Kielimatkalle

juulia

Heido! aattelin vaan kysyä et onkos kukaan menossa Maltalle kielimatkalle? jos on niin voisko lähettää mulle viestiä? kumpi on parempi STS vai Ef-kielimatkat? onko täällä ketään jolla ei ole kaveria, sillä mä en itse saanu kaveria niin ois kiva tutustua johonki joka on kans lähössä kielimatkalle.

40

17386

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kundi

      Lähe kesäkuussa englantiin ja paikkaan Hastings

      • bettiina

        Moi! Onko kukaan ollut tai onko menossa Englantiin Torquayhyn? Kaikki tiedot olisi ihania, itse menen sinne ensi kesänä, vieläpä ilman kaveria.. Mailailkaa ylläolevaan meiliossaan!:)


      • pupujulle
        bettiina kirjoitti:

        Moi! Onko kukaan ollut tai onko menossa Englantiin Torquayhyn? Kaikki tiedot olisi ihania, itse menen sinne ensi kesänä, vieläpä ilman kaveria.. Mailailkaa ylläolevaan meiliossaan!:)

        No mä voisin kyllä englantiinki lähteä ja kirjoittaisin sulle mut voisitko pistää sun meilin tähän niin mä sitten kirjotan sulle


      • -heidi-
        bettiina kirjoitti:

        Moi! Onko kukaan ollut tai onko menossa Englantiin Torquayhyn? Kaikki tiedot olisi ihania, itse menen sinne ensi kesänä, vieläpä ilman kaveria.. Mailailkaa ylläolevaan meiliossaan!:)

        moiks. betiina mä oon ainaki lähossä torguayhyn ens kesänä joskus 19.6 ja ef:n kautta. millon sä oot menossa sinne? onk joku muu lähossä torguayhyn ens kesänä??? meilatkaa:[email protected]


      • -heidi-
        bettiina kirjoitti:

        Moi! Onko kukaan ollut tai onko menossa Englantiin Torquayhyn? Kaikki tiedot olisi ihania, itse menen sinne ensi kesänä, vieläpä ilman kaveria.. Mailailkaa ylläolevaan meiliossaan!:)

        mä oon ite menossa torguayhyn kesällä ja yksin. millon sä oot menossa bettina?


    • kundi

      unohdin mainita et menemme sts kautta

      • juulia

        jaah en mä tai englantiin lähteä ku mun siskoki kävi siel ja se sano et siellä oli kylmä ja mä tykkään lämpimästä..


      • Mää
        juulia kirjoitti:

        jaah en mä tai englantiin lähteä ku mun siskoki kävi siel ja se sano et siellä oli kylmä ja mä tykkään lämpimästä..

        Se ol kesä 1994 kun mää olin Englannis kielikurssil, ja oli muuten HELLETTÄ KOKO KIELIKURSSIN AJAN!!! Jäi se tunnettu sateinen Lontoo näkemätä...!!!


    • malta rules

      en oo ite lähdössä kielimatkalle ku olin siellä n. vuos sitten siis maltalla ja sts:n kautta. jos kunnon biletys kiinnostaa ni suosittelen ef. sillon ku mä olin ni sts kielsi sen oppilaita menemästä yhteen bile paikkaan ku se on niiiin vaarallinen. ef:n oppilaat kuitenki asu siellä... ja tulihan siellä sit iteki käytyä... ja se kyl oli ihan huippu paikka...

      • Bournemouth-98

        STS on todellakin hyvä. Bilettääkkin sai, mutta paikka oli vaan aiheestakin valikoitu ja turvalliseksi todettu. Bournemouth on huíppu paikka kannattaa kokeilla!


    • 2546+2

      mene ruotsiin jsa opiskele siellä

    • ret

      Ehdottomasti STS!! EF:llä on kuulemani perusteella ollut paljon ongelmia perheiden kanssa.

      • Lontoossa

        olin viime kesänä Lontoossa EF:n järjestämällä kielimatkalla ja olin tosi tyytyväinen!!! ainutlaatuinen kokemus, uusia kavereita ympäri maailmaa, TOSI mukava isäntäperhe. toki negatiivisiakin asioita löytyi, mut kannattaa lähteä avoimin mielin. suosittelen kaikille lämpimästi!!!


