Ihanaa kun kesä on tullut ja näkee taas Jyväsjärven läheisyydessä komeita hyväkroppaisia miehiä!
Aina ilo lähtreä rullaluistelemaan kun tietää aina näkevänsä hyviä maisemia. :)
Jyväsjärvi
78
1530
Vastaukset
- pitää se muistaa
joskus vetäissä kunnon päikkäritkin..
- Sami jalkaisin
Siellä sitten nähdään rullistelija, tuu moikkaamaan =)
- Teuv0
Eikös se taas tänään ole lenkin aika joskus kasin kälkeen? Ehkä nähdään.. ;)
- rullistelija23
Iltasellahan sinne taas pitäis lähteä juu... :)
- Teemukiteline
Hyvä idea, mukavaa jännitystä lenkkiin kun jokaisen vastaantulijan kohdalla voi miettiä "Onkohan toi se joka kirjotti sinne nettiin.." :D
- redfdsfdsvcxvxc
Itse kävin katsomassa upeita naisvartaloita Tampereella. Kyllähän niitä muutamia oli näytillä. Kesä on hienoa aikaa ja aina yhtä mukavaa kun Suomen kesä on lyhyt. Ei herkkua mahan täydeltä tai menee maku.
- rullistelija23
Saapahan aina ahterinsa ylös ja luistimet jalkaan. ;D Kiva vilkuilla vastaantulijoita, varsinkin niitä komistuksia!
- Teuv0
Mukava oli kyllä lenkkeillä. Paljon oli nättejä mimmejä liikkeellä ja pari hymyäkin irtosi.. :) Huomenna uudestaan? Saako muuten kysyä kummin päin luistelet reittiä?
- rullistelija23
Myötäpäivään. En ikinä ole edes testannu toisin päin. :)
- Ainolan addupoika
Hyvää ulkoilusäätä luvassa ensi viikollekin, eiköhän pidetä jonain iltana pikku kahvipaussi satamakahvilassa?....
- rullistelija23
Joo kaikki vain rynnäköllä satamakahvilaan luistimet jalassa. :P
- vanhakin nuortuu
Tänään olikin paljon hyväkroppaisia iäkkäitäkin tyttöjä liikkeellä tai tulossa hyväkroppaisex :).
- rullistelija23
Kylläpäs siellä taas muutaman kohdalla tänään iltasella silmä lepäs. :) Ai että
- Teuv0
Heh, samaa itekkin kahtelin.. Nättejä typsylöitä tuli useempikin vastaan ja muutama meni ohi kun juoksin.. :) Tosin ei Jyväskylässä ole kuin nättejä tyttöjä! ;)
- rullistelija23
Ei montaa muuta naista tullu ainakaan mua vastaan. :P Joku joka tuli hame päällä ja luistimilla...
- Teuv0
Kyllä niitä useampi näkyi mun kierroksella.. :P Täytyy jommankumman meistä varmaan käydä optikolla.. ;)
Tosin riippuu kellonajasta ja päivästäkin.. Joskus on selkeästi vähemmän porukkaa liikenteessä ja joskus enemmän. Varsinkin jos joskus on kiire päivä ja ehtii vasta illemmasta lenkille, niin saa juosta ihan omassa rauhassa. - lenkkarimies
Itse vältä Rantaraittia ruuhkaisimpina aikoina. Varsinkin kesällä tuntuu että kausiliikkujat ilmestyy kuvaan( eikä lekkeily ruuhkassa kiinnosta). Tämän on huomannut varmasti jokainen, joka liikkuu alueella ympärivuotisesti.
- yks lenkillä kävijä
Juu, miehet, jättäkää vaan paita kotiin rullaluistellessanne! Nam-nam.
- Sami jalkaisin
Mitenkäs me kengillä kulkijat ;)
- yks lenkillä kävijä
Sami jalkaisin kirjoitti:
Mitenkäs me kengillä kulkijat ;)
Vielä parempi, hitaammin eteneviä ehtii paremmin vilkuilla ;)
Parasta tietysti olisi, jos osaisi erottaa sinkut sieltä kerman joukosta ja uskaltaisi vielä jutellakin! - vanhakin nuortuu
yks lenkillä kävijä kirjoitti:
Vielä parempi, hitaammin eteneviä ehtii paremmin vilkuilla ;)
Parasta tietysti olisi, jos osaisi erottaa sinkut sieltä kerman joukosta ja uskaltaisi vielä jutellakin!Tuossahan onkin ideaa...eikös jossain kaupassa ole sinkkukoreja.
