"Tansseissa yksin käyviltä naimisissa olevilta naisilta saa parhaat kyydit", kertoo tunnettu oululainen tanssinopettaja facebookissa. Se onkin tullut huomattua tänä kesänä jo moneen kertaan.
Talvitauon aikana moni nainen muistelee kaiholla kesälavoja. Lavojen auetessa patoumat pääsevät purkautumaan ja minäkin pääsen purkautumaan tanssien jälkeen, parkkipaikalla avoautoni takapenkillä. Viime sunnuntainakin kahden naisen kanssa samalla kertaa. Heille ei kuulemma kummallekaan oma mies riitä, siksi he tanssivat.
nainen naimisissa ja lavoilla?
15
381
Vastaukset
- just joo
Lainaapa koko kirjoitus...
Hänhän kirjoittaa,että "ainakin Suomi24:n juttujen mukaan tansseissa yksin käyviltä naimisissa olevilta naisilta... " - Aviomies
No onhan tuo tietenkin hyvä lisä tansseissa käyntiin, vaikkei ainoa syy itselläni olekaan. Toisaalta en ole kyllä huomannut eroa siinä onko naisella sormus vai ei, tietävät joka tapauksessa, etten jää roikkumaan heihin.
- kassit tyhjänä :D
Ja sit sä heräsit.. :DDDDDD
- avomies ja umpiperä
Kummasta päästä sinä purkaudut?
- Duria
Sitä se kiljun juominen teettää. Onneksi auto on helppo pestä ja tuulettaa.
http://www.youtube.com/watch?v=AXOCne85Lak
mies harjotteloo.- mies ja avoauto
Juuri tuollaisen avoauton takapenkillä minäkin pääsin purkautumaan viime sunnuntaina tanssien jälkeen parkkipaikalla. Lahden naisen kanssa samalla kertaa.
Elikkäs molemmat yhtikäs aikaa siis, eikö olekin mielenkiintoista.
- Lahja naisille
On se hyvä, että Sinut on taivaan lahjana heille annettu.
- mies ja avoauto
Niin äitikin sanoo.
- rtyyth
Buahahhaa. Trolli aloitus.
- mies ja avoauto
Nytkö vasta huomasit, koko säie on trollia.
- mies ja avoauto
mies ja avoauto kirjoitti:
Nytkö vasta huomasit, koko säie on trollia.
Kuka täällä kirjoittelee aloittajan nimellä?
- mies ja avoauto
mies ja avoauto kirjoitti:
Kuka täällä kirjoittelee aloittajan nimellä?
No nythänmä hokasin. Se olinkin minä itse. Purkauduin siis itse itselleni.
- Jospa pojat
menisitte edes käymään siellä lavalla niin näkisitte
edes elävän naisen eläissänne.- mies ja avoauto
Ei mennä, elävässä naisessa on liikaa liikkuvia osia.
- hhhhh4
Heh, juuri näin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741933Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1471217
- 59688
- 198662
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636- 54557
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462