Voiko Lyricaa ottaa silloin jos joskus meinaa kuppia ottaa reilumman puoleisesti? Entä voiko lyricaa käyttää kuuriluontoisesti? Haluaisin lääkkeen joka auttaa välittömästi ahdistukseen jota ei kuitenkaan tarvisi käyttää joka päivä. Tarvitsen apua todella kipeästi kun tätä ahdistusta on jatkunut jo monta vuotta. Muuten teen varmaan itsemurhan jos en saa apua.
Lyrica ja alko
15
4001
Vastaukset
- 12345678!
Ei alkoa Lyrican kanssa. Ja kyllä Lyricaa käytetään kun käytetään, jatkuvasti ei se ole mikään tarvittaessa otettava.
Toki voi käyttää kuuriluontoisesti, eli tietyn ajanjakson.
Mitä lääkkeitä olet kokeillut ahdistukseesi? Itselläni paras akuuttiahdistukseen on bentzo. Jota en käytä kuin tarvittaessa - 7+2
Kannattaako sitten tehdä niin että ottaa Lyrican vain 2-3 päivänä viikossa niin ettei siihen pääse kehittymään riippuvuutta ja silloin voi tietenkin joskus ottaa alkoholiakin? Vai tuleeko tällä tavalla toimiessa jotain ongelmia?
- 7+2
Olis kiva jos joku osais vastata. Mietin muutenkin että uskallanko aloittaa tuota Lyricaa kun en haluaisi tulla riippuvaiseksi mistään lääkkeestä. Lyrica on kuulemma tehokas lääke ahdistukseen mutta ei sekään toisaalta kivaa ole jos juhlimiset pitää sen takia lopettaa kokonaan. Sekin mietityttää miten lyrica vaikuttaa libidoon ja potenssiin.
- jouko5
Niin krapula-ahdistukseen voi myös auttaa. Kandee olla joitain tunteja syömättä lyricaa ennen kun aloitta juomisen, ja jurrissa ei luulis ahistavan ... Siis mun mielestä kandee kuunnella omaa päätä, eikä syyä päivittäin, kaikista pahimpina päivinä vaan, just sen toleranssin takia ja jos et haluu muutenkaan syödä lääkkeit
- ei ikinä enää
Lyricaa ei voi ottaa "yhtä pilleriä", ellet halua hikoilla ja täristä pelosta peiton alla piilossa kun pitäisi nukkua.
- 7+2
Hitto kun ei noi lääkärit vaan suostu noita bentsoja määräämään. Rivatril olis kyllä hyvä tarvittaessa otettava lääke ahdistukseen kun pari kertaa on tullut kokeiltua.
- jouko5
Siis ei todellakaan lyricaa ja alkoa yhtäaikaa. Lääkkeenotosta odottaisin väh 6h. Riippuu annoksesta, että mul on 300mg josta otan vaan puolet (siis avaan sen kapselin) ja tämäkin on aika paljon monille.
Mä syön tarvittaessa, koska se 150mg vie ahdistuksen, niin ei oo järkeä syödä päivittäin, eikä ennen nukkumaan menoa tietenkään, vai ahdistaako sua unissas ... toleranssi nousee tosi helposti. Plus se on pirun kallis lääke. silloin kun siltä tuntuu, tai jos tietää et tarvii, ni puol tuntia etukäteen sen minkä tarvii.
Paremmin mulla toimii pamit mutta lekurit ei niitä määrää helpolla toisinkuin lyricaa moni saa vaivaan kuin vaivaan, ainakin ahistus ja kipulääkkeenä. Ja lekurit tienaa kun määrää noita vajaan kolmen euron lääkkeitä
Yritäpä sanoa lekurilles että 'kyllä mä tiedän mikä mulle itelleni sopii', mutta kun kyllä mä kokemuksesta tiiän - 7+2
Eikö tuosta Lyricasta sitten tule viekkareita jos ottaa vaikka vain parina päivänä viikossa 75 milligrammaa? Lääkäri määräsi mulle ensin 75mg kerran päivässä ja sitten 2*75mg päivässä. Onko mahdollista että tuo 75 mg päivässä toimii samantien ahdistukseen että sitä vois ottaa ns. kohtauslääkkeenä? Sillä tavalla toimiessa ei varmaan ainakaan tulisi Lyrican aiheuttamaa painonnousua eikä toleranssi pääsisi nousemaan.