Jos joku painattaa sinkkupaitoja tai shortseja niin pistän kyllä päälleni :).
- rullistelija23
Joo hei sellanen kapteeneillakin hihassa oleva merkki, mikä lie nyt onkaan! Olis kyllä mahtavaa! ;D
- Teuv0
Voihan sitä alkaa juttelemaan mukavan näköisen ihmisen kanssa vaikkei tiedäkkään onko toinen sinkku. Kyllä sen äkkiä huomaa kiinnostaako toista jatkaa keskustelua tai yrittääkö se edes puhua sulle takasin vai kattooko vain hölmösti.. :D
- rullistelija23
Itsehän oleb sellainen papupata että juttua riittää.. Kaikki vain ei ole yhtä sosiaalisia tapauksia.
- Teuv0
Ite jään myös mielelläni juttelemaan ihmisille, mutta joskus tuntuu että jotkut vähän vaivaantuu siitä. Kyllähän noita poikkeuksiakin löytyy ja monet hauskimmista hetkistä olen viettänyt juuri tuntemattoman ihmisen kanssa höpötellessä.. Mutta jotkut on niin hirvittävän ujoja tai jotain ja vastaavat ehkä maks. kahdella sanalla takaisin ja se on siinä.
Ehkä small talkia pitäisi nykyään opettaa jo koulussa, jotta ihmiset uskaltautuisivat ulos mukavuusalueeltaan ja tutustuisivat muihin ihmisiin. Eihän sitä koskaan tiedä miten hienoja tyyppejä tuolla ulkona on joihin voi törmätä! :D- putelikuuppa
Ei kyllä ole jutustelutaidon puutetta ihmisillä.. kyllä siellä hyvin saa juttua aikaiseksi... ainakin, jos ollaan samantasoisia.
Itse olen kerran vastaillut jäätävästi miehelle, koska tyyppi kuvitteli itsestään liikoja (käyttäytyi kuin olisi vastustamattoman komea, vaikka oli varmasti yli nelikymppinen, vatsakummullinen, ohutkoipinen...). Muuten kyllä pitäisi vähintään olla kohtelias, vaihtaa pari lausetta ja suksia sen jälkeen kello tekosyynään kauemmas...
- gevinnn
mä en pelkästään katsele niitä tyttöjä. mä panen niitä. joitakin.
- meitä muita myös!
Hyvä.
- Sami jalkaisin
Rullistelija23, kirjoita postia tuonne ja vaihetaan vaikka kuvat ja katsotaan josko treffattaisi [email protected]
- rullistelija23
Vai että kuvaa pitäisi laitella. :)
- Sami jalkaisin
Kuva kuvasta =)
- rullistelija23
Sami jalkaisin kirjoitti:
Kuva kuvasta =)
No mut en mä tiedä haluanko treffata vanhoja. Ei siis vanhempia ihmisiä kohtaan mitään vastaan, mut omalle kohalle.. :D Ja mistäs minä tiedän... :)
- Teuv0
Tavatkaa nyt ja kertokaa sitten miten meni.. :) Eikä täällä ihmiset välttämättä vanhoja ole.. :D
- rullistelija23
Ei välttämättä. Mutta eihän sitä koskaan tiedä? :)
- Teuv0
No sanotaan näin, että itsekkin olen lähempänä 23 kuin 30.. :P
Ja juttujen tasosta päätelleen osa on vieläkin nuorempia.. :D - rullistelija23
Nähtävästi.. :D Voi näitä kelejä kun ei uskalla lähtee luisteleen kun mun tuurilla oon toisella puolella järveä niin alkaa armoton kaatosade. :D
- hÄÄh
Etkö muka voi lähteä juosten tai pyöräillen?
- Vilauttaja
Antakaa vinkkejä kuka ootta niin näytän kalua raitilla, ei väliä onko mies tai nainen.
- rullistelija23
Mieluummin juoksen metsässä ja pyörää en edes omista.. :D
- Teuv0
Tänään taas lenkille illalla? :)
- rullistelija23
Eipä ookkaan pitkään aikaan tullu käytyä. :) Taidan tosin jättää vielä tänä iltanakin väliin ja mennä salille. :P
- sauvami€s
Miten pitkiä lenkkejä luistelet?
