Mikä oli siis loppujen lopuksi "Tuksun suuri läpimurto"?

Linnan juhliin

Mua on jäänyt kaivelemaan tämä "Suuri reality-sarja ja läpimurto" josta molemmat Tuksut hihkuivat jo kauan sitten. Muistin virkistykseksi Julian ilmoitus jo Huhtikuussa;

"NYT KOLISEE!!!!!!!!!! MUN KAUNIS SISKO SAA OMAN REALITY SARJAN NETTIIN; MISSÄ KUVATAAN PRINSESSAN ARKEA; MATKOJA; ELÄMYKSIÄ; UUSIA TAPAHTUMIA/ IHMISIÄ JA MEIJÄN TULEVAA SALAISTA MATKAA!!!!!!!!!!!

OLEN NIIIIIN ONNELLINEN JOHANNAN PUOLESTA; TÄMÄ JOS MIKÄ ON KESKISORMENNÄYTTÖ KOKO KATEELLISELLE SUOMELLE; LISÄKSI HULLUILLE SATANISTISILLE IHMISILLE; JOTKA VAINOAVAT MEITÄ.

HOMMA ALLEKIRJOITETAAN HUOMENNA! TÄMÄ ON JYMY JUTTU!!!
NYTPÄS KANSA SAA OMIN SILMIN NÄHDÄ; KUINKA JOHANNA EI BLOGISSAAN KOSKAAN OLE VALEHDELLUT MEIJÄN GLAMOURELÄMÄSTÄ!!!!! HAHAAAAA."

Eli mitä tapahtui? Ei kai kyse nyt siitä Seiskalive-tuubastakaan voi olla? Taas osoittautui siis, että KYLLÄ VALEHTELITTE, koska mitään ei (taaskaan) tapahtunut

Vai voisiko olla, että Tuksu pääsee siihen (nais-)vankila-elämästä kertovaan sarjaan, eikös semmoinen olekin tehty? Tosin senkin sen varmaan kääntäisi päässään joksikin Linnan juhliksi...

5

276

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kirsuni kutisee

Kysyisin tuosta tulevasta salaisesta matkasta: onko se niin salainen, ettemme koskaan saa siitä mitään, korostan; ei mitään tietoa itsellemme?
      Onko se kenties mielikuvitusmatka salaiseen puutarhaan?

• menikö jo?

Varmaan tuota dilemaa on moni muukin miettinyt, että mikä ihmeen prinsessa ohjelma?
      Veikkaan että ressukat luulivat tuosta seiskan juttua hiukan erilaiseksi? Nyt ei sitäkään vähää enää nähdä, kun kamera on jo vaihtanut omistajaa? Voihan olla että hävitti kameran tahallaankin? Tuli liian raskaaksi videointi ja alkoi haiseen työltä? Ehkei sitten korvauskaan ollut ihan kohdallaan ja liikaa niitä turhia julkkiksia tiellä siellä seiskan sivuilla?

• Tuksu ei osannut

Joo, varmaan odotukset olivat korkealla, liian korkealla kuten noilla hurahtaneilla mielikuvitusiskoilla muutenkin. Vaihteluväli itsemurhaolon ja pilvilinnoissaliitelyn on laaja.

Videointi ei ole Tuksun juttu.

• Vaatisi osaamista

Hyvien videoitten tekeminen jatkuvalla syötöllä vaatisi opettelua ja itsensä kehittämistä kuvaamisessa ja käsikirjoittamisessa. Tuksusta ei ole sellaiseen, harmin paikka, mutta todellisuutta.

• Hirmudemoni 666

"... TÄMÄ JOS MIKÄ ON KESKISORMENNÄYTTÖ KOKO KATEELLISELLE SUOMELLE; LISÄKSI HULLUILLE SATANISTISILLE IHMISILLE; JOTKA VAINOAVAT MEITÄ..."

Tukiais-tyttäret onnistuivat sössimään koko SeiskaLivensä parissa kuukaudessa täydellisesti. Julian ei olisi kannattanut - tietenkään - heilutella semanttista keskisormeaan Suomen kansalle... tuosta hän joutuu vielä tilille.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      81
      1973
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      100
      1695
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      180
      1286
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      225
      707
    5. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      698
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      666
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      56
      600
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      199
      566
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      508
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      472
    Aihe