wp8 vai android?

putkijarmo

Onko valinta samanhintaisten Lumia 720 ja Samsung Galaxy S2 plus välillä pääasiassa käyttöjärjestelmävalinta? Kumpi parempi puhelin ja käyttöjärjestelmä?

14

144

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jos tarkkoja ollaan niin sehän riippuu sinusta. Jos pidät Android käyttöliittymästä enemmän ja sen ominaisuuksista niin Samsung olisi silloin parempi. Jos taas WP8 käyttöliittymästä ja ominaisuuksista niin Lumia 720.

Sinä tiedät parhaiten että kumpi soveltuu paremmin käyttöösi. Parhaan mielikuvan saat kun menet testaamaan näitä kauppaan.

Itse olen käyttänyt Androidia jo kaksi vuotta ja olen ollut tyytyväinen.

• ummikko.

miten ummikko voi tietää pitääkö jommasta kummasta jos ei ole edes kokeillu kumpaakaan..?

• cxzgö
        ummikko. kirjoitti:

miten ummikko voi tietää pitääkö jommasta kummasta jos ei ole edes kokeillu kumpaakaan..?

nuita pitäis kokeilla sen päivän verran että sais käsityksen

• hjfgh
        ummikko. kirjoitti:

Käynti optikolla saattaisi auttaa.

"Sinä tiedät parhaiten että kumpi soveltuu paremmin käyttöösi. Parhaan mielikuvan saat kun menet testaamaan näitä kauppaan. "

- toki testauksen voi suorittaa vaikka kavereiden kännyköillä

• jestheta
        hjfgh kirjoitti:

Käynti optikolla saattaisi auttaa.

"Sinä tiedät parhaiten että kumpi soveltuu paremmin käyttöösi. Parhaan mielikuvan saat kun menet testaamaan näitä kauppaan. "

- toki testauksen voi suorittaa vaikka kavereiden kännyköillä

entä jos ei oo kavereita?

• awsafre
        jestheta kirjoitti:

entä jos ei oo kavereita?

kyllähän kavereita löytyy mut niil on kaikilla iphone

• paljon ongelmattomam

Kumpaankin hyvin tutusttuneena, se on selvästi android!

• Mäkylltiiän

Ota wp8 koska android lagaa niin helvetisti että joutuisit heittää sen roskii ku ei vaa toimi. Wp8 on sulava ku mikä eikä tarvii 100coree toimiaksee lagittomasti toisin kuin android

• android=lelu

WP Lumia taas laadukkainta mitä tällä hetkellä on markkinoilla, ei tarvitse pelätä että rikolliset pääsee tietoihisi käsiksi ja toimii erittäin vakaasti.

• helppoa.

Jos tykkäät googlesta ja runsaasta sovellus valikoimasta osta sgs2

• mangneetti
    • Mutta vain yksi mainosohjelma on tullut näiden kahden vuoden aikana omaan Android luuriin..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      74
      1933
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1673
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1217
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      662
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      557
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe