Ostin lumia 920 puhelimen.
Nyt on ongelmana, että mitä sillä tehdään?
Voiko sillä soittaa?
Kyllä noista laatikoista aina tapahtuu, jotain mutta en ymmärrä hölkäsenpöläystä.
Neuvokaa pappaa
9
160
Vastaukset
Sillä voi tehdä moniakin asioita kuten
- Soittaa
- Käydä netissä
- Pelata pelejä
- Navigoida
- Lähettää txt viestejä
- Ottaa kuvia/videoita
Kannattaa alkajaisiksi lukea tuon mallin ohjeet: http://www.nokia.com/fi-fi/tuki/tuote/lumia920
Niiden avulla pääsee hyvin alkuun.- huh hei
Sillä soitetaan otetaan soittoja vastaan kännykkä kameralla kuvataan ja myös videokuvausta,netti on myös kännykässä.Siis myy pois se jos et osaa käyttää sitä.
- tuonela veet
huh huh..olisko sittenki kannattanu ostaa nokia 100
- trutyu
Vie kauppaan takaisin ja pyydä tilalle Nokia 301 ja iso kasa rahaa.
- älyä puhelimeen
Minä olen lähes 70 vuotias. Ostin viime viikolla älypuhelimen ja osaan sitä myös käyttää. Minua huvitti tässä yhtenä päivänä yhdessä kaupassa kun oli kännykän ostajana ikäiseni ihminen. Hänellä oli nuori nainen mukana, varmaan lapsenlapsi. Nuori nainen katseli älypuhelimia ja yritti varmaan saada mummelin sellaisen ostamaan. Mummeli kuitenkin katseli näppäinpuhelimia. En tiedä mitä ostivat, ostivatko mitään, kun läksin pois. Minä olen aina ollut ajan hermolla. Töissä tarvitsin tietokonetta, kävin kaiken maailman kursseja. Olen paljon tietoa opiskellut, joten ei älypuhelin minulle outo ole. Vaatii kiinostusta sen opettelemiseen.
- 710user
Itsellä on Lumia710, sillä kokemuksella voin kertoa.....
periaatteessa älä tee mitään sellaista sille puhelimelle mitä et tiedä, mutta kaiken muun voi poistaa sitä aloitusnäytöstä paitsi sitä ison luurin kuvaa. Siitä saa esiin jutun jossa voi valita numeroilla näppäimet ja minä-justkasta sim-kortissa olevat numerot.
Itselle tarpeettomien tiilien poistossa on se riski, että pitää tietää mitä tekee.
Muita ihan kivoja sovelluksia on viestit ja internet ja ladattavissa parin pankin sovelluksia.
Mut jos olet oikeesti niin sanottu vanha mies, nii et ole eka jolle on myyty jotain sellaista jota käyttäjä ei tarvi. Tosin, olen näyttänyt omaa lumiaani puolisokealle papalle, ja hän sanoi sen olevan jollain tapaa selkempi kuin DORO. Mutta hänkään ei sitä sutten sen kummenmin. Onhan puhelimet kalliita. - Koskaan toimi
windows on skeidaa..
- Elop... ..
OSTA DORO
- --------
Ostin ikäihmisenä ensimmäisen älypuhelimen ja olin ihan äimänkäkenä mikä se on.
Sitten hankin läppärin ja opin yhtäsuntoista.
Valokuvien siirto kännykästä, musiikin ostaminen, nettitilauksia.
En tiennyt edes sitä että verkkokaupoissa on pankin verkkopainikkeet, ettei luottokortti ole välttämätön.
Oppimisessa on tärkeintä voittaa kauhu tietotekniikkaa kohtaan, loppujen lopuksi peruskäyttö on helppoa ja mikä tärkeintä se helpottaa elämää.
Nyt voi vain muistella aikoja kun seisottiin pankkiautomaateilla.
Tein näin että kirjoitin lehtiöön jokaisen asian mikä tuli uutena eteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh791954Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971683- 1481260
- 59698
- 225697
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6656- 56600
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako195563- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472