- rullistelija23
Koko järvi ympäri. :) Ei sitä lyhyemällä lenkillä pärjää. :) Jos taas ens viikolla pääsis luistelemaan taas pitkästä aikaa. :)
- lentokapteeni1
Täytyy nostaa hattua teidän sosiaaliselle elämälle! Pitäkää kiinni siitä!
- kontaktilaji?
Lentokapteeni hiljaa! Sähän puhut vaan max 3 henkilölle koneessa ja ilmassa lennonjohdon kanssa :D Vapaa-aika erikseen..Me saadaan ottaa vapaasti kontaktia lenkilläkin :P
- Vastapäivään menijä
rullistelija23 menepä seuraavalla kerralla vaikka 2 kertaa ympäri, niin voit vilkuilla pitempään. :D
Ja moikkaa sitten, kun tuut vastaan! - Ö....Ö
Näyttäisi muuten olevan kaikki valionaiset liikkeellä viikonloppuisin ennen klo 10. Tänäkin aamuna niitä tuli vastaan tiukoissa trikoissa niin, ettei tiellä meinannut pysyä.. Ö.Ö
- rullistelija23
Täytyy ens viikolla jonain päivänä kiertää pari kertaa ympäri. ;) Tiistaina vois olla jees.
- sauvami€s
Paljonkos se yksi kierros on kilometreissä?
- Vastapäivään menijä
Ai että jaksat ihan viikolla urheilla niin paljon. Taidat olla jo lomalle lompsinut. Jaksaiskohan sitä töiden jälkeen lähteä vakoilemaan. :D
- rullistelija23
Nyt mut vielä tunnistaakin helposti ainakin toistaseks... :P Kerrankos tuota Provinssissa käy. :P
- Vastapäivään menijä
Olihan siellä taas hyvät kelit ja vielä paremmat maisemat! :)
Jos vaan osais mennä hiljempaa, niin ehtis nauttimaankin niistä maisemista vähän pidempään. :P - rullistelija23
Itselle iski mukavasti ennen juhannusta kesäflunssan. :( Ei päässyt taas tänään luistelemaan. :( Ärsyttää.
- Kroppa ja järki kunnossa
Lähde huomenna tai ti luistelee järvee ympäri niin katsotaan löydänkö sut ;-) itse myös luistimilla..T: 29 luistelija.
- rullistelija23
Kroppa ja järki kunnossa kirjoitti:
Lähde huomenna tai ti luistelee järvee ympäri niin katsotaan löydänkö sut ;-) itse myös luistimilla..T: 29 luistelija.
Ehkä sitä huomenna kerkiääkin johonkin väliin luistelemaan.. ;P Tiistaina sitten onkin lähtö reissuun niin ei viikkoon meikäläistä näy rantaraitilla!
- Teuv0
Ite tuli kanssa eilen lenkkeiltyä järvi ympäri ja ilma oli oikein mainio. Yksi tyttö jopa hymyili takaisin kun kohdattiin! Ennenkuulumatonta.. :D
Koita saada flunssa parantumaan niin pääset taas rullaamaan.. :) - sattumalta huomasin
Minä kiersin tuon lätäkön tänään n. puolenpäivän tienoilla fillarilla ja vastaan tuli kyllä paljon 'silmäkarkkia'.
Mieleeni jäi kuitenkin nainen joka istui yksin penkillä lähellä Lutakon uimarantaa ja itki.
Kontrasti kauniin kesäpäivän ja tuon itkevän naisen välillä oli kovin suuri ja jäi ajatuksiini. - rullistelija23
Ai että, mahtavaa kohta lähteä luisteleen pidemmän tauon jälkeen! Siellä nähdään. ;)
- Tupse.
Eilen tuli vastaan joku rullistelija ja katseli. Ajattelin, että rullistelijapa se siinä, mutta ei tainnut olla numero 23, vaikka voisikin olla tuon ikäinen.
