Lemmikkituhot

kuvia.

http://lukijat.iltasanomat.fi/63/113921/

Eipä ole yllätys, kaikki rakkien tekemiä. Jos lapsi tekisi tuollaista, taitaisi olla hengenlähtö lähellä, mutta rakeille ollaan niin ymmärtäväisiä. Jos kaverilla olisi rakki ja tekisi tuollaista jälkeä, lähtisi välittömästi tai sitten molemmat, nainen ja rakki.

29

137

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nii-in!

Muistapa varmistua etukäteen tilanteesta, ja pidä kuulustelu myös tulevaisuuden näkymistä ennenkuin alat seurustella. Miksi ihmeessä sinä ylipäätään aloittaisit seurustella jonkun kanssa jolla on nyt tai tulevaisuudentavoitteena koira tai ylipäätään mikään eläin? Pidä ihmeessä elämäsi yksinkertaisena. Ethän sinä välttämättä tarvitse naista elämääsi lainkaan, voithan aina hoitaa "senkin" ihan omin käsin.

• Muuten hyvä,

mutta eihän naiset pidä muitakaan lupauksiaan ja rakkihullut valehtelevat minkä ehtivät, vaikka eivät sillä hetkellä rakkia omistaisikaan.

Todellakin, tarkkana pitää olla ja tehdä asiat selväksi heti alkuun, rakkeja ei minun kodissani suvaita koskaan. Lähes kaiken voi hoitaa omin käsin, useimmiten paremmin )) ja elämäni on todellakin "yksinkertaista", mutta onneksi monipuolista.

• Todellakin,
        Muuten hyvä, kirjoitti:

mutta eihän naiset pidä muitakaan lupauksiaan ja rakkihullut valehtelevat minkä ehtivät, vaikka eivät sillä hetkellä rakkia omistaisikaan.

Todellakin, tarkkana pitää olla ja tehdä asiat selväksi heti alkuun, rakkeja ei minun kodissani suvaita koskaan. Lähes kaiken voi hoitaa omin käsin, useimmiten paremmin )) ja elämäni on todellakin "yksinkertaista", mutta onneksi monipuolista.

"Lähes kaiken voi hoitaa omin käsin, useimmiten paremmin ))"

Aiot sitten vissiin hoitaa "sen" yksin ja omin käsin? Poekaparka...

• hämpsiäinen
        Muuten hyvä, kirjoitti:

Just. Saahan siihen vaihtelua, kun käyttää välillä rukkasia.

• Mikä ettei
        Todellakin, kirjoitti:

"Lähes kaiken voi hoitaa omin käsin, useimmiten paremmin ))"

Aiot sitten vissiin hoitaa "sen" yksin ja omin käsin? Poekaparka...

Itsehän sen parhaiten pystyy tekemään eikä tarvitse keskittyä toisen tarpeisiin, rakkihullun kanssa en olisi missään tapauksessa.

• Totuus.
        Mikä ettei kirjoitti:

Itsehän sen parhaiten pystyy tekemään eikä tarvitse keskittyä toisen tarpeisiin, rakkihullun kanssa en olisi missään tapauksessa.

Sulla ei sitten olekaan ilmeisesti kokemusta muusta kuin vain niistä omista käsistä? Sieltäkö tuo ahdistus ja raivo kumpuaa? Ei se koirien vika ole, ettet sinä "saa" keneltäkään. Katso peiliin - sieltä syy löytyy.

• Huono arvaus
        Totuus. kirjoitti:

Sulla ei sitten olekaan ilmeisesti kokemusta muusta kuin vain niistä omista käsistä? Sieltäkö tuo ahdistus ja raivo kumpuaa? Ei se koirien vika ole, ettet sinä "saa" keneltäkään. Katso peiliin - sieltä syy löytyy.

Kokemusta useammasta kuin sinulla tulee koskaan olemaan, mutta yhtään en ole kelpuuttanut kumppaniksi enkä otakaan ellen lapsia halua.

En ole nähnyt yhtäkään kiinnostavaa rakin olistajaa joten eipä tarvitse senkään takia olla puutteessa tai ahdistunut. Ihan mukava peiliin katsoa.

• Hienoa!
        Mikä ettei kirjoitti:

Kerrassaan hienoa. Toimeksi sitten vain ;D)))

• Tynnyrissä kasvanut?
        Hienoa! kirjoitti:

Kerrassaan hienoa. Toimeksi sitten vain ;D)))

Nytkö vasta kuulit? No kerroppa sitten kokeiltuasi tuntuiko paremmalta kuin rakin kanssa.

• Niin, niin....
      • ...pä niin..

• Hämpsiäinen
        ...pä niin.. kirjoitti:

Yhtä pelastamaansa kohden kuitenkin tappavat moninkertaisen määrän eli olisi järkevää hävittää kaikki rakit.

