Hei!
Tiiän että tästä on monta keskustelua varmasti ja olen myös lukenut monia niistä, mutta päätin aloittaa tästä aiheesta uuden keskustelun. Elikkä onko teillä kokemuksia etikasta ihoon? Minulla on aknen jälkeen todella näkyviä punaisia arpia, ei juuri ollenkaan kuoppa-arpia mutta häiritseviä punaisia läiskiä posket täynnä. Mietin kun yleensä etikkakeskusteluissa on puhuttu omenaviinietikasta, ja kun minulta löytyy vain valkoviinietikkaa, että ajaakohan se saman asian? Ja kertokaa kuinka nopeasti teillä on tämä "hoitomuoto" auttanut ja kuinka tehokkaasti :)?
Etikka ja aknearvet
blaablaaa
0
111
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh932215Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1561828- 1751360
- 233826
- 65764
- 62759
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10751Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako212623- 49607
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349591