Neuvokaa pappaa

Neuvokaa pappaa

Ostin lumia 920 puhelimen.
Nyt on ongelmana, että mitä sillä tehdään?
Voiko sillä soittaa?

Kyllä noista laatikoista aina tapahtuu, jotain mutta en ymmärrä hölkäsenpöläystä.

9

160

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sillä voi tehdä moniakin asioita kuten

- Soittaa
      - Käydä netissä
      - Pelata pelejä
      - Navigoida
      - Lähettää txt viestejä
      - Ottaa kuvia/videoita

Kannattaa alkajaisiksi lukea tuon mallin ohjeet: http://www.nokia.com/fi-fi/tuki/tuote/lumia920

Niiden avulla pääsee hyvin alkuun.

• huh hei

Sillä soitetaan otetaan soittoja vastaan kännykkä kameralla kuvataan ja myös videokuvausta,netti on myös kännykässä.Siis myy pois se jos et osaa käyttää sitä.

• tuonela veet

huh huh..olisko sittenki kannattanu ostaa nokia 100

• trutyu

Vie kauppaan takaisin ja pyydä tilalle Nokia 301 ja iso kasa rahaa.

• älyä puhelimeen

Minä olen lähes 70 vuotias. Ostin viime viikolla älypuhelimen ja osaan sitä myös käyttää. Minua huvitti tässä yhtenä päivänä yhdessä kaupassa kun oli kännykän ostajana ikäiseni ihminen. Hänellä oli nuori nainen mukana, varmaan lapsenlapsi. Nuori nainen katseli älypuhelimia ja yritti varmaan saada mummelin sellaisen ostamaan. Mummeli kuitenkin katseli näppäinpuhelimia. En tiedä mitä ostivat, ostivatko mitään, kun läksin pois. Minä olen aina ollut ajan hermolla. Töissä tarvitsin tietokonetta, kävin kaiken maailman kursseja. Olen paljon tietoa opiskellut, joten ei älypuhelin minulle outo ole. Vaatii kiinostusta sen opettelemiseen.

• 710user

Itsellä on Lumia710, sillä kokemuksella voin kertoa.....

periaatteessa älä tee mitään sellaista sille puhelimelle mitä et tiedä, mutta kaiken muun voi poistaa sitä aloitusnäytöstä paitsi sitä ison luurin kuvaa. Siitä saa esiin jutun jossa voi valita numeroilla näppäimet ja minä-justkasta sim-kortissa olevat numerot.

Itselle tarpeettomien tiilien poistossa on se riski, että pitää tietää mitä tekee.

Muita ihan kivoja sovelluksia on viestit ja internet ja ladattavissa parin pankin sovelluksia.

Mut jos olet oikeesti niin sanottu vanha mies, nii et ole eka jolle on myyty jotain sellaista jota käyttäjä ei tarvi. Tosin, olen näyttänyt omaa lumiaani puolisokealle papalle, ja hän sanoi sen olevan jollain tapaa selkempi kuin DORO. Mutta hänkään ei sitä sutten sen kummenmin. Onhan puhelimet kalliita.

• Koskaan toimi

windows on skeidaa..

• Elop... ..

OSTA DORO

• --------

Ostin ikäihmisenä ensimmäisen älypuhelimen ja olin ihan äimänkäkenä mikä se on.
      Sitten hankin läppärin ja opin yhtäsuntoista.
      Valokuvien siirto kännykästä, musiikin ostaminen, nettitilauksia.
      En tiennyt edes sitä että verkkokaupoissa on pankin verkkopainikkeet, ettei luottokortti ole välttämätön.
      Oppimisessa on tärkeintä voittaa kauhu tietotekniikkaa kohtaan, loppujen lopuksi peruskäyttö on helppoa ja mikä tärkeintä se helpottaa elämää.
      Nyt voi vain muistella aikoja kun seisottiin pankkiautomaateilla.
      Tein näin että kirjoitin lehtiöön jokaisen asian mikä tuli uutena eteen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      79
      1954
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1683
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      148
      1260
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      698
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      225
      697
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      656
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      56
      600
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      195
      563
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      472
    Aihe