Tästä alkavat kesä 2013 ja Julia Tukiaisen tapahtumat.
Kootaan ketjuun päälinjat. Mitä lie odotettavissa:
1) ´Koko kansan Johanna – paljastuksia kulissien takaa´ -kirjan markkinoilletulo kesäkuun alussa. Mitä kirjassa kerrotaan Juliasta?
2) Tuoko Julia markkinoille uudella tavalla brändätyn ihonhoitosarjan, kuten hän on kaavaillut ja kertonut? Beauty Is My Business.
3) Koska Dolls Korporaatiolla on keikkoja vähän, Julian tarkoitus on hakeutua kesätöihin. Pari viikkoa sitten hän alkoi rakentaa CV:tään.
4) Saavuttaako Julia diabeteksensa hoitotasapainon tämän kesän aikana, eli noin vuosi sen jälkeen siitä, kun sairaus todella puhkesi? Edelleen, Punkaharjulla alkaisi 5-päiväinen diabeetikon sopeutumisvalmennuskurssi elokuun lopulla; sinnekö siis?.
5) Määrääkö kaupungineläinlääkäri jotain koirien osalta? Viime kesänähän Bonzo veti Pärnussa per.seet olalle oluella.
6) Talous, mistä rahaa elämiseen? Toukokuussa yksi maksamaton sakko parin vuoden takaa, 300 euroa, kuitattiin esiintymällä SeiskaLiven haastattelussa. Siinä Julia myös ilmoitti olevansa ”pennitön.” Se pitänee paikkansa, sillä elämme euro- ja senttiaikaa. Jatketaanko samanlaisella mediahuo.raamisella rahanhankintaa?
7) Paluu Helpan kosmetologikouluun elokuussa. Niin Julia on ilmoittanut.
8) Pääseekö Julia ulkomaanmatkoille, esimerkiksi musavideoita tekemään huojuvien palmujen katveeseen ja jahtien kansille? Tällöin kaikki olisi kuin silloin ennen - Miamissa.
Paljon varmaan ehtii tapahtua ennen kuin elokuun lopun täysikuu kumottaa taivaalla.
Julia Tukiainen, kesä 2013
142
3059
Vastaukset
- Vaaralliset Kasvot
Miten alkuvuosi meni? Tässä Julian kevät 2013, summa summarum:
* Keikkoja 9 kpl
* Uudet levytykset 2 kpl (I´ll Be Waiting ja 4Ever)
* Hoitopäivät sairaaloissa 22 kpl
* Oikeudenkäynnit 2 kpl:
1) Helsingin käräjäoikeus; toukokuu; tuomio 30 päiväsakkoa a´ 6 € huumaavien lääkkeiden maahantuonnista (tammikuussa 2012) ja reseptilääkkeen näpistyksestä apteekista (marraskuussa 2012).
2) Helsingin käräjäoikeus; toukokuu; sakkotuomio pahoinpitelystä (tapaus kesäkuussa 2011 Vihdissä): 70 päiväsakkoa a´ 6 € Julian maksettava uhrille korvauksia kivusta ja särystä 500 €, pysyvästä haitasta 500 € sekä 400 € vastapuolen oikeudenkäyntikuluja ja sekalainen määrä poliklinikkamaksuja.- Näin huhtikuussa -13
Palautettakoon mieleen Julian näkemys 7.4.2013 Facebookissa:
"NYT KOLISEE!!!!!!!!!! MUN KAUNIS SISKO SAA OMAN REALITY SARJAN NETTIIN; MISSÄ KUVATAAN PRINSESSAN ARKEA; MATKOJA; ELÄMYKSIÄ; UUSIA TAPAHTUMIA/ IHMISIÄ JA MEIJÄN TULEVAA SALAISTA MATKAA!!!!!!!!!!!
OLEN NIIIIIN ONNELLINEN JOHANNAN PUOLESTA; TÄMÄ JOS MIKÄ ON KESKISORMENNÄYTTÖ KOKO KATEELLISELLE SUOMELLE; LISÄKSI HULLUILLE SATANISTISILLE IHMISILLE; JOTKA VAINOAVAT MEITÄ.
HOMMA ALLEKIRJOITETAAN HUOMENNA! TÄMÄ ON JYMY JUTTU!!!
NYTPÄS KANSA SAA OMIN SILMIN NÄHDÄ; KUINKA JOHANNA EI BLOGISSAAN KOSKAAN OLE VALEHDELLUT MEIJÄN GLAMOURELÄMÄSTÄ!!!!! HAHAAAAA."
- Keikkakalenteri
Tiedossa olevat Dolls Korporaation keikat syyskuulle asti:
* La 8.6. Hotelli Kauhava, Kauhava. http://www.hotellikauhava.fi/
* La 13.7. Ravintola Raja-Tupa, Hollola.
* To 25.- su 28.7. Kotkan meripäivät (?). Soiko korkea merilaulu?
* La 7.9. Ravintola Pikkuhukka, Lahti- Love, Julia <3
Jurassic-kauden tarina, mutta niin tuksunhassu edelleen. Ja todella paljon on tapahtunut tuon jälkeen, joten siinä valossa tätä on hyvä tarkastella. Julia Tukiaisen blogi 7.11.2011:
”En enää sekoile keikoilla!
Tulin just lenkiltä mun iskän, Bonzon ja Nassun kanssa.
Oli tosi raikastava kävely, rakastan tehdä koirien kanssa pitkiä lenkkejä. Teimme diilin mun isän kanssa, että seuraavan kuukauden aikana kun hän on vielä luonamme Suomessa, teemme joka päivä yhdessä ainakin yhden pitkän lenkin. :) Huomasin äsken, että paljon mukavampi kävellä kun on joku kenen kanssa höpötellä. :)
Mun isä on maailman hupaisin, fiksuin, kiltein ja sympaattisin isä maailmassa, ollaan tosi läheisiä.
Nassu karkasi muutama päivä sitten pihaltamme, se oli kateissa kaksi päivää. Onneksi mitään ei sattunut sille, se löytyi peräjollaksen kävelytieltä, mistä se vietiin yöksi Viikin karkulaisten kotiin. Hih. Vitsailin, kun haettiin se sieltä ja siitä perittiin maksu, että pelastimme ja maksoimme takuut, että Nassu pääsee putkasta. Loppu hyvin, kaikki hyvin.
Siellä ns. putkassa oli paljon karanneita koiria, Nassu oli niin ihana kun se pääsi sieltä. Se ei tiennyt mitenpäin olla ja vikisi kauheasti ja pyöri kuin pallo. :) Kulti pääsi kotiin.
Meillähän on se yhteinen uusi biisi Johannan kanssa; Apinamies. Omasta mielestäni se on tosi hyvä menobiisi, aionkin nyt tulevina viikonloppuina esittää sitä ympäri Suomen Johannan kanssa. Tarkoituksenani oli pitää lomaa jouluun saakka, mutta fakta on se että aika käy pitkäksi ja rahalle olisi käyttöä.
Muutamilla keikoilla olen mokannut alkoholin suhteen, nyt aion olla keikoilla kokonaan juomatta. Työ työnä, ei enää sekoiluita. :) Olen kuitenkin esiintynyt vuodesta 2003 lavoilla ympäri Suomen, kunhan alkoholi ei pilaa keikkaa, kaikki menee hyvin. Tykkään tosi paljon esiintyä. Joulukin lähestyy, täytyy saada tienestiä jotta saa hankittua hienot lahjat kaikille.
Mulla on nyt ihan kauhea mania kenkäkauppa Brandosin kanssa. Tein vaatehuoneen inventaarion ja huomasin että minulla on huutava kenkäpula. Olenkin nyt koko viikonlopun ruotinut satoja kenkiä Brandosin nettikaupassa läpi ja aion tilata tänään ainakin yhdet kunnon talvisaappaat, yhdet nilkkurit ja parit korkokengät.
Olen ihan hulluna heidän kenkiin, upeita merkkejä ja luomuksia. Tilaan kaikkia erikoisia, uniikkeja kenkiä. Harvoin löytää kaupan jossa on niin laaja valikoima, niin upeita ja laadukkaita kenkiä joka makuun. Itse rakastan värejä, kaikki tilaamani kengät ovat värikkäitä. Vaatekaappini on myös hyvin värikäs, kuten maalaukseni, joten miksei myös kenkäni? Heh.
Olen maalannut yhden upean värisen pohjan akvarelleilla yhdelle taululle, jonka aion ottaa mukaan Tukholmaan. Se on aika iso pohja ja mulla on sille loistava idea. Pikkusiskoni Jasmina on myös fantastinen tekemään maalauksia, haluan että hän maalaa valmiille pohjalle ison suojelusenkelin. Sitten minä maalaan jonkun kauniin tekstin sen viereen. Teemme siskotaulun.
Odotan paljon Tukholmaan lähtöä, tässä on kuukausi aikaa nähdä kavereita, ennenkuin lähden. Ihanaa kun joulu tulee, se on aina ollut mulle vuoden tärkein juhla. Mutta sitä odotellessa, ihanaa joulun odotusta ja tunnelmallisia kynttiläiltoja.
- 15+2
1) Paljastuksia tulee myös Juliasta. Ollessaan kylässä Tuksun managerin kotona Julle oli viinanhimossaan vetänyt managerin miehen partavedet. Lääkekaapista Julle tyhjensi yhden lääkepurkin. Lääkkeet vaan sattuivat olemaan antibiootteja, mistä seurasi se, että kun Jullea ja Tuksua lähdettiin kuskaamaan keikkapaikalle, oli Julllelta päässyt ripulit auton takapenkille. Glamourii kato!
- ei-glamourinen
voi luaja, onko tää partavesi- ja ripulijuttu totta?? pohjalla ovat, mutta että näin pohjalla....glamouria ja kateuden aihetta todellakin.
- To 13.6.2013
Kirja julkaistaan torstaina 13.6.2013. Kesälukemistoksi sopiva jokaiselle.
- Minne hän katosi?
Alkoiko Julian kesäkuu sairaalapäivillä, kun hänestä ei ole kuulunut mitään sitten oikeudenkäynnin 30.5.? Menikö hän terassin tasoittavilta suoraan letkuihin?
- Hullu satanisti
ei-glamourinen kirjoitti:
voi luaja, onko tää partavesi- ja ripulijuttu totta?? pohjalla ovat, mutta että näin pohjalla....glamouria ja kateuden aihetta todellakin.
En koskaan nauti partavettä ja antibiootteja samalla kertaa.
- Yhdeksän päivää
Minne hän katosi? kirjoitti:
Alkoiko Julian kesäkuu sairaalapäivillä, kun hänestä ei ole kuulunut mitään sitten oikeudenkäynnin 30.5.? Menikö hän terassin tasoittavilta suoraan letkuihin?
Kyllä, yhdeksän päivää meni sairaalassa (4.-13.6.).
Sitä ennen hän oli muutaman päivän koomallisessa horroksessa Jollaksessa. - Synt. 29.10.1983
ei-glamourinen kirjoitti:
Julia Tukiaisen syntymäpäivä: 29.10.1983.
- Tuk-sanasto
Tukiais-ilmiöön liittyvän sanaston löydät tästä linkistä; uusia sanoja syntyy suomen viikoittain:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/11193424
Sanasto avaa käsitteiden ja tokaisujen merkitykset. Esimerkiksi listan loppupuolella on selostettu Kooma-nimen synty. - Kesäkuun alku
Seiska/ Tuksu kertoi 4.6.2013:
”Julia Tukiainen Meilahden sairaalaan tänään
- Julia tuli herättämään minut, ettei saa happea. Olimme kaksistaan Jollaksessa ja soitin hätäkeskukseen. Annoin Julialle mansikoita ja kirsikoita jotta hän saa hedelmäsokeria.