- 7+2
Siinä mielessä huono lääke tämä Lyrica että varsinkin näin kesällä tulee otettua muutama olut monena päivänä viikossa ja viikonloppuna yleensä sitten vähän enemmänkin ainakin jos on jotain juhlia tiedossa.
- 20+4
Mitä siitä sitten tapahtuu jos juo vaikka 15 kaljaa ja ottaa 150 milligrammaa lyricaa? Tuleeko siitä joku antabusreaktio ja henki menee? Mietin että joudunko nyt heittämään nuo lyricat roskikseen kun käytän kuitenkin alkoholia usein.
- gad-mies
Onks ihmisii jotka käyttävät lyricaa esim.3 x 150mg viikossa. Itse kaksi kertaa olen joutunut lopettamaan lyrican pitempiaikaisen käytön kun tehot meni. Vieroitus helvettiä. Alussa lääke poistaa mahtavasti ahdistuksen ja saa nukuttua. Nyt lääkitys xanor debot 0.5mg x2. Ja lyrica 75mg x2. Yritän vuorotella näitä lääkkeitä ja pitää välipäiviä kun on vapaapäiviä töistä. No saa nähdä onnistunko.
- en saa nukuttuva
gad-mies kirjoitti:
Onks ihmisii jotka käyttävät lyricaa esim.3 x 150mg viikossa. Itse kaksi kertaa olen joutunut lopettamaan lyrican pitempiaikaisen käytön kun tehot meni. Vieroitus helvettiä. Alussa lääke poistaa mahtavasti ahdistuksen ja saa nukuttua. Nyt lääkitys xanor debot 0.5mg x2. Ja lyrica 75mg x2. Yritän vuorotella näitä lääkkeitä ja pitää välipäiviä kun on vapaapäiviä töistä. No saa nähdä onnistunko.
Muulla on lyrica ja panacod hermokipusärkyyn selkään..ja yöllä jouduin ottamaan yskänlääkettä..nyt oon ollu pilvessä koko aamun ja päivän..vit**aa...
- en saa nukuttuva
en saa nukuttuva kirjoitti:
Muulla on lyrica ja panacod hermokipusärkyyn selkään..ja yöllä jouduin ottamaan yskänlääkettä..nyt oon ollu pilvessä koko aamun ja päivän..vit**aa...
Niin ja ajatusten juoksu on mitä on. :( kumpaakin lääkettä menee 3*3 päivässä. Maksa sannoo kohta POkS ..
- iskias
en saa nukuttuva kirjoitti:
Mulla sama satsi. Kauanko meni ennenkun alko vaikuttamaan? mikä annostus?
- Leogirlllllllll
Onnistuuko tosissaan tuo että ottaisi lyricaa vaikka joka toinen päivä ja joka toinen päivä esim. oxaminia? Itsellä menee 3-4 oxaminia päivässä eikä todellakaan huvin vuoksi...Saanut sellasen käsityksen että lyricaa pitää syödä jokapäivä ahdistukseen. Muutama vuosi sitten 75mg tehosi ainakin aluksi, 150mg oli taas liian iso annos näkö lähti jne....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama917540Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä1226275Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve1604397Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu2333034Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta902618Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut
Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh241866- 1291511
Yhteydenotto
Tiedätkö tai ymmärrätkö syyn, miksi kaivattusi ei ota sinuun yhteyttä? Mikä se syy on?1951495Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontohommista?
Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille? Tätä ei tv:ssä: Susanna Laine paljastaa, mikä yksi asia hermostuttaa Farmi-kuvauk21751"Suomen Gossip Girl" Jannica Nordberg voitti Farmi Suomen
Onnea, Jannica! Jannica Nordberg voitti Farmi Suomen ja 30 000 euroa. Nordberg kutsuu itseään Suomen Gossip Girliksi19693