Tässä hauska pätkä.
        http://www.iltalehti.fi/iltvurheilu/20130612025932404_v9.shtml

Montako ihmistä lähipiirissäsi on kuollut koiran tappamana? Montako ihmisen? Pitäisikö samasta syystä hävittää rattijuopot, pedofiilit, eläkeläiset, syrjäytyneet ja vaikkapa lääkärit, jotka ihmisten elinikää pidentäessään aiheuttavat myrkytyksiä määräämillään lääkkeillä?

Koira on monen ihmisen paras ystävä. Haluaisitko tappaa omat ystäväsi?

• Totuus.
        ...pä niin.. kirjoitti:

Yhtä pelastamaansa kohden kuitenkin tappavat moninkertaisen määrän eli olisi järkevää hävittää kaikki rakit.

Tässä hauska pätkä.
        http://www.iltalehti.fi/iltvurheilu/20130612025932404_v9.shtml

Yleisempää on kuolla oman lähisukulaisen murhaamana, kuin koiran tappamana.

• Huono vertaus
        Hämpsiäinen kirjoitti:

Montako ihmistä lähipiirissäsi on kuollut koiran tappamana? Montako ihmisen? Pitäisikö samasta syystä hävittää rattijuopot, pedofiilit, eläkeläiset, syrjäytyneet ja vaikkapa lääkärit, jotka ihmisten elinikää pidentäessään aiheuttavat myrkytyksiä määräämillään lääkkeillä?

Koira on monen ihmisen paras ystävä. Haluaisitko tappaa omat ystäväsi?

Enemmän taitaa villieläimet ja rakitkin tappaa toisiaan prosentuaalisesti kuin ihmiset ihmisiä, niistäkin suurin osa vastoin tahtoaan sodissa.

Minun puolestani saa kuoleman tuomion ottaa käyttöön murhaajille eli myös rakin omistajille joiden rakki tappanut.

Rakki on vain rakkihullun paras "ystävä". Normaaleilla ihmisillä paras ystävä on toinen ihminen.

• Totta!
        Totuus. kirjoitti:

Yleisempää on kuolla oman lähisukulaisen murhaamana, kuin koiran tappamana.

Rakit tappa toisiaan vähän väliä vaikka ovat kytkettyinä, samoin sudet rakkeja. Jos saisivat olla irti tappaisivat vielä enemmän.

• Hämpsiäinen
        Huono vertaus kirjoitti:

Enemmän taitaa villieläimet ja rakitkin tappaa toisiaan prosentuaalisesti kuin ihmiset ihmisiä, niistäkin suurin osa vastoin tahtoaan sodissa.

Minun puolestani saa kuoleman tuomion ottaa käyttöön murhaajille eli myös rakin omistajille joiden rakki tappanut.

Rakki on vain rakkihullun paras "ystävä". Normaaleilla ihmisillä paras ystävä on toinen ihminen.

Suomessahan saa ehdonalaista ja pikkuisen sakkoja, kun kajoaa lapsiin. Rattijuopot - varsinkin ne elämäntapaintiaanit saavat vain pikkuisen yhdyskuntapalvelua, sekä joskus lusiessaan kaiken mahdollisen tuen ja avun yhteiskunalta vapauduttuaan.

Sinun puolestasi saa tehdä niin ja näin. Mutta mihin oikeastaan perustat toiveesi, että tapetaan kaikki?

Normaaleilla ihmisillä voi ihan hyvin koira olla pars ystävä, muttei se tietenkään tarkoita sitä, että se koira olisi hullu, kuten ihmiset monesti ovat.

Eli puolusteletko jotain ihmisten tekemiä rikoksia?

• Hämpsiäinen
        Totta! kirjoitti:

Rakit tappa toisiaan vähän väliä vaikka ovat kytkettyinä, samoin sudet rakkeja. Jos saisivat olla irti tappaisivat vielä enemmän.

Pitäisikö sudet kytkeä? Mistä ne sitten ruokansa saisivat?

Suden ruoka kumminkin on pois ihmisen ravinnosta ja ihmisen koiralleen ostamasta ravinnosta myös. Minusta ihmisen pitäisi likimain tappaa itsensä, että ei sotkisi luonnonkiertoa. Nyt jos jossain laukkoo emonsa häätämä nuori karhu, tai susi, niin se on talvisotaa suurempi uutinen.

Ai kamala, jos näkisin luonnoneläimen! Se uhkaa henkeäni ja en mitenkään vois mennä mökilleni korpeen, kun siellä elää petoja.

Meillä on monipuolinen koirahistoria, eikö kukaan niistä elukoista ole tappanut ketään. Minä olen tappanut. Pystäriltä monta lintua ja harmaalta pari hirveä.