- Ambulanssi tuli pian paikalle, Julia on katoottisessa tilassa. Verensokerit on 30, ketoaineet 6 ja kuumetta 38,5.
- Julia on oikeudenkäynnin jälkeen vain nukkunut, eikä ole pystynyt syömäänkään. Minun kova tuomioni vaikutti pahasti hänen psyykkeeseensä, samoin saamamme vihaposti jotka vien poliiseille.”
Lähde: http://www.seiska.fi/Johanna-Tukiainen/Julia-Tukiainen-Meilahden-sairaalaan-tanaan/1006031 - Kesäjakson avaus
Kesän 2013 aluksi Julia oli 9 päivää Meilahden sairaalan letkuissa. Päästyään sairaalasta hän tuoreeltaan fb-raportoi 13.6.2013:
"KOTONA!!!!! Takana äärimmäisen kohtalokkaat kaksi viikkoa, jos voitan lotossa sijoitan 30 % lääketieteeseen. Tapasin mahtavia selviytyjä potilaita, jotka taistelivat äärirajoilla. Kiitos lääkäreille ja henkilökunnalle. Olen sanaton jälleen kerran kiitos fantastisien tohtoreiden ja hoitsujen. Vaikka olo oli todella vaikea ja vakava olin kokoajan turvallisin mielin ja positiivinen. Punkaharju edessä, elämä voittaa. Kiitos.” - 4-Chan-nel
Ihan sama. Onpas jännittävää. Kutkuttaa oikein. EI, ihan tosissaan.'
NOT.- Show Business Over!
Julia Tukiainen 14.6.2013:
”Olen päättänyt nyt vakaasti luopua keikoista, liikaa viinaa niissä tapahtumissa.
Aion alkaa treenaa ja saada henkistä ja sisäistä voimaa sitä kautta, aloitan jonkun siistin itsepuolustus lajin. COOL hih. Kiitos Herralle, että olen voimissani, upea elämä yhdessä ja koen kun täytän 30, että aika muuttaa elämä.
Show business is over.” - Jumala kuulee tietää
Show Business Over! kirjoitti:
”Olen päättänyt nyt vakaasti luopua keikoista, liikaa viinaa niissä tapahtumissa.
Aion alkaa treenaa ja saada henkistä ja sisäistä voimaa sitä kautta, aloitan jonkun siistin itsepuolustus lajin. COOL hih. Kiitos Herralle, että olen voimissani, upea elämä yhdessä ja koen kun täytän 30, että aika muuttaa elämä.
Show business is over.”… ja jatkoi vielä:
”Tää mamma tekee nyt tai ei koskaan parannuksen ja uusi elämän sivu aukeaa… Näin tehdään!!! Jumala kuulee ja tietää, mun aika ei tod ole vielä.” - väärentäjä
Naurettava kommentti 4-Chan-nel.
- Lapiomiäs
Show Business Over! kirjoitti:
Show business is over.”Julia sylissään ruumisarkku, liekö jollain tapaa enteellistä:
http://lh6.ggpht.com/-0pe7ekpLzXQ/UPFEnoBSVWI/AAAAAAAAAYM/2CKoyuXHJYc/s1600/20130111_130326.jpg - Herran iso plääni
Jumala kuulee tietää kirjoitti:
… ja jatkoi vielä:
”Tää mamma tekee nyt tai ei koskaan parannuksen ja uusi elämän sivu aukeaa… Näin tehdään!!! Jumala kuulee ja tietää, mun aika ei tod ole vielä.”Julia 14. kesäkuuta:
"Sairaala rytmissä ollaan, herätys aina klo 6 :DDD Nukkumaan klo 8 ihanaa olla kotona, kohta omaan ihanaan suihkuun ja ahhhh, Body Shoppia kuontaloon. Bonzo on ihan innoissaan kun mamma on kotona, seuraa kuin hai laivaa, hih. SO CUTE."
"Luotan koko sydämestäni Herran plääniin jokaisen kohdalla. Olemme nyt erityisen kiinteässä kontaktissa, koettelemusten kautta voittoon ja sit...päivä, hetki kerrallansa. Aamen." - tappava o-laji
Jumala kuulee tietää kirjoitti:
… ja jatkoi vielä:
”Tää mamma tekee nyt tai ei koskaan parannuksen ja uusi elämän sivu aukeaa… Näin tehdään!!! Jumala kuulee ja tietää, mun aika ei tod ole vielä.”Julia Tukiainen Facebookissa 16..6.
"halkean innosta, alan treenaa salilla ihanan kamun kanssa ja harrastaa taekwondoa, tappava olympia laji!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Äsken tehtiin Marian kanssa kolmen kilsan lenkki, BABY STEPS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Sitten kokattiin mieletön fetasalaatti, paljon ruohosipulia. Olen elämäni fiilareissa, kiitos." - Kesäsuunnitelmia
Herran iso plääni kirjoitti:
Julia 14. kesäkuuta:
"Sairaala rytmissä ollaan, herätys aina klo 6 :DDD Nukkumaan klo 8 ihanaa olla kotona, kohta omaan ihanaan suihkuun ja ahhhh, Body Shoppia kuontaloon. Bonzo on ihan innoissaan kun mamma on kotona, seuraa kuin hai laivaa, hih. SO CUTE."
"Luotan koko sydämestäni Herran plääniin jokaisen kohdalla. Olemme nyt erityisen kiinteässä kontaktissa, koettelemusten kautta voittoon ja sit...päivä, hetki kerrallansa. Aamen."Julia Facebookissa 15.6. näin suunnitelmistaan:
"... Stokikseen ja ihanan Äitini Enkelini luokse. Heinäkuussa mökille ja jipii, koulut alkaa, pääsee toteuttaa itseään :DDD Hyvää vkloppua ystävät!!!" - Labrat 17.6.
Julia raportoi 17.6. menevänsä laboratoriotesteihin, mistä hän näki painajaisia edellisyönä. Omaatuntoa kolkutti, sillä hän oli jo ehtinyt sairaalasta päästyään harrastaa hieman päihteiden viihdekäyttöä:
"Mulla otetaan tänään verenkuva...näin painajaisia viime yönä, että ylilääkäri oli siinä ja vakavana sanoi, että mars takaisin osastolle. Siunausta tarvitsen. Hikoilin lakanat märäksi...noh, nyt rauhallinen ja tyyni olo, kaikki hyvin. Aamukahvia ja hyvää musiikkia." - Kaunis Kooma
Kaunis Kooma ”katoottisessa tilassa” SeiskaLive –lanseerauspäivän jatkoilla 10.4.2013:
https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/163585_163228593842823_1728325381_n.jpg
- Julia 18.6. matkalle
Julia matkustaa Juhannukseksi Sollentunaan. Näin hän raportoi tänään iltapäivällä:
"Kotona, testit otettu ja rauha maassa. Nyt kaurapuuroa ja sitten lattioiden pesu ja pyykkäystä.
Huomenna Tukholmaan, saa nähdä mitä juhannuksena. Ihanaa.
Koirakuiskaajasta oli sairaalassa apua, Bonzo kuuntelee mua nyt ihan eri korvalla ja tottelee, mamin tyllerö. Eilen oli jännät paikat kun käytiin isojen koirien puistossa ja siellä oli 2 amstaffia ja kaksi pyreneitten hirmua. Bonzolla nousi hiki otsalle, hahahahaha. NYT, voimia kaikille tähän viikkoon." - Muutoksia
ja kello seitsemäntoista aikaan:
Julia Tukiainen
Upeeta. :( Lääkäri soitti että takas meikkuun osastolle tiputukseen, veriarvot perseellään.
Tykkää · · Jaa · 37 minuuttia sitten ·
Julia Tukiainen Nyt ei naurata
27 minuuttia sitten · Tykkää- Neuvoa antavat
Ehtikön Julle ottaa neuvoa antavat?
- Laiva peruttu?
Menikö lanssilla vaiko taksilla?
- siivooja julia
Julia ressukka ei ehdi kotonaan kuin käymään siivoamassa siskonsa ja koiransa jätöksiä ja taas sairaalaan.
- maalainen2
Hih ja jej! S´om moro Julkku. Kiva kun kävit.
- bossi Inarista
Se on Karma nyt varmaan kaiken takana,,,ei pitäisi mennä näyttämään keskisormea ja v******aan maksaville asiakkaille.
- In God We Trust
Ihmeparantuminen!!1! Julia pääsee huomenna laivalla Tukholmaan!!!1!!
Hän fb-raportoi juuri hetki sitten:
"Ihme tapahtui, itkin sairaalassa ja puolestani rukoiltiin! Lääkäri otti valtimo verinäytteen. Odotimme kolme tuntia, lääkäri tuli ja hymyili ja sanoi lähde kotiin, arvot ok. En tiedä kohta itsekään mitä tapahtuu, ihme. Trust in God and the rest will follow. :D - Muutos kuvioissa
In God We Trust kirjoitti:
Ihmeparantuminen!!1! Julia pääsee huomenna laivalla Tukholmaan!!!1!!
Hän fb-raportoi juuri hetki sitten:
"Ihme tapahtui, itkin sairaalassa ja puolestani rukoiltiin! Lääkäri otti valtimo verinäytteen. Odotimme kolme tuntia, lääkäri tuli ja hymyili ja sanoi lähde kotiin, arvot ok. En tiedä kohta itsekään mitä tapahtuu, ihme. Trust in God and the rest will follow. :DPappamuratti meni yksin Tukholmaan laivalla, Julia jäi Suomeen.
- Ruskantuskaa
Muutos kuvioissa kirjoitti:
Pappamuratti meni yksin Tukholmaan laivalla, Julia jäi Suomeen.
Jaahas, eli siskokset on taas yhdessä. Paha paikka Jullelle! Jääkö nyt Helluntaikonferenssi väliin ja kuningas Alco ottaa taas vallan paksumman siskoksen avustamana. Kun vielä samaan aikaan tulee noita paljastuksia kirjan sisällöstä, Paksu on raivoissaan eikä taatusti läheskään selvinpäin tätä juhannusta. Voivoi.
- uusi mahdollisuus?
No niin ojentauduppa sitten sananmukaan myös. Jätä viinat ja holtiton elämä taaksesi, kun kerran sait vielä yhden mahdollisuuden elämään.
- SDEollentuna suuntan
Eikun Sollentunaan mamman hoivaan ja Benzo eiku Bonzo hyttiin paskantamaan.
- KUNINGAS ALCO
Julian suunnitelma Juhannuksesta tämänpäiväisen fb-päivityksen mukaan:
"Huomenta. Juhannus suunnitelma on valmis. Lähdemme porukalla Keuruun Juhannus helluntalais konferenssiin. Ei läträämistä KUNINGAS ALCON kanssa.:D Luvassa suuri tapahtuma, odotan innolla. Päivä kerrallaan ilman alkoholia. Luvattu hellettä, pääsee samaan syssyyn frendin mökillekin. Ja rausketusraidat kehiin, hih"- Juhannuskonferenssi
"Juhannuskonferenssi järjestetään 19.-23.6.2013.
Tapahtuman teemaksi on valittu "LAUPIAS TAIVAS - yllättävän lähellä"... Juhannuskonferenssin aikana on monipuolista ohjelmaa kaikenikäisille. Ohjelma rakentuu raamattutunneista, lastentilaisuuksista, nuorisojuhlista, erilaisista teematilaisuuksista sekä monipuolisista musiikkiesityksiä."
Linkki: http://www.isokirja.fi/suurtapahtumat/juhannuskonferenssi - Rättärillä Keuruulle
Juhannuskonferenssi kirjoitti:
Tapahtuman teemaksi on valittu "LAUPIAS TAIVAS - yllättävän lähellä"... Juhannuskonferenssin aikana on monipuolista ohjelmaa kaikenikäisille. Ohjelma rakentuu raamattutunneista, lastentilaisuuksista, nuorisojuhlista, erilaisista teematilaisuuksista sekä monipuolisista musiikkiesityksiä."
Linkki: http://www.isokirja.fi/suurtapahtumat/juhannuskonferenssiTyttäret taitavat ajella porukassa Rättärillä Keuruulle...
- "He juovat teetä"
Linkki: http://www.isokirja.fi/suurtapahtumat/juhannuskonferenssiJulia Jollashovin vuokralaisen kanssa Keuruulle, Tuksu ei lähde. Dolls Diarys 20.6.
"Minulla oli juhannussuunnitelmat täysin auki, enkä halua lähteä Keuruulle minne siskoni Julia on nähtävästi lähdössä uuden Jollaksen kämppiksemme kanssa, joka on mielestäni tekopyhyyden ruumillistuma, enkä siedä häntä ollenkaan. He juovat kuulemma teetä ja osallistuvat johonkin helluntaiseurakunnan kokoukseen. No onnea sille!" - Junamatka edessä
Linkki: http://www.isokirja.fi/suurtapahtumat/juhannuskonferenssiJunalla reissuun Keuruulle pe 21.6. Näin Julia raportoi Facebookissa tänään:
"Hiustenpidennys rastoilla...hmmm. :D toivon, että omaa hiusta on jäljellä, en ole poikatukka fani. Kohta katsomaan juna aikatauluja, huomenna Keuruulle. Toivon siunattua, kukkaista ja aurinkoista juhannusta kaikille." - hih2
Junamatka edessä kirjoitti:
Junalla reissuun Keuruulle pe 21.6. Näin Julia raportoi Facebookissa tänään:
"Hiustenpidennys rastoilla...hmmm. :D toivon, että omaa hiusta on jäljellä, en ole poikatukka fani. Kohta katsomaan juna aikatauluja, huomenna Keuruulle. Toivon siunattua, kukkaista ja aurinkoista juhannusta kaikille."Toivottavasti menee ja pysyy siellä juhannuksen. Onnea sille!!! Jullella on ollut noita pakollisia selviä päiviä viimeaikoina ja hän on ehkä tajunnut, että se glamourelämä ei olekaan ihan sitä, mitä Paksu itselleen ja Jullelle on vuosikaudet todistellut. Onneksi Jullella on edes joku oma ystävä, jota tietenkään Paksusikso ei voi sietää. Ja kuka sitä nyt teetä joisi juhannuksena?! Tai yleensä muutenkaan, kun on kaikki Ruskat ja muut olemassa?
- Ponteva Painija
Junamatka edessä kirjoitti:
Junalla reissuun Keuruulle pe 21.6. Näin Julia raportoi Facebookissa tänään:
"Hiustenpidennys rastoilla...hmmm. :D toivon, että omaa hiusta on jäljellä, en ole poikatukka fani. Kohta katsomaan juna aikatauluja, huomenna Keuruulle. Toivon siunattua, kukkaista ja aurinkoista juhannusta kaikille."Julia on alkanut rimpuilla Paholaissiskonsa tahtoa vastaan ja haluaa lähteä pois glamourin ytimestä. Tästä muodostuu vielä iso taistelu siskosten kesken..
Tällä videolla näkyy kaarinalainen parkkipaikka tapahtumineen. On aamuyö 9.5.2013. Sekavat Tukiaiset saapuvat odottamaan poiskuljetusta. Heidän nousunsa Lahnabileiden esiintymislavalle on juuri torjuttu. Julian hermo pettää kohdassa 0:27, ja hän alkaa ulista:
"Mä en halua elää tällaista elämää!" (2x). Se on sydäntäsärkevää itkua.
Hintelien siipihomojen kanssa otettu ryhmähali päättää ulinan kohdassa 0:40.
http://www.youtube.com/watch?v=1EjahLafxJ8
- Neiti Ketipinor
Helluntaikonferenssi sinetöi hulluuden ellei sitä olla tähän mennessä vielä tapahtunut. Mutta toivokaamme ihmettä. Toivottavasti emme saa jatkossa lukea sitä "on siellä murhiakin tunnustettu joten miksei alkoholismistakin voi parantua rukouksen voimalla" jne. pskaa vaan tyttösten reissu menee hyvin ja kukaan ei hurahda. Sekoa. Mitä tahansa. Apua tommonen ympäristö noille. Mutta toivotaan parasta.
Ja odotetaan kauhulla. - odotamme
Kuules nyt mahdollinen Ketipinorin käyttäjä kirjoituksesi oli varsin sekava: Kyllä Juliann elämän rimpuilut on sitä luokkaa, että omin voimin ei selviä tuosta ylös kun ympäristössä Johanna murtaa hyvät aikomukset ja johannoi tosiasiat.
Toivon todella Julialle, että löytäisi kestävää pohjaa jalkojensa alle Keuruulta.
Onneksi on uusi vastuullinen känppis tukena.
Johanna tarvitsee, jonkun jolla menis huonommin kuin hänellä itsellään, näkeehän sen siitä, että vastustaa hanketta ja parjaa kämppistä. Jos Johannalla on persoonallisuushäiriö narsistisin piirtein, niin useinhan heillä on pyrkimys tuhota toinen.
Jos Johanna olis oikeasti uskovainen hän olisi iloinen, että Julia koettaa motivoitua toisenlaiseen elämään. Eikä ihme, että järkytykseltään menetti ruokahalut ja hoitohalut, kun tajusi oikeudessa kuka häneltä hiuksetkin päästä repi.
Sivumennen sanoen:
senhän on myöntäneet poliisiviranomaisetkin, että uskoontulo on erinomainen keino selviytyä kun elämää viina vienyt hunningolle.
Monikin asia voi ihmisen saada sekaisin, jos on muutenkin sekaisin ja harhainen voi tietysti tälläinen sävyttää hengellistäkin elämää, ennenkuin kasvaa terveemmäksi.
Julian elämän perustuksia on varmasti järkyttänyt "oman-ihkun-paras-siskon" paljastunut valheellisuus ja todelliset kasvot. Tälläisessä kriisissä on positiivista se, että se voi olla pontimena elämän suunnan muutokseen. Kriisin negatiivinen ratkaisu saattaa olla fataali siis kuolettava.- Noin se menee, on
Tämä on erittäin hyvä kiteytyskirjoitus! Erinomaista. Kiitokset!
- Päälinjoja
Julia palaa Keuruulta lähipäivien kuluessa Helsinkiin, josta hän jatkaa laivalla Tukholmaan ja Sollentunaan äitinsä luo toviksi. Takaisin Suomen hän palaa heinäkuussa ja viettänee pari viikkoa Varkauden kesämökillä ennen Helpan kosmetologikoulun alkamista tiistaina 13.8.
Siinä edellisten päivien tapahtumat ovat sopivasti otsikoissa:
* Tuksu epäiltynä pahoinpitelystä, oikeudenkäynti Vantaan käräjäoikeudessa 9.8.
* Arto Länsmanin häät 11.8. - Paluu Helsinkiin
Julia palasi Keuruulta Jollakseen sunnuntai-iltana 23.6. ja raportoi, että hän lähtee pian Ruotsiin:
"Olipas huikea juhannus porukalla Keuruun Helluntalais konferenssissa, ylihuomenna kesä alkaa Ruotsin puolella :D Otan kaamean hiusten pidennys jämän pois ja leikkaan kesä hiukset. En tiedä vielä vaalean sävystä, hopea/hiekka vai platina, hmmm..."- ruskantuskaa
Oliko todella koko juhannuksen Keuruulla? Kovin on taas hiljaista Jullen puolelta, Pullukka sensijaan kirjoittelee. Ei kai Julle makaa sängyssä ja kohta taas sairaalassa? Ja mihin se kämppis ja Jullen ystävä yhtäkkiä katosi? Pappa lähti Ruotsiin ja Pullukka on taas vauhdissa. Olkalaukku sai tarpeekseen touhusta ja kohta taas Prinsessa Penna huojuu lavalla. Ja kai sinne raahataan Jullekin.
- Katujen Kung Fu
Ennen lähtöä Ruotsiin sattui yöllä 25.-26.6. Helsingissä episodi, josta Metropoli raportoi alempana. Kyseessä lienee ollut luottohomoseksuaalihovikampaaja-stylistiin, Juha Petteri Immoseen, kohdistunut piekseminen kung fu-otteilla:
"Metropolin saamien tietojen mukaan Julia ja Johanna Tukiainen olisivat viime yönä pahoinpidelleet miespuolisen henkilön Helsingissä kadulla.
Silminnäkijän mukaan mies oli kävellyt tyttöjä vastaan, ja Julia oli syöksynyt välittömästi miehen huomattuaan pahoinpitelemään häntä.
Tukiaisten reaktio johtui ilmeisesti vanhasta riidasta.
Siskokset väittivät miehen varastaneen heiltä vaatteita ja koruja. Pahoinpitelyn aikana uhri sai verinaarmuja kasvoihinsa ja mustelmia pitkin kehoaan.
Koomiseksi tapahtuman tekee se, että Johanna soitti itse poliisit paikalle Julian vielä pahoinpidellessä miestä. Poliisien saavuttua paikalle he tarkistivat pahoinpidellyn uhrin saamat vammat ja kävivät uhrin kotona tarkastamassa, onko hän varastanut kyseisiä tavaroita, mutta eivät löytäneet mitään, mitä Johanna ja Julia olivat väittäneet miehen varastaneen heiltä.
Silminnäkijän mukaan poliisit olivat naureskelleet koko asialle, mutta hoitaneet asian kuitenkin lain mukaan.
Metropolin tietojen mukaan Tukiaisia vastaan on äskettäin tehty kunnianloukkaussyyte, joka liittyy Johannan kirjoitteluun Dollsdancers-nettisivuilla. Jää nähtäväksi poikiiko viimeöinen tapahtuma lisää syytteitä Tukiaisen siskoksille."
Artikkeli: http://www.metropoli.net/uutiset/viihde/tukiainen-pahoinpiteli-taas/- Katujen Kung Fu
Hymy peesasi 26.6. Metropolin raporttia:
”Voi ei, taasko Tukiaiset! Uhrilla naarmuja, poliisit paikalle!
Metropoli-lehden saamien tietojen mukaan kohusisarukset Julia ja Johanna Tukiainen olisivat eilen olleet jälleen nujakassa Helsingin keskustassa.
Lehti kertoo silminnäkijähavainnoista, joiden mukaan Julia olisi syöksynyt vastaantulijan kimppuun. Kyseessä oli naisille entuudestaan tuttu mies. Pahoinpidelty on Metropolin mukaan saanut verinaarmuja kasvoihinsa ja mustelmia kehoonsa. Poliisin paikalle soitti Johanna Tukiainen.
Asiasta kertoo lisää Metropoli.
Johanna Tukiainen tuomittiin hiljattain vankilaan 60 päiväksi pahoinpitelystä. Hänellä on ollut jo kaksi ehdollista vankeustuomiota. Tuomiota seuraavalla viikolla Tukiainen raapi mieshenkilöä, joka on tehnyt asiasta rikosilmoituksen. Nähtäväksi jää, miten tämän tapauksen kohdalla tapahtuu.”
Hymy: http://www.hymy.fi/viihdeuutiset/voi-ei-taasko-tukiaiset-uhrilla-naarmuja-poliisit-paikalle - Katujen Kung Fu
Seiska raportoi 26.6.
”Tuksun hovikampaaja: Julia pahoinpiteli minut − mukana kung fu -liikkeitä!
Johanna ja Julia Tukiaisen hovikampaaja Juha ajautui tiistaina rajuun riitaan kohukaksikon kanssa.
Juhan mukaan hän ei ole enää väleissä Johannan kanssa.