Siellä on kyllä välillä niin hyvännäköistä naista, että kyllä pää kääntyy perään väkisinkin, näki kuka näki :P - rullistelija23
Juu en ollut eilen minä. :) Sensijaan että olisin järveä kiertänyt istuin 15h autossa. :P Tekipä hyvää käydä hieman liikumassa. :P
- Teuv0
Pakonomainen tarve taas päivittää, kuinka tänään kävin juoksemassa järven ympäri. Teki hyvää pitkästä aikaa! :D
- 49's
Ihana hyvänmielenketju! Kiva aloitus ja vastauksina iloinen flirttipilke silmäkulmassa laitettuja kommentteja vino pino. Kello on jo kohta yhdeksän mutta melkein tekisi mieli lähteä rullistelemaan raitille... :)
- 49's
Nyt muuten huomasin vasta ton hamekommentin: se muuten varmaan olin minä. Hellepäivä, otin tennishameen käyttöön. Ilmeisesti se on sen verran vieras vaate-esiintymä, että ihmiset oikeasti oletti, että on hame ja pikkarit. Mutta siellähän on normi juoksushortsit alla ja se hame vaan siinä päällä. Ajattelin että on säädyllisempää tässä iässä (liki 50) pistää tuo, kuin joka mutkan paljastavat lyhyet juoksushortsit, mutta ehkä väärä valinta. Jatkossa menen ihan normikamoilla, ko. hamonen pysyy kaapissa...
- rullistelija23
Ehkä illasta rullistelemaan, mutta ensin röhnöttämään biitsille! Kenties Lutakkoon... ^^
- Vastapäivään menijä
Olipa taas hieno keli eilen pyöriä järveä ympäri. Ja ohitinpa taas niin nätin naisen, että piti ihan vähän hidastaa ja alkaa ihan keskittymään siihen luisteluun, että pystyssä pysyi.
Nyt kyllä vähän harmittaa, kun en kääntyny ja vilkuillut ohittamisen jälkeen taaksepäin.
Paha kyllä mennä tuota järveä ympäri, kun meinaa matkalla ihastua. :) - lal lal laa..
Minä taas salaa vilkuilen pururadalla komeitten könsiköiden perään..perää eiku..:D Olen halssilan pururadalla niihin iltaisin törmännyt ..Naisena tohdin vasta vähän matkan päästä vilkuilla..kun on ohitettu toisemme..Kesä on kivaa!
- rullistelija23
Vilkuilua on myös hyvä harrastaa Tuomiojärven rannalla salavaivihkaa aurinkolasien takaa, tai ei ehkä niin salaa...
- Beachboy..
Huomenna Lutakkoon Rullistelija23?
- rullistelija23
Ehkä käyn vain tänään jäden lutakossa syömässä.. :P Huomenna tosin suunnittelin meneväni lutakkoon palvomaan aurinkoa ja lukemaan hyvää kirjaa. :P
- vanha pieru
Kaunis nuori nainen lukemassa Harry Potteria aurinkoisena sunnuntaipäivänä Lutakossa..... ....bikineissä...
...uh,.namia ;) - rullistelija23
vanha pieru kirjoitti:
Kaunis nuori nainen lukemassa Harry Potteria aurinkoisena sunnuntaipäivänä Lutakossa..... ....bikineissä...
...uh,.namia ;)Itsehän taidan ainakin lukea jotain ihan muuta..
- vanha pieru
rullistelija23 kirjoitti:
Itsehän taidan ainakin lukea jotain ihan muuta..
Juu ei kirjalla niin väliä...
.
- Pullistelija23
Sä oot niin nolo.
- rullistelija23
Ketäs se sitten haittaa? ;)
- Vaihdanko suuntaa...
Miten päin naiset yleensä kiertää Jyväsjärveä?
- rullistelija1
Taitaapa sekin lysti pikkuhiljaa tältä vuodelta olla ohi. :(
- kuuseensuksia
Voishan sitä vaikka hiihtää järven ympäri jos eivät hiekottaisi koko väylää talven tultua.
Pienen pieni kaistale valkoista lunta riittäisi mainiosti :)
- Bodyman....
Sainpas kontaktin rullistelija23:n ja sain sänkyynkin. Kauan siinä meni eikä ollut vaivansa väärti, mutta tulipahan pantua. Tämä oli veto joka lyötiin pikkukaljoissa tuossa toukokuun lopussa =)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama1328132Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä1587344Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve1854995Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu2523358Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta1042842Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?
Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?72644Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut
Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh1472475- 1772301
Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille
Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari181955Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?
Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n121949