Hei,
Olen veneilytaitoinen mutta purjeveneetön, joka kaipailee kovasti merelle ja purjehtimaan. Käyn lähes päivittäin töissä epäsäännöllisin aikatauluin, mutta jos tarvitset hyvää förstiä illaksi/puoleksi päivää, olen erittäin innostunut lähtemään mukaan!
Kaikenlaiset purkkarit kiinnostavat! Koko (kylläkin nuoren) ikäni olen viettänyt kesät purjehtien, mutta Helsingissä minulla ei ole purjehdusseuraa.
Laita viestiä tähän tai sähköpostitse [email protected], kiitos! :)
Gastitarjous iltapurjehduksille Helsingistä
13
475
Vastaukset
- Yactman
Kertoisitko hieman purjehdustauastasi/itsestäsi muutamalla sanalla.
Kiitos - solonge
Olen 21-vuotias yliopisto-opiskelija ja ihan reipas tapaus! Purjehdustausta on lähinnä matkapurjeveneillä hankittua. Purjeita en osaa ilman neuvoja varmastikaan trimmata optimiin, mutta tiedän kyllä, mitä mistäkin köydestä tapahtuu. Navigointi hoituu hyvin (muullakin kuin karttaplotterilla :)), kurssitkin käytynä.
- ei tiskaaja
oletko poika vai tyttö?
- 1+4
Nämä etsivät facessa miehistöä omaan projektiinsa. Mukana hyväntekeväisyyskulmaa.
https://www.facebook.com/ClubRenata
www.clubrenata.fi - 16+4
Niin, oletko poika vai tyttö?
Vaimo ei välttämättä hyvällä katso, jos vien vieraita naisia veneelle ;)- Vaimo muualla
Ehkä olisi hyvä, ettei vaimo olisi katsomassa, kun vie vieraita naisia veneelle.
Olen itse havainnut tämän hyväksi tekniikaksi.
- rrrrrhhhhhrrrryyy...
Olen koira ....bitbulterrieri!
- solonge
Kiitos viesteistä. Olen "valitettavasti" nainen, mutta ota vaikka vaimo mukaan! :)
- Sivusta seurannut
Sinun voisi olla viisainta vaatia se vaimo mukaan.
- Kasuunin kierto 4h
Millainen päivä torstaina?
Mulle sopii koko päivä/ilta
- solonge
Meni torstai vähän ohi.. Ensi viikon sunnuntaina olisi hyvin aikaa!
- Kasuunin kierto
seurataan keliä ja pidetään mielessä.
Hyvää Juhannusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731910Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971653- 1471207
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54537
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462