Entiset ystävykset yrittivät selvittää välejään tiistai-iltana ajautuen kuitenkin rajuun riitaan. Väkivaltaiseksi muuttunut välikohtaus sattui Juhan asunnon ulkopuolella. Johanna ja Julia syyttivät Juhaa omaisuutensa varastamisesta, mutta Juha kiistä väitökset.
- Julia alkoi riehua asunnossani ja hyökkäsi kimppuuni. Korvastani lähti pala irti ja se taittui nurinpäin. Käteni on musta ja leukani kipeä, Juha luetteli Seiskalle.
Kung fu -liikkeitä ja hiustuppoja
Juhan mukaan Julia repi kahakassa kampaajan hiustenpidennyksiä irti.
Juhan mukaan pidennykset maksoivat yli viisisataa euroa.
Julia uhkasi Juhaa osaamillaan kung fu -liikkeillä.
- Julia uhkasi minua oppimillaan kung fu -liikkeillä. Minulla on periaate, etten hakkaa naista. Ihmisiä ei koskaan pahoinpidellä. Julia repi päästäni viisitoista senttiä vaaleita hiuksia irti. Ne maksoivat 550 euroa. Julia saa maksaa minulle uudet hiukset sossusta saamilla rahoillaan tai istuttaa ne takaisin leikkaussalissa. Minä en rupea olemaan kaljuna!
Juha ei ole tehnyt pahoinpitelystä rikosilmoitusta.
- Jos asiat eivät ala muuttua, niin otan järeämmät keinot käyttöön. Totta kai teen rikosilmoituksen, jos korvani taitetaan ja hiukseni revitään.
"Johanna ja Julia tuhosivat elämäni!"
Johanna ja Juha ystävystyivät vuoden 2012 loppupuolella, ja kaksikko suunnitteli jopa yhteisten lasten hankkimista. Asiat lähtivät kuitenkin alamäkeen, kun Juha alkoi keikkailla Johannan ja Julian kanssa ympäri Suomea. Juhan mukaan keikkapalkkioiden maksut eivät sujuneet sopimusten mukaisesti.
- Johanna huusi minulle, että on maksanut kaikki keikkapalkkiot ruokaravintoloiden kautta. Eihän tämä nyt näin voi mennä.
Juha katuu ystävyyttään Johannan ja Julian kanssa.
- En halua olla missään tekemisissä Johannan ja Julian kanssa. He ovat pilanneet elämäni! Ihmiset, jotka tarttuvat Johanna Tukiaisen lankaan, pitäkää huolta itsestänne.”
Artikkeli ja kuva: http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Tuksun-hovikampaaja-Julia-pahoinpiteli-minut-mukana-kung-fu-liikkeita/1007646 - Immoskan piekseminen
Tuksu lähetti ma 24.6. illalla SeiskaLiven kautta tämän viestin Immoskalle, joka oli paennut Jollashovista ja katkaissut välit Tuksuun:
http://www.seiska.fi/Johanna-Tukiainen/Viesti-Juhalle/1007508
Kun tiistaina 25.6 Immoskasta ei kuulunut mitään, Tukiaiset lähtivät etsimään tätä illalla mm. karaokebaarista, josta sitten löysivät hänet. Myöhemmin kolmikko päätyi Juhan kodin edustalle, jossa tilanne kärjistyi kotiovella pahoinpitelyksi. Tukiaiset pieksivät Immoskan. - Mitä seuraavaksi?
Immoskan piekseminen kirjoitti:
Tuksu lähetti ma 24.6. illalla SeiskaLiven kautta tämän viestin Immoskalle, joka oli paennut Jollashovista ja katkaissut välit Tuksuun:
http://www.seiska.fi/Johanna-Tukiainen/Viesti-Juhalle/1007508
Kun tiistaina 25.6 Immoskasta ei kuulunut mitään, Tukiaiset lähtivät etsimään tätä illalla mm. karaokebaarista, josta sitten löysivät hänet. Myöhemmin kolmikko päätyi Juhan kodin edustalle, jossa tilanne kärjistyi kotiovella pahoinpitelyksi. Tukiaiset pieksivät Immoskan.Asiaa käsiteltiin Seiskan uutisissa 26.6. Mukana sisterssien haastattelu, Immosen puhelinhaastattelu ja video arkistoista:
http://www.seiska.fi/NEWS-lahetys/NEWS-keskiviikko-Tukiaiset-ja-hovikampaaja-sekava-kasirysy/1007652
- vainiin?
Näinkö tässä sitten viimein käy, että molemmat siskokset joutuu lusimaan?
- Näätälukija
Rukoilen iltarukouksessani,että Jossu ja Kossu joutuvat samaan selliin! Pikkuympyröissä alkaa ahdistamaan,etenkin Jossua,kun sillähän on se paniikkihäiriö ja siskollaan se sokeritasapainohäiriö..Aikansa siinä toisiaan katsellessaan varmaankin niittavat toisensa :) Ja niin maailma pelastuu;)
Totta puheissa nuo ihmisrauniot tarvisisivat apua,ei tuosta suosta enää omin voimin nousta! Säälin mammaa ja pappaa:(
- Kuukausirytmi 1-2-1
Julian pääpiirteinen kuukausirytmi on kevään aikana muuttunut tällaiseksi:
* 1 viikko skumppaa ja hulabaloota
* 2 viikkoa sairaalan letkuissa
* 1 viikko säikkyselvänä Jumalan nimeen vannoen, "Herra kädelläs..."
Esimekkkinä kesäkuu 2013: kuun alussa Julia oli 9 päivää Meilahden sairaalassa, sitten hän vannotteli Jumalan kaikkivoipaisuutta ja kävi Helluntaiherätyksen juhannusjuhlilla. Nyt ovat jo meneillään hulabalooviikkot, jonka aikana pääpiirtein jokainen vastaantulija saa kung fu -potkuja tai herjoja. - Keuruun jälkeen...
Keuruun jälkeen Julia Tukiainen joutui sairaalaan, ja ilmeisesti tämän takia laivamatka Ruotsiin tiistai-illalta 25.6. alkaen peruuntui. Tukiaisen Dolls Diaryssa 27.6. viitataan sairaala-asiaan samassa yhteydessä, kun kerrotaan Immosen tapaamisesta, mikä johti lopulta Immosen pieksemiseen:
"... mutta (Immonen) otti eilen yöllä minuun täysin humalassa yhteyttä, että hän ei halua menettää minun ja Julian ystävyyttä ja haluaa tavata meidät. Julia oli juuri päässyt sairaalasta kotiin, jossa itseasiassa kävi vain pikaisesti tarkistuttamassa ketoaineensa jotka olivat kohdallaan. Hän halusi tulla mukaan ja lähdimme..." - Hel-vetin Ovet
Julia purki tuntojaan 30.6. iltapäivällä Facebookissa:
"Olen sanaton ja tosi maassa!...
Julkaistu kirja on kannesta kanteen VALHETTA!!!!!!!!!!!!!!!!!! Haastamme koko Mia Oksasen flaskan oikeuteen!!! VOITAMME. En ole IKINÄ anatanut lupaa kirjaan!
En ole allekirjoittanut mitään!!! Johannan haukkuminen ja meidän menee törkeäksi, Johanna on maailman ihanin sisko ja tosi huolta pitävä. Rakastan häntä ,mutta HALOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO ei olla insestejä, hel-vetti soikoon ja sehän soi!!!
Ovet sinne on auki Mialle, johtaja joni virtaselle ja juha immoselle!!!!!!!!!!!!!!!!!!" - Kansanlähetyspäivät
Julia raportoi yöllä 30.6.-1.7. muun muassa tulevan viikonlopun 5.-7.7. menoistaan:
"Otin sitten päikkärit klo 17-22. Haha. Yöunet taisi sitten mennä, mutta ei se mitään, koivuntuoksuinen sauna päällä ja pientä siivousta.
Viikonloppuna Kansanlähetystön kesä messuille, kivaa. Teetä tässä nautiskelen ja surffaan netissä, hmm...tukka vieläkin rastoilla, huomenna poisto ja leikkaus, leikkaan pituutta pois, kesiset lyhyet hiukset tulee. Hyvää yötä kaikille."
Kansanlähetyspäivät 5.-7.7.2013 Kankaanpäässä: http://kansanlahetyspaivat.fi/- Muutos onnistuu?
Julialle voi sopia, että hän on lähtenyt elämänmuutokseen hitaasti, pienin askelin ja matkan varrella uusia askelia rauhassa harkiten.
- Ei matkaa Ruotsiin
Julian fb-raportti 1.7. aamupäivällä:
"Nyt on koti siivottu, kolmas pyykkikone hurisee ja ihanat kukat poimittuna takapihalta on maljakossa. Huh, mikä urakka. Päivä auringonottoa ja hiusten pidennyksen poisto.
Mun piti sinne Tukholmaan lähteä, mutta viihdynkin kotona pari viikkoa ja sitten Varkauteen mökille kolmeksi viikkoa.
Juha Immonen on ollut yön aikana mielessä paljon. Johanna on niin kiltti ja elätti Juhaa puoli vuotta, tarjosi kaikki ruoat ja vei Juhan kolmeksi viikoksi Kanarialle. En voi uskoa mikä Juhaa vaivaa, hän meni paholaisen puolelle.
Johanna on niin kaunis ihminen, hyväsydäminen ja aina laittaa perheen ja kaverit etusijalle. Johanna parka, onneksi meidän välejä ei kukaan tule koskaan pilaa. Per.keleen Juha. USKOMATONTA. Noh, kaikella on joku ihmeen tarkoitus."- Aikajanahahmo
Aikajanan hahmotus:
- heinäkuun pari ensimmäistä viikkoa Jollaksessa
- pe 12.7. valittamisen jatkoaika käräjäoikeuden päätöksestä loppuu
- la 13.7. keikka Kukkilassa, Raja-Tuvalla
- su 14.7. alkaen lomailua Varkauden kesämökillä kolme viikkoa
- la 3.8. keikka Tampereella, Ravintola Mestarin Krouvissa
- su 4.8. paluu Jollakseen
- pe 9.8. Johanna-siskon oikeusistunto Vantaan käräjäoikeudessa
- ti 13.8. kosmetologikoulu jatkuu
- ma 26. - pe 30.8. diabetesleiri Punkaharjulla (?) - Japanilaine univormu
Julia 4.7. aamulla:
”Huomenta! Tulipas herättyä aikaisin :D olen niin innoissani kun koulu taas alkaa, tilaan lähipäivinä kouluasun, jonka olen jo katsonut netistä, olen tyylikkäänä sitten tunneilla ;) japanilais henkinen asu... Hyvää päivää kaikille”
- Hiuspäivä 3.7.2013
Julia Facebookissa ke 3.7. iltapäivällä:
"Tänään hiuspäivä, heidi laittaa mun tukan, poistaa pidennyksen, värjää ja leikkaa ja mä laitan hänen!!!
Juha ja Joni on taas vauhdissa, imee kuin itikat verille tietoa Henna Kalinaisesta, huooooooh hoijakkaa, HULLUT!!!!! Taidan lähteä Kansan lähetys päiville Marian kanssa vkloppuna, teltta mukaan ja retkelle!!! Hubaa päivää kaikille."
