ottaako Matti Hannuksela viellä vastaan Helsingissä?
Tai olisiko vastaavaa lääkäriä Turussa ketä ottaa vakavasti nuoren naisen hiusten lähdön?
Ketä tietää....
12
1684
Vastaukset
- tyttönen
Vastauksia kiitos..
- 32edw
Soita ja kysy
- Hrmhrm
Hannuksela siirtyi tietääkseni reilu kuukausi sitten eläkkeelle. Korvaavaa lääkäriä sprioa kirjoittamaan kaipaisin minäkin puolen vuoden päästä...
- Mitäpä jos
menisitte ihan omalääkärillenne sen spiroreseptin kanssa?
Miks tehä hommasta sen vaikeampaa?
Jos on valmis resepti niin ei ole mitään syytä jättää uusimatta. - Uusinta helppoa
Mitäpä jos kirjoitti:
menisitte ihan omalääkärillenne sen spiroreseptin kanssa?
Miks tehä hommasta sen vaikeampaa?
Jos on valmis resepti niin ei ole mitään syytä jättää uusimatta.Miksi maksamaan kalliita ihotautilääkärin maksuja pelkästään reseptin uusimiseksi. Minulla on terveyskeskuslääkäri uusinut nämä reseptit vuosittain, eikä maksa mitään.
- Hrmhrm
Uusinta helppoa kirjoitti:
Miksi maksamaan kalliita ihotautilääkärin maksuja pelkästään reseptin uusimiseksi. Minulla on terveyskeskuslääkäri uusinut nämä reseptit vuosittain, eikä maksa mitään.
Kiitoksia neuvoista. Koska en ole ennen tukan lähtöä pahemmin pillereitä joutunut popsimaan, en tiennyt että uusinta menisi näinkin helposti. Koska vain Hannuksela otti minut vakavasti tukkakatoni kanssa ja suostui spiroa määräämään, oletin etteivät nuo "tavalliset" lääkärit suostuisi tuota reseptiä uusimaankaan kun eivät katsoneet sitä tarpeelliseksi alun alkaenkaan. Mutta kokeillaan siis ensin sitä kautta.
- ketä
Kuka tietää ketä
- turussa1
Turussa Pulssissa ottaa Susanna Majasuo, erikoistunut hiustenlähtöön ja tietää myös naistyyppisen kaljuuntumisen hoidosta ja lääkityksestä.
- Pula-ajan missi
Minulle kirjoitti työterveyslääkäri kun muun käynnin yhteydessä valitin hiusten lähtöä ja sanoin että haluan kokoilla spiroa. Ei siinä sen kummempia perusteluita tarvittu.
- tyttönen
No itse en ole saanut mitään reseptiä yhtään mihinkää. Kun viimiset puoli vuotta hiukset ovat päälaelta harventuneet/jakauksen paikka kasvanut/muuttunut. Hiukset rasvottuu päivän jälk, jakausten kohdalla tosi arka.
ja olen 24v nainen, ketää lääkäri ei oo ottanut tosissan. Viimeksi kun olin ihotautilääkerillä ni hän vaa kysy et" onko ne oikeesti harventunu niin että päälaki näkyy luonnonvalossa.."
Ihan ku muuten maksaisin kalliita maksuja toistamiseen. Olisin halunnut löytää vaa jonkun ketä ei vähättele ongelmaa.. - hardiknow
Älä ole hiiri. Sanot suoraan ja topakasti mikä on homman nimi, ja että tarvitset apua nyt heti.
- Keta?
Ketää lääkäri, kukaan lääkäri
ketä ei vähättele, joka ei vähättele
Ketä ärsyttää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731920Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971663- 1471207
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54547
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462