      • tyttönen
        Lontoossa kirjoitti:

        olin viime kesänä Lontoossa EF:n järjestämällä kielimatkalla ja olin tosi tyytyväinen!!! ainutlaatuinen kokemus, uusia kavereita ympäri maailmaa, TOSI mukava isäntäperhe. toki negatiivisiakin asioita löytyi, mut kannattaa lähteä avoimin mielin. suosittelen kaikille lämpimästi!!!

        Olen lähdössä Englantiin ja olen myös kaveria vailla.. Menen varmaankin Lontooseen tai Torquayyn. Kävisikö?


      • pupujulle
        tyttönen kirjoitti:

        Olen lähdössä Englantiin ja olen myös kaveria vailla.. Menen varmaankin Lontooseen tai Torquayyn. Kävisikö?

        mä oon kans menossa englantiin varmaan ef:n kautta piakkaan nimeltä torguay, joten lähetäs mulle sähköpostia jos haluat: [email protected]


      • MOOSESJEE
        Lontoossa kirjoitti:

        olin viime kesänä Lontoossa EF:n järjestämällä kielimatkalla ja olin tosi tyytyväinen!!! ainutlaatuinen kokemus, uusia kavereita ympäri maailmaa, TOSI mukava isäntäperhe. toki negatiivisiakin asioita löytyi, mut kannattaa lähteä avoimin mielin. suosittelen kaikille lämpimästi!!!

        millaisia selviytymis neuvoja antaisit lontooseen lähtijälle ? raha tilanne ? entä millaisessa asuntolassa olit vai olitko isäntäperheessä ? :O


    • Sunnie87

      heips! Onko kellään kokemuksia kielikouluista? Tilasin matkan Englantiin ja olisi kiva kuullu muiden kokemuksia, juuri kielikouluista, ei matkoista. Kiitos jo etukäteen.:) [email protected]

    • Lavenna

      Serkkuni kanssa ollaan lähössä ens kesänä Maltalle EF:n kautta. St.Julianssiin ja Global Villagessa asutaan. :> Kellään kokemuksia? (Etenkin tosta Global villagesta? Mulla ois paljon kysymyksiä sellaselle joka on käynyt..)
      Oppiiko kielikurssilla oikeesti mitään? Ollaan menossa kolmeks viikoks, (lähtö ennen juhannusta) ja ainakin vois kuvitella että siinä ajassa ehtii oppimaankin jotain.
      Ja jos joku on lähössä samaan aikaan samaan paikkaan, niin kertokaa ihmeessä! :D

      (Oon 89, serkkuni 90.)

      Ja, nyt kun tässä tuli puhetta tosta bilettämisestä, niin miten on EF:n kautta kielikurssilla olleet? Kuulin että siellä on ns."kotiintuloajat".

      • minä

        mun yks tuttu (poika) on muistaakseni tulossa just tohon aikaan st.Julianssiin global villageen...
        EF:llä kuulemma on "rajoja" mut niit ei vahdita niin hyvin ku STS:llä... ei kyllä oo omaa kokemusta, mut näin oon kuullu.


    • Bella

      Hej!!

      Oon lähössä Maltalle St. Juliansiin global villageen 5.6 EF:llä. Olis kiva tutustua ennen matkaa :) Ota yhteyttä..? :P

      • wili

        Eli olen ollut tässä viime kesänä Brixhamissa EF:n kautta ja upea reissu oli :)
        Brixham on ihan Torquayn vieressä ja bussillakaan ei mennyt kuin joku 30min.

        Noista kotiintuloajoista päättää lähinnä oma isäntäperhe, mutta kuitenkin EF on sopinut kotiintuloajaksi: 22.00 (Riippuen tietenkin iästäsi.) Mutta jos oli esim. disco antoi meidän isäntäperhe olla 23.00 asti.

        Ei mitään valittamista minulla EF:n toiminnasta. Meilatkaa jos kysyttävää :)


      • kielikurssille
        wili kirjoitti:

        Eli olen ollut tässä viime kesänä Brixhamissa EF:n kautta ja upea reissu oli :)
        Brixham on ihan Torquayn vieressä ja bussillakaan ei mennyt kuin joku 30min.

