Itse olen menossa yhen tanssijoukkueen koehakuihin. Jos ootte ollu sellasissa, niin mitä ootte tehneet siellä?
Tanssin kisaryhmien koehaut
4
109
Vastaukset
- Simo.
Itsellä ei ole muita serttejä kuin kilpatanssijan paperit ja ne saa kaikki jotka vain käy hakemassa mutta aina olen ollut mukana huippuryhmissä. Tee mitä käsketään kyllä ne jotka valitsevat tietävät. Jos eivät tiedä niin siinnä tapauksessa ryhmä ei ole sen arvoinen että kannattaa mennä. Huippuryhmät yleensä ovat avoimia ja meno van on niin kovaa että heiot sortuu. Jostain syystä sellaiset ryhmät jotka valikovat valikoivat,tekevät sen jotenkin pieleen niin että ryhmä sukeltaa muutaman vuoden kuluessa. Riskialttiita ovat erityisesesti nuorista naisista koostuvat ryhmät ja sellaiset joissa esiintyy rasistisia piirteitä.
- hmmm2
Tarkoitatko viimeisillä lauseillasi sellasia klubilla tai laivalla tanssivia tyttöryhmiä? En tarkoita sellaista vaan olen 10 v ja haen tanssikoulu dcaan kisaryhmään.
- sirrppa
HyväHyvä, ihan oikein.
- hmmm2
Ok
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh932245Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1561838- 1761393
- 234845
- 62769
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol11766- 65764
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako212633- 50628
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349591