Miten kukaan jaksaa elää tälläisessä maailmassa missä kaikki vaan teeskentelee ja mitä enemmän alkaa huomata miten mihinkää ei voi luottaa nii mitä väliä millään on? Kukaan ei välitä aidosti toisesta. Kukaan ei rakasta. Elämässä tulee jatkuvasti pelkkiä pettymyksiä vastaan ja missään ei ole mitään mieltä.
Yritin kaikkeni saada yhtä itselle tärkeää ihmistä puhumaan kanssani edes asioita halki mut tääkin vaa teeskentelee. Kaikki vaan teeskentelee. Mä en kestä. Aina ku avaan itseeni sillä satutetaan. Mä en jaksa tätä. Joudun keskelle aina kaikkea paskaa ilman et ees haluan ja missään ei oo mitään vitun järkeä...
Vittu mä oon luuseri.... Olis ees rahaa et pystyis vetää pään sekasi tai jotai
Missään ei ole mitään mieltä
5
106
Vastaukset
- toivon sinulle hyvää
No jos väkisin yrittää saada lähimmäistä puhumaan niin toinen menee lukkoonja tulee kiusaantuneeksi. Ajatteleppa, että sinä ole tmyös osa tätä imiskuntaa: et yhtään parempi , mutta et huonopikaan. Kun on huono itsetunto ja oma minuun on rikki niin näkee kaikkialla vain hunot ja negatiiviset asiat. Metsä vastaa niin kuin sille huudetaan.
Paljon on pahaakin ja on kyllä hyvääkin, esim. tälläkin hetkellä luonto on puhejnnut täyteen kukkaansa, katso leikkivää lasta, livertävää lintusta.
No sinulla on sisimmässä paljon pettymystä ja kiukkua - hyvä kun saat sitä näin kirjoittamalla purkaa ulos. Ja kun on mieli maassa niin kauneutta ja hyvyyttä ei vaen näe. - Väärä asenne
Sillä ei ole mitään väliä, mitä muut ajattelevat sinusta, vain sillä on, mitä sinä ajattelet muista. Tämä pätee kaikkiin elämän ja maailman asioihin, ne ovat juuri sellaisia, sen näköisiä, kuin miksi sinä omilla ajatuksillasi ne päässäsi teet.
Joten kantsisko kääntää positiivisempi puoli esille. Ja sitäkin pitää opetella aivan niin kuin kaikkea muutakin elämässä. - wefsdffdfd
Okei siis sä näät vaan huonot asiat. Elämä on paskaa mutta ei se noin paskaa ole. Kyllä mä ainakin oikeasti rakastan mun läheisiä. Huono tuuri sulla on ollut.
- parempaajatkoa
Jos noin kurjasti on asiat, niitä pitää muuttaa.
Ei kannata johonkin baarituttavuuteen heti luottaa ja sille avautua, ei ne edes voi olla aitoja ystäviä.
Yritä valita tuttavasi tarkemmin. Kaiken maailman hampuuseihin ei edes kannata alkaa tutustumaan! - jkiop
niiinkkö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1304478Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k783236- 1021530
- 881375
- 95902
- 77774
Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6
Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka18752- 42710
Lähes kaikki keskustelut kasvotusten
on olleet tärkeitä. Hänen luonne ja ulkokuori, niiden yhdistelmä. Se kaiken keskellä oleva osa on minulle hänessä kaikk21706Tämän palstan naiseksi esittäytyvät
Ovatkin kuulemma oikeasti sukupuoleltaan miehiä. Pitääkö paikkansa?111688