Apua tarvitaan!

bassikhi

Ostin Egyptistä uuden Sony kannettavan. Siinä on Windows 7 ultimate mutta nyt on käynyt ilemi, että se on laiton kopio.
Olen ostanut uuden Windows 7 Home Premiumin.
Nyt en tiedä miten poistan tämän kopion koneeltani. Jos joku antaisi vinkin miten se poistetaan koneelta olisin kovasti kiitollinen.

11

99

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jatkaisin vielä edelliseen, että huomasin tuolla vanhemmissa aiheissa samankaltaisen ongelman eli näytölle tulee viesti virheestä 7601 kuten sielläkin. Ostin koneeni myöskin liikkeestä, joten hieman oudolta tuntuu ettei se olisi aito. Voisiko tämänkin ongelman hoitaa muutenkin kuin latamalla uuden Windowsin??

• Ostitko tuon uuden Windows 7 Home Premium version ihan DVD levyllä? Jos näin niin sen asennusvaiheessa kovalevyn voi alustaa jolloin sieltä poistuu kaikki tiedostot ja käyttöjärjestelmä.

• Kyllä, se on DVD:llä. Kiitos neuvosta!

• Yritin käynnistää asennuksen mutta mitään ei tapahdu. Löysin ohjeista myös, että Windows7 asennusta ei voi poistaa. Sen voi korvata aiemmalla järjestelmällä mutta tässä se ei tule kysymykseen koska aiempaa ei ole ollut. Lisäksi tuossa asennusohjeessa on melko alussa, että asennus tapahtuu tyhjälle kiintolevylle, joten siinä lienee syy kun DVD ei käynnisty. Olen siis edelleen "neuvoton".

• Voi poistaa. Jos kyseessä ei ole päivitysversio niin sen voi asentaa tyhjälle kiintolevylle.

• Alunperin kysymykseni koskikin juuri miten voin poistaa asennuksen koneeltani. Se on edelleen ongelmani. Monet kiitokset useista vastauksistasi mutta ole hyvä ja kerro miten poistan koneeseen jo asennetun version Windows7 Ultimate, jolloin pääsen asentamaan uuden Premiumin tyhjälle kiintolevylle.

• Edelleenkin sen DVD levyn avulla. Kone pitää siis käynnistää sen kautta. Useimmissa koneissa se tapahtuu painamalla f12 painiketta bios ikkunassa.

• Kyl se näkyy alussa

Tai Press DEL to enter setup tai Press ESC to enter setup. Se vilahtaa siinä alussa

• Kiitos avusta. Asennus on tehty onnistuneesti.

• Kyl se näkyy alussa

Hyvä näin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      91
      2184
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      147
      1811
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      173
      1333
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      229
      805
    5. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      65
      754
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      10
      741
    7. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      60
      730
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      212
      623
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      597
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      49
      571
    Aihe