http://www.seiska.fi/Jasmin-Mantyla/Mustasukkaisuus-pitaa-torjua/1007119
hyvä kirjotus ja hyvä nainen!
Jasmin torjuu mustasukkaisuuden!
5
113
Vastaukset
- jooko vai eikö
Juuri niin se menee jos haluu ottaa toisen huomioon, noin mekin toimitaan.
- Luen ja nauran;;;;;
Kohta tänne tulee taas jasminvihaajat jotka haukkuu kauniin jasminen rumaksi, sen kihlatun vaikka miksi ja kaiken muun mikä vaan jotenkin liitty jasmineen. Jotkut on niin naurettavia mutta nää kirjottajat ei ees ite tajua sitä. Ihan ykkösjuttuja tällä palstalla.
- tää oli tässä kiitti
Jasmin ei ole vihaamisen arvoinen. SOvitaanko että tämä ketju pyhitetään teille yksinkertaisille Jasun opetuslapsille eikä kukaan tule tänne haukkumaan? Voitte rypeä noissa lässytyksissänne keskenänne ja ketju painuu unholaan alta aikayksikön. Ja sekös Jasua harmittaa kun ei saa enempää huomiota ;)
- Nhtohewwgjvlluh
tää oli tässä kiitti kirjoitti:
Jasmin ei ole vihaamisen arvoinen. SOvitaanko että tämä ketju pyhitetään teille yksinkertaisille Jasun opetuslapsille eikä kukaan tule tänne haukkumaan? Voitte rypeä noissa lässytyksissänne keskenänne ja ketju painuu unholaan alta aikayksikön. Ja sekös Jasua harmittaa kun ei saa enempää huomiota ;)
Jasmin kirjottaa ja hoitaa omia blogejaan ja muut kopsaa niitä tänne, miksi Jasua sen takia ees pitäis vihata? Jos ei tykkää niin onko pakko lukee?
- oskariko?
"Tilanne oli todella erilainen entisen kihlattuni kanssa, koska hän ei ymmärtänyt lainkaan, miten kumppania tulee kunnioittaa tällaisissa asioissa. Hän halusi pysyä ystävänä erään exänsä kanssa, vaikka tuo ex kertoi hänelle täysin suoraan haluavansa hänet takaisin. Kyseinen nainen ei kuulemma voinut edes tavata minua, koska se olisi sattunut häneen liikaa ja kykeni näkemään kihlattuani, eli hänen "ystäväänsä" vain silloin, kun minä olin toisessa kaupungissa ;) Sanoin silloiselle kumppanilleni, että toki he voivat olla kavereita ja käydä kahvilla tai syömässä, mutta kaikki muu menee yli ja pahasti. Pyysin häntä kunnioittamaan toivettani ja arvostamaan minua sen verran, ettei nolaa minua exänsäkään edessä. Kaikesta huolimatta he tapasivat toisiaan aina vain silloin, kun minä olin kotikaupungissani Oulussa ja tapaamiset järjestyivät vain ja ainoastaan exäni asunnolla... Ilta-aikaan aamuyöhön asti. Em. nainen kun oli koko ajan muka niin surullinen ja herkällä päällä, etteivät he voineet tavata muualla. Haloo! Tuossa tilanteessa minua raivostutti eniten silti se, kuinka tyhmänä minua yritettiin pitää. Kaikki johti ensin siihen, etten luottanut kumppaniini enää pätkääkään, vihasin sekä säälin tuota em. naista ja rupesin itsekin katselemaan muita miehiä. Viihdyin koko ajan vain enemmän ja enemmän Oulussa hänen kotikaupunkinsa sijaan ja parin kuukauden jälkeen jätin hänet. Huonoon suhteeseen ei kannata ikinä jäädä, sillä hommaa ei saa toimimaan pakottamalla. Jos huonoon suhteeseen jää, niin sehän on vain ajan tuhlaamista - kaikilta. Siinä tämän viikon opetus ;) "
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh902169Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1391797- 1731333
- 229805
- 65754
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10731- 60730
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako212623- 49587
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </347560