska Flash toimii ongelmitta IE:ssä.Ja sinun on ihan pakko korostaa erinomaisuuttasi koska sinulla toimii?
Ja läppäsit vielä edelliselle ip:lle kirjoituseston, olet sinä lapsellinen jätkä. hyötyohjelma kirjoitti:
Ja sinun on ihan pakko korostaa erinomaisuuttasi koska sinulla toimii?
Ja läppäsit vielä edelliselle ip:lle kirjoituseston, olet sinä lapsellinen jätkä.Kerroin että pidän mahdollisena että kysyjä on ladannut jonkun vale Flashin ja kone on nyt täynnä haittaohjelmia. Sekin kertoo haittaohjelmien mahdollisuudesta että kysyjä on todennäköisesti käyttänyt Flashiä päivittämättä ja on ehkä "päivittänyt" sen joltain virus-sivustolta.
Flash pitäisi päivittää kuukausittain; nykyään samana päivänä kun Windows muutenkin päivitetään.
Minä en pysty läppäämään mitään estoja kenellekkään.- hyötyohjelma
Kerroin että pidän mahdollisena että kysyjä on ladannut jonkun vale Flashin ja kone on nyt täynnä haittaohjelmia. Sekin kertoo haittaohjelmien mahdollisuudesta että kysyjä on todennäköisesti käyttänyt Flashiä päivittämättä ja on ehkä "päivittänyt" sen joltain virus-sivustolta.
Flash pitäisi päivittää kuukausittain; nykyään samana päivänä kun Windows muutenkin päivitetään.
Minä en pysty läppäämään mitään estoja kenellekkään.Niin no, onhan sinulla tapana käydä joka toisessa ongelmaketjussa kertomassa että sinulla toimii tai sitten syytät muita valehtelijoiksi.
Sinua arvostelevat viestit tahtoo kadota ja ip-bannit paukkua ennen kun ehtii vastausta kirjoittaa, joten olet kyllä ihan aiheesta maineesi ansainnut. hyötyohjelma kirjoitti:
Niin no, onhan sinulla tapana käydä joka toisessa ongelmaketjussa kertomassa että sinulla toimii tai sitten syytät muita valehtelijoiksi.
Sinua arvostelevat viestit tahtoo kadota ja ip-bannit paukkua ennen kun ehtii vastausta kirjoittaa, joten olet kyllä ihan aiheesta maineesi ansainnut.Kyllä minusta on ihan ok että kertoo että joku sivusto x toimii selaimessa y. Helpottaa vian etsintää kun tietää että kyse ei ole selaimen itsensä toimimattomuudesta vaan jostain muusta.
Esim. pari kuukautta takaperin tämä suomi24 sivusto ei toiminut IE10:llä ilman kikkailuja, niin oli ihan järkevää kertoa siitä että kysyjät eivät ala turhaan etsiä vikaa jota sivuston lukija ei voinut itse mitenkään korjata.
Tämä suomi24 sivusto korjattiin aika pian ja nyt jo toimii hyvin myös IE10:llä.- hyötyohjelma
Kyllä minusta on ihan ok että kertoo että joku sivusto x toimii selaimessa y. Helpottaa vian etsintää kun tietää että kyse ei ole selaimen itsensä toimimattomuudesta vaan jostain muusta.
Esim. pari kuukautta takaperin tämä suomi24 sivusto ei toiminut IE10:llä ilman kikkailuja, niin oli ihan järkevää kertoa siitä että kysyjät eivät ala turhaan etsiä vikaa jota sivuston lukija ei voinut itse mitenkään korjata.
Tämä suomi24 sivusto korjattiin aika pian ja nyt jo toimii hyvin myös IE10:llä.Se oli toki ihan asiallista kertoa, osaat sinä asiaakin postata.
- nim. kiitollinen
hyötyohjelma kirjoitti:
Niin no, onhan sinulla tapana käydä joka toisessa ongelmaketjussa kertomassa että sinulla toimii tai sitten syytät muita valehtelijoiksi.