        Noista kotiintuloajoista päättää lähinnä oma isäntäperhe, mutta kuitenkin EF on sopinut kotiintuloajaksi: 22.00 (Riippuen tietenkin iästäsi.) Mutta jos oli esim. disco antoi meidän isäntäperhe olla 23.00 asti.

        Ei mitään valittamista minulla EF:n toiminnasta. Meilatkaa jos kysyttävää :)

        Olen 20-vuotias lukionsa päättänyt mukava, ehdottoman luotettava nainen. Olen lähdössä Iso-Britanniaan kauniiseen Bournemouthiin lokakuussa 2005 töihin hotelliin ja kielikurssille n. 3-6 kuukaudeksi. Lähden matkaan nuorisovaihto Allianssin kautta, joka hoitaa käytännönjärjestelyt ym.
        Nyt olenkin enää vailla mukavaa, luotettavaa, rentoa matkakumppania ko. matkalle, jolla on samanlaiset suunnitelmat.
        Eli jos siis olet ajatellut käyttää välivuotesi tms. järkevästi, lähde kanssani mukaan toisena suomalaisena! En ole aikaisemmin paljon matkustellut ulkomailla ja jo senkin takia olisi turvallisempaa ja parempi lähteä jonkun muun kanssa matkaan!
        Toivon pikaista yhteydenottoa, koska paperit ym. täytyy hyvissä ajoin lähettää Allianssille!
        S-postini: [email protected] ,jossa voit kysyä asiasta tarkemmin!

        *Anne*


      • mä vaan
        kielikurssille kirjoitti:

        Olen 20-vuotias lukionsa päättänyt mukava, ehdottoman luotettava nainen. Olen lähdössä Iso-Britanniaan kauniiseen Bournemouthiin lokakuussa 2005 töihin hotelliin ja kielikurssille n. 3-6 kuukaudeksi. Lähden matkaan nuorisovaihto Allianssin kautta, joka hoitaa käytännönjärjestelyt ym.
        Nyt olenkin enää vailla mukavaa, luotettavaa, rentoa matkakumppania ko. matkalle, jolla on samanlaiset suunnitelmat.
        Eli jos siis olet ajatellut käyttää välivuotesi tms. järkevästi, lähde kanssani mukaan toisena suomalaisena! En ole aikaisemmin paljon matkustellut ulkomailla ja jo senkin takia olisi turvallisempaa ja parempi lähteä jonkun muun kanssa matkaan!
        Toivon pikaista yhteydenottoa, koska paperit ym. täytyy hyvissä ajoin lähettää Allianssille!
        S-postini: [email protected] ,jossa voit kysyä asiasta tarkemmin!

        *Anne*

        heips!:)

        onks kukaan lähössä maltalle st.julianssii 16.7?


      • kielikurssi espnajssa
        mä vaan kirjoitti:

        heips!:)

        onks kukaan lähössä maltalle st.julianssii 16.7?

        Onko kukaan käynyt kielikurssilla Espanjassa Costa del maresmessa? ja majoittunut global villagessa? oon menossa sinne eikä mistään löydy tietoo siitä paikasta nii voisko joku joka on käynyt siellä niin ystävällisesti kertoa siitä paikasta ja global villagesta? :)


    • heididi

      Mulla ja mun kaverilla, on haaveena lähteä vuonna 2013 Englantiin Hastingssiin tai Plymouthiin. Ja Isäntäperheeseen. Onko kellään koemuksia kyseisistä paikoista?
      Ja olisi myös mukava tietää kyseisistä kaupungeista kohteita missä kannattaisi käydä (:

    • maltalle

      oon lähös yksin st julianssiii ens kesänä ja oon sillo viel 15

    • plymoutlover

      Plymouth on ainakin ihan huippupaikka olin siellä viime vuonna ja pelkkiä positiivisia muistoja ihmiset olivat ystävällisiä ja isäntä perhe aivan mahtava paljon oli kaikkea tekemistä :)) suosittelen sitä lämpimästi paikka oli aivan ihana

    • 123455678889

      http://my.ef.com/Veera.Kortelainen

      Olin kielimatkalla Iso-Britanniassa, Bournemouthissa kesällä 2010, ja nyt oon mukana EF Crewissä, ja vastailisin tosi mielelläni kysymyksiin tosta mun kohteesta, tai EF kielimatkoista yleensäkin !

