Koittakaa hyvät naiset saada muuttumaan tuo surkean näköinen muotivaatetus missä ollaan pitkissä kalsareissa ja kumitossuissa tanssi-illanvietossa.
Ei millään jaksa sytyttää yhtään tuo muotivaatetus.
Viime lauantaina oli lavalla nuorehko nainen lyhyessä kellohameessa ja hieman korkoa olevissa tanssikengissä. Nuorekkaan ja asiallisen näköinen vaatetus ja kyllä miehetkin tunki .
Naisilla tympeä vaatemuoti
88
812
Vastaukset
- Kauniina silti
Takseihin pukeudutaan niin, että tanssi tuntuu mukavalta, vaatteet joustaa ja kengät sellaiset, että jaksaa koko illan tanssia iloisesti. Toiset etsii kauneutta vaatteista, toiset nauttii tansseista ja eivät "vaadi" naiselta sitä epämukavuutta korkokenkiem muodossa. Itse pukeudun noin kun tuntuu mukavalta katson kuitenkin peiliin takseihin lähtiessä. Onneksi teille "vaatijoille" on siellä joukossa niitä silmän oloja ja meille mukavuuden haluisille omat tansittajat. Vanha sanonta "rumat ne vaatteilla koreilee"
- not silikooni
Kauniina silti ? Kalsareissa tanssijoilla yleensä ääliömäinen teko hymy pärstässä,juu kyl kaikki näkee että nauttii
- Viitta hulmuten
Minulla on lavatansseissa supermiesasu päällä. Kyllä naiset tykkää, ja flaksi käy. Tanssin viitta hulmuten vieden naiset hurmioon.
- vossikalla pääsee
Juu, takseihin pukeudutaan noin.
- Usko Kadonnu
Kyllä varmaaan teille mukavuudenhaluisille naisille on ne omat tanssittajat eli niitä miehiä hihattomassa T-paidassa, shortseissa ja varvassandaaleissa mahdoliisimman mukavissa asussa tansivia miehiä.
- Kauniina kuitenkin
En oikeesti takseihin pukeudu, tansseihin tarkoitin kirjoittaa, mutta nuo kirjoitus virheet vaan aina ilmestyy kun intoa täynnä kirjoittaa. Pääsipähän joku irvileuka toteuttamaan itseään.
- Taksissako
"Takseihin pukeudutaan niin.."
" katson kuitenkin peiliin takseihin lähtiessä."
- Opettele nyt kirjoittamaan sana tanssi, taksista tuskin on kyse.. - Taksissakin
Taksissako kirjoitti:
"Takseihin pukeudutaan niin.."
" katson kuitenkin peiliin takseihin lähtiessä."
- Opettele nyt kirjoittamaan sana tanssi, taksista tuskin on kyse..Voi kyllä minä kirjoittaa osaan mutta nämä ennakoivat syötöt älypuhelimissa muuttelee sanoja ja ei jaksa kokoajan korjata. Tulipahan sinulle hyvämieli kun pääsit vit......maan. Ajattelen aina teitä törkyturpia ja tiedän mistä saan teidät innostumaan. Teillä on ilkeily veressä, minulla tanssi vaikka olisin siellä taksissa.
- Kysyn vain miksi
Taksissakin kirjoitti:
Voi kyllä minä kirjoittaa osaan mutta nämä ennakoivat syötöt älypuhelimissa muuttelee sanoja ja ei jaksa kokoajan korjata. Tulipahan sinulle hyvämieli kun pääsit vit......maan. Ajattelen aina teitä törkyturpia ja tiedän mistä saan teidät innostumaan. Teillä on ilkeily veressä, minulla tanssi vaikka olisin siellä taksissa.
Kuka tässä se törkkis on?
- äly hoi
Taksissakin kirjoitti:
Voi kyllä minä kirjoittaa osaan mutta nämä ennakoivat syötöt älypuhelimissa muuttelee sanoja ja ei jaksa kokoajan korjata. Tulipahan sinulle hyvämieli kun pääsit vit......maan. Ajattelen aina teitä törkyturpia ja tiedän mistä saan teidät innostumaan. Teillä on ilkeily veressä, minulla tanssi vaikka olisin siellä taksissa.
Kirjoittaja lukekoon oman viestinsä ennen lähetystä. Turha syyttää laitteita.
- Ainainen mies
Lyhyet hameet hulmuamaan ja alle vain pikku-pikkuhousut, jos niitäkään!
