Luotsien terveisiä.

12+5

7

427

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1+20

"Mieti, onko tarpeellista ylipäätään liikkua väylällä. Ainakaan 10 metrin runkoväylällä. Yleensä väyläalueen ulkopuolella on hyvin tilaa veneelle. "

Just näin! Muutenkin ihan hyvät ohjeet.

• jeps...

Noin se on. Mitenkähän ne muutamat änkyrät mopoilijatkin ton uskois. Aivan vastikäänhän taas joku sanoi, ettei suostu väylältä poikkeamaan sivuun, edes siltä 10 m väylältä.

• mopoilija
        jeps... kirjoitti:

Noin se on. Mitenkähän ne muutamat änkyrät mopoilijatkin ton uskois. Aivan vastikäänhän taas joku sanoi, ettei suostu väylältä poikkeamaan sivuun, edes siltä 10 m väylältä.

Se tuossa oli erittäinkin hyvä kommentti luotsilla, että sumussa ei kannata mennä kaivamaan verta nenästään syväväylälle.

Mutta muissa olosuhteissa väylä on ihan hyvä mopoilijalle. Takaa ei yksikään laiva ole tulossa ohi, ja edestä tulevat laivat näkee monen mailin päästä. Plaanissa voi ajella huoletta ilman plotteriin vilkuilua, kun toiset poijut jää vasemmalle ja toiset oikealle.

• Ilkka

Hyvin kirjoitettu blogi. Asiaa.

• 7+324
    • 12+5
    • veneelläpääsee

Minä puolestani lähettäisin Helsinngin piloteille terveisiä, ja samalla toteaisin, että eiköhän ne nopeusrajoitukset koske teitäkin. Raskaat pilottiveneet nostavat isot aallot vain kovan vauhdin takia. Monin paikoin on 10km/h rajoitus.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      81
      1973
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      109
      1705
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      180
      1286
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      225
      707
    5. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      698
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      666
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      56
      610
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      199
      566
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      508
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      472
    Aihe