Naiset tanssivat keskenään

tanssitaitoinen mies

Nykyään näkee paljon kun naiset tanssivat keskenään kun ei ole miehiä keillä olisi tanssitaitoja kaikkiin tansseihin. Osin on myös syynä se että miehet eivät vain hae naisia tanssimaan vaikka tanssitaitoa olisikin.

22

716

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • naiset , naiset
    • staka*

Se että naisten "osa" olisi vain odottaa että joku miehenpuoli tulisi hakemaan on mielestäni kaikkein tylsin piirre suomalaisissa lavatansseissa. Saahan siellä seisoskella, vaikka miehiä joskus olisi paljon niinsanotusti vapaanakin; seisoa tököttävät vaan... Eipä ole yritystä, liekö sitten taitoakaan (tiedän että joskus on ja paljonkin mutta nirppailevat vaan).

On kiva kun tytöt joskus reilusti tanssivat keskenään. Liikkumaanhan lavoille useimmiten tullaan, ja nauttimaan musiikista ja iloisten ihmisten seurasta. Ei ne yhdisty jos vain seisoo ja kuuntelee. Tyttöparit usein nimenomaan treenaa kursseilla oppimiaan kuvioita, ja liikunnan ilo on siinä pääasia.

Jospa ei tänä kesänä nirppailtaisi niin paljon - puolin eikä toisin. Kannattaisi myös opetella aina vähän lisää. Vaan huono on mennä neuvomaan vaikka kuinka oleellinen asia jonkun tanssittajan/tanssitettavan tanssista puuttuisi... paras yleensä vilkaista peiliin ja pitää suu kiinni ;-/

• kysyn vaan

Olen tässä taas muutaman kerran nähnyt kun miehet tanssivat keskenään. Mistäs tämä sitten johtuu ??

• Eri asia

Se johtuu tietystä suuntautuneisuudesta.

• Omnivori ori
        Eri asia kirjoitti:

Se johtuu tietystä suuntautuneisuudesta.

Kumpikaan ei johdu mistään suuntautuneisuudesta.

• ruususet

Tiedä miten innostuvat kiihkeän tangon pyörteissä. Useamman miehen unelma.

• Heikki 18

Olen lesbo-pastalla kysellyt miten lesboihin pitäisi suhtauta kun mm. tassiaisissa heitä kohtaa. Ainakin näistä mitä palstalla kirjoittelevat päällimmäin piirre on enemmänkin tyhmyys kuin sukupuolinen suuntautuneisyys. Joskus olen hakenut epähuomiossa maskuliinista lesboa naista tanssimaan ja tunne on kuin miehen kanssa vetäisi. Näyttää naiselta mutta tuntuu mieheltä. Tanssiopettajan pitää tietää tuollisetkin asiat.

Naisia on kyllä tanssin parissa runsaasti, mutta hyviä seuraajia on todella harvassa. Olen etsinyt jo puolitosta vuotta naista tassipariksi eikä ole ollut minkäänlaista kiinnostusta. Taitokin unohtuu kun ei pääse harjoittelemaan oikein parin kanssa.

Tuo hakukäytänne kuitenkin Suomessa on ainoa mikä jotenkin toimii että mies hakee. Argentiinalaisissa tansseissa hakukäytänne on Suomessa aika ongelmallinen toimivuudeltaa. Saa käydä monta milongaa jotta saa edes yhden tandan tanssia. Nykyään tuleekin käytyä vain sillä asenteella että katsellaan vain. Ihmiset vain ovat niin erilisia eri maissa. Tuo nimimerkki "staka*" on aika tyypillinen tanssiva nainen mielipiteiltään.

• tunnistaja

t. Kauko.

• Les Boys

Ei tämä nyt oikein toimi.

• Miesjalat

Naisia on niin paljon enemmän.