Sinua arvostelevat viestit tahtoo kadota ja ip-bannit paukkua ennen kun ehtii vastausta kirjoittaa, joten olet kyllä ihan aiheesta maineesi ansainnut.Fed ja Vapunen ovat palstan vakiovastaajia ja hyviä sellaisia. Fed on ehkä erikoistunut tuohon tietoturvapuoleen ja Vapunen yleisasioihin. Molemmille hattua nostan. Fediä vastaan hyökkäävät usein nuo linux-trollit joten on ymmärrettävää kipakampi sävy joskus.
Kyllä Firefox toimii Silverlightin kanssa, kuin myös Flash Playerin.
M-Kar kirjoitti:
Kyllä Firefox toimii Silverlightin kanssa, kuin myös Flash Playerin.
Mennyt aikamuoto: "...Firefox ei toiminut Silverlightin kanssa. " eli elettiin aikaa jolloin Firefox oli versiossa 4 ja Plugin container oli uusi ominaisuus joka ei silloin toiminut Silverlightin kanssa. MTV3 videon koko ruutuun vaihtaminen päätyi aina Firefoxin sekoamiseen. Kun Plugin containerin otti pois käytöstä ongelmaa ei enää ollut.
Sen jälkeen en ole kokeillut, menetin mielenkiintoni Firefoxiin.f.e.dzerzhinsky kirjoitti:
Mennyt aikamuoto: "...Firefox ei toiminut Silverlightin kanssa. " eli elettiin aikaa jolloin Firefox oli versiossa 4 ja Plugin container oli uusi ominaisuus joka ei silloin toiminut Silverlightin kanssa. MTV3 videon koko ruutuun vaihtaminen päätyi aina Firefoxin sekoamiseen. Kun Plugin containerin otti pois käytöstä ongelmaa ei enää ollut.
Sen jälkeen en ole kokeillut, menetin mielenkiintoni Firefoxiin.Firefox 4 oli joku nopeasti päivittyvä versio. Järjestyshän meni niin, että 3.6:n jälkeen siirryttiin Firefox 10 ESR:n ja siitä Firefox 17 ESR:n missä nykyisin mennään. On toiminut kaiken aikaa Silverlight.
Niin toimii myös minullakin mutta kysyjällä ei jostakinsyystä.
- järkikäteen
ei pidä mennä niitten feikki mainosten halpaan "flash versiosi on vanhentunut" tyyliin
Joo. Toinen suomalaisiin uppoava huijaus on "katseluohjelmat" ja "puuttuvat codekit" joita "tarvitaan" jotta tissivideot näkyvät.
Valevirustorjunnat eivät uppoa niin hyvin koska "Windowsin virusvaroitukset" esitetään väärällä kielellä. Ei ole uskottavaa että käyttiksen kieli vaihtuu kesken kaiken englanniksi jolla "varoitukset" esitetään.
Itse olen pitkään testannut eri haittaohjelmia testikoneessani ja niiden mukana on monesti tullut tuollainen valevirustorjunta ohjelma. Sen poistaminen ei ole kovinkaan helppoa sillä se estää virustarkistus ohjelman käynnistymisen.
Testiaikana koneessa ei ole aktiivista virustorjunta ohjelmaa.Aivan tyypillistä haittaohjelmilta jos pääsevät asentumaan järjestelmänvalvojan oikeuksin. Myös kaikki palomuuriohjelmat, tietysti mukaanlukien Windowsin oma palomuuri, laitetaan toimimattomaksi.
- plug in - out
Nyt olen taas kirjaston koneella.
Flash Playerin oma "update Flashplayer ilmoitus tuli koneelleni muistaaksen noin viisi kertaa koneen avattuani, mutta vasta viidennellä kerralla minulla oli tarpeeksi aikaa suorittaa se päivitys.
Seurasin ohjeet ja kaikki näytti menevän hyvin, vastaa seuraavana päivänä huomasin että en päässyt Ylen areenallla katsomaan ohjelmaa enkä pääse keskustelupalstalla vastaamaan tai aloittamaan keskustelua.
Kiitos kumminkin vastauksista ja on mainiota että täällä on auttavia ihmisiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh822005Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1211715- 1801306
- 229720
- 59698
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6676- 57624
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako205580- 47517
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337482