- Avance
Peräkämmarinpoikien unelmakuvia joita lehdistään plaraa.. Kaikki suomalaiset naiset tanssilavoilla upeita vaatteisiin katsomatta.
- Ykä Porist
Kun käy salsatansseissa kaikilla naisilla kunnon korkkarit KUNNON KOROILLA. Aijai jai kyllä miehet tykkää. Joka tytöllä tiukat pöksyt tai extra-lyhyt hame. Päällä avonainen toppi. Hiukset nätisti nutturalla ta vapaasti auki. Joka neito viimeisen päälle meikattu.
Sitten takaisin lavatansseihin. Naisilla mummo -kengät tai tanssilenkkarit. Muutamalla korkokengät matalalla korolla. Housuina yleensä farkut tai pitkähkö hame tai leninki. Toppi kaikkea muuta kuin avoin. Usealla naisella kasvoilla se surullisenkuuluisa "5 minuutin meikki".
Tällä mennään eteenpäin ja sitten ihmetellään miksei niitä miehiä siellä lavatansseissa näy !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - Usko Menny
Ykä Porist kirjoitti:
Kun käy salsatansseissa kaikilla naisilla kunnon korkkarit KUNNON KOROILLA. Aijai jai kyllä miehet tykkää. Joka tytöllä tiukat pöksyt tai extra-lyhyt hame. Päällä avonainen toppi. Hiukset nätisti nutturalla ta vapaasti auki. Joka neito viimeisen päälle meikattu.
Sitten takaisin lavatansseihin. Naisilla mummo -kengät tai tanssilenkkarit. Muutamalla korkokengät matalalla korolla. Housuina yleensä farkut tai pitkähkö hame tai leninki. Toppi kaikkea muuta kuin avoin. Usealla naisella kasvoilla se surullisenkuuluisa "5 minuutin meikki".
Tällä mennään eteenpäin ja sitten ihmetellään miksei niitä miehiä siellä lavatansseissa näy !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Voi,voi... Näistä suomalaisista persjalkasista naisista enää yksi sadasta pystyy edes kävelemään korkokengillä saati sitten tanssimaan.
Tyylikkästä pukeutumista vain harva suomalainen nainen enää edes osaa, kun on jo kohta sukupolvi vannottu pelkästään mukavan pukeutumisen puolesta. - Kaunis kuitenkin
Usko Menny kirjoitti:
Voi,voi... Näistä suomalaisista persjalkasista naisista enää yksi sadasta pystyy edes kävelemään korkokengillä saati sitten tanssimaan.
Tyylikkästä pukeutumista vain harva suomalainen nainen enää edes osaa, kun on jo kohta sukupolvi vannottu pelkästään mukavan pukeutumisen puolesta.Olispa mukava nähdä tämän ketjun miesten pukeutumis tyyli. Ei sekään kovin silmiä hivelevää noilla lavoilla ole. Tätäkään ei voi yleistää, kyllä sieltä hyvin pukeutuvia miehiä löytyy ihan niin kuin naisiakin.
- Niin kuin tykätään
Ykä Porist kirjoitti:
Tällä mennään eteenpäin ja sitten ihmetellään miksei niitä miehiä siellä lavatansseissa näy !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Sitten kannattaa vaan käydä siellä salsatansseissa.
- Karu mut tosi
Kaunis kuitenkin kirjoitti:
Olispa mukava nähdä tämän ketjun miesten pukeutumis tyyli. Ei sekään kovin silmiä hivelevää noilla lavoilla ole. Tätäkään ei voi yleistää, kyllä sieltä hyvin pukeutuvia miehiä löytyy ihan niin kuin naisiakin.
Camisa negra, suorat housut ja konventionaaliset kengät.
- Karu mut siisti
Karu mut tosi kirjoitti:
Camisa negra, suorat housut ja konventionaaliset kengät.
Suorat housut , siisti paita ja tanssikengät.
- Kyllä tykätään
Niin kuin tykätään kirjoitti:
Sitten kannattaa vaan käydä siellä salsatansseissa.
Aivan oikein. Niin kannattaa ja niin tehdäänkin.
Käyn salsatansseissa ja käy sinä kalsaritansseissa. - Kauniina silti
Kyllä tykätään kirjoitti:
Aivan oikein. Niin kannattaa ja niin tehdäänkin.
