Lääkärille meno vaikeaa, vaikka oireita on..

SpringAqua

30 vuotias urheileva, normaalipainoinen ja perusterve nainen. Töissäkäyvä. Viime aikoina on alkanut huolestuttaa monet oireet kropassa, joita ovat:
-nivelsärky ranteessa ja nilkassa (reumakokeet otettu n. 5 vuotta sitten->negatiivinen) --pahoinvointi ja huimaus (olen pyörtynyt elämäni aikana kymmeniä kertoja, kerran lapsena saanut aivotärähdyksen)
-vatsakipu (ei liity ruokailuun, ajoittaista, aiheuttaa huimausta)
-elohiiri silmässä (on ollut n. neljä vuotta, välillä hävisi, nyt riivaa päivittäin monta kertaa tunnissa)

Onko vinkkejä mitä työterkkarille kannattaisi lähteä arpomaan, sillä sieltäpäin ei paljon apua ole saanut. Elohiireen söin pari kuukautta magnesiumsitraattia, mutta ei auttanut.

3

91

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Arvaus1

Keliakia? Se voi aiheuttaa esim. mainitsemiasi oireita.

• SpringAqua

Oikeastiko? Olen jo jättänyt leivän, pastan, perunan jne. jo melkein kokonaan pois ruokavaliosta. Pitääpä tutkia tarkemmin asiaa.. Kiitos vinkistä :)

• Arvaus1

Voi mennä monta kk ennenkuin gluteeniton dieetti alkaa tuntuvasti vaikuttaa. Tuhoutuneen suolinukan pitää ensin korjata itsensä ja ravintoaineiden alkaa imeytyä kunnolla, sitten vasta oireet (paitsi pahimmat vatsavaivat) alkaa kadota.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1910
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1653
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1197
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      190
      551
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      537
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      488
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe