Työskentelen puhelinmyyjänä. Pidän työstäni todella paljon. Viihdyn siistissä työkonttorissani, asiakkaat eivät ole hankalia tai ilkeitä, ja työporukka on todella mukavaa. tietysti minulla oli ennakkoluuloja kun ensin puhelinmyyjäksi ryhdyin, mutta viihdynkin todella hyvin puhelinmyyjänä.
puhelinmyyjän työ on ihanaa
34
723
Vastaukset
- 820aapeli
kerrotko vielä missä firmassa olet pomona? :)
- telemarkkinoija
Pomona en ole, vaan ihan vaan puhelinmyyjänä :) olen eräässä yrityksessä, joka sijaitsee Turussa.
- Epäilevä
Mikäs tämä "eräs" yritys on?
- Pyhyhhyhh
Jos joku tykkää työstä, niin epäilet? Mikä apina oikein olet? Itsekin olen ollut vuosia puhelinmyyjänä, koska tykkään työstä ja saan siitä ihan perusansion.
- puhpuh
Pyhyhhyhh kirjoitti:
Jos joku tykkää työstä, niin epäilet? Mikä apina oikein olet? Itsekin olen ollut vuosia puhelinmyyjänä, koska tykkään työstä ja saan siitä ihan perusansion.
Niin mäkin diggaan. Palkka vois vaan olla isompi...
- telemarkkinoija
Yritys on lehtipalvelu pirjo rantala :)
- huippumyyjä
katsoin yrityksen ja olin todella tyytyväinen en ihmettele että viihdyt on TES kunnossa eli hoidetaan kaikki asiat kunnolla.hienoa että alkaa tulla kunnon firmoja esiin.tämä on eräille luultavasti kova paikka,eli nuoret ottakaa oppia
- telemarkkinoija
Juu siellä tosiaan on Tes kunnossa ja asiat hoidetaan kunnolla. Se on yksi syy, miksi viihdyn juuri siellä erityisen hyvin. Kun ryhdyin puhelinmyyjäksi, etsein tarkotuksella oikein luotettavan ja hyvän firman.
- huippumyyjä
voi kun kaikki tekisi samalla tavalla mutta eteen päin ollaan menossa.nuoret ei vain tiedä näitä asioita mutta varmaan tieto leviää kun niitä informoidaan.
- kollega.
En epäile yhtään.
Mutta joskus puhelinmyyjän työtä voi verrata hu0ran hommiin. Ottaessasi puhelun tulee mieleen, että mikähän saamarin huonotapainen perverssi sieltä nyt tulee asiakkaaksi. ( olen heteromies, mutta säälin sekä puhelinmyyjiä että ilotyttöjä)- cocococ
Mitä sinäkin myyntityöstä mitään tiedät. Myyjä ei ole mikään huora vaan myyjä. Jos luulet, että vaikkapa minä puhelinmyyjänä teen myynnin eteen mitä vaan olet väärässä. Hyvällä myyjällä on hyvä energia ja positiivinen asenne. Latelemalla ilmoille tuollaista moskaa ei ole ihmekään, että joudut huoraamaan myyntisi eteen.
Eli, hyvä energia ja positiivinen asenne, siinä myyjän perusteet. Siis puhelinmyyjän. - 458202044
kollega: Olen ollut molempia! : D Haha, todella säälittävää eikòs, paitsi että molenmissa olen tienannut parhaiten kuin missään muussa työssä mitä olen tehnyt :))
- hevat
cocococ kirjoitti:
Mitä sinäkin myyntityöstä mitään tiedät. Myyjä ei ole mikään huora vaan myyjä. Jos luulet, että vaikkapa minä puhelinmyyjänä teen myynnin eteen mitä vaan olet väärässä. Hyvällä myyjällä on hyvä energia ja positiivinen asenne. Latelemalla ilmoille tuollaista moskaa ei ole ihmekään, että joudut huoraamaan myyntisi eteen.
Eli, hyvä energia ja positiivinen asenne, siinä myyjän perusteet. Siis puhelinmyyjän.Tänä päivänä lehtikauppa ei enää käy,nyt katsellaan läppäristä ja tietokoneelta.
Tein 22v lopetin 4v sitten,kun kaupanteko loppu kuin seinään.
- mervivv
Hienoa, että on näköjään niitäkin, jotka tykkäävät puhelimyyntityöstä. Monet ajattelevat, että se on todella tympeää työtä, ja lopettavat puhelimyyjän työt heti viikossa.
- Tjtjtjtjt
Puhelinmyynti on hyvää työtä niille jotka ei muuta työtä tai siis oikeeta työtä saa..en tekis päivääkään. Mielummin otan 4000e käteen kuussa omasta firmasta ja annan muiden tehdä työt puolestani. Ja niille muille maksan tietysti mahdollisimman vähän. Mutta ne on ihan tyytyväisiä kun työllistän ne ja ymmärtävät että tarvitsen enemmän rahaa kun alamaiseni sillä minulla on omakotitalo helsingissä ja pari kallista auto(M3 ja Maserati Granturismo) elämä hymyilee:) just ostin kalastuspaatin ja vaimolle isot silikoonit. Vaimon ei tartte tehä mitään kun rahaa tulee niin hyvin. Tossa kun taas otan osinkoja 300 tonnia niin lähetään jenkkeihin törsäämään ja elämään sitä aitoa materiaalin täyteistä mahtielää josta luuserit haaveilee:)
- reke 70
vastahan sä sanoit että otat 4000e käteen:) jos oot yrittäjä ja nettoat 4000e kk minusta pitäs olla hiljaa olet teini poika joka uhoaa:)
- ....................
ei ole kysymys mistään myynnistä vaan markkinoinnista. Opettele ekaks alkeet.