Kansanlähetyspäivät 5.-7.7.2013 Kankaanpäässä: http://kansanlahetyspaivat.fi/- TUKKA LATTIALLA
Julia 3.7. illalla: "JES; TUKKA LATTIALLA; SIIS TEKOTUKKA!!!!!!!!!!!! Nyt väri hiuksissa, illan sana on liukuvärjäys...hiiiiiiiiiiiiii"
- Julia 4.7. ip Face
Julia 4.7. ip Facessa:
”Pyttipannua, nami!!! Myöhemmin laajasalon kirppikselle tekemään aarre etsintöjä. hii. Siskoni rakas Johanna oli eilen upeilla treffeillä, siskona aion neuvoa häntä, että pitää tästä Nikosta nyt kiinni. Ei hyvää miestä mene hukkaan!!!!! Ja eiköhän tämä mies ansaitse siskoni vuosien metsästyksen jälkeen!!!!! Jeij.”- Pelastusarmeija
Julialla Dubain ostoskeitaat ovat vaihtuneet Laajasalossa toimivaan Pelastusarmeijan kirppikseen.
- Ravintola Nizza 5.7.
Julia kertoi keikasta, joka on jo huomenna pe 5.7. Ravintola Nizzassa Varkaudessa:
”BArBie Sister SHOW Johanna&Julia huomenna Varkaudessa ravintola Nizzan avajaisissa. :DDD Ihana päästä esittää meijän uusia kesä hittejä,, sekä samalla päästä lapsuuden kesä kaupunkiimme. Ylihuomenna sitten ottamaan aurinkoa Hanhenkaulaan. :D KAIKKI PAIKALLE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!”- SG kommentoi
Susanna Gärdström kommentoi 4.7. Julian ilmoitusta:
”Älä nyt raivostu tästä kysymyksestä, mutta etkö luvannut jumalan nimeen että lopetat keikkailun, muistaakseni teit lupauksen juhannuksen korvilla? Sinun piti mennä Ruotsiin äitisi hoteisiin ja lupasit meille kaikille ja läheisillesi että parannat elämäsi koska herra vapahtaja antoi sinulle vielä viimeisen mahdollisuuden viime lanssikeikkasi ja sairaalabudjailun jälkeen? :((” - … ja SG jatkoi vielä
… ja SG jatkoi vielä hieman:
”Pelkään että joku kerta et herääkään koomasta vaan päädyt ikuiseen uneen.” - Julia Tukiainen 5.7.
Julia Tukiainen 5.7. aamulla:
"TÄNÄÄN VARKAUDEN NIZZAN AVAJAISET hUIKEA sHow tuLOSSA JA AION OTTAA hissuN KISSAn alCON KANssa!!!! Luvassa mieltön show, olen ihan innoissni. Piikit mukaan, se on ihan ykkös asia. SISTER SHOW WITH BEAUTIFUL JOHKI :D we will rock it" - Matkakuvia katsottu
Julia Tukiainen 5.7. kirjoitti:
"TÄNÄÄN VARKAUDEN NIZZAN AVAJAISET hUIKEA sHow tuLOSSA JA AION OTTAA hissuN KISSAn alCON KANssa!!!! Luvassa mieltön show, olen ihan innoissni. Piikit mukaan, se on ihan ykkös asia. SISTER SHOW WITH BEAUTIFUL JOHKI :D we will rock it"... ja jatkoi keikan perustelemista:
"Mä haluan lavalle ja haluan rahaa. Säästän syksyksi etelän reissua varten Dubai tai kreikan Santoriini. Herra o kanssani ja pitää musta huolen, piikitän koko ajan. Kiiitos huolehtimisesta, mutta homma on hanskassa." - Keikka peruttu
"TÄNÄÄN VARKAUDEN NIZZAN AVAJAISET hUIKEA sHow tuLOSSA JA AION OTTAA hissuN KISSAn alCON KANssa!!!! Luvassa mieltön show, olen ihan innoissni. Piikit mukaan, se on ihan ykkös asia. SISTER SHOW WITH BEAUTIFUL JOHKI :D we will rock it"Ravintola Nizza ilmoitti Facebook-sivuillaan 5.7. noin klo 19 näin:
"Vahvoista "ennakkotiedosta" huolimatta Johanna Tukiainen & Sisters ei esiinny tänään eikä tänä viikonloppuna Nizza:ssa. Ehkä joskus..." - Julia 6.7. aamupv
"TÄNÄÄN VARKAUDEN NIZZAN AVAJAISET hUIKEA sHow tuLOSSA JA AION OTTAA hissuN KISSAn alCON KANssa!!!! Luvassa mieltön show, olen ihan innoissni. Piikit mukaan, se on ihan ykkös asia. SISTER SHOW WITH BEAUTIFUL JOHKI :D we will rock it"Julian fb-kirjoitus 6.7. aamupäivällä:
"Nyt on aamu toimet tehty ja kohta suuntaan laajukan kirpparille. Uudelle sohvallekin olisi tarvetta, meen katselemaan
Meillä piti olla varkaudessa keikka eilen, mutta muutettiin ajankohtaa.
Se on kuiteskin varma, että siellä on show tulossa." - Jessen syytä
… ja SG jatkoi vielä kirjoitti:
… ja SG jatkoi vielä hieman:
”Pelkään että joku kerta et herääkään koomasta vaan päädyt ikuiseen uneen.”Jeesuksen ei pitäisi muuttaa vettä viiniksi Jollaksessa niin usein.
- Julia 7.7. illalla
Julia 7.7. illalla hartaissa tunnelmissa:
"Hyvää yötä Jeesus myötä kaikille! Rukouspyyntöä eteenpäin kaikille tukijoilleni, että tämä minuun kohdistuva järjetön "noitavaino" voitaisiin lopettaa, vihaajat ja herjaajani saisivat myös jonkunlaisen rauhan sydämeensä.
Rukoillaan sen puolesta, että OIKEUS toteutuu minun ja Johannan saamassa ylimitoitetussa rangaistuksessa, sekä sen puolesta, että myynnissä oleva valheellinen herjauskirjaamme tekijät ja kommentoijat myös vastuuseen siitä! Amen." - Happikeisari
Julia Tukiainen tilittää facebookissa elämänsä rakkauksistaan ja panokavereistaan:
Elämäni rakkaudet tähän asti sängyssä asteikolla 4-10: Eka rakkauteni Mika oli 9. Juutalainen miljonääri Udi oli 10. Saamelainen Arto oli 5 (yksi piste suuseksistä.) Ruotsalainen yritysjohtaja Urban 8-9. Tony Halme; en osaa sanoa koska emme koskaan rakastelleet. Ilkka Kanerva: En osaa sanoa, koska emme ikinä rakastelleet. Maailmantähi Mickey Rourke:10
Juliahan se tietysti...- Mickey Rourke: 10
Eli Tuksu on ollut "väärinkäsittämässä" Julian fb-tunnuksia...
- Julian paino putoaa
Julia Tukiainen on tiettävästi jälleen joutunut yöllä 7.-8.7. Meilahden sairaalaan. Isosisko Johanna kirjoitteli nämä viestit Facebookiin aamuyön yksinäisyydessään 8.7.
1) "... Kyllä tässä on nyt saatu ihan liikaa kestää, Julia 170cm painaa enää jotain 54kg ja kuihtuu kohta kokonaan kasaan, oksentaa ihan hulluna ja kirkkaan valkoisena..."
2) "Voi itku kun Arton olisi pitänyt saada toi diabetes nro 1.
Pahat ihmiset näyttävät pääsevän kuin koira veräjästä!!!"
3) "Koita kestää kaunotar diabeten kanssa, sillä komealla rocktähdellä Brett Michaelilla on juuri sama vakavampi diabeteksen muoto kuten sulla ja sen kanssa voi ihan hyvin elää!!!! Brett juo alkoholiakin. Tässä ihanan kuva, samanlainen uia-allas valoineen jossa uimme Miamin Hilton hotellissa ? ensi syksynä sitten vaan takaisin!"- Iltamakasiini 8.7.
Iltamakasiini raportoi 8.7.2013 iltapäivällä:
”Ambulanssi Tukiaisen pihassa
Julia Tukiaisen diabetes äityi pahaksi.
Johanna Tukiainen kertoo, että ensihoitajat mittaavat parhaillaan verensokeriarvoja.
Julia Tukiainen on joutunut useaan otteeseen sairaalaan diabeteksen vuoksi. Maanantaina iltapäivällä ambulanssi oli Tukiaisen kodin edustalla Jollaksessa.
- Julialla ei mikään pysy sisällä. Hän on oksentanut eilisestä saakka. Sama tilanne on ollut aikaisemminkin, joten häneltä mitataan verensokeriarvot. Julian mittarista on patterit lopussa.
- Diabetes on vakava. Mikään ei pysy sisällä. Tilanne ei ole mitenkään tavallinen. Hän on vitivalkoinen, Johanna Tukiainen toteaa.”
Lähde. http://iltamakasiini.fi/ambulanssi-tukiaisen-pihassa/ - Julia Meilahdessa
Iltamakasiini 8.7. kirjoitti:
Iltamakasiini raportoi 8.7.2013 iltapäivällä:
”Ambulanssi Tukiaisen pihassa
Julia Tukiaisen diabetes äityi pahaksi.
Johanna Tukiainen kertoo, että ensihoitajat mittaavat parhaillaan verensokeriarvoja.
Julia Tukiainen on joutunut useaan otteeseen sairaalaan diabeteksen vuoksi. Maanantaina iltapäivällä ambulanssi oli Tukiaisen kodin edustalla Jollaksessa.
- Julialla ei mikään pysy sisällä. Hän on oksentanut eilisestä saakka. Sama tilanne on ollut aikaisemminkin, joten häneltä mitataan verensokeriarvot. Julian mittarista on patterit lopussa.
- Diabetes on vakava. Mikään ei pysy sisällä. Tilanne ei ole mitenkään tavallinen. Hän on vitivalkoinen, Johanna Tukiainen toteaa.”
Lähde. http://iltamakasiini.fi/ambulanssi-tukiaisen-pihassa/Tuksu raportoi 9.7. alkuyöstä:
”Julia RAKAS SISKONI , on tällä hetkellä Meilahdessa sairaalassa, kävin muutamia tunteja sitten häntä katsomassa eikä kyyneleiltä voitu välttyä :(
Toin siskolleni toivomiaan tuliaisia. Loppuillan vietin Santa Fen terassilla,…”
- Psykiatr. sairaalaan
Julia Tukiainen kotiutettiin Meilahden sairaalasta 9.7. illalla, ja kotiinpaluun kunniaksi Jollashovissa aloitettiin skumppajuhlat. Ryypiskely johti seuraavaan aamuun mennessä tappelunujakointiin yms. häiriökäyttäytymiseen Jollaksessa. Julian seuraavia etappeja olivat poliisin putka, Marian sairaala ja psykiatrinen sairaala. Johanna-sisko raportoi 10.7. illansuussa:
"Julia joutui psykiatriseen sairaalaan hoitoon, emme kestä enää tätä riepottelua. Itse aloin fyysisesti oksentamaan kun luin vastoin meidän tahtoa kirjoitetun valheellisen "paljastuskirjan."
Pyydän rukousapua meille. "Sillä meillä ei ole taistelu lihaa ja verta vastaan, vaan pahuuden voimia vastaan taivaan avaruuksissa."
Olemme molemmat myös todella pahoillamme parhaan ystävämme Juhan petturuudesta. Rukoilkaa apua meillle, kiitos." - Seiskan Kääk-juorut
Seiskan Kääk-juorut 11.7.
”Johanna Tukiaisen pikkusisko Julia on joutunut taas Marian sairaalaan,
Seiskalle kerrotaan. Siskokset olivat viettämässä iltaa yhdessä Leonardo-ravintolassa Helsingin rautatieaseman lähellä, kun Julialta meni taju juomisen seurauksena.
- Julialle tilattiin ambulanssi, ja hän pääsi sairaalahoitoon. Toivottavasti hän voi jo paremmin, paikalta toivotaan."
Leonardo on Rautatieasemaa vastapäätä, os. Kaivokatu 6.
