Tuuppasin kohti etelää moottoritietä pitkin viime viikolla ja morjestin kaikille karavaanareille jotka tuli vastaan tai meni ohi,mutta eihän ne pirulaiset moikannut takasin. Nyt kysyn missä vika,kun ei moikata enään kohtalotoveria tienpäällä?.
Miksette morjestanut kun morjestin
14
184
Vastaukset
- mitäpä
niitä ojassaolevia morjestamaan,oisit pysynyt tiellä.
- Rumatikki
Moikkan jos on Rumatikki.
- Teuvi Turusta
Rumatikki kirjoitti:
Moikkan jos on Rumatikki.
No mulla on Rumatukki.
- :):):(:(:(:(:)
Morjestelu juontaa juurensa ajoilta jolloin vaunuja oli maassa 7 kpl ja ne kohtas toisensa sattumalta joka toinen vuosi.
Silloin ne kokivat suurta yhteisöllisyyttä ja morjestelivat.
Tänäpäivänä vaunuja ja autoja on pilvin pimein joka talossa, kaikki eivät ole karavaanareita vaikka asuntovehkeillä kulkevatkin, moni tekee töitä taikka kuljettelee lampaita teuraaksi vanhalla asuntoautolla.
Joten tänäpäivänä ei ole fiksua morjestella tuntemattomia ihmisiä Italian pohjoispuolella. "Merkilliset" voivat tietysti niin tehdä.....- Syntymärikas
Ei köyhän takia viitsi kättä nostaa.
- Jotain rajaa oltava
Syntymärikas kirjoitti:
Ei köyhän takia viitsi kättä nostaa.
Minä en Fiatinhaltiaa morjestele.
- SFC-jäsen.
Onko sinulla tällainen vasen yläkulmassa? http://www.karavaanarit.fi/@Bin/79697043/jasennumerolaatta.jpeg jos on niin kyllä me laitetaan hanska ylös mutta jos et kuulu meihin niin hanska pysyy alhalla.
Jäsenkortti kertoo jäsenyyden ei se tarra auton/vaunun etu- ja takapäässä. Olen jäsen enkä ole sitä tarraa sinne liimannut enää pitkiin aikoihin mutta jäsenkortin esitän aina leirintään saapuessani jos on tarvis.
Autoa/vaunuahan voivat muutkin käyttää vaikka eivät olekaan karavaanareita joten sen tarran ilmoitus jäsenyydestä on perin hatara.
Minä moikkailen kun huomaan joskin moottoritiellä etäisyys vastaantulevaan on monesti niin pitkä jottei tule moikkailtua. Onhan se hyvää verryttelyä siinä ajon lomassa kun vuoron perään huitoo käsillään. En kuitenkaan loukkaannu jos joku ei vastaa, en mitenkään voi tietää mitä hänellä on tärkeämpää tai onko vain huono päivä.
- käsi pystyssä
Yksi Lapinreissu tänä kesänä heitetty ja takaisin Helsinkiin tultu. Kyllä ainakin minä morjestin kaikkia vastaantulevia auto- ja vaunumökkeilijöitä, varsinkin heitä jotka mulle morjestivat. Kyllä se on vaan niin kiva tapa.
- Ruuumatikki
Oliko Lapissa henkilöhinnoittelu ? Tarkeniko rumatikillä ?
- mustalapa
Minä morjestelen liikkuessa kaikkia, hyvästiksi.
- Hei HALKOJA
Tuuppasin kohti pohjoista maantietä pitkin viime viikolla ja pieraisin kaikkien karavaanareiden kohdalla jotka tuli vastaan tai meni ohi,mutta eihän ne pirulaiset pierassut takasin. Nyt kysyn missä vika,kun ei pierasta enään kohtalotoveria kohdatessa tienpäällä?.
- kylläpäs
puhuu viisaita se sinun alapääsi paljon parempaa kuin se yläpää
- Kyllä on touhua.....
Morjestan vain jos nään hytissä hoikan kuivan miehen ja ylilihavan akan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama245037Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä634046Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve743612Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.732698Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1472473Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta602348Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl762159Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?272117- 1351664
Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko371515