Onko valinta samanhintaisten Lumia 720 ja Samsung Galaxy S2 plus välillä pääasiassa käyttöjärjestelmävalinta? Kumpi parempi puhelin ja käyttöjärjestelmä?
wp8 vai android?
14
144
Vastaukset
Jos tarkkoja ollaan niin sehän riippuu sinusta. Jos pidät Android käyttöliittymästä enemmän ja sen ominaisuuksista niin Samsung olisi silloin parempi. Jos taas WP8 käyttöliittymästä ja ominaisuuksista niin Lumia 720.
Sinä tiedät parhaiten että kumpi soveltuu paremmin käyttöösi. Parhaan mielikuvan saat kun menet testaamaan näitä kauppaan.
Itse olen käyttänyt Androidia jo kaksi vuotta ja olen ollut tyytyväinen.- ummikko.
miten ummikko voi tietää pitääkö jommasta kummasta jos ei ole edes kokeillu kumpaakaan..?
- cxzgö
ummikko. kirjoitti:
miten ummikko voi tietää pitääkö jommasta kummasta jos ei ole edes kokeillu kumpaakaan..?
nuita pitäis kokeilla sen päivän verran että sais käsityksen
- hjfgh
ummikko. kirjoitti:
Käynti optikolla saattaisi auttaa.
"Sinä tiedät parhaiten että kumpi soveltuu paremmin käyttöösi. Parhaan mielikuvan saat kun menet testaamaan näitä kauppaan. "
- toki testauksen voi suorittaa vaikka kavereiden kännyköillä - jestheta
hjfgh kirjoitti:
Käynti optikolla saattaisi auttaa.
"Sinä tiedät parhaiten että kumpi soveltuu paremmin käyttöösi. Parhaan mielikuvan saat kun menet testaamaan näitä kauppaan. "
- toki testauksen voi suorittaa vaikka kavereiden kännyköilläentä jos ei oo kavereita?
- awsafre
jestheta kirjoitti:
entä jos ei oo kavereita?
kyllähän kavereita löytyy mut niil on kaikilla iphone
- paljon ongelmattomam
Kumpaankin hyvin tutusttuneena, se on selvästi android!
- Mäkylltiiän
Ota wp8 koska android lagaa niin helvetisti että joutuisit heittää sen roskii ku ei vaa toimi. Wp8 on sulava ku mikä eikä tarvii 100coree toimiaksee lagittomasti toisin kuin android
- android=lelu
WP Lumia taas laadukkainta mitä tällä hetkellä on markkinoilla, ei tarvitse pelätä että rikolliset pääsee tietoihisi käsiksi ja toimii erittäin vakaasti.
- helppoa.
Jos tykkäät googlesta ja runsaasta sovellus valikoimasta osta sgs2
Mutta vain yksi mainosohjelma on tullut näiden kahden vuoden aikana omaan Android luuriin..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741933Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1471217
- 59688
- 198662
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636- 54557
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462