Käyn salsatansseissa ja käy sinä kalsaritansseissa.Itse käytän hametta ja stay uppeja tansseissa. Kenelläkään en ole kalsareita nähnyt, vaikka toki miehillä saattaa kyllä olla en ole kysellyt. Turhaa täällä on kenenkään pukeutumista arvostella. Aivan sama missä käy ja minne menee aina löytyy arvosteltavaa, jos katsoo elämää sillä silmällä. Itse lähden tansseihin tanssimaan ja siitä nauttimaan.
- Naisellisena myös
Kauniina silti kirjoitti:
Itse käytän hametta ja stay uppeja tansseissa. Kenelläkään en ole kalsareita nähnyt, vaikka toki miehillä saattaa kyllä olla en ole kysellyt. Turhaa täällä on kenenkään pukeutumista arvostella. Aivan sama missä käy ja minne menee aina löytyy arvosteltavaa, jos katsoo elämää sillä silmällä. Itse lähden tansseihin tanssimaan ja siitä nauttimaan.
Kyllä pukeutumista saa ja pitääkin saada arvostella jos se ei ole tilanteeseen sopivaa. Jos ei ole arvostelua, ei ole kehitystäkään.
Pitää myös muistaa, että hyvä pukeutuminen on kohteliaisuutta kanssaihmisiä kohtaan ja tämä pitää erityisen hyvin paikkansa juuri yleisissä tansseissa, jota vielä edelleenkin pidetään seurapiiritapahtumana.
Tässähän ketjun aloittaja toivoi naisten vaate m u o t i i n muutosta ehdottamalla noiden " kalsareiden " tilalle naisellisempaa pukeutumismuotia. Vaikka sitten perinteistä hametta. - Räime Rysäpöksy
Naisellisena myös kirjoitti:
Kyllä pukeutumista saa ja pitääkin saada arvostella jos se ei ole tilanteeseen sopivaa. Jos ei ole arvostelua, ei ole kehitystäkään.
Pitää myös muistaa, että hyvä pukeutuminen on kohteliaisuutta kanssaihmisiä kohtaan ja tämä pitää erityisen hyvin paikkansa juuri yleisissä tansseissa, jota vielä edelleenkin pidetään seurapiiritapahtumana.
Tässähän ketjun aloittaja toivoi naisten vaate m u o t i i n muutosta ehdottamalla noiden " kalsareiden " tilalle naisellisempaa pukeutumismuotia. Vaikka sitten perinteistä hametta.Joo, muuttako se mitään, jos markkinoille tuodaan alushousun näköisiä luomuksia ja väitetään, että nää on hienoja hipstereitä. Ne, jotka ovat jäänyt tuon informaation ulkopuolelle, pitää niitä kalsareina.
- Otapa selvää asioist
Räime Rysäpöksy kirjoitti:
Joo, muuttako se mitään, jos markkinoille tuodaan alushousun näköisiä luomuksia ja väitetään, että nää on hienoja hipstereitä. Ne, jotka ovat jäänyt tuon informaation ulkopuolelle, pitää niitä kalsareina.
Oot tainnut jäädä sinäkin informaation ulkopuolelle. Kalsareilla tarkoitetaan legginsejä. Ne näyttävät miesten kalsareilta, joten siitä yleisesti käytetty nimitys tulee.
Hipsterit on naisten alushousuja ja ne eivät tansseissa näy. Paitsi, jos on täyskello hame, niin voi vilahtaa. Hipsterit jäävät lantiolle, joten ovat hyvä vaihtoehto vyötärölle asti ulottuville tavallisille alushousuille, jotka ikävästi tekevät makkaran kuori efektin, varsinkin jos niissä on liian kireä vyötärö. Jotta ymmärrät mitä tarkoitan googleta kuvahaulla "hipsterit naisten alushousut" - Räime Rysäpöksy
Otapa selvää asioist kirjoitti:
Oot tainnut jäädä sinäkin informaation ulkopuolelle. Kalsareilla tarkoitetaan legginsejä. Ne näyttävät miesten kalsareilta, joten siitä yleisesti käytetty nimitys tulee.
Hipsterit on naisten alushousuja ja ne eivät tansseissa näy. Paitsi, jos on täyskello hame, niin voi vilahtaa. Hipsterit jäävät lantiolle, joten ovat hyvä vaihtoehto vyötärölle asti ulottuville tavallisille alushousuille, jotka ikävästi tekevät makkaran kuori efektin, varsinkin jos niissä on liian kireä vyötärö. Jotta ymmärrät mitä tarkoitan googleta kuvahaulla "hipsterit naisten alushousut"Nyt tiedän.