- näin toisaalla
Puhelinmyyntiä vielä saattaisi tehdä, jos ilmapiiri työpaikalla olisi kunnossa ja työkaverit rehtejä. Mutta jos on paskanpuhumista ja pelkkiä kateellisia akkoja, niin eipä todellakaan kiinnosta. Silloin sitä on mieluummin vaikka työttömänä, kun kärsii turhaan paikassa, jossa ei ole hyvä olla.
- Ex-puhelinmyyjä
Tienasin lääkärin palkkaa aikoinani puhelinmyyjänä. Hauskaa oli kun mun "tavis" kaverit joskus hehkutti kun saivat "huikean" palkankorotuksen jossain "ura-ammatissaan" samal kun mä tienasin niiden kuukausipalkan n. viikossa. En viitiny niile koskaan kertoa tulojani ettei kademieli iskisi. Nykyään pelaan pokeria.
- mikkosd
määki haluasin puhelinmyyjäks, ku en löydä muita töitä. :) mikä olis hyvä firma? buusteri, hyvätlehdet vai pasastar?
- kaupunni152
riippuu täysin paikkakunnasta.
- Tekstiilimyyjä
Montako puhelinta myyt päivässä?
- ei tää helppoo ole
Ihan mielenkiintoisa pointteja kun monet kertovat että tykkäävät työstään,moni puhelimella kuluttajalle ja yrityksille kauppaava kertoo että on mukavaa työtä ,onse mukavaa sillon kuin kulkee ja kaikki kehuu,mut kun on pitkään ollut alalla tulee myös noita vaikeita päiviä viikkoja kuukausia se vaatii sit sitä todellista ammattitaitoa ylläpitää tasonsa kuukaudesta ja vuodesta toiseen .
Muutaman vuoden vedät samalla itseesi muokkautuneella spiikillä niin voin sanoa että eise ole aina mitään mukavaa varsinkin kun yrityksille tekee kauppaa kun suurin osa sanoo että ei tarvi palveluita kun heitä on huijattu tai muuten ovat pettyneitä .
,Mutta täällä vielä ollaan muutaman vuoden luurissa oltuna mut ei tämä enää ole niin hauskaa mitä se oli vaikka 3v sitten mut elätetään itsemme .
Eli asenne täytyy olla kohdillaan jos pystyy itseään elättämään puh myynnillä vuodesta toiseen - luurittaja
Joskus mukavaa kun kauppa käy, joskus kun taas ei käy niin motivaation löytäminen on hankalaa. itestä kiinni.
- gragraagr
Arvostan kyllä ihmisiä, jotka menestyvät puhelinmyyntihommassa! Itsellä se ei onnistunut, mutta kyllä teitä taitaviakin ihmisiä löytyy. :) Tiedän yhdenkin tapauksen, joka jo 15-vuotiaana tienasi hyvät rahat puhelinmyyjänä.
- Kekehhref
Huippumyyjä on tainnu saada kenkää ku on TES:n hehkutus vaihtunu koko alan mollaamiseksi. Myönnä, että susta ei ole myyntityöhön ja siirry eteenpäin elämässä.
- huippumyyjä
tuo ei ole todellakaan koko alan mollaamista vaan asiaa.näin ei tarvitse kirjoittaa niin paljon ja tyhmenkikin näkee tuosta missä mennään.
- myyntityö
olkaa tarkkoina työsopparin kanssa osassa paikoissa on vielä mukana hämärä ehto että jos joku asia ei täyty niin se antaa työnantajalle oikeuden pidättää itsellään provisiot.siis ei tarvitse maksaa provisioita.se on kirjoitettu erittäin epäselvästi eli olkaa tarkkoina ja se ei liity tilausten epäselvyyteen
- Nuuuin
Myyntityö nimimerkki, sinut tunnistaa huippumyyjä nimimerkiksi sokeetkin.
Saanko kysyä mitä mieltä olet TES:stä nyt? Takaako se toimeentulon? Vai onko sittenkin tärkeämpää mitä siinä sopimuksessa lukee kuin TES...?!?
- huippumyyjä
tae on suuntaaantava ja lainaankin winstom churchiliä "jos saarellamme on pitkä histotia päättyäkseen päättyäköön se vasta sitten kun,kun jokainen meistä makaa maassa tukehtumaisllaan omaan vereensä.eli näillä mennään-takaan että päitä tippuu.korostan että nyt on vastassa kova ryhmä ja joka penni otetaan takaisin"tuhottakoon minut niin vedän koko maailman liekkeihin´".turha mainita että joku onneton team liederi ei ymmärrä lainauksia mutta ei tarvitakkaan.tässä kuunnellaan äänisenaaaltoja ja kohta ibitzalle mutta takaan että kusetus loppuu
- Lololollkeieu
No hei sun sanoja lainatakseni, huonot myyjät joutaakin pois listaa tuhlaamasta. Näin ala pysyy terveenä ja asiakkaat ei saa turhia soittoja.
Miltä nyt tuntuu TES myyjä? - oikea huippis
Pitäiskö opetella oikeinkirjoitus tai vähentää kiihkoa? Tuo fanaattisuus on jo pelottavaa.
"eli näillä mennään-takaan että päitä tippuu.korostan että nyt on vastassa kova ryhmä ja joka penni otetaan takaisin"tuhottakoon minut niin vedän koko maailman liekkeihin"
Pitäisköhän jo ilmoittaa ylläpidolle tästä sävystä.
- paska,,,
Mies nimimerkillä Huippumyyjä mikä on huippumyyjä missä menee raja että voi kutsua itseään huippumyyjäksi?
Mikä tekee sinusta huippumyyjän verrattuna muihin?
Harvassa on huippumyyjiä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh882098Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361766- 1801316
- 239779
- 67722
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10711- 59708
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49566
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337502