Mies tarvitseisi salarakkaan, naisen ystäväksi.
50n mies
10
275
Vastaukset
- nadja221
No edellyttää ettet ole mahakas,ruma,lökäpöksy..tai jos olet,niin sitä paksumpi pitää olla lompsa ja antelias käsi.Lähdetäänpä liikkeelle tästä.Rikkaalle löytyy aina salarakas,parhaimmille useampi..
- harkitaan
ethän käytä verkkareita,lippistä,crocseja,kanna kaljasalkkuja,punakka mahakas....siitä lähdetään
- naisseura vailla
No, hitsi juuri sellainen olen
- naisseuraa vailla
Rahaa ja muuta kulutuskeimailua ei ole.
Enkä ole kiinnostunut ulkoisista muoti elementeistä. Reilu nainen jossa saa olla ei muodikasta olemusta ja elettyä elämää näkyvissä sopi aivan hyvin.
En siis etsi näsäviisasta typerää naista, vaan suloista elossa olevaa daamia joka ymmärtää myös sexin päälle ja ei kuitenkaan ole mikään sexi bimbo tai muu yhden asian edustaja.
Lisäksi en kaipaa tatuoituja koviksia tai muita katkeroita.
Onko liikaa vaadittu ? - öosehvpw
varo ettei oma vaimosi vastaa ilmoitukseesi ;)
- 8+12
Siis etsiikö tässä viisikymppinen mies salarakasta naiselle vai mitä? häh?
Sori nyt vaan, mutta semmoisen käsityksen tuosta alkuperäisviestistä saa.- aikuisten touhuu
- sä ootkin pilkun nssija, niin vikiset asian vierestä säälittävällä innolla..
Mut toi mies etsii kuumaa svetlanaa tai muuta märkä pirkkoa johon upottaa kovaa jormaa ihan kilometrikaupalla. Molempien onneksi ja autuudeksi.
- pulapimperoo
Oootko pimperoo löytäny ?
Mä en löytäny, niin pitää hakee lohtuu viipurista asti.
Mut osto pimpero on vaan hätäapua... mutta siihenkin tottuu kyl... - ?????????
mitä tuo otsikko tarkoittaa----50n mies?
- aktiviasexiä
50 naiva mies ? ei siis pilkunnnssija
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251278
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa283939- 43845
- 33631
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html144610- 38587
- 52551
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528518Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44501- 106477