Mutta mitä ne beatnickit ovat?
- Monologiako
Onko tämä yksinpuhelua?
- rtykjv
Heh, taitaapa olla :)
- losing my religion
Ei, edelliseen kommenttiin asti ihan asialinjalla.
Itsekään en pahemmin perusta niistä kalsari-lenkkari naisista tai miesten Hitler-Jugend polvihousuista tansseissa.
Jos kauniissa vaatteissa ei voi tanssia koko iltaa, niin joutuu ehkä poistumaan ennen loppua, mutta ehkä paremmassa seurassa.
- kesänmuotia
Tyyne osaa olla miesten mieleen :)
http://www.youtube.com/watch?v=fAGCPHlYB3Y- kesämnuotio
Annahan Äinään Miäs olla laittamatta noita kakkavideoitasi tänne.
On tästä aikaa jo vuosia kun lähdettiin Kiuruvedellä serkkuni vaimon kanssa eräällä lavalle......päällä oli silloin hame ja muutaman sentin korot. Poikkesimme erästä voimailu salia katsomassa.....siellä oli pari reenailijaa....aattelin et voishan sitä penkatakin ohimennen ennen tantsuihin menoa.
Hameen helmat tietty sieväst` ja serkun vaimo viel` eteen ja kengät pois jalast`....lämmittelyt ja, no otin kuudella kympil` 10x60-2x8x60...rintaan asti laskettuna tietty...ei mitään puolikkait`.....ja tantsuihin jatkamaan matkaa vain......
Harvoinpa enää korkokenkiä käytän......
Onhan meitä naisia joka lähtöön vaatteinemme/kenkinemme......mutta miten henkisesti voi olla paha olo jollakin/joillain että pitää kirjoittaa oikein sättien muita......no toivottavasti helpotuksen saa kirjoittaja/jat.- Liitelijä
Itse käytän tansseissa aina hametta tai mekkoa. Se on minusta mukavampaa ja nuorekkaampaa kuin housut, mutta totta kai jokainen saa käyttää sellaisia tanssivaatteita, missä tuntee olonsa kotoisaksi. Niin itsehän olen 19, joten mitkään mustat suorat housut eivät oikein tunnu ikääni sopivalta vaatevalinnalta!
Kenkinä käytän ballerinoja, koska olen korkkareiden kanssa aivan liian pitkä. Kerran erehdyin laittamaan korkkarit jalkaan (ehkä 6 sentin korko) ja seisoessani päätä muita pidempänä naistenrivissä aavistelin jo pahaa. Sitten kun vielä huomasin, että monet miehetkin jäävät minua lyhyemmiksi, piti kiireen vilkkaa mennä autoon vaihtamaan kengät. Käytän korkkareita kaikkialla muualla paitsi tansseissa. Pituusongelmani vähän harmittaa, koska mielestäni korkkarit ovat kuitenkin kauniimmat kengät kuin ballerinat. Mitään tanssilenkkareita tai tossuja en aio ikinä käyttää.- Toivossa hyvä elää
Eksyisitpä samalle tanssipaikalle. Itse olen 195 senttinen. Kaikki parhaimmat tanssit, etenkin tangon, olen tanssinut liki 190 senttisen naisen kanssa ( korkokenkien kanssa.. noin arvioiden.) Tuntuu vaan, että lähes kaikki naiset ovat niin lyhyitä.
- Usko talleilta
Eksyisitpä samalle tanssipaikalle. Itse olen 169 senttinen. Kaikki parhaimmat tanssit, etenkin tangon, olen tanssinut liki 190 senttisen naisen kanssa. Painan pääni kaksoiskukkuloiden väliin. Ja haaveilen.
- Usko Tallelle
Minä en enää nykyään hae koskaan noita kalsarinaisia tanssiin.
Tykkään, että tanssiessani olen tanssiparini kanssa näyttävä pari myös ulospäin ja siksi koitan hakea naisen näköisesti pukeutuneita daameja tanssiin.- Mitä ihmeitä on
Mitä ihmeitä on "kalsarinaiset"? Olen käyttänyt vaatteita jo useammankymmentä vuotta ja useat muodit läpikäynyt, mutta mitä ovat "kalsarit"? En ihan tajuu... : O
- Ompa kipeää!
Mitä ihmeitä on kirjoitti:
Mitä ihmeitä on "kalsarinaiset"? Olen käyttänyt vaatteita jo useammankymmentä vuotta ja useat muodit läpikäynyt, mutta mitä ovat "kalsarit"? En ihan tajuu... : O
Ompa kipeää! Kysyn vain mitä ovat "kalsarit", suht koht viatonna, ja joku vetää herneen nenään! Onneksi ei ole alapeukuttaja Rooman keisari, eivätkä leijonat syö minua.
- Usko talleilla
Yksilöllisyyttä on vaikeampi ilmentää, kuin sitä "tanssikone"-tyyliä.
- Uskon puhdistus
Ompa kipeää! kirjoitti:
Ompa kipeää! Kysyn vain mitä ovat "kalsarit", suht koht viatonna, ja joku vetää herneen nenään! Onneksi ei ole alapeukuttaja Rooman keisari, eivätkä leijonat syö minua.
Kalsarit ovat kalsarin näkiset, kalsarimateriaalin kaltaisesta materiaalista valmistetut puolisäären housuut. Mukavat pitää, mutta vaikeat katseltavat.
- Ö :o o:
Mitä ihmeitä on kirjoitti:
Muodit käy läpi sinut, et sinä muoteja. Muoti on tässä se suorittaja ja sinä statisti.
- Eivät käy
Ö :o o: kirjoitti:
Muodit käy läpi sinut, et sinä muoteja. Muoti on tässä se suorittaja ja sinä statisti.
"Muodit käy läpi sinut"
Eivät käy, jätän väliin, jos en pidä. Joten edelleenkin käyn läpi muoteja, otan tai jätän. :)
- värkkinäkin
Ja paskat haet,otat kenet saat lattialle..siinä laumassa kerkee ees kattoon onko niillä peppipitkätossukengät tai kattokassinen tukka hulmuamassa.
- Totta turiset
Lisäksi on ne kaikki shortsin tapaiset, joko ihon myötäiset tai 80-luvun tennisshortsien näköiset.. hyi helkkari. Jos nyt ei sitä nättiä hametta tai mekkoa osaa pitää, niin sitten vaikka farkuissa.. kyllä naisen pitäisi nainen olla. Mitä jos miehetkin alkais kiltteihin pukeutumaan..
- Ei ne vaatteet
Jo on meidän lökäpöksy miehillä ahdistuksen paikka tuo naisten pukeutuminen. Minua ahdistaa paljon enemmän ne miehet lavoilla. Me naiset kyseelläänkin "mistä näitä oikein tulee".
- dr pepper...
Ei ne vaatteet kirjoitti:
Jo on meidän lökäpöksy miehillä ahdistuksen paikka tuo naisten pukeutuminen. Minua ahdistaa paljon enemmän ne miehet lavoilla. Me naiset kyseelläänkin "mistä näitä oikein tulee".
Nopsasti saatu tänne melkeinpä kokonaan yksinpuhelulla tänne pitkä ketju aikaiseksi :)
- VastaUskon puhdistus
dr pepper... kirjoitti:
Nopsasti saatu tänne melkeinpä kokonaan yksinpuhelulla tänne pitkä ketju aikaiseksi :)
No minä ainakin olen mitä parhainta keskusteluseuraa, muille ja itsellenikin.
Aika kiihkottomasti on kerrottu yhdestä vaatemallista. - ; : Minut melkein
VastaUskon puhdistus kirjoitti:
No minä ainakin olen mitä parhainta keskusteluseuraa, muille ja itsellenikin.
Aika kiihkottomasti on kerrottu yhdestä vaatemallista."Aika kiihkottomasti on kerrottu yhdestä vaatemallista"
; ; Minut melkein leijona ahmaisi kitaansa, kun en tiennyt, mitä ne ovat... en uskalla mainita vaatteen nimeä, tai... - Ne ovat...
; : Minut melkein kirjoitti:
"Aika kiihkottomasti on kerrottu yhdestä vaatemallista"
; ; Minut melkein leijona ahmaisi kitaansa, kun en tiennyt, mitä ne ovat... en uskalla mainita vaatteen nimeä, tai...Websterit senkin some.
- Empä ole käyttänyt
"Ei millään jaksa sytyttää yhtään tuo muotivaatetus."
kyllä se kalsarimuoti on jo aikoja sitten mennyt, jos sitä nyt muodiksi voi edes sanoa.. Luojan kiitos, onneksi on jo vähenemään päin. - 5+15
Joopa joo, Batman-puku on ehdoton lavoilla.
- Iloa tanssiin
Jokainen pukeutuu niin kuin itse tynkää. Pääasia on , että hiki ei haise. Ei näillä muutamien ihmisten kommenteilla pukeutumista lavoilla muuteta. Nämä mielipiteet on vain muutamien ihmisten mieltymyksiä ja yleensä niiden joilla on aina jotain valittamista varsinkin naisista. Ei haittaa jos nämä henkilöt ei minua tansita kun saan joka tapauksessa tanssia.
- Mountain Zew
Iloa tanssiin kirjoitti:
Jokainen pukeutuu niin kuin itse tynkää. Pääasia on , että hiki ei haise. Ei näillä muutamien ihmisten kommenteilla pukeutumista lavoilla muuteta. Nämä mielipiteet on vain muutamien ihmisten mieltymyksiä ja yleensä niiden joilla on aina jotain valittamista varsinkin naisista. Ei haittaa jos nämä henkilöt ei minua tansita kun saan joka tapauksessa tanssia.
Minä tynkään, että sä oot mielipidestyranki siinä kun muutkin näkemyksensä ilmituoneet.
- Iloa tanssiin
Mountain Zew kirjoitti:
Minä tynkään, että sä oot mielipidestyranki siinä kun muutkin näkemyksensä ilmituoneet.
Niipä saatetaan olla ja kaikesta huolimatta vaan tanssitaan. Omat mielipiteet on loppumaton luonnonvara. Kenenkään ei pitäisi näistä itseensä ottaa eikä varsinkaa aloittaa sitä ikuista ilkeilyä. Vaikka oikeasti ihan sama sekin, ei ahdista sekään.
- Uskon asia
Iloa tanssiin kirjoitti:
Ei näillä kommenteilla pukeutumistapoja saada muutettua, mutta antaa nämä kuitenkin naisille näkökulmaa miesten ajatuksista lavapukeutumisesta.
Jokainen tietenkin pukeutuu miten haluaa ja jokainen huomioi kanssaihmisten mielipiteet siinä määrin, kun pitää tarpeellisena.
Ei minuakaan vastemielisesti pukeutuneet haittaa, koska lavoita löytyy aina niitä miellyttävästi pukeutuneita haettavia. - Toiset tykkää
Uskon asia kirjoitti:
Ei näillä kommenteilla pukeutumistapoja saada muutettua, mutta antaa nämä kuitenkin naisille näkökulmaa miesten ajatuksista lavapukeutumisesta.
Jokainen tietenkin pukeutuu miten haluaa ja jokainen huomioi kanssaihmisten mielipiteet siinä määrin, kun pitää tarpeellisena.
Ei minuakaan vastemielisesti pukeutuneet haittaa, koska lavoita löytyy aina niitä miellyttävästi pukeutuneita haettavia.En ymmärrä miksi nuo legginsit ovat muka rumat. Samaa ainetta kuin sukkahousut, katkaistu vaan pohkeesta. Kesällä ei ole mukava pitää sukkahousuja ja sitten kun ei ole sääret vielä ruskettuneet on mukava vähän peittää. Tänään laitoin töihin liivihameen ja legginsit ja koko aamun olen saanut kehuja pukeutumisesta.
- Parempikuikonsailman
Toiset tykkää kirjoitti:
En ymmärrä miksi nuo legginsit ovat muka rumat. Samaa ainetta kuin sukkahousut, katkaistu vaan pohkeesta. Kesällä ei ole mukava pitää sukkahousuja ja sitten kun ei ole sääret vielä ruskettuneet on mukava vähän peittää. Tänään laitoin töihin liivihameen ja legginsit ja koko aamun olen saanut kehuja pukeutumisesta.
Mitähän olisit saanut, jos et olisi pukeutunut.
- Usko itse
Uskon asia kirjoitti:
Ei minuakaan vastemielisesti pukeutuneet haittaa, koska lavoita löytyy aina niitä miellyttävästi pukeutuneita haettavia.Not my case
- Toiset tykkää
Parempikuikonsailman kirjoitti:
Mitähän olisit saanut, jos et olisi pukeutunut.
Se on sitten jo toinen tarina ja ei kuulu tanssikeskusteluihin.
- Minä en anna 3
Minihame ilman pikkareita ,ei tarvi turhaan kaivaa heti esillä tavara .
- Just, ja sit tuut
"ilman pikkareita ,ei tarvi turhaan kaivaa heti esillä "
Just, ja sit tuut hakeen mua vai?
terv. Siisti Lady - käsilaukkutäti
- Kesä kaikilla
- Suvi Savela
Kesä kaikilla kirjoitti:
Annahan Äinään Mies olla laittamatta noita kakkavideoitasi tänne.
