Oletteko huomanneet

ykskaks

kuinka nämä lintsaaja hoitsut, eli tupakalla ja kahvilla aikaansa viettäjät, saavat pitää duuninsa ja työaikansa tehokkaasti käyttäjät pistetään pihalle. Johtuuko siitä että lintsarit osaavat valehdella sujuvasti ja kykenevät tekemään valehtelullaan työnantajaansa hyvä vaikutuksen. Rehellinen ei pärjää selkäänpuukottajille.

4

147

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • VÄÄRYYS KUKOISTAA

Se on just noin

Meilläkin ysx lääkkeitä pöllivä muija ihan silmät tillintallin töissä niin eiköhän ole palavereissa se skarpein ja fiksuimman oloinen. Vedättää esimiestä mennentullen ja kun itse ei voi eikä tapana ole ollut haukkua toisia takanäpäin ja eihän kukaan uskoisikaan kun muija osaa esittää niin ammattillista vaikka on ihan rappari!"#

Käy tupakalla ja tekee hototyöt ihan vasemmalla kädellä.
      Haukkuu omaiset ja vähät välittää asiakkaista sellainen tekohymy päällä kokoajan.YÄK!

• lähihoitsu

Näin se ikävä kyllä tuppaa olee hoitomaailmassa! :( Erityisesti vakivirassa olevat saa tyyliin tehdä ihan mitä lystäävät, mut sijaisille taas annetaan herkästi kyllä negatiivista palautetta ja kytätään tekemisiä. Tullu nähtyä ihan omin silmin, että nämä vakkarit kiroilevat ja puhuvat tosi ala-arvosesti asiakkaiden kuullen, kohtelevat heitä kuin perunasäkkiä/esinettä, tekevät työt hutiloiden, ramppaavat röökillä vähintään 10x päivässä ja noista päihdeongelmista puhumattakaan. Mutta siitä huolimatta heidän touhujaan katsellaan läpi sormien, koska vakivirka on näemmä kuin "suojatyö" konsanaan! Kyllä meinaa suoraan sanoen ottaa ihan jo tuo tupakointi aivoon, kun ei-röökaavat tekevät töitä taas heidänkin edestään, eikä pomoilla ole edes halua puuttua asiaan, kun kyseessä on "aikuisia" ihmisiä.

• Kenkää laiskoille

Kyllähän näitä on nähty. Lihavat tupakalla ja kahvilla aikaansa viettävät suuriääniset tädit pätevät ilman näyttöä. Ja tunnolliset työntekijät tekevät töitä kahden edestä.

• Paljon korjattavaa

Mikään ei ole ihnottavampaa kuin hoitajat, jotka juoksevat tupakalla, kiertävät eri yksiköissä parantamassa maailmaa, juoruavat, puukottavat selkään ja vielä potilaan kohdatessaan haisevat hielle ja utpakalle.

Mistä näitä maailmanparantajia syntyy, tekeekö vanha hoitokulttuuri sellaisiksi eli se on "hyvä tyyppi", joka opetetaan talon tavoille ja lyömään toista selkään.

Koulusta ei ainakaan oppia anneta. Yleensä vielä oppisopimuksen kautta taloon koulutetut sieltä pahimmasta päästä.

Missä on esimihet ja heidän vastuunsa. Jos et käy tupakalla, puhu pahaa ja ole ilkeä, et ole myöskään ns. hyvä hoitaja.

Mistä näitä ns. jopa sairaita henkilöitä syntyy hoitoalalle. Istuvat neteissä, parantavat omaa maailmaansa ja potilas onkin yllätys yllätys toissijainen.
      Esimiehelle kyllä välitetään kaikki mahdollinen tieto, sijaisista, keikkalaisista ja epäkohdista. Mutta itse kyseinen henkilö on itse työnääressä hyvin harvoin.
      Kun hänen aikansa menee vuorovaikuttamiseen muiden yhteisöjen työasioista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      88
      2108
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      136
      1766
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      180
      1316
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      241
      784
    5. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      67
      732
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      10
      711
    7. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      708
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      211
      608
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      566
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      502
    Aihe