Mitä ootte tykänneet tästä hotellista Inglesissä? Onko kuulunut meteliä lähistöltä huoneeseen?AM sivulla oli vaan et voi kuulua meteliä...
Hotelli Caserio
8
1060
Vastaukset
- Reetu Sysimusta
Minusta Caserio on rauhallisimpia hotelleja tuolla alueella. Jos haluat hiljaisuutta, sinun pitää vaihtaa paikkakuntaa tai ainakin aluetta.
- tarina66
Joo olin viime lokakuussa tuossa hotellissa, jos haluat hiljaisuutta ja kuitenkin olla lähellä kivoja iltarientoja niin hotelli on ok, olin myös yksin 47v nainen.
- turina53
Hei tarina66, olen kävellyt monta kertaa hotellin ohi ja allaspuoli ainakin on ilta-auringon suuntaan. Saitko huoneen altaan puolelta ja onko toisella puolella myös huoneita? Viime kertoina olen ollut Agaetessa koska sinne on tehty 10/11 päivän matkoja, ensi talveksi ei näytä olevan toisin kuin tuohon Caserioon. Agaetessa suurin osa huoneista on länteen päin mikä sopii minulle.
- Krister
turina53 kirjoitti:
Hei tarina66, olen kävellyt monta kertaa hotellin ohi ja allaspuoli ainakin on ilta-auringon suuntaan. Saitko huoneen altaan puolelta ja onko toisella puolella myös huoneita? Viime kertoina olen ollut Agaetessa koska sinne on tehty 10/11 päivän matkoja, ensi talveksi ei näytä olevan toisin kuin tuohon Caserioon. Agaetessa suurin osa huoneista on länteen päin mikä sopii minulle.
Olin hotelli Caseriossa joulukuussa 2011 ja mielestäni hotellin
puolihoito todella laadukas. Aamiainen sekä päivällinen mielettömän
hyviä valikoimien suhteen. Buffetpöydät notkui herkkuja ja henkilökunta
palveli ystävällisesti. Hotelli hyvällä paikalla, josta pääsee nopeasti joka puolelle.
Aion mennä vielä uudestaa Caserioon.
- Pyöreitä
Meinasin mennä nyt Tammikuussa 2016 en vielä ole tilannut mutta katsoin etä olisi varmaan ihan viihtyisä , onko kukaan muu menossa sinne tammikuussa kun olen menossa itsekseni ??
- case.rio
Menettelee. Katolla on hyvät aurinkopaikat, poreamme jne, tuulinen paikka siellä ylhäällä, hyvät näköalat dyyneille. Ihan ok huoneet. Hyvä ravintola, ei kannata ottaa AI, koska ruoka alkaa maistua samalta vaikka runsas valikoima. Hyvä etäisyys kaikkialle, bussikeskus vieressä ja ranta suht lähellä. Siisti mutta vähän persoonaton hotelli. Wifi ei toimi edes vastaanottoaulassa.
- Skide
Caserio on laadukas hotelli ja sijainti ERITTÄIN HYVÄ eli mm. Suomi-baarit ovat noin 5 minuutin kävelymatkan päässä Caseriosta. Hotellin aamiainen ja illallis-buffet monipuolisia ja hyviä. Kannattaa yrittää pyytää hotellihuone uima-altaan puolelta, koska aurinko paistaa huoneen parvekkeelle lähes koko päivän ja illallakin.
Caserion lähellä on myös bussiasema, josta pääsee kätevästi Puerto Ricoon ja Las Palmasiin edullisesti.
Hotelli Caserio suhteellisen rauhallinen hotelli ja suuri osa asiakkaista iäkkäämpiä saksalaisia ja skandinaaveja.
Hotellin vieressä on Spar-kauppa, josta voi tuoda huoneen jääkaappiin kylmiä juotavia.
Hotellin uima-altaalla päivisin tarjolla ohjelmaa, kuten esim. allasjumppaa, sangrian valmistusta, pelejä, muotinäytös, musiikkia ja tietysti auringonottoa mukavassa tunnelmassa. Suosittelen Caseriota, vaikkakin hotelli on rakennettu 70-luvulla.
Huoneet remontoitiin viime talvella, joten ei pitäisi ainakaan niissä olla valittamista.
Caseriosta kävelee uimarannalle johtavalle rantabulevardille vajaassa 10 minuutissa.
Caseriossa on myöskin kattoterassi, jossa on erillinen puoli nudisteille. Lisäksi kattoterassilta huikeat näköalat Maspalomasin dyyneille ja koko Inglesin alueelle. - Skide
Hotelli Caseriossa näkyi ainakin talvikaudella 2014-2015 hotellihuoneen televisiosta Suomen tv:n Yleisradion kanava YLE1 suorana lähetyksenä.
Joten kotimaan tapahtumat uutisten muodossa välittyivät kätevästi tv:n välityksellä suoraan huoneeseen.
Ainut miinus oli, että langaton verkko-Wifi toimi ilmaiseksi ainoastaan hotellin aulan tiloissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh811973Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1091705- 1801286
- 225707
- 59698
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6666- 56610
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako199566- 46508
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472