Linkki: http://www.leonardobarristorante.fi/bar- mopo karkas
Sitkee on perkele! Tuksu ei saa systeristä henkee ppis millään:(
- Kooman paluu, keikat
Tuksu kertoi Facebookissa 11.7. illalla tulevista keikoistaan ja Kooman poispääsystä Auroran sairaalasta:
Tervetuloa keikalleni nyt la 13.7. Hollolaan!!! :) Esiinnyn jo kolmatta kertaa kyseisessä ravintolassa, ovat tehneet myyntiennätyksensä mun kanssa samoin kuin mm. Lieksan Club Simo!!!!! He kaikki voivat suositella minua keikoille! Keikkatarjoukset johanna¤dollsdancers.fi.
Varkauden Nizza ravintolan keikka on siirtynyt parilla viikolla eteenpäin! :)
Nyt ohjelmistossani on myös kaksi uutta englanninkielistä biisiäni: ”4 Ever” ja I´ll Be Waiting.”
Juliakin pääsi sairaalasta nopeasti pois, Aurora on niin järkyttävän ahdistava paikka (tiedän itse kun olin siellä malarian takia.) Ihan kuin paluu jonnekin 1900-luvun alun Venäjällä. hyi...”
- huithapelit
"En joudu vankilaan" jota korostetaan keskaria näyttämällä..
http://www.youtube.com/watch?v=-LalylbAr-Q
no mutta siskopa joutuu vankilaan ja sitä reissua ei voi välttää edes rahalla. - Julia mökkeilee
Julia otti rauhallisesti päästyään pois sairaalasta. Hän ei ole juuri päivittänyt elämäänsä Facebookissa. Hän kertoi illalla 24.7. olevansa jollakin mökillä:
"Ihana mökki päivä takana, käytiin Kuopiossa syömässä ja olen löytänyt äidin kirppis kuormasta itselleni mahtavia vaatteita, onneksi olen täällä pelastamassa ne!!! Daa a, ei merkkivaatteita mihinkään halpis hintaan.
Huomenna odotellaan helle aaltoa! Haluan syvän rusketuksen kouluun, nyt kun mun uusi asukin sinne on tilattu, olen tosi innoissani palaamassa takaisin opiskelemaan unelma alaa. :DDD
HARMI että missasin vuosisadan rapujuhlat (22.7.), voiiih, Tauski esiintyi varta vasten vain ja ainoastaan Johannalle, aaa, romanttista.
No, elämä on yhtä juhlaa ja syksyllä sitten ne DISNEY WORLD BILEET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nyt pidän pyjama bileet, hyvä leffa liviltä klo 22.
Ihanaa kesää ystävät, pitäkää lippu korkealla!!!" - haaveita vain
Julia kouluun ja niin että valmistuu sieltä kans?
- Julia osti ristin
Julia 25.7. iltapäivällä Facebookissa:
"Ostin aivan ihanasta munkin vetämästä luostarillisesta liikkeestä pitkän ristin, joka on tehty taivaan sinisistä kristalli helmistä ja joissa roikkuu päässä krusifiksi.
Ostin valkoisen samanlaisen noin vuosi sitten ja kun aloin käyttää sitä kaulassani pääsin 10% joukkoon kouluni hakijoista.
Ajattelin, että jumalallinen koruni vaikutti asiaan ja annoin korun parhaalle ystävälleni. Hän oli yrittänyt saada jo useita vuosia lapsia. Kolme kuukautta koru vaihtomme jälkeen hän siunaantui raskaaksi. JOTEN NYT...uusi siunattu onni kaulassa kohti uusia seikkailuita."
- Hiustenleikkuu
Julia on ollut jo muutaman viikon Varkauden kesämökillä.
Helsinkiin hänen on tarkoitus palata tiistaina 6.8.
Illalla 1.8. hän raportoi Facebookissa mm. hiustenleikkuusuunitelmastaan:
"Herkkuruoka, Kreikkalaista salaatti ja braatwurstia, nam. Sauna päällä ja huomenna kauppakadulle Anetten kanssa. Anette Vuojalahti leikkaa mun hiukset saunan päälle, saan tyylikkät hiukset, anette on huippu kampaaja, ihana ilta edessä, taas, hih" - Hiukset leikattu
Julia viestitti Varkauden kesämökiltä 2.8. aamupäivällä:
”Huomenta, mun kamera jäi stadiin, mut tänään lomakuvia Varkaudesta with anette, isukki ja äiti äidin kameralla, laitan ne sit tänne!!! Mun hiuksista tuli tosi ihanat, vitsi aion pitää tästä alkaen lyhyttä tukkaa. Kohta kiertää kirppareita ja tekee löytöjä!!!!! Mulla on kohta muuttokuorma kun hyökkään helsinkiin, haha”- Dolls Logistics
Tuksun ja Lahdenvuon on tarkoitus ajaa vihreällä rättisitikalla lauantai-iltana Tampereelle. Sunnuntaina he aikovat jatkaa Tampereelta Varkauteen.
Sieltä he palaavat Kooma kyydissään tiistaina Helsinkiin. Varkaudesta saattaa autoon tulla vielä myös Anette Vuojalahti, joka on kesämökkivierailulla siellä. - Yö meni radalla
Julia viestitti Varkauden kesämökiltä 3.8. aamupäivällä:
"HUOMENTA Oli ihan huippua eilen varkauden yössä!!! Käytiin kolmessa eri raflassa, tanssittiin koko yö. Mut tunnisti tosi moni, mut kaikki oli tosi ystävällisiä Ihanaa et Anette Vuojalahti tuli piristämään mua tänne. Kohta rantzuun ottaa aurinkoa, maton pesu projekti myöhemmin. BTW, ollaan tunnettu Aneten kanssa 7 v ja eilen oli eka kerta kun käytiin bailaamassa oli super kiwaa, WOHOU"
- Koulun alun odotusta
Julia Facebookissa 3.8. iltapäivällä:
"Kiitos, mulla on onnellinen olo ja hyvä olla. Ihanaa että koulu alkaa!!!!! Mutta sitä ennen vielä ihanaa lomailua ja puuhastelua ja seuraa. Mä kyllä niin odotan, et pääsee kouluun tekemään luksus hoitoja joita voi sit kotona soveltaa ystäville, hiiiii" - Rentoutumista
Julia rentoitui 3.8. illalla ja postasi Facessa näin:
"Oi kuin sauna relaxoi ja rentoutti, anette antoi mulle pää hieronnan. Mulla on uusi vieras täällä, sain upean hengellisen kirjan häneltä, ET OLE YKSIN. Ekan sivun mietelmä; Kaikki mikä on koskaan ollut ei koskaan katoa, vaan muuttaa vain muotoaan. Siunattua iltaa kaikille. Herralla on suunnitelma meille ihan jokaiselle!" - Lukuvuosi 2013-2014
Julian on ollut tarkoitus lähteä Miamiin, vaikka kosmetologikoulun lukuvuosi alkaa torstaina 8.8. Näin Julia kirjoitti Facebookissa 27.7.
"Nyt on Miamin matka varattu. Paradise has an address. Eka mökkeilyä vielä viikko, sitten asioiden hoitoa ihgussa helsingissä ja sitten hyppy koneeseen. Luksusta.
Olen lomani tosin ansainnut, ollut tosi rankka vuosi ja sairaala reissu kierre. Nyt vähän hemmottelua sielulle ja brunaa pintaan, hih. Sitten jaksaa opinahjossa. Tämä mun Miamin matka tuli ihan extempore, mun rukousnauha toimii, I TOLD U SO!!!!!!!!!!!!!! SOL SOL SOL"
-xxcc-
Stadin ammattiopiston lukuvuoden 2013-2014 aikataulut:
* Syyslukukausi 8.8.-20.12.2013 (lukukauden aloitus klo 9.00)
* Kevätlukukausi 7.1.-31.5.2014. - Innostunut Sonni
Sunnuntaina 4.8. Julia oli mm. autoajelulla. Näin hän raportoi aamupäivällä:
"Tykkään kuin hullu puurosta nam.
Tänään TOUR VARKAUS deitilleni ja maton pesu. Im sooo happy!!!!!" - Miami lähestyy...
Julian Miami lähestyy; näin hän raportoi tänään 5.8. asioistaan Facebookissa:
"Jeij, tuli hankittua meikkejä ja kolmiulotteinen kangas mun huoneen seinälle jossa on kiviä. Väsyttää nyt, sohva kutsuu. Jason Statham in leffa ysiltä, mun lempi näyttelijöitä. Miami lähestyy, pian pakkaus operaatio" - Raportti 6.8.
Julian postaus 6.8. iltapäivällä:
"Ihanaa joka päiväistä lööbailua aurinkotuolissa ennen huomis päivien ukkosia, joita olen odottanut RAKASTAN UKKOSTA!!!!! Huomenna Helsinkiin deittini kanssa, ihan huippu kivaa on ollut täällä yhdessä mökin idyllissä ja kauppakadulla.
Mä olen sairaan innoissani MIAMISTA luksus loma eliitti piireissä kutsuu, hiiiiiii"- Julian iltarukous
Julian iltarukous 6.8.
"Aikamme täällä on rajallinen tuulahdus, kukaan ei tiedä sen loppua.
Muistoista jotka aika kultaa tuleelempeä lohdutus, jotka kantavat kauas.Se on kuin enkelin siipien kosketus.
Nyt alkaa hyvä thrilleri ja illan vietto alkaa. Mulla ja mun deitillä on ollut jokainen päivä erityisen ihana ja mukava. Ihana ja hyvä olla. Hauskaa iltaa kaikille" - Kooma kirjaili 6.8.
Kooma kirjaili 6.8. illalla Facebookissa:
"Koiramme ovat sydänkäpyjämme, rakastavat meitä ja nukkuvat aina niin kiinni johannassa kuin vain pääsevät. Nyt oikea oikeus peliin ja koirat takaisin turvaan omaan kotiinsa."
- Porvoon kautta...
Julia heräsi aamuun 7.8. seuraavin miettein:
"Huomenta, nyt ihanaa mannapuuroa ...olen puurojen ystävä.
Tänään kauniin Porvoon kautta kotiin jollakseen ja huomenna asioiden hoitoa ja sitten pakkausta. Kiitän lomaa Varkaudessa, ja ihgujen vanhempieni seuraa, ollut fantastinen loma!!! Tämä loma lämmittää pitkälle syksyyn.
Mökkeily on ihanaa ja rakastan Varkautta." - Rehtorin luo 8.8.
Julialla on torstaina 8.8. tapaaminen kosmetologikoulun rehtorin kanssa.
Hän neuvottelee Miamin loman toteutuksesta. - Julia Maijamissa
Julia lensi reittiä Helsinki-Chicago-Miami lomalle viikonlopun aluksi. Lauantaina 10.8. illansuussa (Suomen aikaa) hän kirjoitti facebookissa:
"WOWWWW< MIAMISSA!!!!!!!!!! Key Biscaynessa, aamupalaksi kirsikoita ja mustikoita ja paahtista ja ihanaa hasselpahkina kahvia, nami nami. Mahtavat puitteet, olen todella onnellinen. Mun ystavan lapser ovat kuin iloisia nukkeja, hi. Mieleton merimaisema suuren puutarhan ja uima altaiden ohella!!!!!!!!!!!!
Nyt biksut paalle ja rattan." - Sunnuntairaportti 1
Julia raportoi Facebookissa su 11.8. iltapäivällä (Suomen aikaa):
"Kaurapuuroa ja isoja huikeita vadelmia. Puolilta paivin Riz Carltoniin brunchille, kuvataan valokuvia tanaan johannan kameralla, ma ostan mun kameraan laturin huomenna.
Johannan kolme lasta ovat niiiiin suloisia, kiltteja ja onnellisia.
Mullakin tulee vahemmastakin wauva kuume.
Mulla tuli eilen tunnin auringon otosta rajat, joka paiva tunti pari aurinkoa. Johannan koti on super kaunis, varimaailma puu, ruskea, luonnon valkoinen, beige... ihan mun varit. Ihania koriste esineita ja kukkia. Aaaah, sielu lepaa. Have a nice day."- Sunnuntairaportti 2
... jatko aamuyöllä Suomen aikaa 12.8.
"NYT SOUTH BEACHILLE KATSELEE KAUPPOJA JA KAMERAAN LATURIA. OLI AIVAN IHANA PAIVA JA BRUNCHI, KIITOS JOHANNA. OLTIIN KOKO PERHEEN KANSSA, SYOTIIN AINAKIN KAKSI H. TANAAN TULEE KUVIA FACE,
JA NAADAT PAA KIINNI."
- Syntistä pitsiä
Julia ma 12.8. aamupäivällä:
"Huomenta suomi, aivan kohta tulee muutamia lomakuviamme lataukseen tanne mun kamerassa ei usp piuhaa niin lataan ne kuvat vasta kun oon back home kullan kainalossa. Han varmasti ilahtuu uusista alusvaatehankinnoistani." - Julian M-raportti
Julian raportti Miamista 12.8. iltapäivällä (Suomen aikaa):
”Hmmm, pilvista. mut miellyttava lammin paiva. Aamiaiseksi mansikoita ja kahvia = toki aamu puuro. Eilen kaytiin Delanossa ja shore clubissa, hmmm, south beach on ihana...mutta...makeeta asuu kerrankin muualla kuin siella, se on niin turisti paikka. Kun tulee tanne KEY BISCAYNEEN kyltissakin lukee welcome to paradise island Sairaan kaunis paikka, nautin niiiiiin” - Julia ei enää juo!
Julia ei enää juo; näin hän todisti 12.8. illalla Facebookissa:
”Olen nyt ollut vesi selva 19.7 alkaen ja yha onnellinen. Tiedan etta jossain vaiheessa voi himo iskea, mutta sitten karkaan vaan paikalta. Ihanaa olla selvinpain, Jumalan armosta hetki kerrallaan. WISH ME LUCK” - "Shopping is done."
Julian aamuterveiset 13.8. Miamista:
"Huomenta, ihana paiva takana, oltiin koko paiva shopping malissa, ostin itselleni kenkia ja samoin koko perheelle. Mielettomia luomuksia. Wohouuu. Sitten ostin alusasuja, jaa lahjan omalle kullalle ja ihanaa kookos ja cinnamon tuoksu oljya. Cocos mango suitsukkeita. Viela muutamia tuliaisia ja shopping is done.
Klo on yolla taalla ja ei nukuta. Huomenna rannalle ruskettumaan lisaa, sit ei haukuta enaa narkkarin nakoiseksi. haha HEI, ihanaa paivaa kaikille ja siunausta matkaan" - Suuret linjat
Julia 13.8.
"Kiitos tuhannesti tuestanne!!! RESPECT!!! :DDD kylla, vaikeuksista voittoon ja uusi kaunis ja onnellinen elama edessa, wauwakuume tosin vaivaa varsinkin kun mun ystavan lapset taalla key biscaynessa ovat aivan upeita, kiltteja ja mahtavia vauvoja. Mutta no hata, aika on sitten kun on sen aika, oikea hetki. Rakastan lapsia ja koiria.
Mutta nyt priorisoidaan asiat, koulu alkaa, fenomenal. Aion tasan tarkkaan tehda siella parhaani ja valmistua ammattiin.
IHANAA ELAMAA, kiitos taivaan isalle mun uskomattomasta selviytymisesta kuoleman kielista liian monta kertaa; rakastan myos sinua herra." - Hanipöö-hehkutus
Julia hehkutti 13.8. Facebookissa omaa hanipöötään, Ari Seppää:
"Sain hyvan miehen, oman nallekarhun, uskovaisen. Usko, toivo ja rakkaus.
Tavattiin aika ihmeen kaupalla, johdatusta. Samat arvot. Samoja menneisyyden asioita ja tarinoita. Olen tosi iloinen, rauhallinen ja onnellinen. Kiitos."- Julia kertoi 14.8.
Julia kertoi 14.8. aamulla palaavansa Suomeen la-aamuna 17.8.
”Mulla on sulle laakari helsingissa Johannan kautta (tarkoittaa Mrs Johanna Valentinaa, jonka luona Julia on Miamissa), huippu semmoinen, kerron nimen privana, vien sut sille. Ma rakastan sua ja haluan sulle vain tasapainoa, rakkautta, ja onnea. Et ole yksin, tulen la aamuna jollakseen. Hoidetaan asiat yhdessa ja juristit kehiin.”
- arvatasopii
Annas kun arvaan jatkon:
ja sitten lähtee siskon kanssa keikalle ja on taas vedetään perseet olalla. Kaikki romuna, itse sairaalassa henkihieverissä ja uskovainen hanipöö järkyttyy heidän juomisestaan ja strippaamisestaan ja saa tarpeekseen.
Kysyn vaan että kannattaako lähteä siskon mukaan keikalle, kun loppu on tuollainen? Taas ollaan samassa kuralätäkössä. - onko sama?
Onko se tämä? http://www.paihdetyo.fi/toimintayksikot/betlehem/henkilosto/
- Nettietsivät huomio
Minä ikäinen to veikko on? Mitäs hän on touhunnut elämänsä aikana?
- La-aamuna klo 8:30
Julian lento Chicagosta Helsinkiin saapuu lauantaina 17.8. klo 8:30.
- Hätätilanne!
Julian fb-raportti Miamista 15.8. aamulla Suomen aikaa:
"Tanaan sattui ja tapahtui ja olen hiljaa asioista.
Mutta kavi tilanne, etta automme hinattiin alueella jossa ei ollut yksinkertaisesti yhtakaan taksia. Hatatilanne, otin mun Jade ristista ja rukoilin,
Rakas isa, auta ja nopeasti...
Silla sekunnilla kulman takaa tuli 25-30 poliisia uniformuissaan, kavelin heille ja pyysin apua!!!!! He jarjestivat in 5 min avun paikalle. Tilataksin. >DDDDD
Nyt turvallisesti kotona, ja aamen ja ylistys Herralle. Han kuulee aina. Aina.
Palaan kotiin enen ensi maanantaita, sitten kouluun, mulla on leijona elain penaali ja pinkki kalenteri ja minni kansio, i am sooo grown up lady hahahahah. NYT, porealtaaseen ja oma kulta hei siella kotona Suomessa, ala huoli yhtaan mistaan, kaikki menee hyvin ja asioilla on tarkoitus. Halit kaikille ja muistakaa rukouksen voima." - Mustamagiademonit
Nyt ovat demonit irti Miamissa! Julia kirjoitti Faceen 15.8.
"Hui, nain unta miamin paauskonnosta santamariasta ja mustasta magiasta, huh...Kamalaa. Onneksi vaan uni ja turvassa olen magioilta. Tanaan ihan pilvista, kohta suihkuun ja sitten tuliaisia hankkimaan ostoskeskuksista. Kiva palata kotiin, home sweet home." - Miami Vice selvittää
Julian kamera "on viety" Jollaksen rapujuhlien aikaan... Julia raportoi 15.8.
"Joku varasti mun kameran jollaksen rapujuhlissa, samon johkin raybanit. Huippu torkeeta. Nyt autokin vety. Havetkaa. Ei toiselta ihmiselta saa varastaa, pitaa kunnioittaa lahimmaista ja sita mika on hanen. Olen ihan kyllastynyt nyt tahan. Kivaahan taa on aina hankkia uutta tavaraa, mutta ei silla hinnalla etta vanha varastetaan!!!!!!!!"
Edelleen, Julia sai 15.8. kuuman vihjeen Rättisitikan sijainnista, kun Xxxxxxx kirjoitti:
"Mä näin kuvan, että se auto on Riihimäellä, olikohan se Uranuksenkadulla. Onko se siis varastettu. Voi kauhea!"
Julia Sherlock kuittasi: "Nain joo sen kuvan ja super kiitos vinkista, poliiseille ilmoitus." - Rportti 16.8.
Julian raportti 16.8., osa 1:
"Heijjssan alla kara manniskor i Finland!!! Shoppailu paiva takana, ja toki fantastinen sushi hetki porukalla taivaallisessa japanilaisessa. Ette usko minka kaupan loysin, hoitoalan univormu liikkeen!!!!! Sain kaksi ihanaa valkoista paitaa, mustat housut ja koululaukun kouluun, leopardikuviolla.
Johannalle hankin kaksi kallista ja glamourista mekkoa Bebelta ja Cachelta, makean asun Victorias secretilta, ja jotain hienoa itsellenikin. Pretty cool...
Ihanaa palata kotiin!!!!! Onneksi ostin nyt ton isohkon koululaukun, niin saan tavaraa sinne. There r different ways to relax and get serotonin to your body and shopping is definitely One of the best....hih."- Raportti 16.8.
Osa 2:
"ehka, mutta johki arvostaa sori nyt vaan merkki vaatteita.
Ja ilmoitan sen taalla koska haluan etta johki piristyy, rakastan hanta. Mutta toki, raha on vaan valine mutta valitettavasti sita tarvitaan. Merkkivaatteita ei valttamatta, kirpputorit ovat yhta ihania.
En halua antaa itsestani vaaraa kuva ... mutta edelleen, naiselle varsinkin shoppailu on keino piristaa ja hemotella itseaan. Ja mina ja johki ansaitaan se, meilla on ollut ihan tarpeeksi pas-kaa kannettavana. piste"
"Jep, kylla mulla on rahaa viela ihanaan Porvooseen. Ja pian vaihtuu kuu ja saa taas lisaa kuningas rahaa, haha. Ollut mahtava loma, wuhuuu" - Raportti 16.8.
Julian raportti 16.8. (aamuyöllä Suomen aikaa), osa 3:
”Kiitos, lahden kohta ilta uinnlle ja poreeseen rentoutumaan, ollaan juostu Johannan aidin ja lasten kanssa ympari ampari koko paiva, hauskaa oli. Pian olen kotona, ihanaa palata onnellisena kotiin.” - Raportti 16.8.
Julian raportti 16.8. (iltapäivällä Suomen aikaa), osa 4:
”Viimeisia paivia viedaan...ulkona on myrskynnyt pari paivaa, toivon etta ihmeen kaupalla pilvet vaistyisivat ja paasisi rannalle. Mutta rannalle hyokkaan anyway, satoi vaikka sammakoita, haluan rantakuvia, heh. Rakastan kesaa, talvet overi pitkia mulle. Onneksi mulla sota suunnitelma, joululomaksi etelaan ja aloitan jo tanaan D viatamiinit. Ma oon idiootti, kun en ole aiemmin niita syonyt.” - Raportti 16.8.
Julian raportti 16.8. (iltapäivällä Suomen aikaa), osa 5:
”Mulle riittaisi kuukauden luminen talvi, niin siis vitamiinit, ei viatamiinit, haha. Ei sita kesaa aina jaksaisi, on rikkaus saada erilaisia vuodenaikoja, mutta mun ongelma on vaaan se kuinka pitka suomen talvi on. Ehdottomasti pakko katkaista talvi vaikka kahden viikon meksikon matkalla, TAI hei joo Aruban matkalla. >D”
- "Go padre go!!!"
Julian raportti Miamista 16.8. illalla Suomen aikaa:
”Ja niin ne pilvet vaistyivat, jeij. Koululaiseksi hyppaan maanantaina, uusissa kledjuissa ja bruna paalla, ihana pahkina rusketus vaikka itse kehunkin >DDD
Aitin SYNTTARIT tanaan, isukki teki tempun ja he varaavat paratiisi loman thaikuissa, go padre go!!!
Tanaan me mennaan johonkin makeeseen paikkaan illalliselle ja illan viettoon. Ollaan kaikki illat melkein oltu kotona. Mut hei, 19 pva oon ollut kuukauden juomatta, et silleen. Ja ei ole viela tullut pahaa paikkaa, hetki kerrallansa. Ihanaa iltaa kaikille, hei kertokaa mika ilma siella on??? Miten sonnustautua henkisesti, ei niinkaan fyysisesti, hahhahahha.” - Rähinäsyksy 2013
Jottei Julia lipuisi pois Tuksun vaikutuspiiristä, on odotettavissa kovia yhteenottoja Julian Hanipöön kanssa, sillä lähes 30 vuotta Tuksu on hallinut ja vallinnut Juliaa, ja nyt on käsillä uusi tilanne. Se tietää riitoja ja sotaa...
- Hymy todisti 18.8.13
Hymy todisti 18.8.2013:
”Tukiaisen uusi mies on uskovainen!
Julia Tukiainen on varattu nainen. Kaunotar on kirjoittanut sosiaaliseen mediaan ryhtyneensä parisuhteeseen muutama päivä sitten.
- Sain hyvan miehen, oman nallekarhun, uskovaisen. Usko, toivo ja rakkaus. Tavattiin aika ihmeen kaupalla, johdatusta. Samat arvot. Samoja menneisyyden asioita ja tarinoita. Olen tosi iloinen, rauhallinen ja onnellinen. Kiitos, nainen kirjoitti Facebookissa.
Päihde-elämää eläneelle Julialle sateli kymmenittäin onnitteluja.
Tiettävästi Julia on paraikaa Yhdysvalloissa, Miamissa matkoilla.”
Lähde: http://www.hymy.fi/uutiset/tukiaisen-uusi-mies-on-uskovainen- Syntymäsynkkä
Julian seurustelukumppani, nallekarhumainen Ari Seppä:
http://www.samaria.fi/data/kuvat/cache/ari_s-2.jpg-1000x1000.jpg
- Illan piruilu
Tänään 23.8. Julian ensimmäinen kouluviikko on paketissa.
Eilen illalla Tuksu kirjoitti Facessa:
"Onnea Julia, olet paljon kauniimpi kuin yksikään Tukiaisten sisaruksista, lisäksi onnea että juot nykyisin vain mehua ja Johanna on sulle tosi kateellinen!!!!! ;)" - pähkinärusketus
Onko missään näkynyt niitä Maijamissa otettuja kuvia??
- ERO!
Julian ja Hanipöön välit menivät poikki, kun Tuksu houkutteli Julian takaisin keikoille. Tässä eroamisesta kertova viestittelyketju myöhään illalla 23.8; näin lähti sulhanen:
Ari Seppä: "Ari Seppä on sitten taas sinkku! Moikka Julia Tukiainen!
Valitsit tien, jota en lähde tukemaan."
Ari Seppä: "Valitsit oman tiesi Olen lievästi sanottuna pettynyt, mutta jokainen tekee omat ratkaisunsa elämässään."
Ari Seppä: "Toivottavasti onni löytyy siitä pas-kasta, mistä et ole sitä ennen ainakaan löytänyt."
Julia: ”Mieluummin yksin tallaa, kun toisen kanssa joka on hallitseva dominoitsija. Kiroillen haukkuu naisia ämmiksi ja akoiksi, ei siivoa toisen pas-koja, ei anna nukkua 20 h lennon jälkeen, jne. Kitisee ostamiani alusvaatteitani, arvostelee pelkkää sikaillen pelkkää pas,kaa. Paranoidailee.
Julia: "Sua on vaikea löytää pas-kasta, koska olet niin iso pas-ka. Pas-kallakin on oma paikkansa, ja se on viemäri."
Julia: ”Nyt ei kyse kuulkaas tädit ole viinasta vaan siitä, miten mut on kasvatettu olemaan itsenäinen.”
Julia: ”Minua ei isot helluntalaiset peloita.”
Julia: ”Ja... onneksi olkoon Ari, olet nyt omien sanojesi mukaan ripitetty taivaaseen, kröhömmmmmm.”
Julia: ”Lyökää raamatulla toisianne päähän. Ari on pyhimys koska aloitti seksi viestit siskoni kanssa, aikana kun oli parisuhteessa. :DDDDDDD”
Julia: ”Arin sanojen mukaan hän oli eronnut :DDDDDDD”- Huojuvat Dollsit
Kooma ja muut Huojuvat Dollsit Ravintola Rallissa 23.-24.8. yöllä; videon kesto 6 minuuttia:
http://www.youtube.com/watch?v=o6zrkj65cb0 - Viimeinen keikka...
Stara Viihde 25.8.2013:
”Järkyttävä video Johanna Tukiaisen keikalta – leviää nopeasti verkossa
Suomalainen kohublondi Johanna Tukiainen on ollut viime aikoina mediapimennossa, koska hänestä uutisoiminen lähentelee nykyisin jo sosiaalipornoa. Tänään Tuksu-aiheinen video on kuitenkin saavuttanut suuren suosion ja leviää parhaillaan nopeasti sosiaalisessa mediassa.
Katsojan kuvaamalla ja julkaisemalla YouTube-videolla nähdään miten Johanna Tukiainen, hänen pikkusiskonsa Julia Tukiainen ja heidän ystävänsä Jarna esiintyvät ravintola Rallissa. Ensin ravintolan nurkassa toikkaroivat kaatokännissä Julia ja Jarna, kunnes lopulta myös Johanna liittyi seuraan. Videon perusteella jokainen voi tehdä omat johtopäätöksensä kohujulkkiksen nykyisestä tilanteesta. (Huom. VIDEO ON POISTUNUT YOUTUBE-PALVELUSTA)
Linkki video: http://www.stara.fi/2013/08/25/johanna-tukiainen-keikalla-rallissa/
- yks existä
vai tekstareita myös tuksun kanssa!! laittoi myös mulle, vaikka oli parisuhteessa!!!
miten kaksinaamainen! - Kesäsummaus 1
Mites Julian kesä 2013 sujuikaan, summataanpa jotakin.
Julian kesä kului pitkälti sairaalajaksoihin, mutta yllättävästi hän ilmeisesti pystyi jopa viiden viikon mittaiseen juomattomaan jaksoon. Raittius kuitenkin katkesi keikkailuun elokuun lopussa, mikä samalla vaaransi kosmetologikoulun moitteettoman jatkamisen.
Julia ei ollut kesätöissä; talous oli tiukoilla.
Hänellä oli orastava kesämiessuhde, jonka jatko lienee vaakalaudalla, sillä etenkin mustis Paholaissisko lyö kiilaa suhteeseen, ja Julia näki Miami-lomallaan ”niitä elämänsä miehiä.” Yhteenvetoa Julian kesästä 2013:
* Helluntaiseurakunnan juhannuskonferenssi Keuruulla 21.-23.6. yhdessä Jollashovin vuokralaisen kanssa, jonka Tuksu potkaisi pellolle heti Keuruulta paluun jälkeen. Tuksu kun oli joutunut viettmään yksinäisen juhannuksen Jollaksessa...
* Yöllä 25.-26.6. Helsingissä Julia osallistui Juha Petteri Immosen pahoinpitelyyn tämän asunnolla.
* Juomattomuusputki oli ajalla 19.7.- 22.8. eli viisi viikkoa. Tällöin Julia oleskeli Varkauden kesämökillä ekat neljä viikkoa. Julia kirjoitti Facebookissa jo 14.6.
Aion alkaa treenaa ja saada henkistä ja sisäistä voimaa sitä kautta, aloitan jonkun siistin itsepuolustus lajin. COOL hih. Kiitos Herralle, että olen voimissani, upea elämä yhdessä ja koen kun täytän 30, että aika muuttaa elämä. Show business is over.” - Kesäsummaus 2
Julian kesän 2013 yhteenveto, osa 2:
* Kesäkeikkoja Julialla oli vain yksi: 23.8. Ravintola Ralli, Helsinki.
* Seuraavalta keikaltaan 24.8. (Artjärvellä) Julia vietiin sairaalaan ”katoottisessa tilassa.” Ensin Lahteen, sitten Meilahteen.
* Kaikkiaan hoitopäiviä sairaaloissa oli parikymmentä kesäkuukausina:
- 4.- 13.6. Meilahti
- 8.- 11.7 Maria-Meilahti-Aurora
- 24.- 30.8. Lahti-Meilahti
* Julialla oli viikon loma Miamissa Johanna Valentinan (ent. Vibe) luona. Hän lensi reittiä Helsinki-Chicago-Miami lauantaina 10.8. ja palasi samaa reittiä takaisin seuraavana viikonloppuna.
* Ma 19.8. tapahtui paluu Helpan kosmetologikouluun. Syyslukukausi alkoi jo torstaina 8.8., mutta Julia oli sopinut rehtorin kanssa Miamin-loman mittaisesta aloittamisen siirrosta.
* Elokuun viimeinen viikko meni sairaalassaolon ja hoitotasapainon hakemisen merkeissä.
* Julian Kesämies, nallekarhumainen Ari Seppä, 51 vuotta:
http://www.samaria.fi/data/kuvat/cache/ari_s-2.jpg-1000x1000.jpg
Kesämiessuhde ilmeisesti päättyi Ravintola Rallin keikan 23.8. myötä. Tässä eroamisesta kertovia Julian fb-viestejä myöhään illalla 23.8.:
Julia: ”Mieluummin yksin tallaa, kun toisen kanssa joka on hallitseva dominoitsija. Kiroillen haukkuu naisia ämmiksi ja akoiksi, ei siivoa toisen pas-koja, ei anna nukkua 20 h lennon jälkeen, jne. Kitisee ostamiani alusvaatteitani, arvostelee pelkkää sikaillen pelkkää pas,kaa. Paranoidailee."
Julia: "Sua on vaikea löytää pas-kasta, koska olet niin iso pas-ka. Pas-kallakin on oma paikkansa, ja se on viemäri."
Julia: ”Nyt ei kyse kuulkaas tädit ole viinasta vaan siitä, miten mut on kasvatettu olemaan itsenäinen.” - Lapsi on kuollut
Julia Tukiainen on kuollut.
Julian ainoa pelastus olisi ollut täydellinen ero Johannasta.
Siihen Markku-isä ja Marja-äiti yhdessä pyrkivät tänä syksynä aktiivisesti ja onnistuivatkin. Markun voimat kuitenkin uupuivat, mies joutui Auroran sairaalaan Isänpäivänä, ja tilannekontrolli pääsi hetkeksi herpaantumaan, sillä äidin täytyi palata Ruotsiin töihinsä.
Markku Tukiainen vetosi julkisella kirjeellä 3.9.2013:
"Vetoan teihin, lopettakaa Johannan tilaaminen keikoille."
Julialla meni niin kauan hyvin, kun Johanna pidettiin kaukana hänestä.
Mutta Julian katkaisu ja loppuvaiheet menivät täysin pieleen siitä syystä, että Johanna houkutteli hänet keikkakuvioihin, Poriin ja Harjavaltaan, kuukausi sitten. Näin Isosisko Johanna manipuloi pikkusisko Julian mukaansa ja yhä huonompaan happeen. Tällöin häntä oli sitten entistä helpompi hallita ja vallita.
Nyt Johannan Dolls Dancers -showbusiness on vaatinut veronsa: Julia on kuollut. - Syöksyyn lähti
Tämä kesä jäi sitten Julian viimeiseksi. Elokuun lopun Ravintola Rallin keikasta alkoi syöksykierre, jota ei saatu millään konstilla enää oikenemaan. Aika surullinen tapaus.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh822005Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1211715- 1801306
- 229720
- 59698
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6676- 57624
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako205580- 47517
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337482