• Totuus.
        Totta! kirjoitti:

Jos sinut joku tappaa, niin se on luultavasti oma lähisukulaisesi tai joku tuntematon tyyppi nakkikiskan jonossa, kun naamasi häntä ärsyttää. Voi myös käydä niin, että itse listit omat lapsesi ja ehkä tulevan (koirattoman, ei rakkihullun) vaimosi. Tai sitten tapat jonkun ihan tuntemattoman tyypin, kun hän nyt vain sattuu ärsyttämään sinua. Vaikutat jo valmiiksi niin vihamieliseltä ja väkivaltaiselta ihmiseltä, että olet varmasti tikittävä pommi. Jos sun jotain kannattaa pelätä ja varoa niin katso peiliin, siellä se näkyy.

• karsee rakkihullu
        Totuus. kirjoitti:

Jos sinut joku tappaa, niin se on luultavasti oma lähisukulaisesi tai joku tuntematon tyyppi nakkikiskan jonossa, kun naamasi häntä ärsyttää. Voi myös käydä niin, että itse listit omat lapsesi ja ehkä tulevan (koirattoman, ei rakkihullun) vaimosi. Tai sitten tapat jonkun ihan tuntemattoman tyypin, kun hän nyt vain sattuu ärsyttämään sinua. Vaikutat jo valmiiksi niin vihamieliseltä ja väkivaltaiselta ihmiseltä, että olet varmasti tikittävä pommi. Jos sun jotain kannattaa pelätä ja varoa niin katso peiliin, siellä se näkyy.

Älkää menkö tohon provoon mukaan! Ruokitte sen vihaa,hykertelee tyytyväisenä ja hieroo käsiään yhteen ku täällä kihistään ja heitetään hysteerisiks. Tai no,en halua niitä käsiä ajatella... Teiniuhoo avuttomimmasta päästä,ja täällä hyvä angstata,heti saa väkee mukaan ja nauttii saadessaan hyökkiä nikkinsä takaa.

• Mitä sekoilet
        Hämpsiäinen kirjoitti:

Suomessahan saa ehdonalaista ja pikkuisen sakkoja, kun kajoaa lapsiin. Rattijuopot - varsinkin ne elämäntapaintiaanit saavat vain pikkuisen yhdyskuntapalvelua, sekä joskus lusiessaan kaiken mahdollisen tuen ja avun yhteiskunalta vapauduttuaan.

Sinun puolestasi saa tehdä niin ja näin. Mutta mihin oikeastaan perustat toiveesi, että tapetaan kaikki?

Normaaleilla ihmisillä voi ihan hyvin koira olla pars ystävä, muttei se tietenkään tarkoita sitä, että se koira olisi hullu, kuten ihmiset monesti ovat.

Eli puolusteletko jotain ihmisten tekemiä rikoksia?

Itsehän tuon ihmisten hävittämisen otit esille. Minulle ehdotuksesi sopii murhaajien suhteen kunhan koskee tappajarakkien omistajiakin.

Mikään arvaamaton ja ihmisten päälle hyökkäävä eläin ei sovi lemmikiksi ainakaan julkisilla paioilla kuljetettavaksi, siksi rakit pitäisi hävittää kaupungeista.

Absurdi ajatus, että ihmiskunta tuhoaisi itsensä joidenkin pahojen ihmisten takia, mutta rakit eivät edes kuulu luonnostaan ihmisten joukkoon. Jos tunnet itsesi pahaksi niin voit toki hävittää itsesi.

• Mikä estää
        Hämpsiäinen kirjoitti:

Pitäisikö sudet kytkeä? Mistä ne sitten ruokansa saisivat?

Suden ruoka kumminkin on pois ihmisen ravinnosta ja ihmisen koiralleen ostamasta ravinnosta myös. Minusta ihmisen pitäisi likimain tappaa itsensä, että ei sotkisi luonnonkiertoa. Nyt jos jossain laukkoo emonsa häätämä nuori karhu, tai susi, niin se on talvisotaa suurempi uutinen.

Ai kamala, jos näkisin luonnoneläimen! Se uhkaa henkeäni ja en mitenkään vois mennä mökilleni korpeen, kun siellä elää petoja.

Meillä on monipuolinen koirahistoria, eikö kukaan niistä elukoista ole tappanut ketään. Minä olen tappanut. Pystäriltä monta lintua ja harmaalta pari hirveä.

Ei itsemurha ole rikos eikä siitä kukaan sinua enää vastuuseen voisi laittaakaan.

Meni näköjään susijuttu yli ymmärryksesi, ei voi mitään.

• ...lisää itsestäsi
        Totuus. kirjoitti:

Eli jos vastustaa arvaamattomien ja aggressiivisten eläinten pitämistä ihmisten joukossa kaupungissa onkin itse sellainen. No, naiset ja rakkihullut eivät ole koskaan olleet logiikastaan tunnettuja.

• muutama kuva,mitä sitte?

Mä en kyllä huomannu että olis mainittu jälkiseuraamuksista,ni kuinka sä voit tietää että noita koiria ei oo rankastu mitenkään? Ja mitenkä toi sun silmiä raapii? Lietsot koiravihaa,lähinnä provosoit ittees vihaamaan enemmän. Oisko sulla omaa elämää? Tai vaikka muita impulsseja? Jos ei,ni koita nyt hyvänen aika tehdä jotain ennenku vallan tukehdut!

• sitä sitten

Onhan täällä monikin kertonut ja itsekin nähnyt, etteivät rakin omistajat kouluta rakkejaan, lepertelevät vaan vaikka mitä tekisi. Pikkulapsille sen sijaan kuulee puhuttavan törkeästikin eikä pahoinpitelytkään ole harvinaisia. Helppo arvata, että nuo ihmiset ovat rakkihulluja, olettehan tuoneet täälläkin jatkuvasti esille, että rakit ovat ihmisiä tärkeämpiä.

Minua ei nuo tuhot haittaa yhtään, olipahan vaan hauska havainto. Julkisilla paikoilla rakinpas-kat ja rakit esim. uimarannoilla sen sijaan haittaa kuten kaikkia normaaleja kuuluukin haitata.

• rrrraivotautiako???
        sitä sitten kirjoitti:

Onhan täällä monikin kertonut ja itsekin nähnyt, etteivät rakin omistajat kouluta rakkejaan, lepertelevät vaan vaikka mitä tekisi. Pikkulapsille sen sijaan kuulee puhuttavan törkeästikin eikä pahoinpitelytkään ole harvinaisia. Helppo arvata, että nuo ihmiset ovat rakkihulluja, olettehan tuoneet täälläkin jatkuvasti esille, että rakit ovat ihmisiä tärkeämpiä.

Minua ei nuo tuhot haittaa yhtään, olipahan vaan hauska havainto. Julkisilla paikoilla rakinpas-kat ja rakit esim. uimarannoilla sen sijaan haittaa kuten kaikkia normaaleja kuuluukin haitata.

Sitä sitten,enemmän tollasista on haittaa ku yhdestäkään rakista. Mikä tekee susta (ja monesta muustakin tässä typerässä ketjussa) noin katkeran??? Vihaa,vihaa,vihaa niin paljon ku ikinä jaksat,mut mene jakamaan se vaikka terapeutille.

• Itse kerjäätte
        rrrraivotautiako??? kirjoitti:

Sitä sitten,enemmän tollasista on haittaa ku yhdestäkään rakista. Mikä tekee susta (ja monesta muustakin tässä typerässä ketjussa) noin katkeran??? Vihaa,vihaa,vihaa niin paljon ku ikinä jaksat,mut mene jakamaan se vaikka terapeutille.

Pitäkää ne rakkinne poissa uimarannoilta ja kerätkää pas-kat pois muualtakin niin teitäkin aletaan paremmin sietää ja vältytte seuraamuksilta.

• ääliöt väsyttää jo
        Itse kerjäätte kirjoitti:

Pitäkää ne rakkinne poissa uimarannoilta ja kerätkää pas-kat pois muualtakin niin teitäkin aletaan paremmin sietää ja vältytte seuraamuksilta.

No oiskohan ihan noin? Mä kerään kakat ja uitan KOIRIANI vaan sallituilla mestoilla. Silti mäkin oon tollaselle katkeralle russuttajalle varmasti samaa pohjasakkaa ku muutkin koiraihmiset. Et oo aatellu jos vähän avartaisit ajatusmaailmaas? Ja keräisit paskas pois täältä.

• mun paras ystäväni

Mä olen koira hullu nainen. Mulle koirat on koko elämä, jopa kumppanin hylkäsin.Koira saa maata sängyssä, saa joskus tehdä vähän sotkuakin, en voi sille suuttua.Silti se on aina iloinen mut nähdessään ja tulee vastaan. Se ei valehtele, osaa hävetä huonoo käytöstään, ja mikä parasta, pelasti mun hengen.Ikinä ei oma puolisoni ois samaa tehnyt mutta sitä en täällä haluu kertoo. Sanonpa vaan että koira on paras kumppani ja minä en kerää koirani kakkoja. Kerätköön ne ketä haittaa sillä koirani ei koskaan kakkaa kielletyille paikoille!

• etsilleeeeee

Yleensähän koira ei tuhoa mitään, jos koira on KOULUTETTU ja SILLE ANNETAAN VIRIKKEITÄ ja VIEDÄÄN TARPEEKSI ULOS :) miettikääs näitä juttuja! :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      74
      1933
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1673
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1217
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      662
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      557
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe