Miksette morjestanut kun morjestin

Hei HALOJA!

Tuuppasin kohti etelää moottoritietä pitkin viime viikolla ja morjestin kaikille karavaanareille jotka tuli vastaan tai meni ohi,mutta eihän ne pirulaiset moikannut takasin. Nyt kysyn missä vika,kun ei moikata enään kohtalotoveria tienpäällä?.

14

184

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitäpä

niitä ojassaolevia morjestamaan,oisit pysynyt tiellä.

• Rumatikki

Moikkan jos on Rumatikki.

• Teuvi Turusta
        Rumatikki kirjoitti:

Moikkan jos on Rumatikki.

No mulla on Rumatukki.

• :):):(:(:(:(:)

Morjestelu juontaa juurensa ajoilta jolloin vaunuja oli maassa 7 kpl ja ne kohtas toisensa sattumalta joka toinen vuosi.
      Silloin ne kokivat suurta yhteisöllisyyttä ja morjestelivat.
      Tänäpäivänä vaunuja ja autoja on pilvin pimein joka talossa, kaikki eivät ole karavaanareita vaikka asuntovehkeillä kulkevatkin, moni tekee töitä taikka kuljettelee lampaita teuraaksi vanhalla asuntoautolla.
      Joten tänäpäivänä ei ole fiksua morjestella tuntemattomia ihmisiä Italian pohjoispuolella. "Merkilliset" voivat tietysti niin tehdä.....

• Syntymärikas

Ei köyhän takia viitsi kättä nostaa.

• Jotain rajaa oltava
        Syntymärikas kirjoitti:

Ei köyhän takia viitsi kättä nostaa.

Minä en Fiatinhaltiaa morjestele.

• SFC-jäsen.
      • Jäsenkortti kertoo jäsenyyden ei se tarra auton/vaunun etu- ja takapäässä. Olen jäsen enkä ole sitä tarraa sinne liimannut enää pitkiin aikoihin mutta jäsenkortin esitän aina leirintään saapuessani jos on tarvis.

Autoa/vaunuahan voivat muutkin käyttää vaikka eivät olekaan karavaanareita joten sen tarran ilmoitus jäsenyydestä on perin hatara.

Minä moikkailen kun huomaan joskin moottoritiellä etäisyys vastaantulevaan on monesti niin pitkä jottei tule moikkailtua. Onhan se hyvää verryttelyä siinä ajon lomassa kun vuoron perään huitoo käsillään. En kuitenkaan loukkaannu jos joku ei vastaa, en mitenkään voi tietää mitä hänellä on tärkeämpää tai onko vain huono päivä.

• käsi pystyssä

Yksi Lapinreissu tänä kesänä heitetty ja takaisin Helsinkiin tultu. Kyllä ainakin minä morjestin kaikkia vastaantulevia auto- ja vaunumökkeilijöitä, varsinkin heitä jotka mulle morjestivat. Kyllä se on vaan niin kiva tapa.

• Ruuumatikki

Oliko Lapissa henkilöhinnoittelu ? Tarkeniko rumatikillä ?

• mustalapa

Minä morjestelen liikkuessa kaikkia, hyvästiksi.

• Hei HALKOJA

Tuuppasin kohti pohjoista maantietä pitkin viime viikolla ja pieraisin kaikkien karavaanareiden kohdalla jotka tuli vastaan tai meni ohi,mutta eihän ne pirulaiset pierassut takasin. Nyt kysyn missä vika,kun ei pierasta enään kohtalotoveria kohdatessa tienpäällä?.

• kylläpäs

puhuu viisaita se sinun alapääsi paljon parempaa kuin se yläpää

• Kyllä on touhua.....

Morjestan vain jos nään hytissä hoikan kuivan miehen ja ylilihavan akan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      24
      5037
    2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      63
      4046
    3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      74
      3612
    4. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      73
      2698
    5. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      147
      2473
    6. Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta
      Maailman menoa
      60
      2348
    7. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      76
      2159
    8. Mitä tapahtui?

Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?
      Kiuruvesi
      27
      2117
    9. Mitä haluaisit sanoa kaivatullesi tänään?

Mitä ajatuksia hänestä ja tilanteesta ylipäätään 💖
      Ikävä
      135
      1664
    10. Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista

Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      37
      1515
    Aihe