- mies ja avovaimo
Suvi Savela kirjoitti:
Annahan Äinään Mies olla laittamatta noita kakkavideoitasi tänne.
Kuka täällä kirjoittelee aloittajan nimellä?
- Kilroy was here
mies ja avovaimo kirjoitti:
Kuka täällä kirjoittelee aloittajan nimellä?
Kilroy
- mustavalkoinen6
Minä taas en missään nimessä halua olla "asiallisesti" pukeutunut tansseissa. Tyyliini kuuluu aina ripaus sexiä ;)). Ei liikaa mutta senverran että se miellyttää miehiä.
Korostan niitä hyviä puolia kropassini mitä minulla on.
Tosin en tietenkään tanssi pitkissä kalsareissa ... yök. - Oma tyyli jokaisella
Lavalle kai mennään tanssimaan eikä mihinkään muotinäytökseen. Itse en kyllä missään leggingseissä menisi, tuskin farkuissakaan, vaan aina hameessa tai mekossa. Korkkareita en uskalla käyttää, voisin pyörteissä olla persuksillani. Siis matalat korot. Jotkut vaaleahkot sukkahousut ja jos hameenhelma on vähänkin hulmahteleva niin laitan alle alushameen ettei pikkarit loista joka käänteessä.
- arjuska65
Ilmava hame, kauniit mut matalat kengät (jalassa pysyvät), hengittävä luonnonkuitunen toppi ja vartalonmukanen, sopivasti imarteleva pukeutuminen on viksuinta! --------Puuvillatopin päälle voi pukee vaikka neuletakin tai ohkaisen paitulin, jonka saapi pistettyä naulaan jos alakaa hikeennyttää liiaksi.
Legginssi hame- yhtelmää en naiset käyttäisi. Paljastakaa rohkeest vaan sääret, mustelmia, suonikohjuja ja muhkuroita on kaikilla. Pitäähä meidänki naisten ihon saaha joskus hengittää. Tiukat sukkikset ja leggarit kuroo pakarat yhteen ja siinä saa sitte hikinäppyjä takamukseen.
Ilmavasti paras. Mie en aenakaan ala peitellä suonikohjujani, ne on osa naisen elämää, mie en häppee! - marleena4
Pukeudun itse aina tansseihin ns. naisellisesti ja pääsääntöisesti korkein koroin varustetuissa kengissä. Ja tanssipaikalle aina huolella ns. laittaudun, en äly meikillä, vaan niin, että olen siistin oloinen; että sais jonkinlaisen mahdollisuuden hakukierroksilla. Osaan myös tanssia. Ja vaikka tanssitaitoni on ok, niin harmittavasti saan olla seinäruusunakin..vaikka tanssijalka vipattaisi...miehiä on vapaana..Itse haen naisten haulla ihan, millaista tanssijaa vain, koska sehän on tarkoituskin. Monasti hakiessani miestä tanssiin mies jopa häkeltyy...minuako haet, tällöin tulee sellainen tunne eikö tuo haluakaan tanssia, vaiko ei minun kanssani, kun käytös on tuollainen.
Itse lähden pääsääntöisesti jokaisen hakijan mukaan (alkot jäävät rannalle ja ns. huonosti käyttäytyvät) tanssimaan. Välillä vaan harmittaa, kun osaan oikeasti hyvin tanssia. Tästä huolimattahyvin tanssivat miehet eivät hae tanssiin, kun kuitenkin olisi mukava välillä ns. revitellä tanssilattialla taitojensa mukaan. Tanssiasuni siis, ok, tanssitaitoni ok, avoimuus kaikkia kohtaan ok vrt. käyttäytymiseni, ja ulkonäöllisesti ihan ok. En ole ihan nuori enkä vanhakaan. Siis kertokaa miehet missä mättää?- daadirlandaa
Uskokaa jo hyvät naiset että tanssitaidosta ei ole haettavuus kiinni, eikä edes siitä mainostetusta kauneudesta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mies ei yhden tavaran ympärillä kauaa tanssi, jos tanssii edes sitä yhtä kappaletta!!!!!!!!!!!!!!!
Lukakaa näitä tanssiketjuja niin ymmärrätte mistä on kysymys!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - eki 55
Mikäköhän mahtaa olla painoindeksisi ?
