Tiedoksi vain, että Chanel14 ei ole Chanel4.

Chanel4

Joku kommentoi todella naurettavasti lähes nimimerkilläni, mutta se on eri kommentoija kuin Chanel4. Huvinsa kullakin. Säälittävää matkimista.

27

168

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joo, hauskaa

Rested by police.

• Ihan varmaan niin

Jos chane14 ei ole chanel14 nin kuka se on? Taidat olla niitä kajahtaneita nettispämmäreitä jotka hakemalla hakevat huomiota.

• Chanel4

Kuinka vain ja opettelethan ihan itsesi vuoksi numerot. Kyllä se siitä sitten muukin elämä ja asenne korjaantuu.

• hkkgdgjlöjglnfdv
        Chanel4 kirjoitti:

Kuinka vain ja opettelethan ihan itsesi vuoksi numerot. Kyllä se siitä sitten muukin elämä ja asenne korjaantuu.

Rekkaa toi typerä nikkisi, jos noin pahasti pännii.

• Chanel4
        hkkgdgjlöjglnfdv kirjoitti:

Rekkaa toi typerä nikkisi, jos noin pahasti pännii.

Hah, en vaivaudu edes kommentoimaan.

• hkökffblkfghvhfbkl
        Chanel4 kirjoitti:

Hah, en vaivaudu edes kommentoimaan.

Mutta kommentoit kuitenkin. Olet säälitävä.

• Olet riidankylväjä
        Chanel4 kirjoitti:

Olet aikamoinen otus kehottelemaan toisia opettelemaan numeroita, kas kun et itse vielä osaa lukea taikka sitten sinulla on todella paha lukihäiriö.
        Vai joko olet opetellut lukemaan sanan "Natsi"?

Hahaha, viitaten muuan toiseen ketjuun jossa riitelit jonkun toisen kanssa.

• Chanel4
        hkökffblkfghvhfbkl kirjoitti:

Mutta kommentoit kuitenkin. Olet säälitävä.

Minulla on ainakin pokkaa esiintyä aina samalla nimimerkillä toisin kuin teillä selkärangattomilla luusereilla.

• Aito Chanel4
        Olet riidankylväjä kirjoitti:

Olet aikamoinen otus kehottelemaan toisia opettelemaan numeroita, kas kun et itse vielä osaa lukea taikka sitten sinulla on todella paha lukihäiriö.

Tiedoksesi "riidankylväjä" en riitele missään ketjussa. Sinä nähtävästi kyllä haluat sitä haastaa, mutta minusta et siihen kaveria saa. Hyvää sunnuntaita.

• Aito Chanel4
        Olet riidankylväjä kirjoitti:

Tiedän jo kuka olet, böllet 28. Hoidahan lääkitys kuntoon. Ei sinun postauksesi ketään kiinnosta, minua vain kiusaat. Eikä sekään ketään kiinnosta, oikeesti.

• hdfjkgtuvbhhj
        Aito Chanel4 kirjoitti:

Tiedoksesi "riidankylväjä" en riitele missään ketjussa. Sinä nähtävästi kyllä haluat sitä haastaa, mutta minusta et siihen kaveria saa. Hyvää sunnuntaita.

Höpsö olet. Avaat oikein ketjun itsestäsi. Jos se nikki on niin tärkeä, niin miksi ihmeessä et rekisteröi sitä??????????

• Chanel4
        hdfjkgtuvbhhj kirjoitti:

Höpsö olet. Avaat oikein ketjun itsestäsi. Jos se nikki on niin tärkeä, niin miksi ihmeessä et rekisteröi sitä??????????

Jos sinullakin on lukemisen /ymmärryksen vaikeus niin en voi mitään. En myöskään kommentoi. Lue palsta.

• hkgykvjbv
        Chanel4 kirjoitti:

Jos sinullakin on lukemisen /ymmärryksen vaikeus niin en voi mitään. En myöskään kommentoi. Lue palsta.