      Suosittelen kaikkia lähtee, ihan mahtavat kolme viikkoa oli!

    • tyllerö :))

      mä oisin lähössä mun kaverin kaa kielimatkalle eglantiin 2013. onko tietoo noista hinnoista yms.

      • kärpäne

        mäki meen englantii kielimatkalle 2013. speak&fun'in kautta (;


    • tunor

      Jos haluat oikeasti opiskella kieltä eikä päämielenkiintosi ole bilettämisessä, tsekkaa Anglolang-kielikoulu Scarborough'ssa. Lisätietoja voit suomeksi kysellä [email protected]

    • emmanam

      onks kukaa lähös ef:n kautta maltalle st pauls baylle international kurssille alkaen 27.6 ?? (= ite oon 13v (kesäl 14v) ja oon siel kolme viikkoo. ois kiva tutustuu enne matkaa, ja kokemuksiiki ois kiva kuulla (---:

    • Miami beach

      Aattelin ehkä lähtee ens vuonna EF:n järjestämälle kielimatkalle. OLEN 14v tyttö, ja ens kesänä 15v.Ja miami on kohteena.Onko kukaan lähdössä 2013 Miamiin, ef:n kautta.
      Siis 3.7.?

    • Jutta

      Olen ollut kahdesti kielimatkalla briteissä, järjestönä EF. Ekalla kerralla kohteena oli Torquay ja menin kaverin kanssa isäntäperheeseen. Tänä kesänä toisella kerralla lähdin Oxfordiin yksin ja majoituin asuntolassa. Molemmat reissut olivat aivan mahtavia♥
      Jos on kysyttävää EF kielimatkoista, kysele sähköpostilla, osoitteeni on [email protected]

    • Ef crew

      Olen itse ollut Ef:n kanssa Torquayssa Englannissa ja matka oli ihan huippu, sain paljon uusia kavereita ja englannin kielen taitoni kehittyi huomattavankin paljon. Suosittelen kaikille lämpimästi Ef kielimatkoja.

    • Aurinkomatkalla
    • Anz-crewiläinen

      Heei, mulla on kokemusta Maltan kielimatkasta EF:n kautta! Olin siellä kesällä 2011 kolme viikkoa kesäkuun alussa St.Paul's Bayssa. Olin itse silloin vielä 13, mutta suosittelen sitä paikkaa ja erityisesti Maltaa kielimatkakohteena ihan kaiken ikäisille.

      Malta tottakai kritisoidaan paljon siitä miten paljon siellä nuoret bilettää kielimatkoilla, ja en kyllä kiistäkkään sitä koska tulihan siellä itekkin juhlittua, mutta omasta mielestäni se on vaan positiivinen asia koska nuorena täytyykin pitää hauskaa ! En nyt tarkoita mitään kännisekoiluja, koska meille ainakin annettiin selvät säännöt että jos jää kiinni juomisesta niin lähetetään seuraavalla lennolla kotiin omin kustannuksin.

      Mahtava ja opettavainen reissu oli silti, suosittelen tosi lämpimästi! Jos kiinnostaa kuulla lisää maltan kielimatkoista nii käykääs -> http://anzandeverything.blogspot.fi

    • Varotus

      Eiks sts:ällä oo ollu tai on joku oikeusjuttu meneillää?

    • torquayhyn

      Oon menos ens kesän torquayhin EF:än kautta kielimatkalle siihe plus juttuu (6x40min) ja kysyisin kumpi ois parempi\varmempi valinta: isäntäperhe vai resort ja oppiiko sielä hyvin? Kertokaa toki iha mitä vaa kokemuksii torquaystä..

      T: nyt 14v boy (sillo ku pitäs lähtee ni 15)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14871
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3059
    3. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3056
    4. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    5. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    6. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3055
    7. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3054
    8. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    9. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3044
    Aihe