- ole valmis
Noi kaksi edellistä vastaajaa kuuluvat siihen marginaaliin: alkot ja huonosti kyttäytyvät.
Miehissä on noussut sellainen vapautuskapina, että he luulevat saavansa kiristämällä enemmän, mutta tämäkin itsensä tärkeäksi tekevä osa miehistä on vähemmistöä.
Itse säästän ne kauneimmat daamit, niille, joille ne asiat ovat kaikkein tärkeimpiä. - Hylätyt hylkytavaroihin
daadirlandaa kirjoitti:
Uskokaa jo hyvät naiset että tanssitaidosta ei ole haettavuus kiinni, eikä edes siitä mainostetusta kauneudesta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mies ei yhden tavaran ympärillä kauaa tanssi, jos tanssii edes sitä yhtä kappaletta!!!!!!!!!!!!!!!
Lukakaa näitä tanssiketjuja niin ymmärrätte mistä on kysymys!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Siinä taas yksi tanssitaidoton sovinisti sika purkaa tuntojaan. Kuulut meidän naisten hylkytavara osatolle.
- Ei rajoiteta
eki 55 kirjoitti:
Liittyykö tuo painoindeksi jotenkin tanssiin. Kaikenkokoiset voi tanssia ja usein olen huomannut, että tuon korkeamman painoindeksin omaava tanssii tosi kevyesti.
- Korkojen kera
Eilen oli metsälinnassa yksi nainen kun tanssi korkeilla koroilla.
Kyllä oli upea ilmestys kellohameessansa.
Miehet kilvan tunkivat hakemaan kaiken iltaa. - marleena4
eki 55 kirjoitti:
25
Sun ÄO on varmaan samaa luokkaa (varjossa). - jkudiflkdjvgn
Korkojen kera kirjoitti:
Miehet kilvan tunkivat hakemaan kaiken iltaa.Ai niiden korkojenko takia.....pah. Jo hänellä oli iellä paljon tuttujA...
- Tossujen kaa
Korkojen kera kirjoitti:
Miehet kilvan tunkivat hakemaan kaiken iltaa.No, olihan siellä kyllä niitä Mikkelin kumitossu tanssijoitakin.
Vähemmän upeita ilmestyksiä kalsareissansa.
- rewaa
Ilman pikkupökiä, kiitos.
Ovi kiinni, ostolämmin.- You nou
- monologiako
You nou kirjoitti:
Onko tämä yksinpuhelua?
- rewaa
monologiako kirjoitti:
Onko tämä yksinpuhelua?
- Äinään Miäs
rewaa kirjoitti:
Kuka on Suomen pikkarin rewaa
- Rouva Pavitar
Siis miehet olkaas nyt ihan rehellisiä. Jos pukeudun minihameeseen ilman pikkuhousuja niin te lupaatte hakea minua kaksin- tai kolminkertaisesti verrattuna normaaliin keskiviikkona Pavilla ?
- Siis miehet trollaa
Mitä apua siitä pikkuhousuttomuudesta olisi. Tuosta tulee mieleen vain joku henkisesti jälkeen jäänyt, epätoivoinen yksilö.
- 6+0
Näin toissapäivänä tansseissa daamin, joka oli ilman pikkuhousuja.
- 6+0
PS Hänen pitkien housujen kankaassa ei näkynyt minkäänlaisia kuminauhan aiheuttamia poimuja, vaikka kuinka koetin siristää silmiäni.
- Sopivat alushousut
6+0 kirjoitti:
PS Hänen pitkien housujen kankaassa ei näkynyt minkäänlaisia kuminauhan aiheuttamia poimuja, vaikka kuinka koetin siristää silmiäni.
Niin joillakin se aluspukeutuminen on kunnossa. Ei niiden pöksyjen kuulukaan kiristää ja aiheutaa poimuja. Ihonväriset alushousutkin on keksitty. Mutta ole hyvä vaan ja nauti mielikuvastasi, jos siitä saat kiksejä..
- 6+1
Sopivat alushousut kirjoitti:
Niin joillakin se aluspukeutuminen on kunnossa. Ei niiden pöksyjen kuulukaan kiristää ja aiheutaa poimuja. Ihonväriset alushousutkin on keksitty. Mutta ole hyvä vaan ja nauti mielikuvastasi, jos siitä saat kiksejä..
Voi pirulainen, väärä hälytys, otanpa takaisin. Anteeksi.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731920Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971663- 1471207
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54547
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462