Tilasin heti kolme kappaletta. Tehkää tekin samoin :)
Tulee herättämään katseita kun näytän baaripöydässä ja veikkaan, että myös naisia kiinnostaa.
Jolla-kännykkä ennakkomyynnissä
27
329
Vastaukset
- mulla on jolla ?
Huonosti on asiat, jos tarvii kännykkää naisten saantiin ? Mutta jos siinä on se "väristini" niin se voi olla joillekin sussuille tarpeen,kun parin evakko kaljan jälkeen se heppi ei olekaan toiminta kunnossa ???
- Pentti Nelonen
No jos kerran noin niin minäkin tilan yhden
- Windows on paras!
Kuulostaa ihan kehitysavulta. Eikö ne ilman pärjää, kun pitää hihhulinkin oikein "tukea" sitäkin rypistystä.
- pentti nelonen
Ruma, paska käyttis ja ainoat softat tulevat olemaan jotain haittaohjelmia. Ainoat oikeasti mielenkiintoiset puhelimet on Windows Phoneja.
- ghhkhbjf
windows phonee oon käyttäny jo yli puol vuotta ja on muuten ihan p****. ei saa mitään hyvii sovelluksii tai pelei enkä muutenkaan tykkää valikkorakenteesta, enkä siitä että puhelin on huonosti personoitavissa. windows phone on syvältä, kokemuksella. tää on tosi
- WHonesti
ghhkhbjf kirjoitti:
windows phonee oon käyttäny jo yli puol vuotta ja on muuten ihan p****. ei saa mitään hyvii sovelluksii tai pelei enkä muutenkaan tykkää valikkorakenteesta, enkä siitä että puhelin on huonosti personoitavissa. windows phone on syvältä, kokemuksella. tää on tosi
Windows Phone on valikkorakenteeltaan yksinkertaisesti paras
ja mitä ohjelmiin tulee, ei niitä kukaan oikeasti jaksa sitä android-sontaa hakea sieltä android marketista muuta kuiin alux kokeilumielessä
pennut 12v voi toki hakea ja sanoa JEEEEEEEEE - Troijan Kissa
ghhkhbjf kirjoitti:
No jos sovelluksia haluaa, ja hyviä niin silloin ios on valintasi.
Androidille ei löydy yhtään kunnollista ohjelmaa ja kaikki pitää skannata / toivoa että ei olisi saastunut troijalaisohjelma. - aikuinen mies
Troijan Kissa kirjoitti:
No jos sovelluksia haluaa, ja hyviä niin silloin ios on valintasi.
Androidille ei löydy yhtään kunnollista ohjelmaa ja kaikki pitää skannata / toivoa että ei olisi saastunut troijalaisohjelma.MITÄ SOVELLUKSIA joku oikeasti haluaa kännykkään ja KÄYTTÄÄ niitä niinkuin oikeasti
vaikuttaa lasten leikkikalulta - ....................
aikuinen mies kirjoitti:
MITÄ SOVELLUKSIA joku oikeasti haluaa kännykkään ja KÄYTTÄÄ niitä niinkuin oikeasti
vaikuttaa lasten leikkikalultaCrysis ja Pro Tools. TIETYSTI!
- Troijan Kissa
aikuinen mies kirjoitti:
MITÄ SOVELLUKSIA joku oikeasti haluaa kännykkään ja KÄYTTÄÄ niitä niinkuin oikeasti
vaikuttaa lasten leikkikalultaSilloin älypuhelin ei todellakaan ole sinulle, katsos älypuhelimet on nykyään enemmän muussa käytössä kuin puhelin käytössä.
Nykyään älypuhelimesta voidaankin sanoa että sillähän voi muuten soittaakin.
Sinulle saattaisi olla sellainen peruspuhelin sopiva, senioripuhelimet on kanssa hyviä. - pro tools
.................... kirjoitti:
Crysis ja Pro Tools. TIETYSTI!
pelastaa maailman!
- Surkea linuks!
Eikä se jollan myynti kovin merkittävästi nouse, vaikka kaikki suomen linuks-hihhulit ostaisi sellaisen - eli parikymmentä menisi korkeintaan enemmän......
- jolla ?
Tässä on JOLLA ja eii sillä voi "puhella" kun huutomatkan päähän !
Tilasin kolme !!!!!!!!!!!!!!!!!! - Uputupuna
Ostitko kenties siksi kolme että jos 2 ei toimikaan?
Luulisi nyt takuuta sentään löytyvän, että eikös sitä yhdelläkin pärjäisi.- jollistille
Osti ne kaksi, jotka antaa siellä kalja kuppilassa tytöille hieromasauvoiksi ?
- !!!!!!!!!
Ei jäänyt Jollan mainostajalle tällä palstalla kuin jauhot käteen!
- pitääkin ostaa tuo
Pitää varmaan ostaa kanssa tuo Jollan puhelin, jo pelkästään siksi, että siinä on Linux sisällä. Pääsee vertaamaan androidin kanssa ja näkee kummasta tykkää enemmän.
- Floppi nelonen
No ainakaan sitä muisti floppi puhelinta tuskin kannattaa ostaa, eli galaxy s4 mallia.
- samsungia taskussa
Floppi nelonen kirjoitti:
No ainakaan sitä muisti floppi puhelinta tuskin kannattaa ostaa, eli galaxy s4 mallia.
Mulla on galaxy SIII enkä näe syytä päivittää neloseen juuri nyt. Olen ollut puhelimeen varsin tyytyväinen.
- jjkkfknnhhjmjhhjnlk
samsungia taskussa kirjoitti:
Mulla on galaxy SIII enkä näe syytä päivittää neloseen juuri nyt. Olen ollut puhelimeen varsin tyytyväinen.
Ja sgs3:een on tulossa vielä suuri päivityskin. Samsungilla tuotetuki kun ei pääty siihen kun uusi malli on markkinoilla. Ainoa samsungin miinus on se, että rootattavahan tämä oli, jotta sai valmistajan tunkeman turhan tauhkan poistetuksi.
- Jollolalainen
Täällä Jollolassa on linux-hihhulien pyhiinvaellukset käynnissä ja linux-hartaushuoneelta tuleva puhe ja musiikki kuuluu varmaan Tollolaan asti!
- Mikä ihmeen Jolla?
Onks'se jolla joku tubutin variaatio?
- win-tubutus
Ei ole windows-tubutin vaan Sailfish. Tehokas, luotettava ja turvallinen Linux siis.
- Päivää ja hyvästi...
Jolla on eräs varmasti pois kuoleva puhelin, joka kannattaa ostaa vain sen takia, että se on kohta antiikkinen harvinaisuus!
- 16+1
“First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then you win.” – Mahatma Gandhi.
- Windows 8
"“First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then you win.” – Mahatma Gandhi. "
Huonosti menee linuxisteilla kun pitää siteerata sitä sun tätä ja elää raamatun pelastustunnelmissa osapuilleen.
Noh kippis ja kulaus seuraavillekkin 20 vuodelle..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh801965Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971683- 1581270
- 59698
- 225697
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6656- 56600
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako199566- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472