Mikset vastaa kysymykseen ja tuo nimenomaan on kommentointia. Turha minua syyttää, jos sinua kiukuttaa.

• Chanel 5
        Chanel4 kirjoitti:

Chanel4, Chane14, Chanel14..... ihan sama.

• Channel14

Nyt saa loppua tämä!!

• Aito Chanel4

Oikeasti hankkiudu hoitoon matkijani. Vaihdoit nyt sitten Chanel14:ksi. Eikö sinulla ole muuta elämää? Säälittävää.
        Ja kiitos joo, lopeta itse tämä pelleily ja kiusanteko. Ymmärrän, että lienet sairas, mutta kuitenkin.

• Channel4
        Aito Chanel4 kirjoitti:

Oikeasti hankkiudu hoitoon matkijani. Vaihdoit nyt sitten Chanel14:ksi. Eikö sinulla ole muuta elämää? Säälittävää.
        Ja kiitos joo, lopeta itse tämä pelleily ja kiusanteko. Ymmärrän, että lienet sairas, mutta kuitenkin.

Itse notkut tääklä yötä päivää. Hanki elämä.

• Aito Chanel4
        Channel4 kirjoitti:

Itse notkut tääklä yötä päivää. Hanki elämä.

En voi nyt muuten sinua auttaa, mutta päivystävä kriisipuhelin mielenterveystoimistoon 010195202. Sinne voi soittaa väärälläkin nimellä, joten lienee sinulle sopivaa.

• Aito Channel4
        Aito Chanel4 kirjoitti:

En voi nyt muuten sinua auttaa, mutta päivystävä kriisipuhelin mielenterveystoimistoon 010195202. Sinne voi soittaa väärälläkin nimellä, joten lienee sinulle sopivaa.

Tämä on julkkispalsta. Miksi aloitit keskustelun itsestäsi? Olet tavis.

• julkkisjuu
        Aito Channel4 kirjoitti:

Tämä on julkkispalsta. Miksi aloitit keskustelun itsestäsi? Olet tavis.

taviskin on julkkis

• Martes americana

Ei helefatta! Mikä teitä vaivaa? Onko keskustelupalstalaisilla täälläkin kuukautiset, kun noin kiukuttaa? Hymyn palstalla ovat näädät olleet viime yön toistensa kimpussa ja sota on levinnyt tännekin :)

Näädät käyvät yhteisrintamana Tuksun kimppuun ja kun kohdetta ei ole näköpiirissä, silloin käydään toistensa kimppuun. Näätämeininkiä ;)

• 4-Chan-nel

Siis onko tämä palsta jokin 4Chan?

• Channel14

Cocokin sen tietää

• Chanel4

No huh, mikä kirjeenvaihto. Tippui hiiri pöydälle tämä huomatessa. Erikoista. Eiköhän se aito erotu näistä kommenteista. Ja en ole rekisteröinyt, enkä rekisteröi nimimerkkiä. Onpahan taas aloitus ja ketju :)Tämä olkoon ainoa kirjpitukseni tähän keskusteluun.

• Chanel4
        Chanel4 kirjoitti:

No huh, mikä kirjeenvaihto. Tippui hiiri pöydälle tämä huomatessa. Erikoista. Eiköhän se aito erotu näistä kommenteista. Ja en ole rekisteröinyt, enkä rekisteröi nimimerkkiä. Onpahan taas aloitus ja ketju :)Tämä olkoon ainoa kirjpitukseni tähän keskusteluun.

Korjaan kirjoitukseni.

• Channel14
        Chanel4 kirjoitti:

Korjaan kirjoitukseni.

En enää aio tästä kirjoittaa. Ikinä

• Chanel4
        Channel14 kirjoitti:

En enää aio tästä kirjoittaa. Ikinä

Emmekä me

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      82
      1995
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      121
      1715
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      180
      1306
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      229
      720
    5. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      698
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      676
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      57
      614
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      204
      575
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      508
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      482
    Aihe