• Jospa muutos tapahtuu

Naiset tanssivat keskenään kun miehet ei hae. Me tullaan tanssimaan ja kun ei kelpaa näille "nirppa" miehille tai sitten ovat niin arkoja hakemaan tansimme keskenämme saa rahalle edes jonkin moista vastinetta. Ajamme usein satoja kilometrejä ja ei todellakaan siksi, että haluttaisiin katsoa kun toiset tanssii. Asennemuutosta kaivataan, rohkeutta ja "seikkailun" halua ja uskallusta hakea muitakin kun niitä oman kylän tyttöjä.

• Vanha tuttu

Yritän tehdä osani, että mahdollisimman monet naiset pääsisivät tanssimaan.

• tangon huumaa

Samoin, avokki vaatäytyy ensin tanssia pyörryksiin.

• avokki 1
        tangon huumaa kirjoitti:

Samoin, avokki vaatäytyy ensin tanssia pyörryksiin.

Ja n ytkin istuu yksin koneella kun sä tanssit niitä pyörryksiin...

• Heikki 18

"Jospa muutos tapahtuisi" nimimerkille. Kirjoitat kuinka haluat maksamillesi rahoille vastinetta. Olet maksanut öljy-yhtiölle ja jollekin ohjelmatoimistolle. En käsitä mistä tullainen käsitys on lähtenyt liikeelle että ajamalla mahdollisimman paljon henkilöautolla ja ostamalla tanssilipun oppii tanssimaan. Tlilanne on ihan sama mankaltainen kuin julkisokeuden kurssilla. Jos kurssilla ei näy poliitikkoja ja virkamiehiä niin tuskin poliitikot ja virkamiehet mitään mistään hallintomenettelylaista tajuavat. Ainakin meikäläisittäin katsottuna sinä olet ikäänkuin lähtenyt karkuun. Tanssitaito vaatii jatkuvaa harjoittelua, parit tosikovat treenit pitää vetää kerran viikossa, jotta jonkinlainen taso säilyisi.Tarkoitan siis yleisellä tasolla, nimittäin henkilöinä voimme olla silti sopimattomat.

• tannsitaitoinen mies

Heikki 18, miten tuo kirjoituksesi liittyy aloitukseen?

• Mies 56

Heikki 18.
        Kun on hankkinut perustanssitaidon, se kehittyy sitten tanssimalla.

Ne, jotka haluavat ottaa kahdesti viikossa tosi kovat treenit, ottakoot sellaiset, mutta tanssitaidon edellytys se ei ole.

• Kalle 22

Nyt sulta Heikki lähtee mopo käsistä. Lavatanssi ei tarvii Kahta tosikovaa treeniä viikossa pysyäkseen yllä. Kilpatanssi kylläkin.
        Lavatanssitaito vaatii lavoilla tanssimista senjälkeen kun taito on saavutettu.
        Ota Heikki jotain rauhoittavaa ja mene lavalle tanssimaan.

• 1+10

Kautta aikain on naiset tanssineet keskenään kun ei ole ollut tarpeeksi miehiä lavalla. Jossain vaiheessa vähemmän, kun ilmapiiri tuntui olevan sellainen että naisparien tanssia ei oikein hyväksytty, mutta nyt taas lisääntymään päin tuo naisten keskenään tanssiminen. t. yli 40 vuotta tansseissa käynyt

• aloitteleva mies

En osaa kaikkia tansseja, ja vaikka osaisin niin haluaisin silti pitää välilä taukoa. En siis nirppaile, vaikken joka tanssiin naista haekaan. Minua ei haittaa yhtään, jos naiset tanssivat keskenään silloin kun itse olen tauolla, mutta se on vähän tylsää jos olen naisten haulla rivissä tyrkyllä mutta silti naiset tanssivat keskenään. Sitä onneksi sattuu aika harvoin.

• Jöröjorma

Tanssikoon kukin kenen kanssa lystää!

• Kiitollinen asiakas

Lystätköön kukin kenen kanssa tanssii. Oiken Jorma oikein.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1920
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1663
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1207
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      547
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      488
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe